Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, חן ג. כתב:

 

אני ממש לא בטוח שזו אותה אוכלוסיה שנדחפת לך בפקקים בבוקר...

אם זו לא אותה אוכלוסיה אז מי שנדחף אלו ההורים שלהם שהיו גם המלווים שלהם ובוודאי השפיעו על תפישתם של מה מותר ומה אסור בכביש.

לדעתי הכל מתחיל בחינוך וברגע שחוצים קו אדום מסוים ומאפשרים נהיגה בריונית (''אני צריך שמאלה וזה נתיב לישר אז אני פשוט אעצור, אאותת ואחכה שיתחלף לירוק, זה שמאחוריי נוסעים ב60 קמ''ש ויש להם ירוק בעיה שלהם, שיעברו נתיב - למה שאני אמשיך ישר ואצטרך לפרסס?!'') עם הזמן זה מבחינתם בסדר ולא בעייתי.

 

אכיפה מרתיעה חלק אבל לא את כולם.

עריכה אחרונה על ידי Daewoo_Racer
  • אהבתי 1
פורסם

אין ברירה. המצב בכבישים פה הוא מצב חירום לאומי. לא פחות. וככזה כך צריך לפעול מולו.

אני בכבישים חלק נכבד מהיום כבר 5 שנים ואני שם לב להרעה ברורה בנושא. אנשים פשוט חיות על הכביש. שני נתיבים אשר אחד מהם משתלב להשני הפך להיות מסלול דראג בין שני רכבים. 

 

בעיות יש מפה ועד הודעה חדשה: אם אלו השופטים שמקלים עם נהגים עברינים (לדעתי כי כל נהג פעיל עם רכב הוא פוטנצייל מיסוי אדיר למדינה)

אם זוהי המשטרה שבגלל מחסור בכוח אדם (כל הזמן שומעים על זה, מה עם התייעלות ופתרון למצב?!) ריכוז הכוח שלהם הוא במשימות אחרות

 

הפיתרון הוא לדעתי הרבה הרבה יותר פשוט. פשוט לפעול בשני זירות במקביל, עד אשר תתקבל תוצאה שתראה שיפור בעניין:

 

1- חינוך- מגיל קטן להתחיל לדבר איתם על זה ולא לחסוך במראות קשים. זוכרים את סירטוני התאונות המזעזעים שהראו במדינה כלשהי באירופה? שניסו את הפרויקט הזה פה, אבל הישראלים התלוננו שאלו מראות קשים מדי?! אז חייבים להחזיר אותם. אם נראה אותם יותר בטלויזיה אולי נראה אותם פחות על הכביש. כל זה בנוסף לחינוך לסובלנות ואדיבות. דבר אשר מקשר ישירות את הסעיף הבא

 

2- אכיפה- במזרח התיכון ועוד כמה אזורים נכשלים בעולם זה אולי נשמע חלום. אבל אין מה לעשות. אם רוצים לבנות משהו טוב מהג'ונגל המדברי שאנחנו חיים בו, צריך לחנך ולא רק באמצעות לימודים. צריך לחנך גם ביד קשה! אני בעד הגדלת הקנסות באופן ניכר (ולחייב את המדינה להשקיע את הכסף הזה בצורה יעילה בתחבורה) כאלה שישמעו קיצונים.

 

רק ככה המצב ישתפר פה. אחרת המצב פה יהיה עוד יותר גרוע, בגלל העלייה במספר הרכבים והנהגים על הכביש.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...