Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

Vlad לא קראת או לא הבנת את מה שאני אומר.
תמשיך לפתוח את בתי הספר במהלך הסגר. תן לילדים להידבק. הם לא יעמיסו על מערכת הבריאות, והם גם ידבקו מהר מאוד. זה Win Win.
בסוף הסגר כנראה שרובם יהיו מחוסנים, ועם פחות הורים גרושים. מי שיקפיד גם ישאר עם סבא וסבתא.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אין שום shit show. מי שצריך להיות בבית נמצא בבית ומי שלא נמצא בבית בעיה שלו. כל השאר צריכים להמשיך לחיות את החיים שלהם. 

 

אתה חושב שאין מחיר לעלייה חדה בשיעור חרדה/דיכאון/השמנת יתר/גירושים/אלימות בתוך המשפחה? 

 

ממליץ לך לראות מה קורה בבתי חולים. ונראה אותך אופטימי שכל יום המדינה שלך שוברת שיא חדש בכמות המתים. ושמשאיות צבאיות מפנות גופות למשריפות. ושאתה יודע שקרובי המשפחה שלך עלולים למות לבד ואין לך אפילו איך לנחם אותם. או שהשיחה האחרונה שהם עושים היא בטלפון איתך, כשהם יודעים שהם הולכים למות מוות כזה.  אז תגיד שאין שיט שואו. 

לפני 13 דקות, farkash7 כתב:

זה מצויין כי ילדים לא מתים מהמחלה, לא רק שהם לא מתים הם בקושי חולים.
כלומר הם גם לא מתים וגם לא צורכים משאבים מהמערכת, אז יש נתח גדול מאוד מהאוכלוסיה שאפשר לחסן במיידי וב"חינם".


עכשיו היתרון הזה הוא גם החסרון, בגלל שהם לא מפתחים תסמינים קשה לזהות אותם והם מפיצים את המחלה, אבל אם תדאג מראש שהילדים יפגשו רק ילדים+אוכלוסיה של עד גיל 40 ללא מחלות רקע אתה תרוויח רק את היתרונות.

זה אומר שסבתא לא תיראה אותם חודש, וזה אומר שמורים מבוגרים ישארו בבית, אבל בטווח של חודש חיסנת 30% מהאוכלוסיה וזה מאוד משמעותי והרבה יותר אפקטיבי מעלק סגר שסיכוי סביר שלא רק שלא יפתור כלום אלה יעשה יותר נזק מתועלת.

 

אתה טועה. המחשבה שילדים לא נדבקים ולא מראים תסמינים אלא רק נשאים כבר התבדתה מזמן. הילדים יכולים גם למות מזה. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
  • רעיון טוב! 2
פורסם

באמת? זה לא מה שאני מכיר

יכולים למות? ברור שיכולים. השאלה באיזה סיכוי ומה היחס של הסיכוי הזה אל מול מחלות אחרות/אלטרנטיבות.
אם אתה יכול לחסן 30% מהאוכלוסיה בעלות זניחה שלא שונה בהרבה ממחלות אחרות שיש תמיד בחוץ כמו שפעת למה לא? תציג את זה ככה לכל אדם בר דעת והוא חותם על זה מחר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

יודע מצויין מה קורה בבתי חולים באיטליה סביר להניח שיותר טוב ממך. 

 

מה אתה חושב שבחורף בתי חולים באיטליה לא מוצפים בזקנים גוססים משפעת? מוצפים בגדול. פשוט לא עושים מזה רעש תקשורתי. 

 

עכשיו יש גל קיצוני. כן, זה מפחיד. כן, צריך להגן על מבוגרים ואנשים עם מחלות רקע. אבל בחייאת צריך לתת גם לאנשים לחיות. 

 

בני 60 שראו את הפנסיה שלהם נמחקת בבורסה וימותו תוך מספר שנים מדיכאון וחרדה לא יכנסו לסטטיסטקה. זה משחק מכוער. 

פורסם
לפני 3 דקות, farkash7 כתב:

באמת? זה לא מה שאני מכיר

יכולים למות? ברור שיכולים. השאלה באיזה סיכוי ומה היחס של הסיכוי הזה אל מול מחלות אחרות/אלטרנטיבות.
אם אתה יכול לחסן 30% מהאוכלוסיה בעלות זניחה שלא שונה בהרבה ממחלות אחרות שיש תמיד בחוץ כמו שפעת למה לא? תציג את זה ככה לכל אדם בר דעת והוא חותם על זה מחר.

יש המון תאוריות, אבל ביחס לכך שכבר מתו ילדים ומנסים לטייח וביחס לכך שיש לך אפילו בארץ תינוקת חולה, אתה מבין שזה לא בדיוק. נכון, אם אתה משקלל מחיר עלות מול תועלת, אולי אתה צודק. אבל בוא, זה ייצור חי. בעלות מול תועלת צריך להוציא להרוג את כל ההומלסים, זקנים, מובטלים ומי שסתם הדעה שלו שונה מזו של השליט.

לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

יודע מצויין מה קורה בבתי חולים באיטליה סביר להניח שיותר טוב ממך. 

 

מה אתה חושב שבחורף בתי חולים באיטליה לא מוצפים בזקנים גוססים משפעת? מוצפים בגדול. פשוט לא עושים מזה רעש תקשורתי. 

 

עכשיו יש גל קיצוני. כן, זה מפחיד. כן, צריך להגן על מבוגרים ואנשים עם מחלות רקע. אבל בחייאת צריך לתת גם לאנשים לחיות. 

 

בני 60 שראו את הפנסיה שלהם נמחקת בבורסה וימותו תוך מספר שנים מדיכאון וחרדה לא יכנסו לסטטיסטקה. זה משחק מכוער. 

 

אני מנהל דיון ענייני, בוא תראה איך אתה יודע יותר טוב ממני מה קורה שם. כי אני את המידע שלי שולף מצילומים שאנשים מצלמים בפנים, משיחות עם אנשים ופוסטים שאנשים כותבים במקומות שונים  כמו למשל reddit. אז אלא אם יש לך חבר / אחות / משהו בסגנון שעובד שם ומדבר איתך, אני חשוב שאתה במקרה הטוב, יודע בדיוק כמוני. 

 

לגבי שפעת וכו' - ההבדל הוא ששם זה אנשים שהייתה דרך להציל אותם, שלא עבדה. העניין בוירוס הזה שאין דרך להציל כרגע. אתה לא יודע מי נפגע ומי מת. זה שיש חתך אוכלוסיה מסוים שנפגע יותר , נכון. אבל יש לך לא מעט אנשים צעירים יותר שמתים מזה. יש לך גם זקנים בני 103 ששורדים. יותר גברים מתים מנשים, אז אם תתחיל להיתפס לחתכי אוכלוסייה והתגובה שלהם לוירוס הזה, זה לא חד משמעי. 

בני 60 שהפנסיה שלהם נמחקת בבורסה? ידידי,  הפנסיה של כולם נדפקה מלא פעמים. לאו דווקא בגלל מחלה. אם כבר, זו הפעם הראשונה שכולם איתם באותה סירה בצורה כזאת או אחרת.  

סטטיסטיקה זה בולשיט. מספרים ליופי שאפשר לעשות בהם שימוש לצרכים אישיים של כל אחד שיחפוץ בכך. 

תדבר לעניין, סיסמאות ביום שגרה, לא עתות משבר (קצת, לפי ליצמן).

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

בד"כ, אני לא בנאדם שנצמד לכל מיני משפטי מוטיבציה/מחץ למינהם אבל לזה דווקא הייתי מתחבר בעת הזו:

"You don't know what you don't know"

 

למיטב הבנתי - לרוב האנשים במדינה יש מסלול פנסיה תלוי גיל.

אין לי מושג עד כמה באמת הפנסיה נפגעה באחוזים במסלולים השונים.

בהחלט שוקל להעביר אותה בזמן הקרוב למסלול מנייתי מקסימאלי מחקה מדד. (אופק השקעה של 30 שנה +/- קדימה עד אז יעברו הרבה מים בנהר)

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)

Smiro זה לא עניין של עלות מול תועלת. זה עניין של אפקטיביות.
אתה מבצע סגר? אוקיי זורם זה אולי לא רעיון רע.
אתה מבצע סגר וסוגר את בתי הספר? זה רעיון רע לדעתי.

למה?
 אתה יוצא מהסגר עם נזק כלכלי כביר שאולי יגרום לנפגעים בנפש שיגמדו את מספרי הקורונה. במיני תסריט לתסריט הזה בצד האופטימי המחלה תיעלם. במיני תסריט שני יותר סביר המחלה תחזור בגל שני ואז מה? אתה לא תעמוד בעוד סגר עם כל הכבוד. אנשים לא יעמדו, מדינות לא יעמדו, והסיכוי למיני תסריט הזה לדעתי ולדעת עוד לא מעט מומחים גבוה יותר מהמיני תסריט הקודם.

למה זה קורה? כי לא חשבת יותר מדי, ניסיתי להשתמש בצ'יט, ולרמות את אמא טבע. תשמע זה לא יעבוד על אמא טבע.
אם היית משתמש בסגר כדי להרוויח רווח חשוב נוסף של חיסון חלק גדול מהאוכלוסיה אז לא היית מרמה את אמא טבע, והיית יוצא מהסגר הזה עם כוח גדול מאוד, מה שקוראים המומחים "חיסון עדר".

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אתמול בלילה נפטר בישראל חולה ראשון,קשיש בן 91 בעל מחלות רקע.

החולה עבר אירוע לבבי,הונשם אך לא שרד.

השאלה היא,האם מכאן הציבור אמור להיכנס לפאניקה (כן /לא) או שיתייחס לזה כאדם,שנפטר מסיבוכי שפעת סטנדרטית  ותו לא.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, Smiro כתב:

לגבי שפעת וכו' - ההבדל הוא ששם זה אנשים שהייתה דרך להציל אותם, שלא עבדה. העניין בוירוס הזה שאין דרך להציל כרגע. אתה לא יודע מי נפגע ומי מת. זה שיש חתך אוכלוסיה מסוים שנפגע יותר , נכון. אבל יש לך לא מעט אנשים צעירים יותר שמתים מזה. יש לך גם זקנים בני 103 ששורדים. יותר גברים מתים מנשים, אז אם תתחיל להיתפס לחתכי אוכלוסייה והתגובה שלהם לוירוס הזה, זה לא חד משמעי. 

בני 60 שהפנסיה שלהם נמחקת בבורסה? ידידי,  הפנסיה של כולם נדפקה מלא פעמים. לאו דווקא בגלל מחלה. אם כבר, זו הפעם הראשונה שכולם איתם באותה סירה בצורה כזאת או אחרת.  

סטטיסטיקה זה בולשיט. מספרים ליופי שאפשר לעשות בהם שימוש לצרכים אישיים של כל אחד שיחפוץ בכך. 

תדבר לעניין, סיסמאות ביום שגרה, לא עתות משבר (קצת, לפי ליצמן).

 

יש גם לא מעט צעירים שמתים כל שנה משפעת. בכל זאת סטטיסטית סיכוי של בחור צעיר ובריא למות מהוירוס כמעט אפסי. סיכוי של בחור צעיר לפתח סיבוכים שיצריכו אשפוז מאוד, מאוד נמוך. סיכוי של בחור צעיר לקבל טיפול נמרץ אחרי אשפוז עוד יותר נמוך.

 

אתה צריך להוריד את מפלס החרדה שלך. לא מדובר במוות השחור שחיסל בין 50% - 90% מכלל החולים בעידן טרום אנטיביוטיקה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, ChemGuy85 כתב:

מאחר ועדיין יש הרבה מאוד אי ודאות סביב הוירוס הזה הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות זה להתרחק מקבוצות סיכון כי הסיכוי שלהם למוות מזה מוחשי. אל תתקרב לאבא ואמא שלך בזמן הקרוב. תעזור להם מרחוק. תגיד להם לשבת בבית. 

 

אם תצליח לשכנע את אבא שלי,שלאחר פרישה ממשרד הביטחון לפני 14 שנה עובד במזגנים עם שותף (ולא בעיקר בשביל הכסף,אלא בשביל לא להיות כל היום בבית) לא לצאת מהבית או את אמא שלי לא להגיע לעבודתה בבית אבות (מקום עבודה חיוני) אתה תוכל לעזור לי.

אבל,סיכוייך נמוכים בערך כמו הגובה של הדרך למלונות ים המלח.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

יש גם לא מעט צעירים שמתים כל שנה משפעת. בכל זאת סטטיסטית סיכוי של בחור צעיר ובריא למות מהוירוס כמעט אפסי. סיכוי של בחור צעיר לפתח סיבוכים שיצריכו אשפוז מאוד, מאוד נמוך. סיכוי של בחור צעיר לקבל טיפול נמרץ אחרי אשפוז עוד יותר נמוך.

 

אתה צריך להוריד את מפלס החרדה שלך. לא מדובר במוות השחור שחיסל בין 50% - 90% מכלל החולים בעידן טרום אנטיביוטיקה. 

 

 

 

בוא נעשה סדר. 1. אני לא בחרדה. אני אישית כן רוצה שכל השיט הזה ייגמר מהר ואוכל לחזור לעבוד. כרגע הועדות שאני עובד איתן לא עובדות.

 

2. אני לא מומחה למגיפות מתפרצות, אבל שואב דעתי ממסקנות של אלו שהם כן. לא מחדשות, לא מאנשים בפורומים, לא מחברים, מאנשים שלא מתראיינים לתקשורת. ע"פ זה אני מגבש דעה.

 

3. בשבועיים האחרונים אני חוקר את הנושא לעומק (במיוחד את הצד הטכני של השפעת הווירוס על הגוף). 

 

4. לפי אותם מומחים שתיארתי כרגע, וזה ציטוט "אנחנו כרגע חזרנו למצב של חיים של לפני אנטיביוטיקה". 

 

5. דעות של מומחים רבים הן למנוע מהפצצה של חולים בבת אחת. (ע"י הסגר). הכלכלה נפגעה משמעותית (זה הבורסות אומרות, ומצבם הכלכלי של אנשים, לא אני) 

 

6. למה אתה יודע יותר טוב ממני מה קורה בתוך בתי חולים באיטליה?

עריכה אחרונה על ידי Smiro
פורסם

מי שכבר הספיק לראות, אנחנו בעליה די מתונה משלשום, בערך 200 חולים ביומיים האחרונים

השאלה היא האםבאמת בוצעו פחות בדיקות ביומיים האחרונים, או שמא ההגבלות שהתחילו מלפני שבוע וחצי כבר מתחילות להראות פירות... את זה נדע בהמשך השבוע.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אמזון הפסיקו לשלוח לארץ. לפני חודש אמרתי שאני לא חושש עד שאמזון יפסיקו לשלוח לארץ. לצערי זה קרה. מבחינתי הגענו לסוף הציויליזציה ברגע זה.

מי שחיכה לרגע שבו אפשר לצאת לשדוד/לרצוח/לאנוס/לרסס גרפיטי/... זה הרגע.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Smiro כתב:

 

בוא נעשה סדר. 1. אני לא בחרדה. אני אישית כן רוצה שכל השיט הזה ייגמר מהר ואוכל לחזור לעבוד. כרגע הועדות שאני עובד איתן לא עובדות.

 

2. אני לא מומחה למגיפות מתפרצות, אבל שואב דעתי ממסקנות של אלו שהם כן. לא מחדשות, לא מאנשים בפורומים, לא מחברים, מאנשים שלא מתראיינים לתקשורת. ע"פ זה אני מגבש דעה.

 

3. בשבועיים האחרונים אני חוקר את הנושא לעומק (במיוחד את הצד הטכני של השפעת הווירוס על הגוף). 

 

4. לפי אותם מומחים שתיארתי כרגע, וזה ציטוט "אנחנו כרגע חזרנו למצב של חיים של לפני אנטיביוטיקה". 

 

5. דעות של מומחים רבים הן למנוע מהפצצה של חולים בבת אחת. (ע"י הסגר). הכלכלה נפגעה משמעותית (זה הבורסות אומרות, ומצבם הכלכלי של אנשים, לא אני) 

 

 

יש הרבה חוסר ודאות סביב העניין. אולי עוד חצי נהיה בתוך מגפה עם תמותה דומה לשפעת הספרדית ואולי עוד חצי שנה נשאל את עצמנו איך נכנסו להיסטריה גלובלית סטייל באג 2000. 

 

בינתיים אף ממשלה בעולם לא רוצה לקחת את הסיכון והן מגיבות כפי שהן מגיבות. שים לב גם בישראל יש מומחים שטוענים שהתגובות לא פרופרציונליות לחלוטין ויש מומחים שאומרים שלא עושים מספיק. 

 

בכל אופן, אנשים צעירים ובריאים צריכים לשמור על עצמם, לעשות social distancing, לא להתקרב למבוגרים/חולים, אבל מי שרוצה לצאת לרכב על אופניים או לעשות ספורט בפארק או ללכת לעבוד במשרד חצי ריק או לצאת עם הילדים לפארק צריך לקבל אפשרות לעשות זאת. אפילו במלחמת העולם השנייה אנשים כל הזמן ניסו לשמור על שגרת יום. זה הכי נכון והכי בריא לנפש. אי אפשר לנעול מיליונים בכלובים. 

 

זו דעתי לפחות וכפי שכתבתי בפוסט קודם אני אמשיך לנסוע למשרד ואמשיך ללכת להתאמן בפארק עד שיחסמו כבישים בינעירוניים ויגרשו אותי מהפארק באיומי נשק. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...