Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה להמליץ פה לכולם,

קניתי רכב עם מצלמה ששתולה בתוך המראה האמצעית!

בהתחלה גם לי זה נשמע כמו משהו מעצבן ולא משתלב ביחד אבל אני חייב להגיד שזה הדבר הכי נוח שיכול להיות.

המראה היא מראה לכל דבר ואין שום הפרעה של המסך. המראה היא גדולה יותר מבכל הסטנדרט של הרכבים.

https://www.amazon.com/YI-Dashboard-Recorder-Reverse-Recording/dp/B01CW4BI6G

שווה כל שקל, הבעלים קנה את המצלמה מאליאקספרסס אז זה יצא לו יותר זול מאמזון

PEUGEOT 206XS

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קניתי לפני כשנה דיבורית סולארית לרכב והיא עובדת יפה.

 

מצלמה סולראית תפתור את הבעיה של החיבורים דרך המתג וישירות וכיו"ב...

 

אני רוצה לחפש אחת כזו, מקווה לא יותר מדי יקרה.

 

אשמח להמלצות על דגמים ומקור אמין לקניה.

 

תודה, דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

פשוטה וטובה עושה את העבודה כמו שצריך.

אומרים שהסוללה במצלמות לא מחזיקות בחום הישראלי ,נותר רק לחכות ולראות.

אני עם הדגם הפרו כבר כמה חודשים ללא בעיות והמצלמה הזו מותקנת אצלי אשתי גם כמה חודשים ללא בעיות,ואצל חבר אחר כבר שנה פלוס מינוס ובנתיים אין בעיות.

האפליקציה נוחה,אישית אני ממליץ.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
פשוטה וטובה עושה את העבודה כמו שצריך.

אומרים שהסוללה במצלמות לא מחזיקות בחום הישראלי ,נותר רק לחכות ולראות.

 

כמה פוסטים אחורה כתבתי בדיוק לגבי הסוללה - אצלי היא מתה אחרי שנה וחצי שהיא מותקנת בשמשה האחורית והרכב חונה רוב היום בשמש.

לא ברור אצלי אם הסוללה באמת מתה או שבגלל מכה חזקה שגם גרמה לה לשבר קל בחיבור לתושבת דפק לה משהו מבפנים. בכל מקרה, החלפת הסוללה במצלמה הזו מאוד קלה כי היא לא מולחמת ללוח אלה מחוברת עם קונקטור והיא עולה 30 שקל כולל משלוח. אז גם אם אחת לשנה אחליף סוללה, היא מאוד משתלמת ונותנת תמורה מעולה. אגב הפרו מותקנת אצלי מקדימה כבר כמה חודשים והיא מעולה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

כמה פוסטים אחורה כתבתי בדיוק לגבי הסוללה - אצלי היא מתה אחרי שנה וחצי שהיא מותקנת בשמשה האחורית והרכב חונה רוב היום בשמש.



לא ברור אצלי אם הסוללה באמת מתה או שבגלל מכה חזקה שגם גרמה לה לשבר קל בחיבור לתושבת דפק לה משהו מבפנים. בכל מקרה, החלפת הסוללה במצלמה הזו מאוד קלה כי היא לא מולחמת ללוח אלה מחוברת עם קונקטור והיא עולה 30 שקל כולל משלוח. אז גם אם אחת לשנה אחליף סוללה, היא מאוד משתלמת ונותנת תמורה מעולה..

יש לך קישור לסוללה כזו?

 

אגב הפרו מותקנת אצלי מקדימה כבר כמה חודשים והיא מעולה

מה ההבדלים בין הרגיל לפרו?

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם
יש לך קישור לסוללה כזו?

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?440339-CAR-DVR-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91&p=5855023&viewfull=1#post5855023

 

 

 

מה ההבדלים בין הרגיל לפרו?

 

תחזור כמה פוסטים אחורה תקרא מה שכתבו כאן, גם אני כתבתי ביקורת.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

בגדול לפרו רזולוציה יותר טובה וצג.

הצג לא ממש שימושי, הכל עושים מהאפליקציה.

איכות המוצר ממש מפתיעה לטובה.

לך על הפרו ושים לב לקחת דגם בינלאומי. הדגם הסיני עם חומרה נחותה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

שלום לכולם!

 

אשמח אם תוכלו להמליץ לי על מקום שבו אפשר להתקין Blackvue בפיג'ו 3008 2019 באיזור תל אביב רמת גן (המצלמה כבר ברשותי).

פורסם

אני גם הלכתי על הפשוט.

אולי כשמישהו יקנה ממני את הסרטון של המטאור שפוגע בכדור הארץ, וישלם על זה טוב טוב, אז נשדרג.

ליום יום, זול זה אחלה

פורסם
אני ממליץ על הddpai 3 mini, בתנאי שתמצא קופון שמוריד את המחיר מתחת לרף המכס.

המצלמה מגיעה עם 16 גיגה זיכרון מובנה, לא ניתן להרחיב עם כרטיס זיכרון.

לשיקולך.

 

https://m.joybuy.com/600356007.html

16 ג'יגה זה לא מעניין.

מילא היה 64 ג'יגה.

או אפשרות הרחבה אז בכלל...

 

אם לא זו, אז מה כן?

עומר :-)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...