Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

צודק, הכי טוב היה להשאיר את כל השכבה ללמוד ולתת לכולם לקבל תו ירוק.

כיתה א' הם בני 6-7 ,  אם יש לילדה תו ירוק זה אומר שהיא הייתה מאומתת בעבר.

 

גם שרוצים להגיע לחסינות עדר, לא ממש רוצים להגיע לשם במהירות שיא,

ולכן כל הקטע של הכאילו בידודים האלה  ממשיכים 

פורסם

מהלכים מעניינים בארה"ב - מתכננים להעביר חוק פדרלי שיחייב,מקומות עבודה מעל גודל מסויים להעסיק רק עובדים מחוסנים או כאלה שיציגו בדיקת קורונה שבועית.

 

לגבי מוסדות בריאות שמקבלים מימון ממשלתי (מדיקייר/מדיקייד) הדרישה תהיה להעסיק עובדים מחוסנים בלבד. מי שיסרב להתחסן יישלח לביתו.

 

הדרישה מהמעסיקים - לשלם ימי מחלה לצורך קבלת החיסון.

 

והערת צד - שלושת הבנים שלי קיבלו מנה שלישית בשבוע האחרון. תופעות הלואי קלות ביותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא יודע מה אתם רוצים, שלוש פעמים הייתי בשבוע האחרון בירושלים בפארק של רמות,ויצאתי תוך עשר דקות משם. שום תור ושום נעליים. 3 ילדים כל פעם אחד אחר בבדיקה ובידוד.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

לא עדכנו, ולא ברור לי אם זה מתוך דחיינות, או בגלל הניסיון המר בפעם הקודמת.

 

מכל מקום, אין לכך הרבה משמעות. בארץ ההתייחסות היא לתו הירוק, בחו"ל לתאריכי החיסון, שכן לכל מדינה מדיניות שונה. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב, קיבלתי את העדכון האחרון של ה5G מביל גייטס. עד כה העדכון הכי שובר. כאבי שרירים ועייפות, רובם עברו אחרי 12-16 שעות.

  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 28 דקות, davemustaine87 כתב:

מה הקטע של תעודת התחסנות לאחר החיסון השלישי עד לסוף שנה? זה לא אמור להיות ל-6 חודשים?

מה זה משנה, גם ככה יכולים לשנות לך את זה למתי שבא להם סתם ככה.

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

מה זה משנה, גם ככה יכולים לשנות לך את זה למתי שבא להם סתם ככה.

זה יהיה כמו בסין, כל בוקר תיכנס לאפליקציה ותקבל תוקף למספר ימים/שעות בהתאם לדירוג החברתי שלך.

 

סליחה, לרמת המסוכנות שלך לבריאות הציבור.

פורסם

עשיתי אתמול חיסון שלישי.

אין לי שיפור במהירות הגלישה הסלולרית.

איך מגיעים לשירות לקוחות של ביל גייטס?

  • מצחיק 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

מה הקטע של תעודת התחסנות לאחר החיסון השלישי עד לסוף שנה? זה לא אמור להיות ל-6 חודשים?

אני לא טרחתי אפילו להוציא את התעודה החדשה. מחזיק pdf של תו ירוק בטלפון, מראה אותו למי שצריך, וזה מספיק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

דיבורים על הגשה קרובה מאד של בקשה לאישור חיסון פייזר\BNT לילדים לרשויות האירופיות עוד החודש. כנראה גם ל-FDA לא הרבה יותר מאוחר (וזו ידיעה מלפני 10 ימים, אולי משהו התקדם מאז יותר מהר)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

צעק מי שאין לו ילדים .  או שילדו לא קיבל חיסון של Sci-BVac . עם ילדים אני ממתין בזהירות. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

דרך אגב, צ'ילה אישרה חיסון ילדים מגיל 3 ב-Sinovac, אם כי עדיין לא יצאה במבצע.

 

@saveמדובר בהגשת בקשה לאישור. זה ייקח לפחות חודש - חודשיים, ואני מניח שהנתונים יפורסמו לציבור בעיתונות המקצועית ויקבלו את ביקורת העמיתים הראויה, וזאת במקביל להליכי הבקרה הקפדניים של הרשויות, הן האירופיות והן האמריקאיות. ואז, לפני אישור לשימוש בארץ, יצטרך לקבל גם אישור של הרשויות המקומיות, שכן אין ל -FDA ול-EMA סמכות בישראל.

 

במאמר מוסגר, גם לפני החיסוןמהראשון הייתי סקפטי, עד שראיתי את הפרסום בעיתונות המקצועית. אחרי שקראתי אותו ההיסוס נגמר. נדמה לי שבמקרה של הילדים קבוצת המחקר יותר קטנה, אבל משך המעקב יותר ארוך. צריך להמתין לפרסום הרשמי, שבדברים האלה הולך ב-fast yrack, כלומר מוכנס לעדיפות ראשונה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...