Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עכשיו התגלה לי שאתמול במקום בו אני מתגורר היה חולה קורונה מאומת במכולת.

מזל גדול שלא הלכתי אתמול.

המכולת למרבה ההפתעה תעבוד כרגיל.

כנראה שלא אלך אליה יותר בשבוע-שבועיים הקרובים.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
עכשיו התגלה לי שאתמול במקום בו אני מתגורר היה חולה קורונה מאומת במכולת.
מזל גדול שלא הלכתי אתמול.
המכולת למרבה ההפתעה תעבוד כרגיל.
כנראה שלא אלך אליה יותר בשבוע-שבועיים הקרובים.
כמעט בכל סופר שתהיה עבר חולה קורונה, לא כולם מאומתים.
לא ללכת שבוע שבועיים בגלל חולה שעבר שם זה מוגזם.
גש עם מסכה וכפפות, נקה את המוצרים שאתה קונה כאשר אתה מגיע הביתה ותהיה רגוע.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Miata ND2

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 דקות, Benor כתב:

עכשיו התגלה לי שאתמול במקום בו אני מתגורר היה חולה קורונה מאומת במכולת.

 

תברר מי זה ותלך לזרוק לו ביצים על הבית.
רגע, בעצם לא כדאי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

מעצמי אני לא מודאג, סטטיסטית כנראה שאעבור את זה.

אני חי עם ההורים שלי שהם אנשים מבוגרים ולהם אני דואג.

וכן, הסבירות שעבר מישהו עם קורונה בסופרמרקט (מאומת או שלא ) גבוהה בהרבה מהמכולת השכונתית.

תנועה של אלפי אנשים ביום לעומת עשרות/מאות.

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001323644

 

הטרנד החדש: מסיבות וירטואליות. ויש כבר מי שעושה מזה כסף

מגבלות התנועה בסין חיזקו את טרנד מסיבות האונליין בהשתתפות מאות ואלפי אנשים מבודדים • התופעה מתחזקת באירופה, כשסטים של דיג'ייז ומסיבות משודרים בסטרימינג למאות אלפים • השלב הבא - מסיבות בסביבה וירטואלית כשהאווטרים שלנו חוגגים עד כלות

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

חבל שלא נתנו קנסות גם ל2 התל אביבים שהיו לידו 'אני בהלם אני בהלם באני בהלם'

 

זה "התל- אביבי"; אתה, כנראה, אתה מכיר אותו (ואת אשתו); הוא, אגב, מציג זווית נוספת למפגש הזה ולמה שקדם לו.

עריכה אחרונה על ידי Monopusto

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם
לפני 30 דקות, korola כתב:

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001323644

הטרנד החדש: מסיבות וירטואליות. ויש כבר מי שעושה מזה כסף

מגבלות התנועה בסין חיזקו את טרנד מסיבות האונליין בהשתתפות מאות ואלפי אנשים מבודדים • התופעה מתחזקת באירופה, כשסטים של דיג'ייז ומסיבות משודרים בסטרימינג למאות אלפים • השלב הבא - מסיבות בסביבה וירטואלית כשהאווטרים שלנו חוגגים עד כלות

 

 

אז מחזירים את club penguin?

פורסם

יש פה צילום מלא ממצלמת הגוף של השוטר,

האמת מגיע לו הרבה יותר מ 5,000 ש"ח.

שיזרקו אותו לכלא להרבה זמן , בחר מתי לעשות שביתת רעב מול השוטרים

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 44 דקות, korola כתב:

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001323644

 

הטרנד החדש: מסיבות וירטואליות. ויש כבר מי שעושה מזה כסף

מגבלות התנועה בסין חיזקו את טרנד מסיבות האונליין בהשתתפות מאות ואלפי אנשים מבודדים • התופעה מתחזקת באירופה, כשסטים של דיג'ייז ומסיבות משודרים בסטרימינג למאות אלפים • השלב הבא - מסיבות בסביבה וירטואלית כשהאווטרים שלנו חוגגים עד כלות

 

 

חבל שעדיין לא המציאו VR אמיתית, היה יכול להיות להיט אמיתי בימים אלה.

פורסם
לפני 41 דקות, Monopusto כתב:

אתה, כנראה, אתה מכיר אותו (ואת אשתו); הוא, אגב, מציג זווית נוספת למפגש הזה ולמה שקדם לו

המשפט שלך לא ברור

העלו פה הרגע את הסיטואציה מהצד של השוטר, שוטר למופת!!!

  • אהבתי 1
פורסם

ממש לא מסכים עם כולכם. יושב אדם. לבד. כנראה קצת מעורער מכל מה שקורה. יש אנשים אחרים מסביב שלהם המשטרה לא עושה כלום. השוטר התחיל טוב אבל כשעבר לאלימות אי אפשר לגבות אותו יותר. התחושה היא שהמשטרה לא מצליחה להבדיל בין אנשים נורמטיבים בסיטואציה קשה לבין מה שהם רגילים להתעסק איתו ביום יום. אולי על פי החוק הוא צודק, אבל חכם הוא לא.

פורסם
לפני 3 שעות, David32 כתב:

 

אני לא מדבר על תוכניות או סרטים, אני מדבר על ההופעות של ביבי וליצמן ובר סימן טוב. אני פיספסתי את הכתוביות כנראה. יכול להיות.

בגרמניה מרקל מדברת בגרמנית, מקרון בצרפתית וכו...

 

אולי אני טועה, אין לי בעיה לקבל את זה.

בשידור חי - אין. אולי היה עדיף שיהיה בשעות חירום למיניהם, לא יודע.

לעתים קרובות כש״ממחזרים״ את אותו שידור כמה שעות לאחר מכן, הוא כבר מופיע עם כתוביות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 38 דקות, garicho כתב:

ממש לא מסכים עם כולכם. יושב אדם. לבד. כנראה קצת מעורער מכל מה שקורה. יש אנשים אחרים מסביב שלהם המשטרה לא עושה כלום. השוטר התחיל טוב אבל כשעבר לאלימות אי אפשר לגבות אותו יותר. התחושה היא שהמשטרה לא מצליחה להבדיל בין אנשים נורמטיבים בסיטואציה קשה לבין מה שהם רגילים להתעסק איתו ביום יום. אולי על פי החוק הוא צודק, אבל חכם הוא לא.

 

מה? איזו אלימות? איזה "מעורער מכל מה שקורה"? הדביל חיפש פרובוקציה.

שים לב בסרטון שהעלו לפייסבוק, זה שמתאר "כמה אלים" השוטר, איך הבנאדם מתנגד ומתפתל. גם שהוא על הרצפה- הוא מנסה לתפוס ברגליים של השוטר (רואים בבירור, למרות שחלק מהזמן זה נכנס לטשטוש של הפרצוף).

רק אחרי שהוא לגמרי על הרצפה והשוטר עם הברך על היד שלו כדי להצמיד אותו (זה נוהל!) הוא נזכר להפסיק להתפתל, ומתחיל לצרוח, מדי פעם מתפתל עוד קצת. פתאום שמגיעה הניידת הוא נזכר יפה מאוד איפה הוא גר, העיקר שיקחו את ציוד הצילום היקר שלו חזרה הביתה, בשביל זה הוא יודע להיות בפוקוס מלא.

 

פרובוקטור בגרוש, השוטר התנהג במקצועיות אפילו בסרטון הפרובוקציה. הדבר היחיד ש -אולי- היה מיותר הוא הברך על הגב ממש לקראת הסוף. זה גם בנוהל עבור מי שמתנגד, אבל בנקודה זו הבנאדם כבר בערך הפסיק לזוז.

מקסימום הערת משמעת בעל פה לשוטר, מעבר לזה הוא היה כל כך בסדר עם הדביל הזה שאני באמת לא מבין מה רוצים ממנו. ניסה בכל דרך אפשרית להימנע מלעצור את האזרח.

  • אהבתי 5
×
×
  • תוכן חדש...