Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כל עוד אין אפשרות למגר את המחלה, צריך לחיות איתה אבל לא לתת לה להשתולל.
וזה בדיוק מה שהתכנית שלו מציעה - להוריד תחלואה באיזורים אדומים ולהחזיק אותה על אש קטנה, בלי להרוס כלכלה.
אבל יותר חשוב - קיימת הרתעה : לא להפוך לעיר אדומה, וכאן נכנסות רשויות מקומיות לתמונה עם הסברה, אכיפה מוגברת , כי אף אחד לא רוצה "לככב" בתור עיר אדומה ( זה גורם נזקים גם לקופת העיריה וגם לתדמית שלה ושל העומד בראשה ) 

עריכה:
הפרוייקטור מבחינתו כבר מכוסה למקרה וירצו להפיל עליו את הכשלון במיגור הקורונה - לא נתנו לו ליישם את התכנית שלו.
לדעתי, אילו הערים האדומות היו ת"א, גבעתיים, רמת השרון וחולון - כן היו מאשרים את התכנית שלו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אפשר להתווכח שעות לגבי מה זה צדק.

 

אחד יכול לטעון שהצגות זה תרבות, לטעון שגם במלחמות לא סגרו את התאטראות.

השני יטען שבתי כנסת ותפילות זה תרבות - ואפילו בגטו בשואה לא הפסיקו להתפלל. 

 

עכשיו מה יותר חשוב? הופעות או תפילות?  זאת החלטה פוליטית לא החלטה רפואית. 

איך מגדירים את הצדק?

לגבי הדבקות...

איך אתה קובע שאזרחים מסוימים  מוגבלים בתנועה ואזרחים אחרים לא?

האם זה צודק לסגור את החופים של בת ים רק לבת ימים?  האם חופי תל אביב שייכים רק לתל אביבים? 

 

גמזו עדיין צועק שבתי הספר בערים אדומות לא יפתחו.

כמו שאני מכיר בתי ספר - יש בית ספר שנמצא בעיר מסויימת - חלק מהתלמידים מגיעים מערים סמוכות וחלק מהמורים מגיעים גם מערים סמוכות.

מה קורה עם עיר אדומה?

האם תלמידים מעיר אדומה יכולים לצאת לבית ספר שנמצא בעיר אחרת?

האם מורים מעיר אדומה יכולים לצאת לעבודה בעיר אחרת?

 

אחלה תוכנית לצורכי מצגת , לצורכי גיבוש חברתי , אבל תוכנית בלתי אפשרית למימוש.

פה הוא נכשל.

 

נחזור לרמטכ"ל,  נניח יש בלונים מעזה, הרמטכ"ל מגיע לקבינט ומציג תוכנית איך הוא כובש את כל הרצועה.

מבתר אותה למתחמים, מבודד את הבלונים מהילדים ...

הקבינט לא מאשר.. אז מה ? הרמטכ"ל כבר מכוסה? כי הוא הציג תוכנית לא מעשית? זה כבר מכסת"ח אותו?

  • אהבתי 1
פורסם

אם להגביל יותר את כמות האנשים במקומות סגורים באזורים נגועים בקורונה באופן זמני , מבחינתך זה לא מעשי כמו ההצעה לכבוש את עזה - סלח לי, אתה כותב לא לעניין.

"לכבוש את עזה" מבחינתי זה לסגור את כולם בבית ( את כל המדינה ) לחצי שנה במתכונת סינית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

"לכבוש את עזה " זה אומר למרר את החיים לעזתים ולחיילים שבמקרה זה קרה במשמרת שלהם.

כלומר שבערך 100,000 חיילים ישלמו באיכות חייהם למשך כחצי שנה עד שנה.

לשאר האזרחים בארץ זה לא יפריע.  

שיפלו טילים על תל אביב זה יראה צעד מאוד הגיוני לתושבי תל אביב.  

 

תוכנית הרמזור לא הגיונית באותה מידה,

היא מגדירה שאזרחים מסויימים ממשיכים לחיות כרגיל ואילו אזרחים אחרים מוגבלים מהותית בצורת החיים שלהם.

 

פורסם

אז אתה מציע למרר את החיים לכולם באותה המידה, בלי קשר להתפשתות המחלה או להתעלם מקורונה לגמרי?

מה לא הגיוני בזה שמטפלים ביותר אינטנסיביות באיזורים עם תחלואה יותר גבוהה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אל תשכח שהרעיון של סגרים מוגבלים הוכיח את עצמו לקראת סוף הגל הראשון. הסגרים האלה היו קצרים מאד, כך שגם לא גרמו יותר מדי נזק כלכלי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גמזו מבין שסגר נוסף לא יעבוד. הניתוח הזה נראה לי מסביר טוב למה. https://www.maariv.co.il/journalists/Article-785220

השאלה היא מתי ימאס לו וילך הביתה.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, vladclar כתב:

כל עוד אין אפשרות למגר את המחלה, צריך לחיות איתה אבל לא לתת לה להשתולל.
וזה בדיוק מה שהתכנית שלו מציעה - להוריד תחלואה באיזורים אדומים ולהחזיק אותה על אש קטנה, בלי להרוס כלכלה.
אבל יותר חשוב - קיימת הרתעה : לא להפוך לעיר אדומה, וכאן נכנסות רשויות מקומיות לתמונה עם הסברה, אכיפה מוגברת , כי אף אחד לא רוצה "לככב" בתור עיר אדומה ( זה גורם נזקים גם לקופת העיריה וגם לתדמית שלה ושל העומד בראשה ) 

עריכה:
הפרוייקטור מבחינתו כבר מכוסה למקרה וירצו להפיל עליו את הכשלון במיגור הקורונה - לא נתנו לו ליישם את התכנית שלו.
לדעתי, אילו הערים האדומות היו ת"א, גבעתיים, רמת השרון וחולון - כן היו מאשרים את התכנית שלו.
 

 

לא אישרו את הרמוזר?

לפני 59 דקות, borsood כתב:

גמזו מבין שסגר נוסף לא יעבוד. הניתוח הזה נראה לי מסביר טוב למה. https://www.maariv.co.il/journalists/Article-785220

השאלה היא מתי ימאס לו וילך הביתה.

 

 

רוב האנשים לא יכבדו

דיי הבנו את השיטה..יש סגר אז נוסעים יום לפני

בסגר הראשון כל הצימרים והמלונות הקשיבו. הפעם פעם הוילה שסגרנו איתו אמר תבואו בכיף

לציבור נמאס מהטימטום הזה

אין שום יתרון לסגר  של 48 שעות כשלפניו ואחריו הכל פתוח

לפני 6 שעות, sperial כתב:

אל תשכח שהרעיון של סגרים מוגבלים הוכיח את עצמו לקראת סוף הגל הראשון. הסגרים האלה היו קצרים מאד, כך שגם לא גרמו יותר מדי נזק כלכלי.

 

זה לא הוכיח שום דבר

יעשו סגר מיום ראשון עד שלישי

אחרי ש 5 חודשים כולם עושים מה שבא להם

ואז ישחררו את הסגר

מה חסכת בדיוק ? נדבקים שממילא יבקרו את המשפחה יום אחרי הסגר?

 

לפני 7 שעות, korola כתב:

היא מגדירה שאזרחים מסויימים ממשיכים לחיות כרגיל ואילו אזרחים אחרים מוגבלים מהותית בצורת החיים שלהם.

 

נכון

אזרחים שזרקו וזורקים זין

יהיו מוגבלים

מה לעשות

לפני 8 שעות, korola כתב:

הטילו עליו להכין תוכנית ולהביא אותה לאישור, פה הוא נכשל כי הוא לא מצליח להכין תוכנית ולשכנע שהיא טובה. 

 

זה לא שהוא לא מצליח

יש מעליו ראש ממשלה שאומר לו (או לא אומר לו במפורש) אתה תתן את התוכנית שאני רוצה לתת אבל אתה תהיה חתום עליה כדי שאם זה יכשל אתה תקבל את האש

אז כשנוח לראש הממשלה שהפרוייקטור יאשר תפילות זה בסדר,

כשנוח לו שיעלימו עין ממסעדות זה בסדר

כשלא נוח לו מתוכנית שהוא עושה הוא שולל אותה

מאוד פשוט

 

לפני 11 שעות, Potato כתב:

אירועים וחתונות אפשר לדחות ולבטל,להשבית עיר תיירות כמו אילת אי אפשר.

 

מבחינתך אפשר לדחות או לבטל

לא מבחינת מי שכבר שנה מתעסק בזה

 

היו כאן אנשים שאמרו שאפשר לבטל הכל בעצם ולחיות על לחם ומים ולא לצאת מהבית

זה אומר שזה אפשר?

לדעתך אפשר לבטל.

לדעת מאות אלפי אנשים אי אפשר.

 

 

לפני 9 שעות, maxcher כתב:

כשאדם מן היישוב, כמוני, שלא ביקר את הסבא והסבתא שלו מאז חודש פברואר רואה את הדברים האלו - אתם חושבים שאני אשאר בבית בחג?

 

איזה הגזמה..

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

האמת התגעגתי לפוסטים האלה של שחר לתוך הלילה.

צריך לקרוא פעמיים ולא להאמין שאדם אחד כתב הכל.  יש לו כישרון לענות כל פעם בצורה אחרת. 

אכן בחור מיוחד

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 שעות, Aviv943 כתב:

דווקא הבנתי שהוא אמור להיות שוס

 

לפני 7 דקות, korola כתב:

האמת התגעגתי לפוסטים האלה של שחר לתוך הלילה.

צריך לקרוא פעמיים ולא להאמין שאדם אחד כתב הכל.  יש לו כישרון לענות כל פעם בצורה אחרת. 

 

בהחלט שוס.

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

מבחינתך אפשר לדחות או לבטל

לא מבחינת מי שכבר שנה מתעסק בזה

 

היו כאן אנשים שאמרו שאפשר לבטל הכל בעצם ולחיות על לחם ומים ולא לצאת מהבית

זה אומר שזה אפשר?

לדעתך אפשר לבטל.

לדעת מאות אלפי אנשים אי אפשר.

קודם כל זו דעת המדינה.

 

דעתי היא שאפשר לדלג על האירוע המיותר הזה שנוחת עלי כמו דוחות חניה קשוחים במיוחד.

אבל היא לא רלוונטית כי לצערי לא אני סוגר אירועים,אם זה היה תלוי בי משפחה קרובה וחברים ולא לעשות מזה שואו של למי יש את הזין הכי ארוך.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אם יש הנחיה של המדינה לא לפתוח אולמות אירועים אבל כן לפתוח בתי מלון אפשר לקרוא לזה דעה המדינה.

 

יכול להיות שהיא תתנגש עם הדעה שלך ויכול להיות שלא,זה עוד חוק שהפעם בא לרעתך/טובתך.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

 

ככה אתה רוצה לראות את זה זכותך

הכל עניין של אינטרס בסוף

דיברו היום על זה שמנתוני משרד הבריאות עולה שבבתי כנסת היו 1800 הדבקות לעומת 400 בחתונות

ועובדה שממשיכים עם בתי כנסת (שמפרים הנחיות) וחתונות לא

זה בגלל שיש בעלי אינטרס שמחליטים

אבל הכל למראית העין

כבר כמעט חודש מתקיימות המון חתונות כל יום ופשוט לא אוכפים

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...