Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה קטנה,

איך אפשר לגרום למצלמה לצלם גם כשהרכב מכובה? (כביכול 24/7)

מדובר ב-G1W-CB לצורך העניין.

במידה וזה אפשרי,זה לא יחסל איכשהו את המצבר של האוטו,נכון?

בית"ר נורדיה ירושלים !

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131600013883&alt=web

כרגע אני עסוק, אז תחפש מידע לגבי זה.

יש משהו יותר טוב מזה, סוללות נטענות, עולות בערך 600₪-800₪. מספיקות ליותר מ12 שעות.

אם אתה רוצה שאני אבדוק לך לגביהם תשלח לי הודעה בפרטי.

 

נ.ב

אני לא מוכר אף אחד מהמוצרים, סתם חקרתי לגביהם לא מזמן וויתרתי על הרעיון בגלל העלות.

פורסם (נערך)
שאלה קטנה,

איך אפשר לגרום למצלמה לצלם גם כשהרכב מכובה? (כביכול 24/7)

מדובר ב-G1W-CB לצורך העניין.

במידה וזה אפשרי,זה לא יחסל איכשהו את המצבר של האוטו,נכון?

http://lukashd.com/dashcam/product_info/power_570.html

פה מדובר בסוללה.

יש עוד כמה דגמים של כמה חברות, תעשה חיפוש.

עריכה:

מצאתי אחד דיי זול, יש מצב יספיק ל 8 שעות.

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=321423817248&alt=web

 

כמובן תבדוק חוות דעת, לפני הקניה. מצאתי את הלינקים בחפיף ולא התעמקתי בפרטים.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

למי שיש לו מצלמה מסוג: xiaomi yi

אני רוצה להמליץ על תוכנת קונפיגורציה למחשב. התכנה ניתנת להורדה מכאן: https://github.com/deltaflyer4747/Xiaomi_Yi

השימוש פשוט מאוד, מתחברים לWIFI של המצלמה (שם הרשת YDXJ_1234 מספר כלשהו במקום ה1234), הסיסמה היא 1234567890

מריצים את התכנה ומקנפגים מה שרוצים.

מי שאין לו עדיין את המצלמה, אציין שמדובר במצלמה איכותית מאוד עם חיישן סוני ומעבד AMBARELLA A7 המעולה. החיישן יותר טוב מSJ5000 שבא עם AMBARELLA. למצלמה אין מסך.

 

החיסרון היחיד של המצלמה זה טבעת לד מאוד יפה בחזית שלה. הלדים כל כך חזקים שזה משנה את הצבע של מה שמצלמים ורואים בהשתקפויות - צריך לשים כיסוי על הלדים. זה באג של עיצוב - ניראה יפה אבל מפריע לשימוש.

 

היתרון שהמצלמה מאפשרת להקליט 12 שעות ברזולוציה 1080P על כרטיס זיכרון 64GB באיכות לא הכי גבוהה (עדיין איכותי מאוד).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131600013883&alt=web

כרגע אני עסוק, אז תחפש מידע לגבי זה.

יש משהו יותר טוב מזה, סוללות נטענות, עולות בערך 600₪-800₪. מספיקות ליותר מ12 שעות.

אם אתה רוצה שאני אבדוק לך לגביהם תשלח לי הודעה בפרטי.

 

נ.ב

אני לא מוכר אף אחד מהמוצרים, סתם חקרתי לגביהם לא מזמן וויתרתי על הרעיון בגלל העלות.

 

אהה,חשבתי שזה רק דורש חיבור קטן כלשהו,לא קנייה של משהו נוסף (לא רוצה להתחיל להשתגע בהוצאות).

תודה בכל מקרה!

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם

מצד שני, אי אפשר שכל אחד ישאל את אותה השאלה בשרשור נפרד.

 

אני מסכים שכאשר מגיעים למאות עמודים בשרשור הנמשך שנים רבות, צריך כנראה לנעול אותו ואולי להעתיק את עשרת העמודים האחרונים לשרשור חדש, אבל כאן בחרו שלא לעשות זאת.

אתה יכול לעשות בדיוק את זה - להתחיל לקרוא מעשרת העמודים האחרונים - תקבל תמונה מעולה לגבי ההמלצות ותוכל לשאול שם שאלה ממוקדת יותר (למשל התלבטות בין שתי אפשרויות).

פורסם (נערך)

שתי המצלמות הכי מומלצות בפורם הן:

A118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=61749

 

וg1whc

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=61707

יש בהן אותו מעבד בדיוק ושתיהן מופעלות ע''י קבל.

תפקידו של קבל הוא להחליף את הסוללה, זאת אומרת המצלמה ללא סוללה כלל, היא לא תתנפח בקיץ.

 

ההבדל העיקרי בין המצלמות הוא שיטת החיבור/הדבקה.

הa118c, הוא בהדבקה לשמשה/ לדש בורד.

 

הgwh1c, הוא יכול להתחבר למראה או לשמשה ע''י suctuon cup.

עוד הבדל, זווית הצילום של הa118c היא יותר רחבה.

 

כמובן יש עוד כמה הבדלי חומרה מינורים.

לפי תגובות אנשי הפורמים ה a118c יותר אמינה. למרות זאת אני משתמש כבר שנה בw1hc והיא לא עושה לי בעיות כלל.

אם אתה בוחר את אחת מהן תשים לב שאתה בוחר דגם עם האות c או cb בסוף, זה אומר שבחרת מצלמה עם קבל.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

אלכס, הקישור ל-118 אמין? אפשר לסמוך על זה?

 

עריכה: אם כבר אני שואל, אז עד הסוף. מה לקנות עם המצלמה כדי לחבר אותה לתיבת פיוזים? או שיש סיכוי שהכל מגיע באריזה?

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם (נערך)

בטח אמין!!!

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=221813954816&alt=web

 

או כזה, באותו חבילה, מחבר אליו את המטען המקורי של המצלמה. http://www.gearbest.com/motorcycle-parts/pp_226218.html

ואתה צריך גם מפצל פיוזים מתאים.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אני רואה חזרת על הטעות שלי :)

אתקן, g1w-c

כן המוכר אמין מאוד, המצלמה מקורית.

לגבי קליטת הgps , לא עשה לי בחיים בעיות, אם אני לא טועה הבעיה היא רק במצלמות מוביוס.

סתם מסקרן אותי, למה דווקה אליאקספרס או איביי?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...