Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם!

ברצוני לשתף בחוויה שקרתה לי השבוע:

נסעתי לטיול בעיר עכו. בכביש המוביל לשם, יש מידי כמה ק"מ פניות שמאלה מרומזרות, כגון לעיר כרמיאל, וליישוב שזור, ועוד.

באחר הפניות האלו, הייתי בנתיב האמצעי, קרי- הנתיב שממשיך ישר שעל ידו יש נתיב המיועד לפנייה שמאלה.

נסענו רגוע על 90 קמ"ש, ולפתע קרה משהו מדהים: מאזדה 3 אחת החליטה ש"שכחה" לפנות שמאלה, ובמקום להמשיך ולפרסס , האטה ונדחפה לשמאל...

ההונדה סיוויק שלפניי בלמה בחריקה, ואני לאחריה בחריקה מטורפת. הנס הגדול שהסיאט ארונה שהייתה צמודה אליי סטתה ימינה ברגע האחרון וניצלנו כולנו בנס,תודה לאל. לקח לי זמן להתאושש מהטראומה.

כמה שאלות: 1.מה הקנס על "הידחפות" שמאלה, כי את זה אני רואה המון, לצערי. 

2. במקרה של תאונת שרשרת חלילה- מי היה אשם.

3. האם גם לכם קרה בלימת פתע מנהגים לא זהירים במקרים דומים?

מסקנה: אחי הגדיר זאת מצויין: לשמור מרחק כחוק, ולנסוע במהירות לא גבוהה יותר מהרכב שלפניך. כך נצמצם תאונות, בעזרת השם.

בשורות טובות לכולנו!!

משתדל לעזור

פורסם

1. קיפוח זכות השימוש - 500 ₪ ו-0(אפס) נק'.

2. זוהי מחלוקת לפתחו של ביהמ"ש, כשלכל אחד המעורבים קיימת אשמה חלקית.

3. לא ראשון ולא אחרון.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

קיבלת רישיון שלשום שרק אתמול זה קרה לך?

זה על בסיס יומי, נהג מנוסה כבר מזהה את הנדחפים קדימה וצופה את האירוע כדי לא להיות מופתע.

אין לי אלא לאחל שהם יעשו את זה גם למשאיות. 

  • אהבתי 6
  • מצחיק 1
  • מעניין 3

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 3 שעות, discoTD5 כתב:

זה על בסיס יומי, נהג מנוסה כבר מזהה את הנדחפים קדימה וצופה את האירוע כדי לא להיות מופתע.

לא היה אפשרות לצפות זאת מראש, כולם נסעו רגוע וברגע האחרון המאזדה החליטה לבצע את הפנייה. ניצלנו גם בזכות המרחק.

משתדל לעזור

פורסם
לפני 4 דקות, חולגי כתב:

לעמוד בתורים אף פעם לא היה הצד החזק פה בארץ.

 

אתה באמת מאמין ב"פני תרבות הנהיגה כפני התרבות"? כי אני לא בטוח שזה בכרח נכון.

 

יש הרבה אנשים שמתנהגים שונים בתכלית מבשאר אורחות החיים כאשר הם מתיישבים מאחורי ההגה.

  • מעניין 3
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

פני תרבות הנהיגה, לפחות לדעתי, אינם ניתנים ל"ניתוק" מפני התרבות.

הכללה דיי גסה, אבל נכונה (שוב - לפחות לדעתי).

תרבות הנהיגה אינה תלושה משום דבר שיש או שקורה פה. בין אם זה קורה במודע או שלא במודע.

אסוציאטיבית, מה שעלה לי לראש, זו הדוגמה של סרט מצוייר של וולט דיסני (אותו גופי שנהייה "חיה" על הכביש) - זה אולי נחמד אבל לגמריי לא מייצג.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

שוב, זה נושא שמבוסס במידה רבה על רושם ככה שאין לי איזו דעה חזקה בעניין. אבל אני לא בטוח שאפשר בהכרח לגזור גזירה שווה כאן; או שאולי כן.

 

לא יודע.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אנשים לא יסעו עוד כמה מטרים לפניה הבאה כדי לבצע פניית פרסה, שלא לדבר על הגאונים בכבישים המהירים בהם הם עושים רברס על השוליים ועל איי תנועה כאילו הם היו בחניון של איקאה.

 

אין מה להתרגש מזה אלא רק לשים לב ולשמור על עצמנו, לא תצליח לחנך כאן אף אחד.

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 50 דקות, חן ג. כתב:

 

אתה באמת מאמין ב"פני תרבות הנהיגה כפני התרבות"? כי אני לא בטוח שזה בכרח נכון.

 

יש הרבה אנשים שמתנהגים שונים בתכלית מבשאר אורחות החיים כאשר הם מתיישבים מאחורי ההגה.

 

זה בול אותו הדבר. התרבות של הערסים ושל סתם אנשים עם אפס מודעות עצמית שמרשים לעצמם הכול, שהם רוב מדינת ישראל לצערי, משתקפת בכל התחומים, לרבות הנהיגה. 

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

הכי פשוט וטוב לבריאות, לוותר. הפעמים שאני מקבל הרמת יד מנהגים ביום מאוד גבוה

דבר שגורם לחיוך והרגשה טובה - למרות שמדובר בנהגים חוצפנים שמצפצפים על החוק. (רובם לא כולם, כי יש כאלה

שבאמת מבולבלים בכבישים, או טעו)

 

אפשר גם להתעצבן כפי שבעבר הייתי עושה = מצב רוח לא טוב, עצבנות, מיחושים בלב 

ויותר חמור, זה מלווה אותך לאורך כל היום. שווה? בהחלט לא.

 

נכון שגם אני לא פעם מתעצבן על נהגים, אבל זה יותר מעבירות תנועה מרגיזות, כגון נהיגה בנונשלנטיות בצד שמאל

לא לאותת שאתה מחכה בכביש לחצות אותו, ופתאום הנהג פונה לכיוון שלך (מרגיז) נהגים שמאותתים לך באורות גבוהים

לעלות מהירות - למרות שאתה בצד ימין על 100 קמ"ש. 

 

אגב, החתך של נהגים חסרי תרבות בכבישים נוגע בכל שכבות האוכלוסייה בלי קשרה למעמד הסוציו אקונומי.

בחייהם מעבר לכביש הם יכולים להיות אנשים מאוד מתחשבים ומנומסים. 

  • אהבתי 4
פורסם
לפני כשעה, חולגי כתב:

נו ,

לעמוד בתורים אף פעם לא היה הצד החזק פה בארץ.

אלא אם כן זה תור של 30 גברים מחוץ לחדר מלון באילת.

 

פות"ש, בדיוק בשביל מצבים כאלה - נהגים נדחפים, תאונות שרשרת וכו' - מומלץ וכדאי שתהיה מצלמת דרך ברכב.

וכמובן לשמור מרחק. 

  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1

Kia Niro EV 2024

MG4 2023

פורסם

רוב המקרים שנתקלתי בזה - הנהג היה עסוק בטלפון, או שאני מתאר לעצמי שהוויז פשוט התריע מאוחר מדי (חוסר קליטה/הססנות של הנהג/ת איפה באמת היציאה וכו'). הנהג הישראלי המצוי לא יודע לחשוב בכביש ולתכנן את הנסיעה. רק לשמוע פקודות מהאפליקציה ולפעול לפיהן.

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם

קורה הרבה "פספוסי פניות" בוויז, אז מה? תמשיך בנסיעה לפניה הבאה ותפרסס, זה עניין של חיים ממש כפי שנוכחתי!!

  • אהבתי 1

משתדל לעזור

×
×
  • תוכן חדש...