Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

יש ברשותי מאזדה 3 שנת 2010 מנוע 2.0

ומזה זמן הרפידות שורקות לי ואני מעוניין להחליף אותם.

מבדיקה ויזואלית גם נראה שאין הרבה בשר עליהם.

אבל הצלחות הם של ברמבו והחלפתי אותם לפני כשנתיים בערך 20k ק״מ

השאלה אם אפשר להחליף רק רפידות על הצלחות הקיימות?

 

ואיזה רפידות מומלץ לשים?

פרודו

ברמבו

היי קיו

??

פורסם (נערך)

אני הלכתי (ועכשיו נוסע) HI-Q 

פשוט כי אני לא מרגיש הבדל בינהם, הרכב עוצר.

אין רעשים. 

עובר טסט. 

גם עם ה HI-Q אני יכול להגיע לנעילת גלגלים ב 100 קמ"ש (אל תשאל איך אני יודע),

ככה שהרפידות הן לא צוואר הבקבוק במערכת הבלימה. 

 

אפרופו .. לחיצה חזקה על הברקסים במהירות גבוהה....

הקורולה שלי 2015 , מפעילה לבד את 4 האיתותים בבלימה חזקה במהירות גבוהה.

זה מקורי מהיצרן או משהו שהורכב בארץ?

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

הקורולה שלי 2015 , מפעילה לבד את 4 האיתותים בבלימה חזקה במהירות גבוהה.

זה מקורי מהיצרן או משהו שהורכב בארץ?

מקורי.

גם בסיטרואן שלי זה ככה.

לדעתי מדובר בתקנה מחייבת, אבל אני לא בטוח

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 7 שעות, roy007 כתב:

השאלה אם אפשר להחליף רק רפידות על הצלחות הקיימות?

אני רוצה להדגיש, לא רק אפשר אלא זה מה שמתבצע בדרך כלל. צלחת בלם מחולפת אחרי 2-3 סטים של רפידות, לא בכל החלפת רפידות.  

 

 

פורסם

ברמות יומיומיות - ההבדל בין הרפידות כפי שציינו זניח.

כמו כן - ברמבו ידועים במערכות בלימה ודיסקים (שזה מוצר שההבדלים באיכויות שלו מעבר ל״לא זבל סיני״ הוא אפסי) - אבל לא ברפידות הספורטיביות שלהם... פרודו לעומת זאת כן.

 

שווה להעיף מבט שהדיסק ישר ואין לו ״קאנט״ - אבל אחרת - כמו שציינו - 2-3 רפידות על דיסק אחד נשמע בערך יחס הגיוני כל עוד הדיסקים לא חרוטים , מעוותים או איבדו יותר מדי בשר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, korola כתב:

הקורולה שלי 2015 , מפעילה לבד את 4 האיתותים בבלימה חזקה במהירות גבוהה.

זה מקורי מהיצרן או משהו שהורכב בארץ

אני מכיר את הפיצ'ר הזה מה-307 שלי - שנת 2003. הבהוב האיתותים הוא במהירות גבוהה כדי למשוך את תשומת לב הנהג מאחור 

 

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 15 שעות, Liviur כתב:

ואין לו ״קאנט״

קנט יש בכל דיסק שעבד. הקנט הוא דבר תקין לגמרי, תוצאה של עבודת הרפידות. מה שצריך לבדוק זה את הגובה של הקנט או את העובי של הדיסק שזה אותו דבר. קנט גבוה = דיסק דק. קנט נמוך - דיסק עבה.

למדוד את העובי ולוודא שלא ירד מהמינימום המותר על ידי היצרן. וכמובן לבדוק את שטח העבודה של בדיסק, האם אין גלים או חריצים. אם השטח תקין, עובי תקין ויש קנט - זה מצב תקין. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...