Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ברשותי 

רכב מסוג סיאט לאון 2015 סטיישן גיר DSG7 

יש תופעה מוזרה ברכב

התקלה יכולה לקרות כמה פעמים במהלך היום

מניע את הרכב , ברקס כמובן משלב לR , הרכב לא נוסע גם לא עם גז , כאילו לא קורה כלום

שם D נוסע הכל בסדר

וכנ״ל הפוך , שם D לא נוסע , משלב R נוסע קצת שם D וחוזר חזרה לחיים.

 

הייתה תקלת מחשב על selector park level מנגנון ידית הילוכים , הוזמן אחד אחר מהמאגר הוחלף.

תקלה לא נפתרה 

יש למישהו כיוון?

פורסם

הגיר הזה במיוחד בשנתון הזה שרשמת וגם בשנים שלפניו, ידוע כבעייתי. הייתה תקופה שכל האינטרנט היה מוצף בתקלות DSG.

הייתי מציע לך פשוט לחזור למוסך שטיפל לך בבעיה בפעם הקודמת.

פורסם

כנראה שהתיקון בתקלה של בורר ידית ההילוכים לא בוצע כראוי וכו'.

 

סבירות נמוכה יותר (אם כי עדיין קיימת) שזה מוח גיר שהתפגר, במיוחד כאשר דיווחת על התקלה שהייתה בבורר ההילוכים.

מניסיון עם 2 מוחות גיר DSG7 שהתפגרו - לא ניתן להזיז את הרכב כי שום הילוך לא משתלב, אתה אמור לראות שלולית של שמן בקדמת הרכב כי האטם נפרץ והשמן נוזל ממוח הגיר.

אצלך המצב שתיארת שונה..

 

תחזור למוסך שטיפל לך ברכב.

 

×
×
  • תוכן חדש...