Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, korola כתב:

 

מי שלא מפחד, לא מבקש תנאי שרק הוא לוקח חדרים.

אתה נגד הגבלות, אתה רוצה הכל פתוח,  אבל שזה פתאום נוגע לך אישית , אתה מגביל את בעל הצימרים  להשכיר רק לקבוצה אחת.

 

זה בדיוק מה שאני טוען, ברגע שמציבים גבולות אז אנשים רוצים להפר אותם ומתחילים להתנגד.

אם לא יגבילו ולא ימנעו , אז פתאום אנשים יציבו מגבלות או דרישות מנותני השרותים. 

 

ובכלל אני לא מבין את המשך המשפט, "היה לי ממש קשה למצוא מקום שפנוי" ,

אתה מנסה לתאר מצב שהכל תפוס ואין מקום פנוי, ובאותה נשימה מסביר שבעל הצימר ויתר על עוד הכנסות מעוד חדרים.

למה הוא ויתר אם היה יכול להשכיר הכל לאחרים ?

השקלים שלך שווים יותר?

 

 

אני תמיד לוקח חדרים ולפעמים מבקש לשלם על חדר שנשאר ריק בשביל שלא יכניסו שם אף אחד

אנחנו אוהבים לבוא החברה שלנו ושאף אחד לא יעמוד לנו על הראש, שלא יתלוננו על רעש ולא יתערבבו לנו  בחיים

 

וזה בדיוק מה שאני מנסה להסביר לך והמוח שלך לא מצליח להבין

כל אדם בחיים שלו יעשה מה שבא לו ויהיה אחראי על זה

אם 4 חודשים לא בא לי ללכת למסעדות אני לא אלך

ואם אתמול בא לי לפרגן לעומר מילר אני אלך ואקנה שם רק בשביל להכניס לו כסף לקופה

הזכות בחירה בידיים שלי, לא בידיים של מנכל משרד הבריאות

 

בעל הצימר מעדיף 5 חדרים תפוסים מאשר לבנות על זה שאולי יהיו 2 אולי יהיו 6 ואולי לא יהיו בכלל

כל מי שנסע אתמול לצפון יעיד שהכבישים היו מלאים

לא צריך להאמין לי בעצם

תכנס לאתרי חדשות תראה מה הלך בחופי ים ותבין כמה אנשים  מפחדים

 

רק נזכיר לך שמי שנוסע לחוף דור זה לא בנאדם שירד רגע מהדירה בירקון או באלנבי

זה בנאדם שנסע במיוחד לחופשה בצפון

והחוף נסגר בגלל עומס  קיצוני

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, David32 כתב:

איכס פולאר.

 

זהו סליחה, תמשיכו...
 

במשפחה עברו שעונים של כמה יצרנים. הסיכום הוא שלפחות ב-entry level הפולאר הוא הטוב ביותר.

לפני 7 שעות, EliC25 כתב:

מה הקשר בין הליכה לחדר כושר? איך זה בדיוק קרוב להוות תחליף?

אני אחזור לאיזו הבחנה ישנה נושנה: למי שמפש חדר כושר, עם דגש על הליכה\ריצה\רכיבה ודומיהם, החוף תחליף לא רע, לפחות בעונה היבשה. מי שמחפש חדר כוח צריך משהו אחר, למרות שיש  בחוף דדו גם מי שמפעיל קבוצות בתחום הזה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

גל של פשיטות רגל: עלייה של 75% בבקשות שהוגשו ביוני

בחודש יוני נרשמה עלייה של 75% במספר בקשות פשיטות הרגל (בקשות חדלות פירעון) בהשוואה למספר הבקשות ביוני 2019. כך עולה מנתונים שפרסמה עו"ד סיגל יעקבי, כונסת הנכסים הרשמית במשרד המשפטים. בחודש שעבר הוגשו 2,038 בקשות כאלו לעומת 1,165 בקשות ביוני 2019. לפי הנתונים, רוב הבקשות התקבלו מעסקים בתחומי המסעדנות, תיירות והאירועים.

 

==============================

 

התסיסה ברחוב ממשיכה להתגבר אחרי עוד סוף שבוע של הפגנות ומעצרים

 

https://www.ynet.co.il/article/S1Ena3gxD#autoplay

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 2 שעות, sperial כתב:

מי שמחפש חדר כוח צריך משהו אחר, למרות שיש  בחוף דדו גם מי שמפעיל קבוצות בתחום הזה.

 

גם מי שמחפש לעבוד צריך לעשות משהו אחר

בוא תכתוב לנו מה אתה מאשר לאנשים לעשות שנדע לתכנן את החיים שלנו

 

לפני 29 דקות, ChemGuy85 כתב:

גל של פשיטות רגל: עלייה של 75% בבקשות שהוגשו ביוני

בחודש יוני נרשמה עלייה של 75% במספר בקשות פשיטות הרגל (בקשות חדלות פירעון) בהשוואה למספר הבקשות ביוני 2019. כך עולה מנתונים שפרסמה עו"ד סיגל יעקבי, כונסת הנכסים הרשמית במשרד המשפטים. בחודש שעבר הוגשו 2,038 בקשות כאלו לעומת 1,165 בקשות ביוני 2019. לפי הנתונים, רוב הבקשות התקבלו מעסקים בתחומי המסעדנות, תיירות והאירועים.

 

==============================

 

התסיסה ברחוב ממשיכה להתגבר אחרי עוד סוף שבוע של הפגנות ומעצרים

 

https://www.ynet.co.il/article/S1Ena3gxD#autoplay

 

 

 

שטויותתתת......הזקן ההוא הולך לבריכה? עשינו את שלנו

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, ChemGuy85 כתב:

פרופ' ממכון ויצמן טוען שבידוד בני 60+ זה הרע במיעוטו ועדיף על האלטרנטיבה של סגר מלא. 

 

https://www.ynet.co.il/article/rkXB20eev#autoplay

 

ציטוט

 

אלוהים נמצא בפרטים ואלה דורשים חשיבה מרובה. במסגרת המוגבלת שלנו אחלק את ההצעה לשניים:

1. בידוד מלא ככל שניתן של קבוצות הסיכון לתחלואה קשה מקורונה, למשל בני 60 ומעלה.

2. המשך ההגבלות על התקהלויות, למשל עד עשרה אנשים במקומות סגורים ו-20 במקומות פתוחים.

עמידה בשני התנאים האלה תאפשר, למיטב שיפוטי ובהתאם לנתונים הקיימים, להשאיר את שאר המשק פתוח. לא הכול יתפקד כרגיל, אבל חיי מסחר חלקיים יישמרו.

 

 

זה לא אומר שום דבר טוב "למשק" -  זה עדיין כמו ההגבלות שאתם מתלוננים עליהם עכשיו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לפעמים נראה שכמו הכאוס שאתה רוצה לראות ברחובות, התגובות שלך בשרשור הזה הן בשביל להדליק את שחר (הוא לא צריך את העזרה שלך, תן יום שלם בלי שום תגובה בשרשור הזה והוא יעלה בעצמו 10 כתבות וידליק את עצמו על עצמו).

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 11 שעות, Pika007 כתב:

Is this real life?

 

is this fantasy?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עוד כתבה שתדליק את שחר, הוא מכיר טוב את הדעה של ברבש.

או בקיצור, אפשר לאחסן לטווח ארוך את הציוד לאירועים...   

אם החוזה לשכירות המחסן מתחדש בקרוב,  כדאי לשקול לסיים אותו ולאכסן באיזה מחסן רחוק מתל אביב .. משהו הרבה יותר זול.

כי לא יהיה לו הרבה שימוש בשננה הקרובה.

 

 

image.thumb.png.b94281c785071a81c35381466f22e8b7.png

×
×
  • תוכן חדש...