Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תכתוב איזה מצלמה בדיוק.

לגבי המסך, אתה נמצא בשומר מסך, ניתן לשינוי בהגדרות תחת screen saver - off

 

הגדרות כלליות:

רזולוציה מקסימאלית.

גי סנסור low.

Fps:30

Screen saver :off.

Sound: on

הקלטה חדשה כל 3 דקות.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1405032279842-P-1815996.jpg

חברים, דחוף!

 

איפה אני משיג את החלק שתופס את המצלמה (G1-WC) ומתחבר לשמשה (מוקף בעיגול בתמונה)? נקרעה הגומייה שסביב הבורג המהדק, ואין לי כיצד לתלות אותה כעת (אלא א"כ היא מעוניינת להתנועע כל הנסיעה).

התופסן שמתחבר למראה לא אפקטיבי, כיון שמוט המראה צר מדי.

פורסם (נערך)

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=221886075509&alt=web

לגבי המעמד של המראה, גזרתי את הסיליקון הישן של המעמד לשמשה וליפפתי אותו סביב המוט של המראה ועל זה חיברתי את המעמד למראה. מחזיק יופי, תנסה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
תכתוב איזה מצלמה בדיוק.

לגבי המסך, אתה נמצא בשומר מסך, ניתן לשינוי בהגדרות תחת screen saver - off

 

הגדרות כלליות:

רזולוציה מקסימאלית.

גי סנסור low.

Fps:30

Screen saver :off.

Sound: on

הקלטה חדשה כל 3 דקות.

הי אלכס

המצלמה היא מסוג G1-WC) כפי שמציג israelwww

  • בהודעה אחרי

פורסם (נערך)

כבר יש מצלמות אקסטרים עם מעבד NOVATEK 96660, איכות צילום מאוד גבוהה ובמחיר יחסית סביר.

יש מצלמה סינית שיצאה לפני כחודשיים עם איכות צילום של 4K 24FPS, כרגע אין לה שום תחרות בשוק.

המחיר שלה מאוד נחמד יחסית לGOPRO.

http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_239152.html

 

אבל שוב פעם זו טכנולוגיה חדשה יחסית ועוד כמה חודשים יצאו עוד דגמים של עוד חברות והמחירים ירדו בגלל התחרות.

אני בינתיים מחכה שזה יקרה.

עריכה אחרונה על ידי Car141
פורסם (נערך)

כנראה אתה טועה.

Original SJCAM SJ5000X 4K Sport Camera http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_243426.html

בשניהם יש gyro, ההבדל היחיד זה באמת מחיר כרגע בהרבה יותר גבוהה ולsj עדשה 12מגה פיקסל.

 

באפליקציה מראה לי מחיר של 129$ לsj.

de09eb2df759985d939387e6bf4dd028.jpg

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

נראה נחמד, על זה אני מדבר התחרות שמתחילה להיווצר, עוד חודש חודשיים נראה מחירים הרבה יותר זולים.

 

GEARBEST משחקים עם המחירים של המוצרים, הם אוהבים לפתוח כמה דפי מכירה לאותו מוצר במחירים שונים.

לפעמים אנשים קונים את המוצר ביותר יקר ממה שהוא נמכר בדף מכירה אחר באתר, גם באפליקציה המחירים שונים.

פורסם

חברים, דחוף!

 

איפה אני משיג את החלק שתופס את המצלמה (G1-WC) ומתחבר לשמשה (מוקף בעיגול בתמונה)? נקרעה הגומייה שסביב הבורג המהדק, ואין לי כיצד לתלות אותה כעת (אלא א"כ היא מעוניינת להתנועע כל הנסיעה).

התופסן שמתחבר למראה לא אפקטיבי, כיון שמוט המראה צר מדי.

 

דבר איתי בפרטי לגבי החלק הזה. יש לי אחד שאני לא משתמש בו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...