Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לאחרונה העליתי את הלאון למכירה על מנת להשתנמך ולרדת מהעץ טיפה, אני מחפש מאזדה 3 2010-2011

או לאון 2013 (צורה ישנה, MK2) ואחרי שהתרגלתי לרעיון של Carplay אני חושב שיהיה לי קשה ללכת אחורה.

האם יש אופציה להתקין מולטימדיה טובה עם אופציה לתמיכה בקארפליי ברכבים שציינתי פה? אשמח גם אם תגידו לי (פחות או יותר כמובן) כמה דבר כזה יכול לעלות?

תודה רבה :))

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם

אופציה תמיד יש.

בדוק אם לרכבים האלו יש מתאמי פלסטיקה מותאמים לדגם או שיש צורך בבניית קסטום.

בדוק אם אתה צריך מתאמי חיווט (כדי להימנע מחיתוך של המקוריים) ומתאם שליטה מההגה.

בדוק עלויות של מערכות שתומכות בקארפליי. יותר ויותר מערכות אפטרמרקט תומכות בכך.

עלות העבודה תהיה בהתאם להיקף העבודה והתמחור של המתקין.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אתה יכול ללכת על מערכת כזאת שכוללת אפל קאר-פליי וספוטיפיי

https://www.alexsander.co.il/product/11920/pioneer-avh-z2250bt

 

מסגרת למזדה 

https://www.alexsander.co.il/product/6491/3-09-013

מולטימדיה ללאון דור 3 זה קצת בעייתי ראה כאן :

https://forums.seatcupra.net/index.php?threads/mk3-2014-head-unit-change.442062/

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תודה רבה לעונים! עשיתם לי סדר בראש.

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

×
×
  • תוכן חדש...