Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי ממוכר באיביי שני כרטיסי זיכרון:

http://www.ebay.com/itm/351052775026?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

בסוף הגיעו כרטיסים אחרים, שלפי הנתונים שלהם יותר טובים:

TRANSCEND CLASS 10 400X 60MB/s 32GB Micro SD Memory Card

 

transcend-class-10-400x-60mb-s-16gb-32gb-64gb-micro-sd-memory-card-ookas-1511-03-ookas@2.jpg

 

הבעיה היחידה שלי שאני לא מוצא עליהם מידע אמין באינטרנט, ואין לי מושג אם הכרטיסים באמת מקוריים ושייכים ל TRANSCEND.

איך אפשר לבדוק אם המהירות והנפח שלהם אמתיים?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המתח שאוגר הקבל, נועד לשמירת הקובץ האחרון לאחר ניתוק החשמל ולמטרה נוספת: שמירת התאריך והשעה.

אם לא תחבר את המצלמה למקור מתח למשך נגיד שבוע, רוב הסיכויים שכבר השעון התאפס לך.

במוביוס למשל זה נע בין 5-9 ימים.

פורסם

לחברי הפורום בלבד , מחיר מיוחד למצלמת VICO MARCUS 3 בחבילת מורחבת כולל תפס מהיר עם אפשרות חיבור עדשת CPL

המצלמה היחידה שמצלמת 60FPS ב-FULL-HD .

כמו כן מצלמת ב-2K.

2304 x 1296 @ 30 fps (Extreme HD 1296p)

1920 x 1080 @ 60 fps (High Speed 1080p @ 60fps)

 

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=22&lang=eng

 

מה בערכה:

https://www.youtube.com/watch?v=6cZ9H5dgkh0

 

במחיר שובר שוק ויותר זול מ-EBAY וכל אתר אחר : רק 600 ש"ח ב-5 תשלומים שווים ומשלוח מהיר תוך יומיים דרך UPS.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

אני מניח שהכוונה היא לאלו שמוגדרות כDVR ולא כמצלמות אקשן.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)
עריכה, טעיתי.

התכוונתי לa12.

למשל dome 201

 

אכן כל המצלמות עם בצ'יפסט Ambarella A12 יכולות לצלם 1080p 60fps

 

עם זאת, ראיתי הרבה בדיקות והושוואות ומראות שלמרות שבתאוריה זה אמור להיות מדהים, המעבר מ-30 ל-60 fps לא ממש שווה את המחיר, אפילו לא בגודל הקובץ.

 

הינה סרטון הדגמה של Vicovation עצמם.

אני צופה בזה. וואלה מגניב. למה אבל אני צריך את זה? אני לא הולך לצלם עם מצלמת הרכב סרטון של מטריקס. גם לא נראה לי שדברים בכביש קורים כ"כ מהר שההבדל בין 30 ל-60 יהיו משמעותיים מבחינת צילום איזה פרט חשוב.

 

עריכה אחרונה על ידי wooja
פורסם

קודם רק כתבתי מהר את הדגמים הראשונים שעלו לי לראש.

AudiR8, גם המוביוס נחשבת למצלמת אקשן ועודיועדה במיוחד לקהילת חובבי הטייס על שלט רחוקועדיין היא בין הנמכרות ביותר והנתמכות, ע"י היצרן והמשתמשים, ביותר עבור שימוש לרכב.

אגב, יצרני המוביוס כבר הודיעו שבקרוב מאוד עומד לצאת "מוביוס 2" עם ביצועים חזקים אף יותר למשל 1080P60 ועוד פיצרים נוספים.

 

לא חסרים דגמים נוספים המסוגלים לביצועים גבוהים (אם זה 1080P60FPS ו\או 2K על 30FPS), פשוט לעבור באתרים ולראות.

אין צורך להטעות צרכנים.

 

http://www.banggood.com/Wholesale-Car-DVRs-c-2034-0-1-2-45-0_page1.html

 

http://www.gearbest.com/car-dvr-c_11249/?odr=new

 

wooja, ביוטיוב אחרי כל הקידודים וההרס שלהם, לא תוכל לחוות את ההבדלים.

אם תוריד קובץ מקור של צילום 60FPS אתה תבין.

פורסם

טוב, כפי שהבטחתי, אני מעדכן לגבי ה g1wc-b שהגיעה.

כמובן שקודם כל פירקתי אותה על מנת לוודא שגם בה (כמו גם ב g1wc הרגילה) יש

קבל ולא סוללה, ואכן כך הדבר (מצ"ב תמונה).

תמונה (4).jpg

התרשמתי כי איכות הצילום דומה מאוד וכניראה זהה ל g1wc ולכן אני לא מצרף

סירטון דוגמא בנוסף לזה שצילמתי בעזרת ה g1wc:

 

המחיר של ה g1wc הרגילה כרגע הינו 40.69$ (קישור).

ה g1wc-b השונה ממנה ככל הניראה רק בצבע הטבעת סביב העדשה הינו 40.99$ (קישור).

בנוסף, יש גם את ה a118c שמספקת איכות דומה והמצלמה עצמה נסתרת יותר

ובעלת זווית צילום גדולה יותר הינו 53.79$ (קישור).

 

מבין המצלמות הסיניות, אלו שלושת המצלמות שעליהן אוכל להמליץ (השתיים הראשונות מניסיון

אישי והשלישית מניסיון של חברים).

פורסם

אגב סתם הערה לגבי ה-G1W אם לא ידעתם.

גם לה יש אפשרות ל-File lock כמו מצלמות אחרות, רק שלא אומרים על זה שום דבר בהוראות.

לחיצה כפולה על כפתור ה-M הופכת את הקובץ הנוכחי ל-read only כך שאם אתם רואים משהו מעניין אפשר ללחוץ ולא לדאוג שזה ימחק בקרוב.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...