Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
למה אתה מתכוון ב"הצילומים עם הסמרטפון משלימים את התיעוד" ?

 

לא משתמש בפארקינג מוד.

ה A119S משמשת רכב נוסף כמצלמה קדמית.

 

באשר למה שרשמתי - נניח... חו"ח... לאלוהיי המאזדה תחנונים... נכנסים בי מאחורה, מרבית הסיכויים שיישמעו את המכה ואולי גם ייראו שאני נהדף קדימה (בסרטון). אני קופץ מהרכב עם סמרטפון ומתעד את הנזקים, לרבות מספר הרכב של הפוגע/ת. אם זה פגע וברח של דו"ג - כנראה שאכלתי אותה. בכל סיטואציה אחרת, שום דבר שהסמרטפון לא יכול לסגור פינה, לדעתי.

 

ובאשר לאיכות של ה A119 (ששרדה ימי קיץ רותחים ללא שום קושי, יחד עם ה GPS Mount), מצרף סרטון הדגמה לאיכות הנהדרת שלה גם לאחר כל הפז"מ שצברה. כרטיס הזכרון שמותקן בה מתוצרת Transcend בנפח 32 ג'יגה ומסדרת האולטימייט גם לא מראה כל סימני עייפות לאחר כל הזמן הזה -

 

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא משתמש בפארקינג מוד.

ה A119S משמשת רכב נוסף כמצלמה קדמית.

ובאשר לאיכות של ה A119 (ששרדה ימי קיץ רותחים ללא שום קושי, יחד עם ה GPS Mount), מצרף סרטון הדגמה לאיכות הנהדרת שלה גם לאחר כל הפז"מ שצברה. כרטיס הזכרון שמותקן בה מתוצרת Transcend בנפח 32 ג'יגה ומסדרת האולטימייט גם לא מראה כל סימני עייפות לאחר כל הזמן הזה -

 

[

 

טוב, תקשיב. האיכות של ה A119 מדהימה.

ויש דילמה, האם עדיף את האיכות הזאת? או איכות נמוכה יותר, אבל עם עוד מצלמה אחורית.

 

שאלה: נגיד ואני מזמין את ה A119 בלי יחידת GPS- האם ההדבקה שלו לשמשה- בעייתית יותר? כלומר, המצלמה קרובה יותר לשמשה, ואולי לרכבים שיש להם הצללה [דוגמא של נקודות כהות ליד המראה האחורית]- זה יהווה קצת בעיה, לעומת האקסטרה מרווח שהמצלמה מקבלת בזכות תושבת ה GPS הזו?

אין לי כוונה להשתמש ב GPS. רק ההתקן שלה נראה שיכול להושיב את המצלמה טוב יותר [מצד שני, עוד פינים וחיבורים יכולים להוות פוטנציאל לתקלות בעתיד הרחוק, אולי]...

פורסם

^

לי יש שתי A119 בלי GPS בשני רכבים. אין שום בעיה בהדבקה או בתצוגה. אל תשכח שגם אם רואים כמה נקודות בפינת במסך, זווית הצילום של המצלמה כל כך רחבה שזה לא משנה. לא תסתיר שום דבר ממה שצריך.

פורסם
^

לי יש שתי A119 בלי GPS בשני רכבים. אין שום בעיה בהדבקה או בתצוגה. אל תשכח שגם אם רואים כמה נקודות בפינת במסך, זווית הצילום של המצלמה כל כך רחבה שזה לא משנה. לא תסתיר שום דבר ממה שצריך.

 

בקיצור, למרות שאנחנו בישראל, רוב האנשים לא רק שלא שמים מצלמה...אלא גם מוותרים על Parking Mode, הה?

אולי אם אתה מבוטח זה לא שווה את הטרחה? למה אם תקום בבוקר ומישהו עיקם לך את הדלת, או שבר לך מראה- אז אתה מכוסה עם קצת השתתפות עצמית מקסימום?

פורסם

פארקינג מוד הוא לא מצב שאתה מפעיל ושוכח. צריך לוודא שהוא לא מרוקן לך את המצבר ולשם כך יש מכשור ייעודי כמו זה של vico שדוסקס עליו בשרשור מספר פעמים.

 

Sent from my Tricorder

פורסם
פארקינג מוד הוא לא מצב שאתה מפעיל ושוכח. צריך לוודא שהוא לא מרוקן לך את המצבר ולשם כך יש מכשור ייעודי כמו זה של vico שדוסקס עליו בשרשור מספר פעמים.

 

Sent from my Tricorder

 

נכון. יש קיט שבעזרתו מחברים למצבר + קופסא שמבקרת על המתח ומנתקת בטעינה מסויימת.

לא יודע עד כמה זה הורס את המצבר, במידה ונשארת לו מספיק טעינה למחרת הבוקר. יכול להיות שזה לא יספיק אם נגיד לא נסעת ברכב יומיים-שלושה. אין לי מושג מה קורה בפועל, אבל זה מרגיש כמו פיצ'ר ממש יעיל במידה ויש לך אוטו יחסית חדש, ואין לך כסף להתחיל לתקן כל מיני מעיכות שאנשים עושים לאוטו שלך מתוך חפזון...

הקטע הוא שזה מסבך את עניין בחירת המצלמה הנכונה לכך + והקאצ' לגבי המצבר.

 

לשים בטריה ניידת- זה לא רלוונטי, בגלל החום בארץ, שיפוצץ אותה.

ולגבי ה- VICO - לא מצאתי אף מקום שמוכר את זה.

פורסם
בקיצור, למרות שאנחנו בישראל, רוב האנשים לא רק שלא שמים מצלמה...אלא גם מוותרים על Parking Mode, הה?

אולי אם אתה מבוטח זה לא שווה את הטרחה? למה אם תקום בבוקר ומישהו עיקם לך את הדלת, או שבר לך מראה- אז אתה מכוסה עם קצת השתתפות עצמית מקסימום?

שאלת לגבי הדבקה לשמשה, ועל זה עניתי.

 

לי אין צורך בפארקינג מוד כי שני הרכבים חונים בלילות בחניות פרטיות של הבניין, ואחד מהם (החדש והשמור יותר) חונה במיקום קבוע בעבודה. על השני פחות איכפת לי (ולמרות זאת מתוך אינסטינקט אני מחנה אותו במיקום קבוע נסתר יחסית). עבורי המצלמות נמצאות בשביל הנהיגה נטו (ממילא בקיץ אני מוציא אותן מהרכב בזמן חנייה).

פורסם
שאלת לגבי הדבקה לשמשה, ועל זה עניתי.

ממילא בקיץ אני מוציא אותן מהרכב בזמן חנייה).

 

וואלה? למה אתה מוציא אותן? (שזו די טרחה, האמת.)

האם מי שיש לו כוונת זדון לגבי הרכב שלך- אם הוא קולט מצלמה- הוא יחשוב שאתה מחביא זהב באוטו ודווקא יפרוץ למכונית שלך? האם זו הסיבה שאתה מוציא את המצלמות כל פעם?

פורסם
וואלה? למה אתה מוציא אותן? (שזו די טרחה, האמת.)

האם מי שיש לו כוונת זדון לגבי הרכב שלך- אם הוא קולט מצלמה- הוא יחשוב שאתה מחביא זהב באוטו ודווקא יפרוץ למכונית שלך? האם זו הסיבה שאתה מוציא את המצלמות כל פעם?

א. זו לא טרחה בכלל (אם לא הייתי ברור, הכוונה בקיץ ברכב שחונה ברחוב במהלך היום, בטח שלא בלילה ובטח שלא בחנייה הפרטית בבנין שלי). לוקח בערך שתי שניות בלחץ.

 

ב. תתפלא כמה אנשים חושבים שהמצלמות האלו יקרות. אם כבר מישהו יפרוץ לרכב זה יהיה בגלל המצלמה, כדי לגנוב אותה. אבל כאמור, המטרה היא בעיקר שמירה על המצלמה מחום.

פורסם

 

ב. תתפלא כמה אנשים חושבים שהמצלמות האלו יקרות. אם כבר מישהו יפרוץ לרכב זה יהיה בגלל המצלמה, כדי לגנוב אותה. אבל כאמור, המטרה היא בעיקר שמירה על המצלמה מחום.

 

הבנתי דווקא שהמצלמות, לפחות המוצלחות יותר והמוכרות יותר, כמו של VIOFO - A119 A129 וכו'- עומדות ממש יפה בחום הישראלי.

כמה משתמשים כתבו פה שה VIOFO שלהם עובדת יפה כבר שנתיים בלי בעיה. מעניין באמת אם מישהו מהם גם השתמש ב PARKING MODE, כלומר, שהמצלמה עובדת יפה גם בצילום בזמן חנייה, כשהחלונות סגורים... זה מעניין...

פורסם

מבקש המלצה למצלמה, תקציב עד 100$.

 

פרט לדרישות הרגילות (קבל, איכות צילום טובה, אמינות) הדרישה הבעייתית היא שלא יהיה מדובר במצלמה שדורשת הדבקה, חיבור לשמשה עם פומפה בלבד.

 

תודה מראש!

"ai motoare capul doare"

פורסם
הבנתי דווקא שהמצלמות, לפחות המוצלחות יותר והמוכרות יותר, כמו של VIOFO - A119 A129 וכו'- עומדות ממש יפה בחום הישראלי.

כמה משתמשים כתבו פה שה VIOFO שלהם עובדת יפה כבר שנתיים בלי בעיה. מעניין באמת אם מישהו מהם גם השתמש ב PARKING MODE, כלומר, שהמצלמה עובדת יפה גם בצילום בזמן חנייה, כשהחלונות סגורים... זה מעניין...

בזמנו היו גם משתמשים ש-A119 התפגרה להם לאחר כשנה וחצי - שנתיים, כך שהכל אפשרי.לא יודע אם קשור לחום אבל אין לי עניין לגלות, בייחוד אם אין לי הצורך.

 

לפחות ממה שאני רואה, כרגע ה-A119 היא עדיין ה-VFM הכי טוב.

פורסם
בזמנו היו גם משתמשים ש-A119 התפגרה להם לאחר כשנה וחצי - שנתיים, כך שהכל אפשרי.לא יודע אם קשור לחום אבל אין לי עניין לגלות, בייחוד אם אין לי הצורך.

 

לפחות ממה שאני רואה, כרגע ה-A119 היא עדיין ה-VFM הכי טוב.

אצלי יש 118 מאחורה כבר מאמצע 2015 עם איכות פח אשפה, ו119 מקדימה מיוני 2017

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...