Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי התקנה של הa129 בחלון האחורי בסטיישן - יש לי חלק שחור בשולי השמשה. אבדוק אם זה יכול להיות מודבק שם. לדעתי זה יותר מחוספס....

יש מתקין מומלץ באיזור המרכז? אפשר בפרטי גם

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^

לא יודע לגבי הספורטאז' עצמו אבל מחברים לתיבת הפייזים דרך פיוז שלא קשור בבטיחות. נניח מגב אחורי.

 

אבל אתה צריך להחליט אם אתה רוצה שהמצלמה תעבוד לפני או אחרי הסוויץ'. זה כבר מערב רב-מודד.

פורסם

תגידו, אולי יש איזו אפליקציה שהופכת ת'סמארטפון (אצלי זה אנדרואיד)למצלמת דרך?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

שלום רב לחברי הפורום,

 

שאלה לגבי חיבור מצלמת דרך באוקטביה, התאכזבתי לגלות שיציאות המצת הקדמי והאחורי מוזנות באופן תמידי, גם לאחר כיבוי המנוע.

היות ואני לא רוצה לגמור את המצבר, מה ניתן לעשות?

 

קראתי בשרשור על מצב הפוך, צילום 24/7, הפתרון להבנתי דומה - חיבור ישיר לפיוז שניתק בעת כיבוי המנוע. האם קיים פתרון שדורש פחות התעסקות עם האלקטרוניקה של הרכב (רכב חדש)? להבנתי (תקנו אותי אם אני טועה), צריך להיות איזשהו סיגנל מהמנוע בכיבוי, ככה המערכות מקבלות מתח לזמן מה, לצורך כיבוי סדור. האם פיוזים שלא מנתקים את המתח, לא מקבלים סיגנל כזה?

 

תודה על העזרה.

פורסם

בזמנו באוקטביה שלי חיברתי את מצלמת הדרך ליציאת הUSB של מערכת מולטימדיה. היציאה מספקת 5V המתאים למצלמה. בזמן שהרכב כבוי היציאה מושבתת כך שאין חשש למצבר.

S60 Rdesign

פורסם

^ ברכבים מודרנים הפך למאוד נפוץ שיציאת המצת ממשיכה לעבוד אחרי כיבוי מנוע, אך לאחר 5-10 דקות שהרכב נעול היא מנותקת אוטומטית.

מציע לך לבדוק אם זה כך אצלך - לדעתי זה מעולה כך יש לך גם צילום אקסטרה בדקות הראשונות לאחר החניה חח.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם (נערך)
שלום רב לחברי הפורום,

 

שאלה לגבי חיבור מצלמת דרך באוקטביה, התאכזבתי לגלות שיציאות המצת הקדמי והאחורי מוזנות באופן תמידי, גם לאחר כיבוי המנוע.

היות ואני לא רוצה לגמור את המצבר, מה ניתן לעשות?

 

קראתי בשרשור על מצב הפוך, צילום 24/7, הפתרון להבנתי דומה - חיבור ישיר לפיוז שניתק בעת כיבוי המנוע. האם קיים פתרון שדורש פחות התעסקות עם האלקטרוניקה של הרכב (רכב חדש)? להבנתי (תקנו אותי אם אני טועה), צריך להיות איזשהו סיגנל מהמנוע בכיבוי, ככה המערכות מקבלות מתח לזמן מה, לצורך כיבוי סדור. האם פיוזים שלא מנתקים את המתח, לא מקבלים סיגנל כזה?

 

תודה על העזרה.

בוריס :)

לשמחתך יש לך רכב מקבוצת VAG

ברכבים של הקונצרן היצרן הוסיף רגל (נתונה לשיקול היצרן) של מתח כאשר הרכב עובד במחבר OBD2 - מדובר בפין 1

אתה יכול כמוני למצוא כבל OBD2 ל UBS שמתאים למצלמה וכך בכל פעם שהרכב יופעל המצלמה תופעל וכמובן תכבה.

בנוסף אתה לא משתמש באף פורט של USB שקיים - לא של המצת ולא של מערכת המולטימדיה

המתאם מוציא לך 5V רק שהרכב פועל

 

חפש כבל מתאים ויום טוב (אם אתה לא מוצא קח כבל קיים פתח את המחבר ותחליף בין פין 1 ל 16 יחד עם החוטים שלהם)

קובי

vw-obd2.jpg

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...