Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הI20 לא בתקציב, אם כן ימצא זאת תהיה 2013 מפרטי או 2014 עם היסטוריית ליסינג, בכל מקרה חסכונית היא לא אמינה היא כן אבל בק"מ כזה הכול כבר יכול להיות.

אם הגודל לא מפריע כן הייתי הולך על ספייסטאר למרות שמבחינת איכות נסיעה היא לא בדיוק מקום שכיף לעשות בו נסיעות ארוכות או יונדאי I10 שתהיה מעט נעימה יותר. שתיהן קופצניות ורוטטות בכבישים מהרים עם בעיות מע"צ אבל כמו שאמרת אתה צריך תפוח במחיר של תפוח. 

בתקציב הזה גם מאזדה 2 תהיה בסדר אבל שוב תיפול על שנתון נמוך יחסית ואתה כן מתכוון לנסוע הרבה.

אני הייתי מתפשר על איכות נסיעה ואבזור וכן הולך על מכונית מיני בשנתון גבוה יותר וקילומטראז נמוך יותר.

פורסם

רוי,שנה אחת לפה או לשם לא תשנה- לנסיעות ארוכות עדיפים רכבים היברידיים או בעלי מנועי דיזל אבל בתקציב הזה כל רכב שהוא ימצא יהיה שחוט לחלוטין.

מאזדה 2 משנתון 2014 תיכנס בקלות ואני לא חושב,שהיא נופלת מספייסטאר (גם אם היא משנתון אחד פחות).

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הקליאו לדעתי עדיפה מהיונדאי ובטח מהספייס.

היא נוחה יותר, חזקה יותר ולטעמי ניראית טוב יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אמנם עדיפה אבל הטענות שנשמעו פו בעניין אמינות מנוע ה1.2 tce והגיר ועלויות התיקון שלהם לאחרונה לפחות "מעלות חשש".

 

ב35 לדעתי כדאי לכוון לפחות לקליאו אסטייט או מגאן 3 עם מנוע 1.5 דיזל אמנם הגיר הוא אותו הגיר אבל לפחות מרוויחין בחסכון ויש דאגה אחת פחות.

 

פורסם
בתאריך 22.6.2020 בשעה 16:50, Moshe36 כתב:

איך האמינות של הסוזוקי ספלאש? מבחינת צריכה ונסיעה בין עירונית? אבזור?

האבזור בטיחות יחסית נמוך (דרגה 3) אבל האוטו נחשב "אמין וחסכוני"

שמתי לך קישור ליד 2 וצוכל לבדוק בהמלצות הגולשים שם תחת הלינק "למחיר מחירון" בתוך המודעה.

https://www.yad2.co.il/vehicles/vehicle-agency/suzuki-splash?manufacturer=28&model=1655

משתדל לעזור

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

היי חברים חזרתי עם שאלות וצורך נוכחי לרכב,

קראתי קצת על הסקודה פאביה ורנו קליאו, שתיהן נראות לי די טובות מבחינת מראה ואבזור אך הבנתי שלשתיהן יש בעיה אפשרית בגיר? האם לוותר עליהם כעל אופציה?
בנוסף בתקציב שלי אוכל לקנות רק פאביה 2014 לפני השדרוג לדור 3, מה דעתכם?

 

-בנוגע לסוזוקי, הרכב נראה לי פשוט מדי וקצת פחות "בא לי עליו".

 

-ומה עם פיגו 208? לא רלוונטית עבורי?
 

-בכנות, יש כמה אופציות ואני לא יודע איזו בחירה היא נכונה מבינהם, קנייה של רכב ראשון מרגישה ככ מסובכת שאני לא יודע לתאר, ממש תודה לכם על העזרה

עריכה אחרונה על ידי Moshe36
פורסם

הפאביה והקליאו בעלות מנוע טורבו ולכן זריזות.

הגיר אכן נקודת החולשה מבחינת אמינות.

האם לוותר? תלוי עד כמה ביצועים חשובים לך.

 

הפיגו 208 גם אופציה טובה, היא נוחה יותר, אך הדגם הכדאי הוא מסוף 2015 עם מנוע הטורבו ותיבה חדשה.

לפני כן היה מנוע 1.6 עם תיבה בת 4 הילוכים.

חבר מחזיק בכזאת כמעט 6 שנים עם אזור ה 110 אלף ק״מ ( הוא יד 1). למעט משאבת מים, נורה ראשית ומשהו בבולמים לא היו תקלות והוא מאוד מרוצה מהרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בנוסף לבעיות בגיר יש להן בעיות במנועים - לאחרונה עלו עדויות על כך שבקליאו 1.2 TCE יש בעיה במנועים שמובילה לאכילת שמן ולהרס של המנוע. בשנים המאוחרות יותר לפי מה שרשום יש סיכוי שהבעיה נפתרה אבל קליאו בשנים האלו רחוקה מאוד מהתקציב שלך.
בנוסף יש את בעיות הגיר שהתיקון של מח גיר על פי עדויות פו בפורום יכול לעלות החל מ2500 עד ל7500 ש"ח.

בפאביה המנוע פחות בעייתי יש בעיה עם שרשרת והמותחנים אך הבעיה הזאת נפתרת על ידי החלפת שרשרת ומותחנים לסט משופר אפשר לבדוק זאת בהיסטוריית הטיפולים של הרכב או אצל מוסך מומחה לואגיות כמו מוסך רון.
הגיר בפאביה קצת יותר בעייתי מברנו ובנוסף לביות במח גיר אתה יכול להיתקל גם בהחלפת קלאטצים ורכיבים מכאניים בגיר והתיקונים לא זולים כול כך...

הפיגו 208 לדעתי יותר מוצלחת מהפאביה והרנו אבל גם לה יש מחלה מסויימת שהיא סובלת ממנה יש לה בעיה עם רצועת התזמון שנמצאת בתוך המנוע והגומי שלה נוטה להתפורר ולסתום מעברי שמן במנוע דבר שיכול להוביל להרס המנוע - לזכותה יאמר שהתקלה דיי פשוטה לטיפול קיימת גרסה חדשה של רצועת תזמון שלא מתפוררת והבעיה בה על פי כול הסימנים נפתרה והחלפה של רצועת התזמון הישנה בדגם החדש פותרת את הבעיה הזאת.
לכן מומלץ לחפש רכב שכבר החליפו לו רצועה ולא דחו את הטיפול בתקלה או למצוא רכב שעוד לא עבר החלפת רצועה ולהחליף לו רצועה ישר אחרי הקניה.

אתה יכול לבחון גם סיטרואן C4 יש לה את אותו המנוע והגיר כמו ב208 היא יותר מרווחת ו"בוגרת" ובעלת מזגן יותר טוב והיא גם זולה יותר מ208.

×
×
  • תוכן חדש...