Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, farkash7 כתב:

אמזון הפסיקו לשלוח לארץ. לפני חודש אמרתי שאני לא חושש עד שאמזון יפסיקו לשלוח לארץ. לצערי זה קרה. מבחינתי הגענו לסוף הציויליזציה ברגע זה.

מי שחיכה לרגע שבו אפשר לצאת לשדוד/לרצוח/לאנוס/לרסס גרפיטי/... זה הרגע.

 

היה די צפוי. נהיה יותר קשה לוגיסטית לשלוח לכאן. יותר מדי איסורים ולוגיסטיקה שהקשתה עליהם וכנראה כבר לא היה משתלם להם. אולי אחרי שהדרעק הזה יעבור מהעולם זה יחזור אבל בקרוב זה בטוח לא יקרה

פורסם

 

@Smiro

ברוך השב.

 

א. תשמע, אם נראה לך שבחיים לא תראה יותר נחש בגינה או עקרב בבית - תצא מהסרט. אם אתה חי ליד הטבע (שדות/ואדיות/יערות) זה יקרה - אין לך סיכוי נגד זה.

ב. מה הבעיה עם לרכב עם אופניים ולצאת לרוץ בפארק? אני לא משתעל לאף אחד בפנים, אני לא בקבוצה. אני רץ. מישהו רוכב על אופניים. הכול בסדר. גם ביבי מרשה עד חמישה אנשים.

לפני 13 דקות, Smiro כתב:

6. למה אתה יודע יותר טוב ממני מה קורה בתוך בתי חולים באיטליה?

בסדר אז ראית את הסרטון ברדיט, רדיט זה לא איזה משהו דארק ווב מיסטיקל שיט. אפשר להיכנס ולראות חופשי. 

[זה ממש נראה כאילו יש להם צינצנות על הראש, קצת מצחיק]

 

 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

צמ'גיא יש אביב בחוץ, בערך. חוץ מזה שהלילה והבוקר ירד פה מבול.

די נעים בחוץ, כשמתעלמים מכל האנשים סביב והמבטים החשדניים שלהם

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 6 דקות, David32 כתב:

 

@Smiro

ברוך השב.

 

א. תשמע, אם נראה לך שבחיים לא תראה יותר נחש בגינה או עקרב בבית - תצא מהסרט. אם אתה חי ליד הטבע (שדות/ואדיות/יערות) זה יקרה - אין לך סיכוי נגד זה.

ב. מה הבעיה עם לרכב עם אופניים ולצאת לרוץ בפארק? אני לא משתעל לאף אחד בפנים, אני לא בקבוצה. אני רץ. מישהו רוכב על אופניים. הכול בסדר. גם ביבי מרשה עד חמישה אנשים.

בסדר אז ראית את הסרטון ברדיט, רדיט זה לא איזה משהו דארק ווב מיסטיקל שיט. אפשר להיכנס ולראות חופשי. 

[זה ממש נראה כאילו יש להם צינצנות על הראש, קצת מצחיק]

אין להם דרך לזחול. כל התחתית של השערים והגדרות סגור. 

 

אחן בעיה שאתה רוכב לבד אבל שיש עוד אנשים שיצאו גם סתם לרכב בלי להשתעל על אף אחד יש הצטברות של אנשים וזה לא טוב. 

 

זה שאני צופה בסרטונים זה נכון, לא אמרתי שיש לי מידע פנימי נסתר מהציבור. שאלתי איך הוא חושב שיש לו יותר מידע מזה. כי צ׳ם גאי טען  

שהוא יודע יותר טוב ממני (שוב, ממידע שנגיש לציבור). 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 9 דקות, יבגניפ כתב:

צמ'גיא יש אביב בחוץ, בערך. חוץ מזה שהלילה והבוקר ירד פה מבול.

די נעים בחוץ, כשמתעלמים מכל האנשים סביב והמבטים החשדניים שלהם

 

הגשם תורם, אבל הפחיתו משמעותית את כמות האוטובוסים ובגלל ההוראות החדשות אנשים לא מזיזים את הרכב. השיפור באמת מורגש. ראות כזו טובה עד הים מזמן לא היתה, גם לא בחורף ובאביב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

2020 שנה נהדרת מבחינת הטבע בארץ - כמויות גשם מעל הממוצע שמתפרשות על פני מערכות רבות, בצורה שמאפשרת לגשם לחלחל בלי קטסטרופה. הפריחה כרגע משגעת, וגם נחלי אכזב זורמים יפה. אני בטוח שגם להקטנת נפח התנועה יש השפעה, אבל הסיבה העיקרית להפחתת הזיהום היא פשוט גשם גשם גשם.

 

בנוגע לאמזון - לא כל דבר חייבים לחבר לקורונה. המטרה הייתה להרגיל את תושבי ישראל להזמין כל שבר שעולה על רוחם והמטרה הושגה. זה מהלך שעלה להם מיליונים, אבל גרר שינוי ב*התנהגות* להבדיל ממבצעים עונתיים שעוברים וחולפים. אני יכול להעיד על עצמי שיחד עם דברים שימושיים הזמנתי לא מעט שטויות שלא הייתי צריך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

אתה צריך להוריד את מפלס החרדה שלך. לא מדובר במוות השחור שחיסל בין 50% - 90% מכלל החולים בעידן טרום אנטיביוטיקה.

 

לפני 47 דקות, ChemGuy85 כתב:

בכל אופן, אנשים צעירים ובריאים צריכים לשמור על עצמם, לעשות social distancing, לא להתקרב למבוגרים/חולים, אבל מי שרוצה לצאת לרכב על אופניים או לעשות ספורט בפארק או ללכת לעבוד במשרד חצי ריק או לצאת עם הילדים לפארק צריך לקבל אפשרות לעשות זאת. אפילו במלחמת העולם השנייה אנשים כל הזמן ניסו לשמור על שגרת יום. זה הכי נכון והכי בריא לנפש. אי אפשר לנעול מיליונים בכלובים. 

 

זו דעתי לפחות וכפי שכתבתי בפוסט קודם אני אמשיך לנסוע למשרד ואמשיך ללכת להתאמן בפארק עד שיחסמו כבישים בינעירוניים ויגרשו אותי מהפארק באיומי נשק.

 

לפני חודשיים כשהקורונה לא עניין אף אחד דפקת פה עדכונים וניתוחים באמוק ע"ב שעתי כאילו מינימום סוף העולם מתקרב. עכשיו, כשזה הגיע אלינו (אליך יותר נכון, לוקחים לך את האפשרות לנסוע למשרד, ללכת לחדר כושר, לנסוע על אופניים, ונראה שזה די מעצבן אותך), פתאום אתה שאנטי-באנטי-מה-אתם-לחוצים-הכל-בסדר.

 

Question Mark What GIF by moodman

 

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
  • מצחיק 1
פורסם
אין להם דרך לזחול. כל התחתית של השערים והגדרות סגור. 
 
אחן בעיה שאתה רוכב לבד אבל שיש עוד אנשים שיצאו גם סתם לרכב בלי להשתעל על אף אחד יש הצטברות של אנשים וזה לא טוב. 
 
זה שאני צופה בסרטונים זה נכון, לא אמרתי שיש לי מידע פנימי נסתר מהציבור. שאלתי איך הוא חושב שיש לו יותר מידע מזה. כי צ׳ם גאי טען  
שהוא יודע יותר טוב ממני (שוב, ממידע שנגיש לציבור). 
smiro אם אני זוכר נכון, אני מישוב צמוד לשלך. (ממזרח). כל שנה יש גל של נחשים בעיקר בתקופת סוף מאי תחילת יוני. זו תקופת הקציר וזה בלתי נמנע.
והערת אגב, נחשים יודעים לטפס יופי.
זו תמונה מלפני שנתיים.
הפתרון היחיד אצלנו זה חתולים. הם לא תופסים אבל מתריעים. צריך להיות מודע וקשוב.
64558a890dfbf4424bcbcba58a5beb7d.jpg

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
לפני 36 דקות, Blaz00r כתב:

 

 

לפני חודשיים כשהקורונה לא עניין אף אחד דפקת פה עדכונים וניתוחים באמוק ע"ב שעתי כאילו מינימום סוף העולם מתקרב. עכשיו, כשזה הגיע אלינו (אליך יותר נכון, לוקחים לך את האפשרות לנסוע למשרד, ללכת לחדר כושר, לנסוע על אופניים, ונראה שזה די מעצבן אותך), פתאום אתה שאנטי-באנטי-מה-אתם-לחוצים-הכל-בסדר.

 

Question Mark What GIF by moodman

 

 

לא קראת היטב ואתה ממשיך לא לקרוא. מקווה שבעבודה שלך אתה מתנהל בצורה יותר מקצועית. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 שעה, farkash7 כתב:

אמזון הפסיקו לשלוח לארץ. לפני חודש אמרתי שאני לא חושש עד שאמזון יפסיקו לשלוח לארץ. לצערי זה קרה. מבחינתי הגענו לסוף הציויליזציה ברגע זה.

מי שחיכה לרגע שבו אפשר לצאת לשדוד/לרצוח/לאנוס/לרסס גרפיטי/... זה הרגע.

איפה ראית את זה?

מה שהבנתי שאין יותר משלוח חינם מעל 49 דולר לישראל, זה הכל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
smiro אם אני זוכר נכון, אני מישוב צמוד לשלך. (ממזרח). כל שנה יש גל של נחשים בעיקר בתקופת סוף מאי תחילת יוני. זו תקופת הקציר וזה בלתי נמנע.
והערת אגב, נחשים יודעים לטפס יופי.
זו תמונה מלפני שנתיים.
הפתרון היחיד אצלנו זה חתולים. הם לא תופסים אבל מתריעים. צריך להיות מודע וקשוב.
64558a890dfbf4424bcbcba58a5beb7d.jpg

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

מוסיף על הנאמר:
וגם לקרוא קצת, או לדעת איך נראה צפע לעומת נחש לא ארסי, שאפילו יכול להועיל (אאל"ט זעמן מטבעות טורף צפעים). זו קריאה של 5 דקות בדיוק.
נחשים זו חיה מוגנת ואם אין סכנה ממשית נעדיף להזמין לוכד ולא להורגם.
כמובן שכל זה במידה ואין סכנה מיידית לבני הבית.
הדבר העיקרי הוא לדעת להבדיל בין זעמן מטבעות לצפע.
שאר ההתקלויות פחות סבירות במרכז וצפון הארץ.

http://www.my-pets.co.il/page/%D7%A6%D7%A4%D7%A2-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%99-%D7%95%D7%96%D7%A2%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%91%D7%9C-%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D

https://www.snake-id.com/species_list.php

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...