Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מאמין שיש דבק שיחזיק לאורך זמן תחת השמש בארץ.

במצלמה הראישונה שלי DVR027 נמס הפלסטיק מרוב החום.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

במצלמת המיני 0801 שלי, הדבר מחזיק היטב כבר שנה שנייה והרכב בשמש רוב שעות היום.

חשוב מאד לנקות היטב את אזור ההדבקה.

בהרבה מכוניות גם המראה מודבקת לשמשה טוניסיה שנים

פורסם
לא מאמין שיש דבק שיחזיק לאורך זמן תחת השמש בארץ.

במצלמה הראישונה שלי DVR027 נמס הפלסטיק מרוב החום.

3M VHB יחזיק לך לכמה זמן שתצטרך.

פורסם

היי .

מתייעץ איתכם , ברשותי g1wc , לאחרונה הראתה הודעה על בעיה בזיכרון והפסיקה לצלם.

לאחר שהחלפתי לכרטיס זיכרון חדש מאותו סוג הסתדרה .

הכרטיס הוא מסוג סאן דיסק 32 גידה אולטרה קלאס 10. בן כ4 חודשים.

לדעתכם , המצלמה הרסה אותו ? או שזהו כנררה פגם בייצור.

תודה.

פורסם
אי אפשר לדעת למה הכרטיס נהרס, זה יכול להיות בגלל הרבה גורמים שונים.

לפחות השתמשת באחריות וקיבלת כרטיס חדש בחינם?

עדיין לא פניתי לאחריות , קניתי את הכרטיס מאיביי , והוא נרשם באתר סאן דיסק.

השאלה איפה יש מרכזי שירות שלהם ואם אפשר בכלל להשתמש באחריות.

פורסם

גם לי התקלקל כרטיס מאיביי אחרי כמעט שנה של שימוש.

פניתי לשירות לקוחות שלהם שוחחתי איתם באימל כמה ימים, ואחרי שהם אישרו שהכרטיס מקורי אז ביקשו ממני לשלוח אותו לSANDISK כפר סבא.

בערך יומיים אחרי שהכרטיס הגיע לכפר סבא נשלח אלי כרטיס חדש עם דואר שליחים של UPS, שהגיע תוך יומיים אם אני זוכר נכון.

הכרטיס נשלח מחו"ל לא זוכר בדיוק מאיזו מדינה, בקיצור השירות לקוחות שלהם מאוד יעיל ומסודר.

פורסם

היה לי סיפור כמעט זהה בעניין כרטיס SANDISK שהתקלקל, במקרה שלי הוא נרכש בארץ אבל היה לי הרבה יותר פשוט לשלוח בדואר לכפ"ס (לפי ההנחיות שניתנו לי לאחר פתיחת ה-CASE באתר שלהם) מאשר להגיע לחנות בלב תל אביב ולשלם חניה.

פורסם

שלום לכולם,

 

יש התלבטות בין 3 מצלמות:

1. DOME G90

2. VIOFO A118C

3. VIVO MARCOS 2 Vicovation

לגבי 1 ו-2 ראיתי הרבה המלצות. חושב לקנות G90. אך לגבי מצלמה VIVO מתקשה למצוא אצל מי בארץ ניתן לקנות לא יקר.

אז מה יותר טוב? עדיפות לקניה בארץ(לפחות ניתן להחליף באחריות).

תודה.

פורסם

שאלה קלה, קיבלתי מצלמה מסוג g1wx והכל סבבה איתה, רק מפריע לי שברגע שמפעילים אותה היא מתחילה לצלם. לא מצאתי את הוראות ההפעלה באינטרנט, יש למישהו פיתרון ? כלומר שאני אבחר מתי להפעיל את ההקלטה.

פורסם
שלום לכולם,

 

יש התלבטות בין 3 מצלמות:

1. DOME G90

2. VIOFO A118C

3. VIVO MARCOS 2 Vicovation

לגבי 1 ו-2 ראיתי הרבה המלצות. חושב לקנות G90. אך לגבי מצלמה VIVO מתקשה למצוא אצל מי בארץ ניתן לקנות לא יקר.

אז מה יותר טוב? עדיפות לקניה בארץ(לפחות ניתן להחליף באחריות).

תודה.

 

לרכישת ויקו ,תתקשר אלינו . אנחנו היבואנים .

תקבל מחיר מיוחד לחברי קארספורום.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...