Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מעניין עוד כמה שבועות ימשיכו לדבר על בעיית הסודנים ואף אחד לא יעשו כלום כדי לפתור את זה

מתי יחשבו לעשות משהו

כשיגיעו לאלפי חולים  ? עשרות אלפי ?

לא מצליח להבין איך זה עובד

אחר כך מספרים לנו שבניוזילנד הצליחו להתגבר על  הוירוס

מעניין איך באמת

 

לפני 5 שעות, ChemGuy85 כתב:

הנה קצת מספרים:

 

החזר הלוואה על רכב - 1,300 שקל בחודש (משקף ירידת ערך חודשית ריאלית)

חניות - 1,100 שקל

דלק - 820 שקל 

ביטוח - 600 שקל (מקיף ב-5 תשלומים)

 

סה"כ 3,840 

 

אפשר לזרוק פנימה גם עלות יחסית של טיפול + אגרת רישוי + חובה 

 

בסביבות ה-4,200 שקל בחודש רק בשביל להגיע לעבודה

 

אכן ארץ זבת חלב ודבש

 

ביטוח 3000 שקל

תגיד תודה

7500 על סופרב L&K

ולא רוצה לדבר בכלל על המחיר ההזוי של הגיפ של החברה

 

 

לפני 8 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

קרא לזה גם חתול, זה לא מעניין, מה שמעניין זה שהוא מפיץ את הוירוס סביבו

 

אין בעיה

מפיץ או לא מפיץ

אין פה עליה במאושפזים

אז שיפסיקו לזיין את המוח לאנשים

לא יאמן שהיום משרד הבריאות נתן תחזית ל 5000 מונשמים

לא פחות ולא יותר 5000!

משרד שמנוהל ע"י ליצנים שפספסו בכל התחזיות שלהם

פשוט בושה שנותנים להם להביע דעה בכלל

 

לפני 6 שעות, Benor כתב:

שכחת רק דבר אחד.

מי שלא עולה על הרכבת, עולה על הכביש.

זה חיוני לכולם, גם למשתמשים הקבועים ברכב שאינם משתמשים בתחב"צ.

בחלק גדול מהמקומות בארץ, אין אלטרנטיבה ראויה לרכבת להגעה בזמן סביר ליעד בשעות העומס.

 

אני בניגוד לאחרים כאן

לא אמרתי לרגע שצריך לסגור את מה שלא מדבר אליי

אין ספק שרכבת זה חשוב

אני חושב שכל ההתנהלות הזאת מטומטמת

24 שעות לפני  הפתיחה נזכרים שאין מתווה וחושבים  על מתווה שאין סיכוי להספיק ב 24 שעות

 

לפני 4 שעות, korola כתב:

רק טיפ קטן, אם היית עצמאי - מס הכנסה ומע"מ והיו מחזירים לך קצת יותר מ 1000 ש"ח לחודש על ההוצאות האלה. 

 

ובתמורה הוא היה מוכר להם את נשמתו

איך הגעת ל 1000 ?

על ההלוואה הוא יכול לקבל במקרה הטוב פחת (מחיר הרכב)

וממה שנשאר בלי ההלוואה, תגזור משם את המעמ והוא מקבל רק 66% מזה..

חניות נחשבות הוצאה מוכרת ? אני תמיד זורק את זה

לפני 4 שעות, korola כתב:

 

 

לך תדע למי להאמין פה.  בסוף עוד יתברר ששחר הוא תפרן שרק חולם על עריכת אירועי ענק.

וצימגאי שלנו הוא אייל הון ענק שגר באחוזה ליד אשדוד והוא פשוט חייב להגיע כל יום לתל אביב לשלוט על החברות שלו 

ולוודא שהכל עובד

 

לאנשים אין מה לאכול אחרי התקופה הזאת

ראיתי היום בטלוויזיה מבוגרים שלא קיבלו אבטלה ואף אחד לא רוצה אותם לעבודה בשום מקום

מתלבטים בין תרופות לאוכל

ואנשים פה עושים לי מחאות על ההוא שהשוטר בארה"ב הרג

כאילו חסר לנו בעיות שלנו כאן.

הזוי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 25 דקות, Transporter כתב:

 

חניות נחשבות הוצאה מוכרת ? אני תמיד זורק את זה

 

תחליף רואה חשבון,  חנייה באיזור העסק שלך לא נחשבת כהוצאה. 

אבל חנייה אצל לקוח כן נחשבת,  אם אתה מפריד את הוצאות החנייה מהוצאות הרכב אז תכניס רק את הקבלות שקשורות ללקוחות.

אבל אם זה נכנס להוצאות הרכב - אז הם מכירים רק 45% מהם , המשמעות היא שגם חנייה בקניון שהם קשורות להוצאות הרכב אפשר להכניס.

אבל בעדינות. 

 

לפני 25 דקות, Transporter כתב:

לאנשים אין מה לאכול אחרי התקופה הזאת

ראיתי היום בטלוויזיה מבוגרים שלא קיבלו אבטלה ואף אחד לא רוצה אותם לעבודה בשום מקום

מתלבטים בין תרופות לאוכל

ואנשים פה עושים לי מחאות על ההוא שהשוטר בארה"ב הרג

כאילו חסר לנו בעיות שלנו כאן.

הזוי

 

אל תאמין לכל מה שאתה רואה ..  אני לא אומר שאין מסכנים .

אבל יש קשישים שהם כמו  בונקר - הם יכולים לשבת על מיליונים או על דירה (לפעמים גם שתיים או שלוש)  ששווה מיליונים.

אבל בניגוד לדור שלך שממנף את עצמו לדעת וקונה רכבים בהלוואות, אותם לימדו שמה שבבנק בבנק.

וחיים רק מההכנסה השוטפת (אחרי שמפרישים ממנה לעתיד),  הם מתכחשים לעובדה שעוד כמה שנים הם כבר לא יהיו פה,

וזה הזמן להוציא את הכסף שהכינו ליום סגריר. ולכן אם יורדת להם ההכנסה השוטפת הם מייד מפחיתים בהוצאות. 

אחרי מותם תמיד מגלים שהם ישבו על הון לא קטן. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, korola כתב:

 

תחליף רואה חשבון,  חנייה באיזור העסק שלך לא נחשבת כהוצאה. 

אבל חנייה אצל לקוח כן נחשבת,  אם אתה מפריד את הוצאות החנייה מהוצאות הרכב אז תכניס רק את הקבלות שקשורות ללקוחות.

אבל אם זה נכנס להוצאות הרכב - אז הם מכירים רק 45% מהם , המשמעות היא שגם חנייה בקניון שהם קשורות להוצאות הרכב אפשר להכניס.

אבל בעדינות. 

 

אבל חניות נשמע כמו משהו שאנשים יכולים לחגוג עליו

כמו הלבשה, אירוח, מסעדות  (אגב הלבשה ומסעדות לא רלוונטיות כבר הרבה שנים. הלבשה רק אם זה נעלי עבודה, סרבלים, ביגוד ממותג וכו')

אף פעם לא הכנסתי חניה כי זה תמיד נראה לי תחום אפור

לפני 1 שעה, korola כתב:

אל תאמין לכל מה שאתה רואה ..  אני לא אומר שאין מסכנים .

אבל יש קשישים שהם כמו  בונקר - הם יכולים לשבת על מיליונים או על דירה (לפעמים גם שתיים או שלוש)  ששווה מיליונים.

אבל בניגוד לדור שלך שממנף את עצמו לדעת וקונה רכבים בהלוואות, אותם לימדו שמה שבבנק בבנק.

וחיים רק מההכנסה השוטפת (אחרי שמפרישים ממנה לעתיד),  הם מתכחשים לעובדה שעוד כמה שנים הם כבר לא יהיו פה,

וזה הזמן להוציא את הכסף שהכינו ליום סגריר. ולכן אם יורדת להם ההכנסה השוטפת הם מייד מפחיתים בהוצאות. 

אחרי מותם תמיד מגלים שהם ישבו על הון לא קטן. 

 

 

לא יודע

נשמע לי קצת קיצוני שבנאדם שיש לו כסף יתלבט בין אוכל לתרופות

מצחיק שכולם פה בפאניקה כדי שהם חלילה לא ימותו

אבל הם עצמם טוענים שהם פוטרו, אין להם עבודה, אין להם מה לאכול

אז הם לא ימותו מקורונה אבל ימשיכו להתלבט אם לאכול או לקנות תרופות...אחת אמרה שהיא ביטלה את המנוי לטלוויזיה כדי שיהיה לה כסף לאוכל

 

אז בשביל מה עושים את כל זה? בשביל להציל את מי? תתן לבנאדם לחיות את הימים האחרונים שלו בלי שקל? עם אוכל שהוא מחפש ברחוב? הם כבר יעדיפו להתאשפז לפחות האוכל שם בחינם..

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

זה - נגמר הואגיו ועברנו ל-L&K?

 

טרנספורטר - נכון היום המקצוע שלך חשוב כמו בית חרושת לקרח. כבר לפני חודשיים כתבתי לך, תתחיל למצוא לכישורים שלך שימוש חדש, או שתתחיל ללמוד מקצוע אחר. בעצם, אין צורך נתניהו חסר חוט שדרה, כמה מהקולגות שלך יעשו פו ליד בלפור והוא יתקפל, גם אם בתי החוללים יקרסו.

 

ולגבי מספר המאושפזים - בגלל הדינמיקה של המחלה תראה אותם רק בעוד שבועיים - שלושה. אלה שהולכים להדבקה ללא תסמינים לא ידעו שהם חולים, אלה עם מחלה קלה יעברו אותה עם אפצ'י, אבל אלה שהולכים למחלה קשה עוברים את השבועיים - שלושה הראשונים בקלות, ורק אז מגיעים לאשפוז. אז כיוון שהתפרצות התחילה לפני 10 ימים, וגם אז בעיקר אצל צעירים שבסיכון נמוך, בינתיים עוד לא רואים  את העליה  במספר המאושפזים. כאשר הנגיף יתחיל להגיע לקבוצות הסיכון העקומות ישתנו. ועם ההפקרות בישראל אנחנו כנראה נוכל למד את שוודיה מה זה "לשמור על הכלכלה ולא על האוכלוסיה".

  • רעיון גרוע 1
  • משעמם 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ספיראל, אני מוכרח לציין שאתה ממש חוצפן. 

 

לפני 4 שעות, Transporter כתב:

אבל חניות נשמע כמו משהו שאנשים יכולים לחגוג עליו

כמו הלבשה, אירוח, מסעדות  (אגב הלבשה ומסעדות לא רלוונטיות כבר הרבה שנים. הלבשה רק אם זה נעלי עבודה, סרבלים, ביגוד ממותג וכו')

אף פעם לא הכנסתי חניה כי זה תמיד נראה לי תחום אפור

 

חניות זה תחום מאוד אפור לכן מס הכנסה אומרים מראש שהם מכירים רק ב-45% מההוצאה של חניות מזדמנות בדיוק בשביל לחסוך את הדקויות האלה בדיוני שומה. אם מדובר במקום חנייה שאתה שוכר ממש ליד המשרד שלך אני הייתי מכיר ב-100% מההוצאה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

אז כיוון שהתפרצות התחילה לפני 10 ימים, וגם אז בעיקר אצל צעירים שבסיכון נמוך, בינתיים עוד לא רואים  את העליה  במספר המאושפזים.

ההתפרצות לא התחילה ביום שפתחו את הכל? 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

נתחיל בכך שהפתיחה היתה בשלבים, אם כי מהירים מהמתוכנן, עקב כניעה ללחצים.

 

שנית, עד לפני כ-10 ימים מספר המאובחנים היה יציב. לפני כ-10 ימים זוהתה ההתפרצות בבית הספר בירושלים (לכן ציינתי צעירים, בסיכון נמוך), ומאז יש הדרדרות. קורולה יסביר לך למה יש הגידול במספר החולים עולה לפי עקום מסויים.

 

שלישית, מאז שראש הממשלה קרא "צאו לבלות" חוסלו שאריות משמעת הריחוק והמסיכות, ואין אוכף. גם לכך תרומה לגידול במספר הנדבקים.

 

קורה כאן בדיוק מה שצפיתי (חפש הודעות שלי לפני חודש) - אבדן שליטה במגיפה. בינתיים הממשלה מבוהלת ולא עושה כלום, אבל הסגר, בצורה זו או אחרת, בוא יבוא. וגם המדינות שרצו את התיירות מישראל יוותרו על הדולרים כדי ךהגן על אזרחיהן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אין ספק - זהו שרשור הנביאים המוצלח ביותר שהיה לנו אי פעם.

לפני 2 שעות, sperial כתב:

טרנספורטר - נכון היום המקצוע שלך חשוב כמו בית חרושת לקרח. כבר לפני חודשיים כתבתי לך, תתחיל למצוא לכישורים שלך שימוש חדש, או שתתחיל ללמוד מקצוע אחר

ולפני שלושה ימים כתבת לי שנפגעת גם כלכלית מהמשבר, אחרי סרוב תורן לספר אם אתה עובד במגזר הציבורי. מה אחננו לומדים מזה? אתה גם מחפש שימוש חדש לכישורים שלך?

אם יכריחו אותך לשבת חצי שנה בבית - מה אז? תבוא לכאן לספר שהמקצוע שלך מיותר?

ציטוט

אבל הסגר, בצורה זו או אחרת, בוא יבוא

מקווה שגם אתה תהנה ממנו, יחד עם כל מוכרי הקרח בארץ.

לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

ספיראל, אני מוכרח לציין שאתה ממש חוצפן. 

 

יאפ.

שוב אותו דפוס החשיבה הרגיל. יש משפחה אחת בישראל שעושה את זה כמו שצריך.

כל השאר? עובדי מדינה שיש לטפח, כדי שלא נהפוך לארה"ב, או מוכרי קרח, שמבזבזים יותר מדי כסף במסעדות וארועים שלא צריך, במקום לחסוך. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 2 שעות, sperial כתב:

זה - נגמר הואגיו ועברנו ל-L&K?

 

טרנספורטר - נכון היום המקצוע שלך חשוב כמו בית חרושת לקרח. כבר לפני חודשיים כתבתי לך, תתחיל למצוא לכישורים שלך שימוש חדש, או שתתחיל ללמוד מקצוע אחר. בעצם, אין צורך נתניהו חסר חוט שדרה, כמה מהקולגות שלך יעשו פו ליד בלפור והוא יתקפל, גם אם בתי החוללים יקרסו.

 

אתה מקנא שבן אדם בן 35 השיג מה שאתה עוד לא השגת 30 שנה אחרי?

כי אחרת אני לא מבין מאיפה מגיע הדיבור המגעיל הזה,רק קנאה וצרות עין.

 

 

לפני 7 שעות, korola כתב:

אל תאמין לכל מה שאתה רואה ..  אני לא אומר שאין מסכנים .

אבל יש קשישים שהם כמו  בונקר - הם יכולים לשבת על מיליונים או על דירה (לפעמים גם שתיים או שלוש)  ששווה מיליונים.

אבל בניגוד לדור שלך שממנף את עצמו לדעת וקונה רכבים בהלוואות, אותם לימדו שמה שבבנק בבנק.

וחיים רק מההכנסה השוטפת (אחרי שמפרישים ממנה לעתיד),  הם מתכחשים לעובדה שעוד כמה שנים הם כבר לא יהיו פה,

וזה הזמן להוציא את הכסף שהכינו ליום סגריר. ולכן אם יורדת להם ההכנסה השוטפת הם מייד מפחיתים בהוצאות. 

אחרי מותם תמיד מגלים שהם ישבו על הון לא קטן. 

 

גם יש מלא קשישים שלא חסכו שקל כי לא הייתה חובת פנסיות וגרים בשכירות.

יש אנשים מכל הצדדים,וביניהם המון באמצע.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

ובינתיים אף אחד לא טורח לטפל בהתפרצות אצל הסודנים

50% מהחולים בת"א הם סודנים ששמים זין על הכללים

ואף אחד לא באמת מטפל בזה

אחר כך ישאלו איך עלינו במספרים

 

 

לפני 3 שעות, sperial כתב:

טרנספורטר - נכון היום המקצוע שלך חשוב כמו בית חרושת לקרח. כבר לפני חודשיים כתבתי לך, תתחיל למצוא לכישורים שלך שימוש חדש, או שתתחיל ללמוד מקצוע אחר. בעצם, אין צורך נתניהו חסר חוט שדרה, כמה מהקולגות שלך יעשו פו ליד בלפור והוא יתקפל, גם אם בתי החוללים יקרסו.

 

שמח לבשר לך שאם מישהו כאן יצטרך למצוא מקצוע אחר או לעבוד מהבית זה אתה

אותנו החזירו לשיגרה כבר מאתמול ואם אתה מפחד  לצאת החוצה אתה מוזמן לסגור את עצמך בבית

אם תרצה יש לי נגרר שעומד במחסן ואני לא משתמש בו אתה יכול להסתגר בתוכו

השלב הבא שיחזירו לי קצת פחות מ 100 נשפים שביטלו לי

ויחזירו את מופעי הענק

אגואיסט עלוב 

 

 

לפני 45 דקות, halperin96 כתב:

אתה מקנא שבן אדם בן 35 השיג מה שאתה עוד לא השגת 30 שנה אחרי?

כי אחרת אני לא מבין מאיפה מגיע הדיבור המגעיל הזה,רק קנאה וצרות עין.

 

בנאדם קטן ועלוב שצועק פה כבר כמה חודשים שכל מי שלא מועיל לו באופן אישי יכול להזרק לרחוב

הוא לא שמע על קארמה. היום אתה למעלה מחר אתה למטה

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אני עדיין משועשע (או שלא?) מזה שכ"כ הרבה דברים חזרו והרכבת עדיין סגורה, סוגרים עוד נתיב באיילון, בקיצור כיף גדול.

פורסם
לפני 1 דקה, BloodFist כתב:

אני עדיין משועשע (או שלא?) מזה שכ"כ הרבה דברים חזרו והרכבת עדיין סגורה, סוגרים עוד נתיב באיילון, בקיצור כיף גדול.

 

 כי חודשיים כשהמדינה הייתה סגורה  לא  היה זמן לטפל במה שצריך כדי לסגור אותו בזמן ההוא

חשוב לסגור אותו היום כשהכל פתוח 

פורסם

למען האמת, הסגירה של הנתיב תוכננה כבר לפני למעלה מחצי שנה ובמהלך תקופת הקורונה עבדו עליו 24/7

לא שאני חושב שמשהו במדינה הזאת יעיל, ובהחלט היה ניתן לדחות את העבודות, אבל צריך גם לדייק...

 

בכל מה שקשור לרכבת, הדעה שלי חלוקה:

שלא תטעו, בתור אחד שמשתמש וישתמש ברכבת, אין ספק שמדובר בצורך משמעותי לקיום חיים תקינים

מנגד, אני כבר מדמיין במוחי את הצטופפות הישראלים על הרציפים, ברכבת ובכניסות לתחנות השונות

 

אילו הרשויות (הרכבת ומשרד התחבורה) היו אנשים משכילים ומלאי יצירתיות, לא הייתה בעיה לקיים אפליקציה / דרך כלשהי לניהול מדויק של התעבורה ברכבות. אבל זה לא יקרה. ולא בהכרח בגלל מירי רקב.

פורסם
לפני 8 דקות, BloodFist כתב:

אני עדיין משועשע (או שלא?) מזה שכ"כ הרבה דברים חזרו והרכבת עדיין סגורה, סוגרים עוד נתיב באיילון, בקיצור כיף גדול.

 

זה הולך להיות HELL. אני מחר אצא מהבית לפני 6 בבוקר. 

×
×
  • תוכן חדש...