Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

^

מניסיון לא טוב (שכלל קבלת מצלמות מזויפות) עם באנגוד, אני מאוד ממליץ לוותר על החנות הזאת.

 

מהנסיון שלכם, האם שווה לחכות לBlack Friday?

אני מעוניין ב2 יחידות של a118c, האם שווה לחכות?

ממה ששמתי לב, המחיר של ה a118c לא יורד מתחת לאזור ה 53$ גם לא במבצעים, כך

שאינני מאמין שתקבל הנחה משמעותית בבלאק פריידי.

מה לגבי החלפת סוללה במצלמה? יש למישהו ניסיון עם זה?

אני ניסיתי להחליף סוללה בעבר ל g1wh, מה שהיה בזבוז זמן וכסף.

אולי בגלל שאני עשיתי עבודה לא טובה, אך המצלמה מתה בסוף התהליך.

לדעתי עדיף לך כרגע לבחור באחת מהמצלמות המומלצות

בעלות הקבל, שהן ה a118c, g1wc, g1wc-b (כאשר השתיים האחרונות

הן למעשה אותה מצלמה, רק הטבעת סביב העדשה שונה).

אפשר כמה מילים על GearBest? מעולם לא יצא לי לרכוש מהאתר

אני מצאתי את האתר כאמין - עם זאת, שווה להשוות מחירים. אם מצאת מקור אמין אחר

שעובד עם פייפאל ומציע מחיר טוב יותר, שווה לשקול זאת (ולשתף גם את הפורום ;-) ).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רכשתי משם מצלמת a118c . הגיע ממש מהר, כמובן שקיבלתי מייד בהישלח המוצר מספר מעקב. האתר גם מצלם את החבילה לפני משלוח. אתה יכול לראות הכל תחת החשבון שלך.

אני ממליץ.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
יש לו ים מחסנים ממוקמים בכל העולם, למשל אני מצפה לחבילה אחת משוודיה אחת מהונגריה ואחת נnetherlansd אין לי מושג איפה זה.

netherlands זה הולנד.

לא מדובר בשליחה ממחסנים הממוקמים ברחבי העולם אלא שילוח מסין באמצעות חברות הדואר של מדינות אלו.

בגלל כמות הייצור הגדולה של סין (למעשה כמות החבילות היוצאות ממנה) - זה יעד לא רע להשלמת הכנסה לארגוני הדואר הגדולים. רוב החנויות הסיניות עושות שימוש בהסכמי משלוחים באמצעות חברות דואר אירופאיות. בעבר זה כנראה גם עזר ללא מעט חבילות להגיע ארצה מבלי להעצר במכס, היום זה כבר מוכר היטב :)

פורסם

שאלה לחשמלאים שבינינו, המצלמה שלי (g1wc לצורך העניין) צורכת 5v 1.5A בinput,

במידה ואחבר אותה למקור מתח של 5v 2.1A יש סיכוי לשרוף משהו?

פורסם

כל עוד המתח (וולט) זהה, זה בסדר.

המטען יכול "לדחוף" עד 2.1A, ז"א שאם צרכן חשמלי "יבקש" רק 1-1.5A, הוא יספק לו את מה שהוא רוצה.

הבעיה תתחיל ברגע שהצרכן יבקש זרם גבוה יותר מ-2.1A (אם המצלמה צריכה עד 1.5A, הכל בסדר), המטען יספק רק ~2.1A והצרכן לא יסתפק בזה.

אבל מבחינתך, הכל בסדר.

פורסם
כל עוד המתח (וולט) זהה, זה בסדר.

המטען יכול "לדחוף" עד 2.1A, ז"א שאם צרכן חשמלי "יבקש" רק 1-1.5A, הוא יספק לו את מה שהוא רוצה.

הבעיה תתחיל ברגע שהצרכן יבקש זרם גבוה יותר מ-2.1A (אם המצלמה צריכה עד 1.5A, הכל בסדר), המטען יספק רק ~2.1A והצרכן לא יסתפק בזה.

אבל מבחינתך, הכל בסדר.

 

הבנתי, תודה רבה.

פורסם
אני לפני הזמנה של 118c ומנסה להבין בוודאות מה נדרש כדי לחווט את המצלמה לתיבת פיוזים.

http://Http://www.aliexpress.com/item/3M-power-cable-mini-usb-dc-8-22V-to-5V-12V-to-5V-output-step-down/1145247683.html

http://www.aliexpress.com/item/2-Add-A-Circuit-Fuse-Tap-Piggy-Back-Standard-Blade-Fuse-Holder-ATO-ATC-12v-Nondestructive/32334768692.html

 

זה כל מה שנדרש? הבנתי שחלק מהכבלים מכילים כבר פיוז. זה משנה?

 

המכפיל פיוז - לא יודע איזה פיוז יש לך באוטו. בתמונה זה נראה מיקרו פיוז. לי יש מיני פיוז. קצת יותר גדול. קניתי באותו מחיר פחות או יותר באיביי. מעדיף משם. זה הגיע עם פיוז אחד. קניתי באיזה דולר עוד כמה שיהיה.

 

בקשר לממיר חשמל ל 5 וולט מיני USB. הכבל לא נראה לי.

היחידה של ממיר המתח/זרם ווטאבר, צריך להיות בתא הפיוזים ולא צמוד למחבר USB.

קניתי גם באיביי במחיר דומה

 

 

ואגב יש לי את המצלמה

g1wc רק עם הסוללה ובלי הקבל. כבר עובדת שנה ומשהוא בלי שום בעיה כולל פעמיים תקופת קייץ

פורסם
שאלה לחשמלאים שבינינו, המצלמה שלי (g1wc לצורך העניין) צורכת 5v 1.5A בinput,

במידה ואחבר אותה למקור מתח של 5v 2.1A יש סיכוי לשרוף משהו?

 

סתם הערה לתיקון. מצלמת ה-G1W צורכת בסביבות ה-0.5A ורחוקה מלצרוך 1.5A

פורסם
המכפיל פיוז - לא יודע איזה פיוז יש לך באוטו. בתמונה זה נראה מיקרו פיוז. לי יש מיני פיוז. קצת יותר גדול. קניתי באותו מחיר פחות או יותר באיביי. מעדיף משם. זה הגיע עם פיוז אחד. קניתי באיזה דולר עוד כמה שיהיה.

 

בקשר לממיר חשמל ל 5 וולט מיני USB. הכבל לא נראה לי.

היחידה של ממיר המתח/זרם ווטאבר, צריך להיות בתא הפיוזים ולא צמוד למחבר USB.

קניתי גם באיביי במחיר דומה

 

 

ואגב יש לי את המצלמה

g1wc רק עם הסוללה ובלי הקבל. כבר עובדת שנה ומשהוא בלי שום בעיה כולל פעמיים תקופת קייץ

 

הפיוז בתמונה הוא פיוז רגיל ולא מיקרו, רשום בפריט.

ובקשר לכבל, למה הוא לא נראה לך? למה הממיר חייב להיות בתא הפיוזים ולא צמוד למחבר USB?

פורסם (נערך)

חברים, עוד 2 שאלות ברשותכם:

 

לא זוכר מי ציין את העובדה שאין ב-Gearbest חיווט למצלמה אבל אני חושב שמצאתי חיווט מתאים.

מבקש את עצת המומחים האם הכבל מתאים מבחינה כללית ומבחינת מתח/זרם עבודה (1A).

מודע לעובדה שהוא מעט יותר יקר. אני מעדיף להזמין הכל בחבילה אחת.

 

http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_254193.html

 

בנוסף, ראיתי שהקפיקטור של ה-118C עובד עם 3.7V, מתח של 5V יתאים?

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...