Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה מרשים ביותר. יש 26, 40 ו-62 (!) ראשים לסמ"ר. בעבר החזקתי את שתי המצלמות עם ולקרו ואח"כ עברתי לדבק דו"צ למצלמה האחורית ומגנט rare earth למצלמה הקדמית. אני אזמין את החזק יותר ונראה איך הוא מחזיק.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אהלן, אני מתלבט בין שני המצלמות sj4000 wifi או Xiaomi Yi Action Camera. ההתלבטות היא בעיקר אמינות ואיכות חלקי המצלמה, לפי המעבד אני רואה שהXiaomi Yi Action Camera יותר טובה.

ובכל זאת הsj4000 יותר פופולארית.

 

אני מחפש מצלמה לטיולים וכאלו, היא לא תתפקד ברכב.

יש משהו שמבין במצלמות הללו ויכול לסייע.

כמו כן אני רוצה לחבר למצלמה תאורת לדים, ראיתי ב30$ בעליאקספרס, אם משהו מכיר משהו יותר זול אשמח ללינק. http://www.aliexpress.com/item/GoPro-Diving-light-waterproof-LED-video-light-battery-buckle-mount-For-GoPro-Hero-4-3-3/32373022011.html

 

תודה מראש.

בדיוק קיבלתי את הYi.

באמת מצלמה מקסימה. זמן סוללה לא מרהיב (שעה בערך, קצת פחות עם WiFi דולק) ושווה להזמין סוללות נוספות.

מעבר לזה, אני מאוד מרוצה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
אויש, שמתי לב שבמצלמות הללו זווית הצילום היא 170 מעלות בשניהם. יש גירסאות עם זווית צילום יותר צרה? fish eye לא בא לי בטוב.

כמעט כל ה "Action cam" למיניהן הן בעלות זוית צילום רחבה של 170 מעלות.

פורסם

גם אני קניתי לפני כמה חודשים את xiaomi Yi מגירבסט, אני מרוצה בסה"כ.

מי שמוכן לוותר על המסך ולהסתנכרן מפעם לפעם לנייד/טאבלט בשביל לשנות הגדרות, זאת אפשרות מעולה.

בפועל, עם עדכוני התוכנה (שהם מוציאים בכל תקופה קצרה) השימוש הפך לנוח יותר.

אני בכל מקרה הגדרתי מראש שהווידאו 1080P ו 60FPS (והתמונות גם מוגדרות לרזולוציה הכי גבוהה).

* לא יצא לי להשתמש בה כמצלמת רכב.

---

ה g1w-cb הגיעה - בקרוב אעלה סקירה קצרה עליה.

פורסם
אשמח לקישור למצלמה שקנית, אולי המחיר שמצאת יקרוץ לי.

ותודה לשניכם, בכלל לא שמתי לב שאין בה מסך :).

 

ד''א, איך היא בתאורה נמוכה? יש שם איזה חיישן שעוזר לה?

קניתי מGeekBuying, עלתה 266 שקלים.

יש אופציה למצב קרופ שמקטין את זווית הצילום ומבטל את אפקט הFishEye.

הLive view עובד חלק בדר"כ, לפעמים קופא לכמה שניות אחרי צילום תמונה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
שאלה לגבי הוייפיי, לפי מה שאני מבין אפשר לראות את מה שהמצלמה מצלמת בלייב, האם זה נכון?

יש בזה לאגים, באגים, או שהכל עובד חלק?

לגבי הפיש איי, לא שמתי לב למשהו יוצא דופן (המצלמה מצלמת בזווית של 150 מעלות למיטב זכרוני).

ניתן לשחק בהגדרות באפשרות עם\בלי עין הדג.

אכן ניתן לראות בלייב את מה שהמצלמה מצלמת (\"רואה"). עם האייפון 4 יש לאגים, אבל זה סביר לשימוש.

בגלל שהזווית רחבה, אין צורך אמיתי במסך קבוע כי הסיכוי שתצלם משהו והוא לא יהיה בפריים הוא סיכוי קטן מאוד.

פורסם

עשיתי הזמנה מגירבסט, ושמתי לב באתרים אחרים יש 2 גירסאות אז יכול להיות אצטרך לבטל את ההזמנה. בקיצור: אחת ישנה 22L ואחת חדשה z23L.

ידוע לך איזה גירסא יש לך?

אם זה אפשרי תביא לי את הלינק המדויק של המצלמה שקנית, יש שם 2 לינקים ולא כתוב באיזה מהם מוכרים את הגרסא החדשה. ובשניהם יש תגובות של אנשים שקיבלו גרסא ישנה וחדשה באותו לינק.

וגם איזה צבע קנית?

נתקלת בבעית פוקוס?

 

תודה מראש.

פורסם

אין לי מושג איזו גירסא, לא ידעתי בכלל שיש שתי גרסאות.

יכול להיות שאתה מתכוון לכך שיש את הבסיסי (רק מצלמה) וגם אפשרות

"מאובזרת" יותר עם מוט סלפי מקורי (ועולה כ 20$ יותר)?

אני קניתי בצבע לבן (האפשרות השנייה, בצבע ירוק וצהוב, נראית נורא לטעמי).

לא נתקלתי בבעיות פוקוס, רק סאונד קצת חלש - כבר חשבתי לפתוח אותה

לפי המדריכים הקיימים ברשת לתיקון העיניין, אבל ניראה שאחרי אחד מעדכוני

התוכנה העניין נפתר.

קישור למצלמה שקניתי.

פורסם (נערך)

לא התכוונתי מצלמה עם המוט סלפי.

עברתי על התגובות גם בעליאקספרס וגם בבנגגוד וגם ובגריבסט ומשם דליתי את המידע לגבי הגרסאות.

 

לפי מה שמצאתי ההבדלים אמורים להיות؛

תיקון פוקוס והוספת פילטר לעדשה ויש מצב עוד משהו.

אני הזמנתי מפה: http://m.gearbest.com/action-cameras/pp_153556.html

ראיתי פה כמה תגובות לגבי הדגם החדש, הזמנתי את הירוקה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...