Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,

עקרונית התחלתי בתקציב של 25, אבל אז נזכרתי שאני הופך לסטודנט באוקטובר.

אני צריך רכב לנסיעות בין עירוניות ולנסיעות בירושלים בעלת העליות.

חשובה לי הנוחות (רכב לנסיעות ארוכות) אמינות והבטיחות מעל לכל.

ביצועים פחות קריטיים.

 

המחשבות שלי הולכות כרגע לרכבים הבאים:

פיג'ו 306, נפח 1600 עד מודל 96.

יונדאי אקסנט, נפח 1500 לפי מה שנכנס בתקציב (מודל 95, ו96 בלחץ)

יונדאי לנטרה, 1600 גם כן מודל 95, ובלחץ 96 ידנית.

מיצובישי סופר לנסר 1600 -ידנית- עד 1996, בלחץ.

 

האמת? השאיפה שלי היא למצוא בובה ב17,500 - אז גם כל המלצה אחרת תתקבל בברכה.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

מבין הארבעה שהצעת, הפיג'ו תהיה הנוחה והבטוחה, השאר ככל הנראה יפגינו יותר אמינות.

 

בתקציב של 17.5 לא תמצא כנראה רכב בעל נתוני בטיחות מינימליים, לפי הסטנדרטים הנהוגים כיום.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

אני אחדד קצת,

הפייבוריטית שלי היא אקסנט. אבל היא קצת יקרה, ומודל 95 זה קצת אחורה מדי. לא?

מ306 אני יורד, למרות שהיא סקסית - זה רכב בעייתי מדי.

 

היום אני הולך לראות לנטרה 96, ידנית, 110K, שנייה - רוצה 22K. דעתכם?

 

הגבול שלי הוא 20 עקרונית (מוכן להוסיף טיפה למשהו שווה את זה) אבל השאלה היא אם הגבול שלי הוא 20, אולי כבר אין הבדל משמעותי ממכוניות של 15, ואין סיבה לקפוץ מעל לפופיק.

אז נכנסות המכוניות הבאות אפילו עד מודל 97:

 

ZX (עד 1600)

סקסו 8 (1400 בלבד?)

שרייד 16V (1300?)

פיאסטה YOUTH

אסקורט אריקה

205 FOREVER

איביזה 1400, או 1600 עד שנתון 96.

(השמועה העלתה גם את הפליסיה?!)

 

אין לי דרישה מיוחדת, לא הולך לטחון את האוטו והולך לטפל בו יופי, שיעלה את הקסטל עם מזגן בלי להתלונן ושייתן הרגשה כיפית ובטוחה - והכי חשוב, מוסך פעם בחצי שנה זה בסדר. (כולל טיפולים)

כל השאר משניות.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

לי יש איביזה ובגלל חוסר ידע אני לא יכול להמליץ לך על האחרות אבל על האיביזה יש לי מה להגיד.

הרכב מסתדר מצויין עם עליות ועוד יותר טוב עם ירידות, הוא די נוח ובינתיים לא הרגשתי שום חוסר נוחות חוץ מזה שאין מקום לאחיסון בדש(תא כפפות בגודל של פחית ותא קטן בין ברגליים), אם אתה מתכוון לנסוע הרבה בבין עירוני אז אני ממליץ לך על ה1600 כי הוא יותר חזק ויהיה לו יותר קל לעלות אבל לי יש 1400 והיא גם מסתדרת מצויין עם עליות. האמינות שלו סבירה ובינתיים מאז הקנייה שלו השקעתי רק 400 שקל ביישור קו(טיפול 10K) וחוץ מזה אין בעיות מיוחדות, חוץ מהזעה מהנשם מנוע שהבנתי שיש בעוד כמה איביזות אז זו יכולה להיות בעיה אבל היא לא כל כך רצינית.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

אקסנט ידנית, אמין, חלקים זולים, פחות דלק ודיי נוחה לנהיגה מניסיון.

כל השאר ישחטו אותך יחסית לאקסנט בדלק, ובפיג'ו בכלל אל ההיתי ממליץ לך לגעת.

שנה יחסית מאוחרת, שנה שבה מתחילות להתעורר רוב בעיות החשמל המפורסמות של הצרפתיות.

אם אתה צריך כמה שפחות הוצאות, אקסנט היא הבחירה.

 

עריכה: שרייד שנה יחסית גבוהה יכולה להיות הרבה יותר טובה מבחינת הוצאות.

אך לא נוחה ובטוחה לנהיגה כמו האקסנט.

Maserati.

פורסם

טופ...לפי הניסיון שלי..אני הייתי הולך על לאנטרה...היא נוחה..רחבה..אין איתה כמעט בעיות (למעל עם החלונות שלה)

האקסנט גם רכב טוב...

הפיזו' 205 פוראבר..זה הדגם הכי מוצלח..בלי בעיות..בלי כלום!!!! מומלץ הכי הכי!!!!! אוטו טוב.

סקודה..אם אתה הולך ..רק על הניו-פליסיה...הוא בסדר..אבל יש להם בעיות..כל חצי שנה תהיה במוסך

פורד פיאסטה גיר רגיל...אוטו אמין..נוח..בטיחותי (יש בשנת 97 כריות אוויר ABS ..לפני חצי שנה מצאתי ב19 אלף מודל 97..האוטו נראה מפציץ...אבל קניתי ג'אסטי..כדי לחסוך 10 אלף שח..

 

אבל לא הבנתי בדיוק..מה אתה מחפש? רכב קטן? גדול? אמין? בטיחותי? עם ביצועים חמודים יותר?

 

בקיצור ההמלצה שלי..היא 205 פוראבר...או פורד פיאסטה..

פורסם

כרגע עושה רושם שאני הולך לכיוון לנטרה 96 ידנית (או אוט' אם אמצא)

 

כיוון שאקסנט באותו שנתון מאד יקרה בשבילי, ולא בא לי להתדרדר ל-95, אלא אם כן יקום כאן מישהו ויגיד שעדיפה 95 אקסנט מ96 לנטרה...

 

פליסיה / ניו פליסיה אני לא כלכך מוצא, אבל מחפש.

 

מישהו רוצה לחוות דעה על הילדה שאני הולך לראות הערב?

לנטרה 96, ידנית, 114K, שמורה, יד II, ספר טיפולים מלא - 23K - רק בהנחה שאצליח להוריד

ל21.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

205 FOREVER

 

האוטו בשבילך!!!! צריכת דלק קטנה יחסית...

אוט מאוד טוב מאוד אמין (אז פעם במאה שנה יש לך בעית חשמל מאוד קטנה...)וזה אוטו שנוסע טוב מאוד..

מה שכן לא ה306 היא מאוד בעיתית....

פורסם

אם האמינות נורא חשובה לך אז תוריד מהרשימה שלך את ה-ZX.

היא יחסית אמינה אבל עושה רושם שאתה מחפש משהו אמין יותר.

 

הסקסו נוחה ועם מנוע 1.4 (המוכר של פיג'ו-סיטרואן,אמורה להיות אמינה למדי) גם די זריזה אבל קשה למצוא ידנית.

 

שרייד (לדעתי) לא נוחה בכלל.

 

הפיאסטה וה-205 נראות לי האופציות הכי טובות בשבילך.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

בסוף נרכשה הילדה:

 

לנטרה 96, ידנית, יד שניה, שמורה באופן מפתיע, 115K קילומטר, 21.5K.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

×
×
  • תוכן חדש...