Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 שעה, חן ג. כתב:

יש הרבה אנשים שמתנהגים שונים בתכלית מבשאר אורחות החיים כאשר הם מתיישבים מאחורי ההגה.

אני חושב שאתה צודק.

מחקרים הראו שהתנהגות של אדם בסיטואציה תלויה בשפה שבה מתנהלת הסיטואציה.

כלומר, תכונות אופי שלי יכולות קצת להשתנות כתלות בשפה שאני מדבר.

גם אם הסיטואציה מתנהלת בשקט מוחלט, לדוגמא בנהיגה - אני מתחיל לסגל לעצמי תכונות אופי שמתאימות לסיטואציה.

 

כי נהיגה היא סיטואציה שבה אף אחד לא רואה אותי, אני לא רואה אף אחד (פנים אל פנים הכוונה) ולכן אני פחות רגיש לאנשים אחרים, קצת פחות מתבייש,קצת יותר חצוף וקצת יותר עצבני.

 

כאן נגמר הידע שלי בפסיכולוגיה

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם

לא "תרבות ישראלית", תאמין לי שלדוגמא גם באוסטריה להידחף בצמתים זה בשגרה(ועוד הרבה רעות וחולות ששמות את ישראל בכיס הקטן בתחום הנהיגה הפרועה).

  • מעניין 1

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לפני 2 שעות, dorondoron כתב:

לא תצליח לחנך כאן אף אחד.

נגעת בנקודה מעניינת.

אם משרד החינוך היה משקיע קצת יותר בחינוך לזהירות בכביש, ומטמיע את זה מגיל קטן, בטוחני שהמצב היה הרבה יותר טוב.

משתדל לעזור

פורסם

הבעיה זה לא משרד החינוך, אלא מה שסופגים מההורים. הורים מקללים ומנבלים את הפה, סיכוי גבוה שהילדים ילכו באותה דרך. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 39 דקות, yogev20 כתב:

הבעיה זה לא משרד החינוך, אלא מה שסופגים מההורים. הורים מקללים ומנבלים את הפה, סיכוי גבוה שהילדים ילכו באותה דרך. 

מסכים, תפקידם של ההורים לחנך את ילדיהם, ולא להשליך את האחריות הזו על המורים שצריכים להתעסק עם עוד עשרות ילדים בו זמנית.

 

תפקידם העיקרי של בתי הספר הוא להעניק השכלה ברמה המתאימה לגילאים הרלוונטיים לדעתי, ולאחר מכן להקנות ערכים מסוימים ולחשוף את הילדים לחוויות חינוכיות כאלה ואחרות, כמה שניתן, אבל אי אפשר להשליך את אחריות החינוך על מערכת החינוך.

  • מעניין 1
פורסם

לא ירדת לסוף דעתי, חינוך בבית ספר זה חשוב בהחלט.

 

אבל מה לעשות, ילדים לומדים מההורים שלהם ומחקים אותם בהתנהגות, לטוב או לרע.

את זה לא ניתן לתקן, כי זה עובר בירושה. זה בגדול, כי יש יוצאים מהכלל. 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Katom כתב:

כי נהיגה היא סיטואציה שבה אף אחד לא רואה אותי, אני לא רואה אף אחד (פנים אל פנים הכוונה) ולכן אני פחות רגיש לאנשים אחרים, קצת פחות מתבייש,קצת יותר חצוף וקצת יותר עצבני.

 

 

נכון. ובנוסף אל תשכח שנהיגה נמצאה כאחת הפעולות המלחיצות ביותר בחיי היומיום של רוב האנשים, כך שגם זה משפיע. לכן, אני לא בטוח שיש הרבה אמת ב-"You are how you drive."

 

אבל, שוב, אי אפשר לדעת לבטח.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם (נערך)

תרבות הנהיגה בארץ היא נוראית, אף אחד לא מאותת, תמיד ידחפו לפניך כשאתה עומד בתור לפניה בצומת (ראו פניה ימינה לרחוב הירדן ברמת גן מאלוף שדה), זגזוג בנתיבים באיילון ומה לא. 

לאחרונה שמתי לב שבכבישים מהירים של 3 נתיבים, אף אחד לא נוסע בימני. אלא באמצעי ובשמאלי. קטע דפוק לגמרי.

והכי חמור - כניסה לצומת לא פנוי. זה משגע אותי. כולם תקועים בפקקים כי אנשים חוסמים לכווולם את המעבר.

כל עוד אין קנסות ולא רואים רכבי משטרה בכל מקום - זה לא ישתנה לצערי.

 

ונזכרתי בעוד שני דברים - אשה אף פעם לא תתן לך לעבור נתיב ולא משנה כמה תאותת ותחייך.

הרבה אנשים נכנסים לכיכר במהירות נסיעה מהירה, הם בכלל לא מודעים לחוקים.

זהו, פרקתי קצת כעסים 

עריכה אחרונה על ידי Michazzz

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

נשים על הכביש, מעצם זה שרובן לא יודעות לנהוג בשיט, חסרה להן מאד ההבנה של הכביש והראיית כביש הרחבה, הן גם מנצלות כל הזדמנות לנקום במין הגברי על הכביש. אני גם כבר מזמן שמתי לב שזה לגמרי נכון, הן לעולם לא יתנו לך להשתלב בנתיב. 

ניסיתי לחשוב אם זה נובע כאמור מזה שאין להן תפיסה מרחבית של הכביש כאמור, כמו שכתבתי, שהן לא מסוגלות להסתכל יותר מ-2 ס"מ מעבר לטמבון הקדמי שלהן או שהן אשכרה פשוט מנצלות את ההזדמנות לעשות דווקא ומפיקות מזה ממש הנאה רגעית. יכול להיות שזה פשוט שתי הסיבות. 

זה נכון לרוב רובן של הנשים, אני יודע שיש אחוז ממש ממש נמוך של נשים שכן יודעות לנהוג מצויין, כולל נהיגה ספורטיבית.

  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

וואוו. תמיד תהיתי איך החיים נראים עם כפות רגליים שהם כמו כפות ידיים. תוכל לספר חוויות?

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 שעות, dorondoron כתב:

אנשים לא יסעו עוד כמה מטרים לפניה הבאה כדי לבצע פניית פרסה, שלא לדבר על הגאונים בכבישים המהירים בהם הם עושים רברס על השוליים ועל איי תנועה כאילו הם היו בחניון של איקאה.

ותמיד התירוצים שלהם זה דברים בסגנון של "מה קרה שאני ייסע (הטעות במכוון) עוד קילומטרים יאללה מה קרה כאילו לא עשיתם את זה בעצמכם חחחחח".

לא, לא עשיתי את זה. אני אסע כמה שצריך ואתקן את עצמי. לא קרה כלום, אז יילך עוד ליטר דלק או משהו, אין לי סיבה לסכן את עצמי ואת המשתמשים האחרים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...