Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסתכלתי לא מעט וראיתי פחות או יותר מי המתמודדות החזקות יותר, מציבושי ספייס סטאר, רנו קליאו, אבל חשבתי לשאול ולפרט את הצרכים שלי ואולי ההתאמה תעשה בצורה טובה יותר.

דלק:

סטודנט אז מעדיף רכב עם צריכת דלק טובה.

 

איכות נסיעה:

כן חשובה לי איכות הנסיעה אבל מצד שני אני מבין שלא אוכל לקבל תפוח במחיר של עץ...

 

בטיחות:

שהרכב כן יהיה מאובזר עם מספר מספק של כריות אוויר וכו, אני באמת באמת כבר לא יודע מה הסטנדרט, פשוט רוצה לדעת שאני בטוח בתוך הרכב.

 

גיר:

אוטומט, החברה גם תצטרך לנהוג וידני פשוט לא בא בחשבון.

קילומטראג':

אני הולך לעשות קו חיפה כרמיאל בערך 5 ימים בשבוע, סופשים במרכז או בטבריה אצל ההורים שלי\ של החברה, ז"א הרכב כנראה שיסע לא מעט אז גם את זה צריך לקחת בחשבון.

התקציב שלי הוא בערך 30K, עם אפשרות לחריגה של עד ל5K בהתאם להמלצתכם, בסוף אני מחפש רכב שיהיה סוג של תדלק וסע, שנתון יחסית עדכני ומשהו שלא אפחד שאצטרך להיכנס איתו למוסך פעמיים בחודש.

אוסיף ואומר שהתכנון הוא לקנות את הרכב בסביבות אוקטובר, ז"א אם לא תיהיה לי ברירה אקנה אותו כרגע בגלל זה אני מנסה להיסגר על האופציה הטובה ביותר בשבילי, בכל אופן מציין את זה אם יש שיקולים של שנתון וכו'.

תודה רבה על העזרה!

פורסם

ספייס סטאר היא מהסוג של תדלק וסע, פשוטה ואמינה עם צריכת דלק טובה.

לרעה היא רועשת במאמץ ותאוצה.

מוזמן לקרוא סיכום 5 שנים עם הרכב:

ספייס סטאר

 

עוד אופציה היא יונדאי i10 עם מנוע 1.2.

הסלון מודרני יותר, שקטה יותר עם מושבים תומכים יותר, אך פחות חסכונית ומעט יותר יקרה לשנתון.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קיה פיקנטו אמין וחסכוני ומה שטוב יש מבחר גדול והרבה מהן לא עברו את ה-100K ק"מ. הייתי שוקל גם את הספייס סטאר.

פורסם

דווא נושא צריכת הדלק זה התחום שבו פיקנטו אוטומטית פחות טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 20.6.2020 בשעה 21:37, yulianx כתב:

ספייס סטאר היא מהסוג של תדלק וסע, פשוטה ואמינה עם צריכת דלק טובה.

לרעה היא רועשת במאמץ ותאוצה.

מוזמן לקרוא סיכום 5 שנים עם הרכב:

ספייס סטאר

 

עוד אופציה היא יונדאי i10 עם מנוע 1.2.

הסלון מודרני יותר, שקטה יותר עם מושבים תומכים יותר, אך פחות חסכונית ומעט יותר יקרה לשנתון.

 

בהתאם לקילומטראג' שציינתי, מה מהם יהווה פתרון טוב יותר? איך הספייס סטאר מבחינת נסיעות ארוכות?

קראתי את הסיכום שלך האמת ובגללו מלכתחילה הסתכלתי על הספייס סטאר בתור אופציה מובילה, פשוט לא יודע אם מתאים לחלוטין לדרישות שלי.

היונדאי אופציה טובה יותר מאשר הספייס סטאר? מבחינת איכות נסיעה ואבזור? 

 

בנוסף, האם אתה יודע לומר על יתר הדגמים משהו? למשל רנו קליאו?

 

בתאריך 20.6.2020 בשעה 22:16, המחליף כתב:

סוזוקי ספלאש יכול להיות רעיון מצויין

איך האמינות של הסוזוקי ספלאש? מבחינת צריכה ונסיעה בין עירונית? אבזור?

 

בתאריך 21.6.2020 בשעה 13:29, dorban3 כתב:

מבחינת המראה לדעתי הרנו לוקחת בגדול על כולם אבל לפי מה שהבנתי קליאו אוטומט יש בעיות.

מראה הוא בהחלט פלוס אבל כרגע הוא לא שיקול ככ עבורי, אלא איכות נסיעה ואבזור.
על איזה בעיות אתה יודע בקליאו?

פורסם (נערך)

ברנו קליאו אוטומט יש סיכויי ליפול על תיקון מח גיר אוטומט שעולה מעל 5K.

עריכה אחרונה על ידי dorban3
פורסם

לגבי הרנו,הייתי מוותר בגלל הגיר וגם תלונות על המזגן שלה היו כאן.

הספייסטאר היא מיני (אולי קטנה מידי)

הייתי מחפש סוזוקי סוויפט או אפילו מאזדה 2 (שנתונים 13-14) ברמת אבזור דינמיק.

 

  • רעיון טוב! 1

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

הייתי שוקל להרחיב מעט את התקציב ולעלות ל-i20 2015 אחרי מתיחת הפנים. לא הכי חסכונית אבל רכב אמין יפהפה וזריז.

עריכה אחרונה על ידי dorban3
פורסם

I20 לא בדיוק רכב זריז, רק בסוף 2018 כשהרכב קיבל מנוע 1.0 טורבו הוא נהיה זריז.

אנחנו נסענו מספר פעמים ממעלות לאילת וים המלח והיה בסדר, במישור היא יחסית שקטה.

 

הקליאו משמעותית טובה יותר בכול היבט למעט צריכת דלק, כמו כן מבחינת אמינות הגיר ברנו פחות אמין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 13 דקות, yulianx כתב:

I20 לא בדיוק רכב זריז, רק בסוף 2018 כשהרכב קיבל מנוע 1.0 טורבו הוא נהיה זריז.

אנחנו נסענו מספר פעמים ממעלות לאילת וים המלח והיה בסדר, במישור היא יחסית שקטה.

בשילוב גיר כפול מצמדים לא רואה מה שונה בינה לבין נבחרת VAG בטח בנושא המצמדים.

הייתי מעדיף רכב עם תיבת הילוכים פלנטרית אבל זה רק אני כנראה..

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

יונדאי  i20 מסוף 2018 עולה 35 אלף?

 

ואגב האיביזה זריזה יותר עקב תיבה מהירה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
Just now, yulianx כתב:

יונדאי  i20 מסוף 2018 עולה 35 אלף?

 

ואגב האיביזה זריזה יותר עקב תיבה מהירה יותר.

לא חושב,שהוא התכוון שהרכב משנתון 2018  בתקציב,אלא  רק השווה בינה לבין היונדאי העצלה מ 2014-15 עם הגיר האוטומטי ה"טיפש".

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 31 דקות, yulianx כתב:

I20 לא בדיוק רכב זריז, רק בסוף 2018 כשהרכב קיבל מנוע 1.0 טורבו הוא נהיה זריז.

אנחנו נסענו מספר פעמים ממעלות לאילת וים המלח והיה בסדר, במישור היא יחסית שקטה.

 

הקליאו משמעותית טובה יותר בכול היבט למעט צריכת דלק, כמו כן מבחינת אמינות הגיר ברנו פחות אמין.

רק לשם הבהרה, הקליאו טובה יותר מהI20 או מהספייס סטאר?

לפני כשעה, dorban3 כתב:

הייתי שוקל להרחיב מעט את התקציב ולעלות ל-i20 2015 אחרי מתיחת הפנים. לא הכי חסכונית אבל רכב אמין יפהפה וזריז.

אין אפשרות להרחיב את התקציב מעבר לזה, ובאמת שרכב יפה פחות רלוונטי עבורי

לפני כשעה, colauti 9 כתב:

לגבי הרנו,הייתי מוותר בגלל הגיר וגם תלונות על המזגן שלה היו כאן.

הספייסטאר היא מיני (אולי קטנה מידי)

הייתי מחפש סוזוקי סוויפט או אפילו מאזדה 2 (שנתונים 13-14) ברמת אבזור דינמיק.

 

אסתכל על הסוויפט ואחזור עם שאלות, תודה!

×
×
  • תוכן חדש...