Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מסחר ועסקים מתנהלים, זה לא שיקול. אפילו כלכלית בלבד סגר עולה הרבה יותר מהפסד של חודשיים של מדינה אדומה אבל פתוחה, והם מראים טיעון חזק למה משיכת הרגליים הזו הרסנית מבחינה בריאותית גופנית ונפשית.

פורסם

הדבר הזה ידוע כבר לפחו חודשיים, וממקורות קצת יותר רציניים מלס.

 

הבעיה אינה עם הבדיקות הראשונות - אלה מגלות חולים אמיתיים. הבעיה היא עם "בדיקות ההחלמה" שחלקן חיוביות כזובות, וזה אחד המרכחבים בהחלטה לוותר עליהן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ההנחיות של משרד הבריאות היא, שחולה שאובחן חיובי, לא חייב להגיע לבדיקה נוספת.

רופא המשפחה יכול לשחרר ולהצהיר עליו כבריא אם:

1) הוא חולה ללא תסמינים ועברו 10 ימים מאז הבדיקה החיובית 

2) היו תסמינים, אבל חלפו 3 ימים מאז שהתסמינים נעלמו + עברו יותר מ13 יום מאז הבדיקה החיובית.

 

האם אפשר לטעון שאף חולה לא הגיע לבדיקה נוספת?   ברור שלא, תמיד יהיו כאלה שירוצו לעשות עוד בדיקה ועוד בדיקה 

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

הבעיה אינה עם הבדיקות הראשונות - אלה מגלות חולים אמיתיים. הבעיה היא עם "בדיקות ההחלמה" שחלקן חיוביות כזובות, וזה אחד המרכחבים בהחלטה לוותר עליהן.

 

לא הבנתי איך ניתן להבחין בין השתיים. 

הלכתי להיבדק וקיבלתי תוצאה חיובית - האם אני חולה אמיתי? האם הייתי חולה אסימפטומטי והחלמתי? האם אני בדרך להיות חולה? 

אולי אני בכלל לא בעניינים ומדובר בבדיקות מסוגים שונים? 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

האמת אני אישית לא מצליח להבין את ההתנהלות, כמו כולם,

סגרתי לפני כחודש וחצי אילת לסוף שבוע הנ"ל, סה"כ חדר ובריכה, ללא התערבבות עם אנשים, לא לטייל באילת ולא להגיע למקומות בילוי, נטו שקט,

היום בבוקר אני שומע שבחמישי יוחלט אם יהיה סגר כללי, סגרתי דווקא לפני החגים על מנת שאוכל להנות מהשקט,

הדיבור על סגר בחגים ועכשיו בחמישי,

המלון לא נותן תשובה ברורה, גם הם לא יודעים,

לבטל כרגע? = הפסד כספי,

לחכות לחמישי שיוחלט אם יהיה סגר = אני כבר באילת ומה אני עושה מכאן?

 

מישהו יודע מה קורה במצב כזה? נגיד ואני כבר באילת והחלט על סגר, המלון נסגר? 

עצתכם בנושא.

פורסם

לפי ההתנהלות האחרונה, גם אם יחליטו על סגר כללי אז הוא יהיה רק מתחילת שבוע הבא.

ורוב הסיכויים שעדיין יתנו שבוע התארגנות ולכן סביר יותר שהסגר יתחיל רק בערב חג של ראש השנה.

 

בקיצור, אל תבטל את המלון סע לאילת ותהנה

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 38 דקות, SurfHigh כתב:

 

לא הבנתי איך ניתן להבחין בין השתיים. 

הלכתי להיבדק וקיבלתי תוצאה חיובית - האם אני חולה אמיתי? האם הייתי חולה אסימפטומטי והחלמתי? האם אני בדרך להיות חולה? 

אולי אני בכלל לא בעניינים ומדובר בבדיקות מסוגים שונים? 

אם אתה אסימפטומטי אתה נחשב מחלים 10 ימים אחרי הבדיקה החיובית. פשוט מאד.

 

@korolaלרופאי המשפחה יש הוראה חד משמעית לא לשלוח לבדיקות החלמה. יש לזה כמה יוצאים מהכלל כמו מטפלים במוסדות סיעודייםמ וריאטריים, מדוכאי חיסון ועוד כמה קבוצות קטנות.

 

הכוונה היא למעט בבדיקות מיותרות. גם אנשים שעמדו בקריטריונים הקליניים אבל בדיקות ההחלמה שלהם חיוביות (היו כאלה בתקופת המעבר) נחשבים מחלימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 דקות, korola כתב:

לפי ההתנהלות האחרונה, גם אם יחליטו על סגר כללי אז הוא יהיה רק מתחילת שבוע הבא.

ורוב הסיכויים שעדיין יתנו שבוע התארגנות ולכן סביר יותר שהסגר יתחיל רק בערב חג של ראש השנה.

 

בקיצור, אל תבטל את המלון סע לאילת ותהנה

לא יהיה שום סגר,הוא חסר תועלת.

תנעל את כולם בבית,תרסק מקומות שההכנסות שלהם במהלך החגים ותשלח עוד כמה מאות משפחות למעגל העוני בשביל לפתוח הכל שוב שבוע אחרי?

אני בספק שמישהו יציית לדבר הזה.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

מעבירים עכשיו בשידור חי את הדיונים בועדת החוקה.

אתה יכול להקשיב לבד ולהחליט האם יהיה או לא יהיה 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

לא ממליץ בכלל, אם אתם רוצים לשמור קצת תמימות לגבי מה הולך בממשלה ולחיות קצת בסרט, עדיף לא לראות את זה.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 שעה, Potato כתב:

לא יהיה שום סגר,הוא חסר תועלת.

תנעל את כולם בבית,תרסק מקומות שההכנסות שלהם במהלך החגים ותשלח עוד כמה מאות משפחות למעגל העוני בשביל לפתוח הכל שוב שבוע אחרי?

אני בספק שמישהו יציית לדבר הזה.

 

זה בדיוק מה שהם רוצים

זה טימטום

אין שום טעם בלסגור לשבוע שבועיים או חודש. זה לא שיהיה פה חיסון עוד חודש
תפתח אחר כך ותצטרך שוב להגיע ל 3000 חולים

אולי קצת פחות כי לא הולכים למלונות בחורף

פורסם
לפני 27 דקות, Transporter כתב:

 

זה בדיוק מה שהם רוצים

זה טימטום

אין שום טעם בלסגור לשבוע שבועיים או חודש. זה לא שיהיה פה חיסון עוד חודש
תפתח אחר כך ותצטרך שוב להגיע ל 3000 חולים

אולי קצת פחות כי לא הולכים למלונות בחורף

גם לא מתחתנים בחורף אז אולי בכלל נרד ל2000 ;)

לפני 1 שעה, korola כתב:

מעבירים עכשיו בשידור חי את הדיונים בועדת החוקה.

אתה יכול להקשיב לבד ולהחליט האם יהיה או לא יהיה 

אני שומר מהמעט אייקיו שנשאר לי,לא יכול לבזבז אותו על דברים כאלה 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, Potato כתב:

גם לא מתחתנים בחורף אז אולי בכלל נרד ל2000 ;)

 

החודש היחיד בשנה שמתחתנים בו פחות זה ינואר

כל שאר השנה הכל כרגיל

אני כבר לא זכאי למענקים 

חתונות לא מדביקות ועובדה שהפסיקו לאכוף

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...