Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כי נראה שהחוזרים מחו"ל הם מקור להרבה בידודים. ראה מקרה בנימינה או מקרה מודיעין. אם חתולי העל שם היו שומרים על הכללים המחלה היתה נחסכת ממאות אנשים והבידוד מאלפים.

 

מי שבוחר בנסיעה לחו"ל היום אמור להיות מודע לסיכון להדבק וגם לסיכון שיידרש להכנס,לבידוד כדי למנוע הדבקות ובידודים רבים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, korola כתב:

זה לא עיניין של כאב, אלא יותר בקטע של ייצור תוכן בשירשור.

 

זה מסביר חלק מההודעות שלך...

 

 

לפני שעתיים, korola כתב:

אתה מסוגל לדמיין מה היה קורה פה בשירשור אם הוא היה נכנס לבידוד ברגע שהוא נוחת?

 

ברוסית אומרים "פוחוי", בעברית "על הזין שלי"...

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
בתאריך 16.7.2021 בשעה 16:36, יבגניפ כתב:

תגידו, תותחים של קורונה, לא עברו שבועיים מאז שאמרתם בפעם האחרונה שצריך לחכות שבועיים ונראה שוב בתי חולים מוצפים בחולים קשה?

 

 

בדיוק בשבילך,  פורסם ביום שישי התגלו 1118 מאומתים , ונכון להיום 16 חולים קשה חדשים בבתי חולים. 

לכן תאורטית אנחנו נמצאים במצב לא טוב,  המאומתים מכפילים את עצמם כל שבוע.

והחולים קשה החדשים ממשיכים להיות בין 1% ל 2% מכמות המאומתים. 

 

האמת, בנט וקבינט הקורונה לא ממש שונים מהרב קנייבסקי , בתחילת הגל הראשון הוא אמר לא לסגור את תלמודי התורה,

ואז בהמשך הוא הסכים לסגור כי המגיפה התפשטה. 

כרגע נראה שהקבינט ממתין לאיזה סוג של נס.

 

אתה זוכר שמפקדת אלון לא מסוגלת לבצע תחקירים מעל 2000 מאומתים , אנחנו מתקרבים לשם.

ושנגיע ל 8000 מאומתים ביום (תגיד אתה מתי.. תוך 3 שבועות או קצת יותר) , אז יהיו מעל 100 חולים קשה ביום. 

זה לפחות לפי הנתונים של היום .... אולי מישהו יתפלל חזק וזה לא יקרה.

 

אבל לא ראיתי איזה נס בבריטניה או בהולנד או באיטליה ,  נותר רק לקוות שאכן אצלנו משהו יעצור לפני . 

 

פורסם
בתאריך 16.7.2021 בשעה 16:36, יבגניפ כתב:

תגידו, תותחים של קורונה, לא עברו שבועיים מאז שאמרתם בפעם האחרונה שצריך לחכות שבועיים ונראה שוב בתי חולים מוצפים בחולים קשה?

לא זכור לי שמישהו אמר שנראה בתי חולים מוצפים בחולים קשה.

גם בקצב אקספוננציאלי, בהתחלה המספרים נמוכים.

יש עליה במספר החולים הקשה, בדיוק כמו שהיה צפוי.

לאן זה ילך מכאן? נראה בעוד כמה שבועות.

image.png.ab0e730d73befbc7448e6a5cfb1ff150.png

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

החלם ממשיך,

היום הגיעו הנחיות למחנות הקיץ של תנועות הנוער.

 

שימו לב איך זה חסר הגיון לחלוטין לנוכח מה שאנחנו יודעים, מי שמחוסן או מחלים יכול להגיע חופשי , מי שלא מחוסן צריך לעשות בדיקת קורונה 73 שעות לפני המחנה,   איך זה בדיוק  יעזור? הרי יודעים שגם מחוסנים נדבקים ומדביקים , לכן אם חצי מהילדים שמגיעים למחנה יהיו מחוסנים, הם לא יעשו בדיקה ,  ולכן יש סיכוי גבוה שיכנסו ילדים מחוסנים שנושאים את הנגיף,  ואז במחנה עצמו (שלפעמים גם 10 ימים) תהיה הדבקה המונית.   הגיוני היה לעשות בדיקה מהירה בכניסה למחנה לכולם.. ועוד אחת אחרי כמה ימים.... ואולי אפילו להפעיל אותו בצורה של קפסולות....   אבל בנט הבטיח לנוער שאם הם יצאו להתחסן אז הם יוכלו לצאת למחנה קיץ והוא לא רוצה לשבור מילה 

 

 

בנתיים מובילי המשק מזהים את החולשה, יודעים איפה ללחוץ ומתחילים לדרוש את ליטרת הבשר שלהם,

כנראה ככה זה שהמנהיג מראה חולשה,  כרגע התקווה נתונה ל-2 דברים:

1) או שהמערכת תתעשת ותשדר שמקדם הדבקה מעל 1 לא בא החשבון וצריך להוריד אותו מתחת ל1.

2) או שבאופן טבעי רמת החיסוניות תעלה מהר ומקדם ההדבקה ירד מתחת ל-1 בלי צעדים דרסטיים  

 

image.thumb.png.d6016ea9d4f0a518a23ec69dc88ef341.png

פורסם (נערך)

כל עוד לא ישנו את התקליט לגבי מחוסנים ויתחילו להתייחס לכולם בתור לא מחוסנים, זה יימשך. אבל אף אחד לא רוצה להכניס לבידוד חצי מדינה ( כי החליטו להשאיר הכל פתוח) ורוצים אולי לגרום לכמה שיותר להגיע לחיסון השלישי ( שכנראה מתקרב במתכונת בוסט או חיסון מעודכן ).

לפי המחקר ישראלי- צרפתי, מחוסנים מדביקים אחרים באחוזים בודדים ( לפחות בתוך המשפחה הגרעינית, כאשר שני ההורים מחוסנים ). 

https://m.ynet.co.il/Articles/59666830

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הבעיה היא ההם עובדים נורא לאט, מפחדים לשנות תקליט, מפחדים להחליט החלטות.

אם כבר מקבלים החלטה, אז קובעים שהיא תתחיל רק בעוד שבוע או 10 ימים , עד אז כבר יהיה צריך לקבל החלטות אחרות וההחלטה כבר לא תהיה אפקטיבית.

 

אבל , הם גיבורים על ילדים .. ילד (בן 10) שצריך לצאת למחנה ביום שלישי, על ילד כזה אין בעיה להודיע מעכשיו לעכשיו שהוא צריך בדיקה. 

לחוזרים מחו"ל נותנים שבוע להתארגן.. לילדים .. אין בעיה.. לא שבוע ולא נעלים .. מעכשיו לעכשיו.. 

 

 

פורסם

יכול להיות שבונים על חיסון מעודכן. ככל הנראה החיסון המקורי נחלש. 

רק מחכים לאישורים.

https://m.ynet.co.il/Articles/59667550

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יכול להיות .. אבל יש בעיה עם הנתונים (שאין לי את כולם).

לפי הכתבה הקודמת בירחון המדעי ynet , מחוסנים אומנם נדבקים , אבל כנראה נדבקים מלא מחוסנים ובתורם הסיכוי שלהם להדביק הוא נמוך (4%) .

וכבר יודעים שהדלתא מדבק פי 1.4 או 1.6 מהגרסה הבריטית.

 

לכן, יש מצב שבוסטר שלישי מעודכן לדתלא יגן על המתחסנים יותר טוב, אבל לא יעצור את המספרים .

רק מגבלות (לא סגר) , יצליחו לעצור את המשך ההדבקות. 

לכן זה קצת מפגר לתלות תקווה בבוסטר מעודכן לדלתא,  זה יעזור אבל לא יפתור. 

 

נניח שיש מיליון לא מחוסנים .. אז בקצב של 10,000 מאומתים ביום, זה 100 ימים לחסן טבעית את כולם.

מכיוון שהם לא מחוסנים , אז כנראה התמותה תהיה כמו בגל השני, 0.5% .  וזה 5,000 מתוך המיליון.

וזהו.. סיימנו .. סבב של 100 ימים , 5,000 נפטרים וגומרים עם זה.. רק צריכים להיות אמיצים להגיד את זה.

אין פה סיכון של 100,000 נפטרים , אין סיכון של קריסת מערכת הבריאות. 

בסה"כ 100 ימים של 50 נפטרים מקורונה ביום וגומרים עם הסבב... מי שלא מתאים לו שילך להתחסן ויהיה ב5 מיליון המחוסנים. 

 

פורסם

דוגמא למה המדינה צריכה להטיל הגבלות. 

תושב מבקש מהמועצה לבטל את ההפנינג שמתוכנן,  סביר להניח שרוב משתתפי ההפנינג יהיו ילדים מתחת לגיל 12.

כלומר לא מחוסנים. 

כמובן שההפנינג במקום פתוח, אבל יהיה פעילויות (אולי אפילו מתנפחים עם מים), יהיו תורים לכל הפעילויות 

וכולם יהיו על כולם.

המועצה מצידה.. למה לבטל, ההנחיות מאפשרות לקיים את ההפנינג.

 

בגדול הם צודקים , אם בכל הארץ ובכל קניון יש הפנינג , למה שהם יוותרו ?

איך בדיוק ביטול של אירוע אחד ולונטרית יכול לעזור בעצירה?

זה חייב להגיע כהנחיות מטעם המדינה.. אבל כנראה עבס לוחץ חזק על הביXים של מישהו.

ונראה הגבלות רק אחרי החג ..   20-22 כל הארץ פתוחה ורק ב 23 מתחילים לסגור. 

 

 

 

 

image.png.33dea21945498b18d52844c690ec1504.png

 

פורסם
לפני 5 דקות, korola כתב:

אבל כנראה עבס לוחץ חזק על הביXים של מישהו.

תשמע כמה ביקורת אתה דוחף פה על הממשלה מאז שהיא הוקמה, ועוד דברים ספציפיים... 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 58 דקות, David32 כתב:

תשמע כמה ביקורת אתה דוחף פה על הממשלה מאז שהיא הוקמה, ועוד דברים ספציפיים... 

 

יש פה ראש ממשלה שהבטיח שהוא יודע איך למנוע את הקורונה

צעק מחדל נתבג, זוכר?

הוציא גם רב מכר🤣

בנתיים שר הבריאות מגמגם

ושרת החינוך קוראת לבכירי מערכת הבריאות להחליף דיסקט

אבל את השרים המהוללים אסור לבקר.

ע"ז אומרים

יאללה יאללה פאקהשאשא

עריכה אחרונה על ידי avi 1234
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, David32 כתב:

תשמע כמה ביקורת אתה דוחף פה על הממשלה מאז שהיא הוקמה, ועוד דברים ספציפיים... 

 

 

קראת את הספר?  עזוב שבספר הוא דיבר על מגיפה בעידן אחר.. ועכשיו אנחנו בעידן של חיסונים ומוטציה שכנראה מתגברת יפה על החיסון. 

 

 

לאורך כל הספר , כחוט השני ששזור בספר ,הוא מתמקד שבמגיפה צריך לפעול מהר וזריז, לאורך כל הספר המסקנות שלו שאם פועלים מוקדם אז ההשפעה על המשק קטנה יותר. 

הוא גם מדגיש את עיניין מדינת אי ונתב"ג. 

בפועל.. אנחנו כבר חודש בתוך הסבב הזה, ושום החלטה לא מוסברת ?

לא פועלים מהר ולא כלום.

ביום שישי בבוקר חשבתי שנפל האסימון,  קיימו בדחיפות פגישת קבינט,  אבל כל ההחלטות שהתקבלו שם היו תקפות החל מה 23/7? 

אתמול יצאו לחו"ל כ-20 אלף אזרחים , היום אמורים לטוס לחו"ל כ 35 אלף. כרובם פה לטורקיה רובם ילדים לא מחוסנים. 

רובם מתכננים לחזור ביום חמישי , לפני התקנות החדשות, כלומר בלי בידוד. 

האמת, זה די מזכיר את איטליה ובריטניה שבגלים הראשונים הודיעו שב חצות יטילו סגר על עיר מסויימת , אז עד חצות חצי מהאזרחים של אותה עיר ברחו מהעיר 
למשפחה בערים אחרות .... רק כדי לגלות שבועיים אחרי שבעצם ההכרזה והבריחה גרמו לקורונה להמשיך להתפשט. 

 

חוץ מזה תמיד תהיה לי ביקורת על מה שעושים או לא עושים  ..

גם לפני שהממשלה הזאת הוקמה.  כתבתי שזה חלם לאפשר למחוסנים לטוס לחו"ל

ולחזור בלי בידוד .. הרי כל הפחד זה ממוטציה שעמידה לחיסון ומחוסן יביא אותה ארצה..

וזה בדיוק מה שקרה  

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אנחנו החלטנו להפסיק לשבור את הראש ולדאוג יותר מידי. מה שיהיה יהיה. אם הוריאנט הזה מתגבר על החיסון, אז חבל. אם לא, אז מעולה. ההורים שלי באים לבקר אותנו מישראל עוד שבוע לשבוע וחצי, אנחנו נוסעים לטיול באירופה בעוד שבועיים. 

 

אחר כך אמורים לטוס לישראל עוד 3 שבועות (אם לא יהיה בידוד למי שמגיע מחוסן מחו״ל).

 

בכל מקרה, גם אם החיסון לא 100% אפקטיבי, הוא עדיין מוריד מאוד את החולים קשה/מתים. ואם נדבק כמחוסנים, רוב הסיכויים שיהיה קצת צינון ליום-יומיים וזהו (בערך 10 אנשים שאני מכיר אישית נדבקו אחרי החיסון, גם פה וגם בישראל, לאף אחד מהם לא היה משהו מעבר לנזלת וחום נמוך במשך יומיים). בשביל הקטע קנינו כמה ערכות בדיקה ביתיות, נמכרות פה בסופרים ובתי מרקחת, כמו ערכות לבדיקת הריון.

 

בכל מקרה אפילו אם אני אצא מאומת בערכה כזאת, לא אלך להבדק באופן ״רשמי״ - רק זה מה שחסר לי בידוד עכשיו של שבועיים. נעבור את המחלה כמו כל שפעת אחרת וזהו.

 

חיים. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 דקות, garicho כתב:

בכל מקרה אפילו אם אני אצא מאומת בערכה כזאת, לא אלך להבדק באופן ״רשמי״

מקווה שתימנע מלצאת ולהדביק אחרים, גם אם לא תהיה בבידוד "רשמי".

 

לפני 5 דקות, garicho כתב:

מה שיהיה יהיה.

ברור. "יהיה בסדר" תמיד עובד. או שלא.

  • מצחיק 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...