Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם

אחרי זמן מה שאי חושב איזה רכב לקנות מתלבת על כמה דגמים

בהתחלה רציתי סופר מיני, יאריס, מאזדה 2, קיה ריו, יונדאי 20 לא אהבתי

חלק מה נוחות וחלק על איכות נסיעה לא נסעתי רק על פביה בגלל שלא מתחבר לצורה שלה אולי אני טועה...

עוד בעיה שנוצרה זה בנסיעות על רכבים, אתה מכיעה ללובינסקי למשל ואם זה לא רכב חדש אלא סוכנות טרייד אין שלהם הם לא נותנים

לעשות סיבוב אלא תבוא שים 5000 ואז נידבר...אגב 208 ניסיתי לשבת ברכב דלוק ולא אהבתי רעידות בתא הנוסעים

 

אז לעצם העניין...עצרתי על כמה דגמים שעל חלקם הצלחתי לעשות נסיעה קצרה לפחות

1. פזיו 308 2015-2017 - רכב סבבה רק נשמע רעש הלא מעצבן מהמנוע אך לא רעידות בסיגנון 208

יתרונות - מחיר, נוחות

הסתייגות: למרות שבמוסך גבע אמרו לי שלרכב אין מחלות חוץ משצריך להחליף רצוע בדגמים מ2015 עד 2017

עדיין יש פחד מתקלה היפוטתית שצריך לפרק חצי אוטו בשביל לתקן אותה ולשים הון כסף

2. פורד פוקוס 2015 - יתרונות - רכב טוב במחיר טוב אבל קשה למצוא הטצבאק ביד 2, אין הרבה בשוק

3. סקודה אוקטביה 2016-2017 - יתרונות - רכב בנוי טוב, נוח יחסית, ישיבה טובה שלא כמו במאזדה 3

הסתייגויות: מחיר חלקים ותקלות ולא רק בתיבה ומחיר כל תקלה ממש כואב לכיס

4. קיה סיד משהו 2016 - 2017 - יתרון - מחיר

חיסרון - גיר, בניה בינונית

5. יונדאי אלנטרה 2016 - יתרון מחיר

6. ואחרון חביב זה טויוטה אוריס היבריד 2016 - יתרונות: אמינות, צריכת דלק, תחזוקה קלה ולא יקרה

חיסרון זה המחיר

 

חברים, אני מבין שפיצצתי אותכם ב"אפשרויות".....עדיין מחכה להמלצות

 

תודה מראש

פורסם

מה הדרישות שלך מהרכב בכלל? מה התקציב?

למה מאזדה 3 הצ'באק לא נמצאת ברשימה שלך? למה אלנטרה כן נמצאת (סדאן ולא הצ'באק) ולא i30?

גם האוקטביה לא בדיוק רלוונטית, היא ליפטבאק ולא הצ'באק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מה הדרישות שלך מהרכב בכלל? מה התקציב?

למה מאזדה 3 הצ'באק לא נמצאת ברשימה שלך? למה אלנטרה כן נמצאת (סדאן ולא הצ'באק) ולא i30?

גם האוקטביה לא בדיוק רלוונטית, היא ליפטבאק ולא הצ'באק.

דרישות מערכת הנעה מלוטשת, תגובות טובות מה דוושה, ברקסים, בטיחות, נוחות

תקציב בין 60 ל80

מאזדה יקרה, אנשים על רכבים שנת 2015 רוצים 80000 וגם היא לא נוחה כל כך לא אהבתי לשבת נמוך מידי

גם כל פעם צריך לבטל סטופ סטארט והביטול לא מתבצע בצורה נוחה, מנוע 2000 עושה אחד ל11

למה אלנטרה? בגלל המחיר

אוקאביה? כי עשיתי נסיעה ומה שאהבתי שאתה יושב יחסית גבוהה ברכב שהוא לא גיפון, איכות חומרים, נסיעה טובה

מה שכן זה אוטו באמת קצת גדול מידי

i30 לא יודע למה לא, לא נסעתי אליה, קראתי שהיא אוכלת דלק ומחיר יחסית גבוהה

פורסם

התקציב שלי די זהה. (גם בהתלבטות, רכב נמוך גם נפסל)

I30 רכב סביר ודי מאובזר, שיכול להיות להוות חלופה (כגם עבורי) במקום אוריס היברידית

שגם קשה למצוא, וגם המחיר שלה ממש גבוה. ( מחפש הרבה זמן)

 

אלנטרה רכב יחסית מאובזר ודי נוח לנהיגה, אך מבחינתי אין לי צורך בגודל כזה - אחרת הייתי מעדיף קורולה.

מאזדה אכן יקרה. בדקתי לפני שבוע 2008 (2017) נראית נפלא, דינמית, ומאובזרת למדי , פחות התחברתי לרמת הגימור במפנים

מבחינה ארגונומית. סקודה רכב איכותי אך אני נמנע מכל קבוצת פולקסווגן בגלל הגיר, אך ללא ספק מדובר ברכבים איכותיים.

נהגתי ב - I20 ממש לא אהבתי את הנהיגה בו.

 

מבחינתי, אם יש לך אפשרות לרכוש אוריס ותמצא אחת שמורה, היא תהיה עדיפה.

אני מאוד ניהנה לנהוג בה. (החדשות בכלל חווית נהיגה וגימור, אך המחיר מעל ל 146K)

 

* אין צורך לצטט הודעה מעל.

פורסם
דרישות מערכת הנעה מלוטשת, תגובות טובות מה דוושה, ברקסים, בטיחות, נוחות

תקציב בין 60 ל80

מאזדה יקרה, אנשים על רכבים שנת 2015 רוצים 80000 וגם היא לא נוחה כל כך לא אהבתי לשבת נמוך מידי

גם כל פעם צריך לבטל סטופ סטארט והביטול לא מתבצע בצורה נוחה, מנוע 2000 עושה אחד ל11

מחיר מוגזם ל-2015, ראיתי שהמחירון של 2017 עם מנוע 2000 מרמת הגימור ספורט עומד על כ-85-90 אלף ש"ח, משמע מי שמבקש מחיר קרוב לזה על רכב בן 5, מגזים קצת.

סטארט סטופ לא צריך לבטל, מה שיפה במאזדה (לפחות בזו שיש אצלנו מ-2017) זה שהסטארט סטופ נכנס לעבודה לפי עוצמת הלחיצה שלך על דוושת הברקס.

לגביי צריכת הדלק - מקבלים צריכה טובה יותר מ-1:11. משולב בסביבות 1:14-1:15, כתלות בנסיעות ובתנאים.

למה אלנטרה? בגלל המחיר

מחיר זה לא הכול, למה לקנות רכב שלא עונה מראש על הדרישה הבסיסית שרצית?

אוקאביה? כי עשיתי נסיעה ומה שאהבתי שאתה יושב יחסית גבוהה ברכב שהוא לא גיפון, איכות חומרים, נסיעה טובה

מה שכן זה אוטו באמת קצת גדול מידי

i30 לא יודע למה לא, לא נסעתי אליה, קראתי שהיא אוכלת דלק ומחיר יחסית גבוהה

לא יודע איפה אתה קורא, אבל צריכת הדלק של רוב המשפחתיות הסטנדרטיות (או הקומפקטיות במקרה שלך) היא ממוצעת לגמרי, להוציא דגמי דיזל או הייבריד, רוב המכוניות המשפחתיות האטמוספריות עם מנוע 1.6 יניבו צריכת דלק דומה.

תגובות במודגש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

רק מזכיר שמחיר הרכב זה לא באמת העלות של הרכב, ירידת הערך שאתה משלם משקפת יותר את עלות הרכב.

לגבי האוריס, הייתה לנו כזו במשך 3 שנים (מליסינג מודל 2016) ואין שום דבר שקשור לכיף ולרכב הזה. הוא יקח אותך מ a ל b וזהוא, אצלנו הוא עשה צריכה מומצעת של 1:16.5 שהאיוניק היום לא יורד מ 1:17.5 לא משנה כמה אני לוחץ (בממוצע 1:19).

טסלה 3 2022

פורסם

יש קבוצת רכבים שיענו על הדרישות, שמחירם ביחס לשנתון, יהיה נמוך מאחרים, בהם 308, פוקוס, אסטרה וקרוז.

ספציפית ל- 308 כפי שאמרו בגבע, תחליף רצועה ואן לא הוחלף שמן גיר ב- 50K ק"מ אחרונים (הוראות יצרן כל 5 שנים או 60K ק"מ), תחליף, ויש לך אחלה רכב במחיר מגוחך.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

עד כמה שזכור לי הדור התשיעי הפסיק להימכר ב2017 והייתה בו בלימה אוטונומית עד 30 קמ"ש . הדור העשירי מרובה מערכות בטיחות אבל יש שאלה לגבי אמינות המנוע 1.5t .

פורסם

מצטרף להמלצה על הפוקוס, מנוע 1.5 גיר פלנטרי כמובן (מ2016).

רכב לא מושלם (צפוף, אוהב דלק...) אבל בהחלט תמורה מצויינת לכסף, אפילו יישאר לך עודף.

 

ראיתי שיש האצבק לבנה למכירה ביד 2.

פורסם
סיוויק האצ'בק דור תשיעי . אמינות מעולה .

אין מערכות בטיחות מתקדמות , בשביל לזוז " מהר " צריך לאמץ את המנוע ( אין לו בעיה עם זה ) .

 

בסקירות על הונדה סיוויק האצ'בק ראיתי שיש לה תת היגוי וכתוצאה מכך היא לא יציבה בפניות

פורסם
יש קבוצת רכבים שיענו על הדרישות, שמחירם ביחס לשנתון, יהיה נמוך מאחרים, בהם 308, פוקוס, אסטרה וקרוז.

ספציפית ל- 308 כפי שאמרו בגבע, תחליף רצועה ואן לא הוחלף שמן גיר ב- 50K ק"מ אחרונים (הוראות יצרן כל 5 שנים או 60K ק"מ), תחליף, ויש לך אחלה רכב במחיר מגוחך.

 

כולם אומרים לי לא להתקרב לאסטרה בגלל שיש לה כל הזמן בעיות ואשים המון כסף על תיקונים בהם טורבו

וגם לא להתקרב לשברולט

פורסם

אגב יש עוד אופציה שאני מטלבת לגבייה זה סוזוקי קרוסאובר שנתון 2015 או 16

רכב שמרגיש פושטי ומיושן אך אמין וזול לתחזוקה

×
×
  • תוכן חדש...