Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אבל אבל..זה "רק" 120 מעלות, וזו שבלינק שלי - 170 מעלות...

תשמע, יש דברים שצריך להתפשר עליהם לפעמים.

אתה פרסמת לינק למצלמה נידחת שתפסיק לצלם אחרי יומיים ובמקרה תאונה הקובץ יעלם לך.

 

המצלמה שבקישור שהמלצתי עליה היא מצלמת ''פשרה''. זאת אומרת מחירה זול, היא עושה עבודה טובה אבל יש טובות ממנה שמצריכות תוספת$.

אם אתה מוכן להוסיף עוד כסף, יש מלאי עצום של מצלמות, עם מעבד ambrella 7 אבל גם שם יש קאטצ', ברגע שהקיץ יגיע, והוא יגיע אל תדאג, תתנפח לך הסוללה ותפסיק לתפקד ותצטרך לקנות מצלמה חדשה.

 

עצה שלי תקנה מצלמה עם קבל בלבד!

אם אתה מוכן להשקיע יותר $ תשקיע במוביוס. אבל בטח גם אותה לא תרצה כי אין מסך, נכון?

 

עריכה: wooja צודק, המצלמה הזאת מתאימה לדרישות שלך.

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=61749

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם,

 

לפני כחודש התחלתי להשתמש במצלמה g1wc והיום העלתי אותה פעם ראשונה מהרכב להוריד כמה סרטונים.

להפתעתי גיליתי שהיא לא שומרת את הסרטונים ברצף- יש קפיצות בין סרטונים, לפעמים של כמה עשרות דקות שפשוט לא נשמרו.

 

אני הגדרתי שמירה באינטרוולים של 3 דקות, והמספור של הקבצים, שאמור להיות רציף (03060005,03060006,03060007...) הרבה פעמים קופץ, נגיד מה-7 בסוף ל-11 בסוף

 

מישהו מכיר, יודע, יכול לעזור?

בדיוק היום גם באתי לזרוק את הקופסא של המצלמה אז עצרתי עם זה בינתיים (כן אני קצת אוסף ג'אנק)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)

המספור של הקבצים אמור להיות תאריך ושעה, עידכנת את התאריך והשעה במצלמה?

 

בדקת פיזית שחסר לך קטע נסיעה?

המצלמה מצלמת בלופ של 3 דקות, תשים לב שהלופ החדש מתחיל כמה שניות עם אותו קטע של הסוף של הלופ הישן.

לדוגמה, לופ ראשון אתה נכנס לרחוב וב2:59 בדיוק עברת ליד פח זבל. בהקלטה שאחרי אתה פתאום תחזור כמה שניות לפני הפח זבל.

 

עריכה, יכול להיות השתנה לך התאריך והשעה בגלל חוסר שימוש במצלמה או כל סיבה שהיא, והקבצים החסרים קיבלו תאריך ברירת מחדל של המצלמה, הם נמצאים בתיקייה של תאריך שונה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
חברי חג שמח

היום הזמנתי את המצלמה הזו G1W-CB

אשמח לשמוע חוו"ד רכשתי מאתר Everbuying במחיר 41$

אשמח לקבל ה דרכה להתקנה

המצלמה שהייתה לי שווקה חיים לאחר 6 חודשים כנראה בגלל בעיות הסוללה

ממתין לתגובת

בברכה

 

חברי שלום הגיע אלי המצלמה בקרטון כתום ללא ציון הדגם הכנסתי את הכרטיס הקודם שלי בנפח 32 ומקבל הודעה שכאילו הכרטיס לא הוכנס וגם כאשר אני משחק עם הMENU מקבל הודעה של בעיית זכרון

מישהו יכול להנחות אותי מה עושים האם נדרש כרטיבס שונה

אשמח לסיוע דחוף

פורסם
חברי שלום הגיע אלי המצלמה בקרטון כתום ללא ציון הדגם הכנסתי את הכרטיס הקודם שלי בנפח 32 ומקבל הודעה שכאילו הכרטיס לא הוכנס וגם כאשר אני משחק עם הMENU מקבל הודעה של בעיית זכרון

מישהו יכול להנחות אותי מה עושים האם נדרש כרטיבס שונה

אשמח לסיוע דחוף

 

זאת הבעיה?

פורסם
שלום לכולם,

 

לפני כחודש התחלתי להשתמש במצלמה g1wc והיום העלתי אותה פעם ראשונה מהרכב להוריד כמה סרטונים.

להפתעתי גיליתי שהיא לא שומרת את הסרטונים ברצף- יש קפיצות בין סרטונים, לפעמים של כמה עשרות דקות שפשוט לא נשמרו.

 

אני הגדרתי שמירה באינטרוולים של 3 דקות, והמספור של הקבצים, שאמור להיות רציף (03060005,03060006,03060007...) הרבה פעמים קופץ, נגיד מה-7 בסוף ל-11 בסוף

 

מישהו מכיר, יודע, יכול לעזור?

בדיוק היום גם באתי לזרוק את הקופסא של המצלמה אז עצרתי עם זה בינתיים (כן אני קצת אוסף ג'אנק)

 

אני אשמח לתשובה (רצוי כזו שלא כוללת מסע בזמן)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

I.G, נו באמת..

אלכס ענה לך, השקיע זמן בהודעה עבורך והמליץ מה לעשות, אז למה לא להקשיב לו ולמנוסים ממך שמנסים לעזור לך?

מה אתה מצפה? שאתה תשאל ותבקש סיוע, ימליצו לך מה לעשות, אתה תתעלם ועוד ימשיכו לעזור לך?

תהיה בריא.

פורסם (נערך)

כתבתי תשובה מנומקת והתחרטתי. לא שווה להכנס לויכוח.

עריכה אחרונה על ידי I.G

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...