Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחזק,נדמה לי שנמכרת גם בלי דיל מיוחד סביב 65-70$ כולל משלוח ב banggood\gearbest ודומיהם,שווה בדיקה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

היא לא באמת מביאה בשורה ע"פ ה 119 הרגילה, שלטעמי מוצלחת אפילו יותר מה 119s, שגם אותה יש לי. שתיהן בנות יותר משנתיים ומפגינות אמינות מעולה.

 

Sent from my Tricorder

פורסם

יש המלצמה למצלמה קידמית ואחורית טובה?

 

חשיבות לפי סדר הבא:

1. איכות צילום

2. Capacitor

3. מחיר

4. WIFI

 

כרגע יש לי viofo A119, אני קצת לא מרוצה מהאיכות (היא טובה רק בתנאי תאורה טובים) וחסרה לי ממש המצלמה האחורית

פורסם
היא לא באמת מביאה בשורה ע"פ ה 119 הרגילה, שלטעמי מוצלחת אפילו יותר מה 119s, שגם אותה יש לי. שתיהן בנות יותר משנתיים ומפגינות אמינות מעולה.

 

Sent from my Tricorder

 

 

ומה לגבי ה- A129 DUO? עם המצלמה הנוספת האחורית?

האם יש פה אנשים שמשתמשים בשתי מצלמות? או שזה קצת מוגזם מידי, ופרקטית אחת קדמית מספיקה?

פורסם (נערך)
ומה לגבי ה- A129 DUO? עם המצלמה הנוספת האחורית?

האם יש פה אנשים שמשתמשים בשתי מצלמות? או שזה קצת מוגזם מידי, ופרקטית אחת קדמית מספיקה?

 

מסתמנת כמוצלחת לפי מה שנראה ברשת, העניין הוא שגם הקדמית וגם האחורית הן 1080p בלבד (כמו ה A119S) ויוטיוב ושות' די מסרסים את האיכות של התכנים ברזולוציה הזו, גם אם התוצרים טובים.

 

באשר לנחיצות של מצלמה אחורית - אני אישית מסתפק בקדמית בלבד + הקלטת סאונד (ניתן לשמוע את המכה, מה גם שהצילומים עם הסמרטפון לאחר מכן משלימים את התיעוד).

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
ומה לגבי ה- A129 DUO? עם המצלמה הנוספת האחורית?

האם יש פה אנשים שמשתמשים בשתי מצלמות? או שזה קצת מוגזם מידי, ופרקטית אחת קדמית מספיקה?

 

אני משתמש בה והיא ממש ממש אחלה

ניתן לזהות לוחיות רישוי גם ביום וגם בלילה

המצלמה האחורית נותנת זווית צילום נוספת שלא רואים בקדמית ולדעתי היא לא פחות חשובה (היא גם מאפשרת לזהות את הפרצוף של הנהג כשהוא מתקרב / עוקף)

 

לשמחתי לא נתקלתי בצורך אמיתי במצלמה עד עכשיו

 

החסרון היחיד שמצאתי הוא שבאחת ל 50 התנעות המצלמה לא נדלקת לבד וצריך להדליק אותה. ראיתי ברשת שזו בעיה נפוצה יחסית וכנראה קשורה בפרק הזמן בה הסוויץ פתוח לפני הפעלת הסטרטר.

פורסם
יש מוצר מדף מאוד יקר:

מצלמה עם מוד חניה מתקדם (הדגם הזה מותקן אצלי) :

 

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B07C39QJZP/ref=sspa_mw_detail_3?ie=UTF8&psc=1&smid=A3ELPGJLYNL7Q4

 

סוללה איכותית בעלת טעינה מהירה , מתאימה גם לחניה בקיץ:

https://www.amazon.com/Cellink-Battery-Supply-Blackbox-Camera/dp/B06ZZ4W66R

 

 

האם יצא לך לעבור קיץ ישראלי עם ה THINKWARE?

למה קראתי שהיא קורסת בחום. כנראה בחום של רכב סגור כשהיא על Parking Mode... :cry:

פורסם
מסתמנת כמוצלחת לפי מה שנראה ברשת, העניין הוא שגם הקדמית וגם האחורית הן 1080p בלבד (כמו ה A119S) ויוטיוב ושות' די מסרסים את האיכות של התכנים ברזולוציה הזו, גם אם התוצרים טובים.

 

באשר לנחיצות של מצלמה אחורית - אני אישית מסתפק בקדמית בלבד + הקלטת סאונד (ניתן לשמוע את המכה, מה גם שהצילומים עם הסמרטפון לאחר מכן משלימים את התיעוד).

 

למה אתה מתכוון ב"הצילומים עם הסמרטפון משלימים את התיעוד" ?

אם אתה משתמש רק בקדמית- היית כבר יכול לקנות את ה A119 וזהו. לא ככה?

נ.ב- האם אתה משתמש במצלמה ב- Parking Mode גם?

פורסם
אני משתמש בה והיא ממש ממש אחלה

 

החסרון היחיד שמצאתי הוא שבאחת ל 50 התנעות המצלמה לא נדלקת לבד וצריך להדליק אותה. ראיתי ברשת שזו בעיה נפוצה יחסית וכנראה קשורה בפרק הזמן בה הסוויץ פתוח לפני הפעלת הסטרטר.

 

זה פאק די משמעותי. למה, שנייה אחת לא שמת לב- ואין לך הקלטה לנסיעת הדרך הבאה. בטח לא יפתרו את הבאג הזה.

אבל מה לגבי Parking mode? האם אתה משתמש?

לא מובן האם יש ל A129 - מצב של Buffered Parking. שהוא מצלם 10 שניות לפני ואחרי פגיעה.

פורסם
האם יצא לך לעבור קיץ ישראלי עם ה THINKWARE?

למה קראתי שהיא קורסת בחום. כנראה בחום של רכב סגור כשהיא על Parking Mode... :cry:

 

לא עברתי עדיין קיץ מלא אבל עברתי מספר ימים חמים ללא כל בעיה.

S60 Rdesign

פורסם
זה פאק די משמעותי. למה, שנייה אחת לא שמת לב- ואין לך הקלטה לנסיעת הדרך הבאה. בטח לא יפתרו את הבאג הזה.

אבל מה לגבי Parking mode? האם אתה משתמש?

לא מובן האם יש ל A129 - מצב של Buffered Parking. שהוא מצלם 10 שניות לפני ואחרי פגיעה.

 

לא משתמש ב parking mode מתוך חשש למצבר

ולגבי הפאק - מסכים איתך. הבנתי שהוא קיים בכל הדגמים של החברה בצורה זו או אחרת ומצאתי דיווחים על דגמים אחרים מ 2017.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...