-
הודעות
228 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuvalsa
-
מי צריך? אף אחד יש דברים שאי אפשר להסביר. - פעם היה לי אופנוע כבד.. צריך? לא.... או שאתה מבין למה או שלא - מי צריך רכב אספנות? גם אף אחד......או שאתה מבין למה או שלא - אפשר להמשיך עוד הרבה, גם לא בתחום הרכב. כל אחד והשגעונות שלו. וזה 435 כ"ס 😜
-
טוב לדעת! אני לתומי חשבתי שככה זה...וכשהגעתי למצפה רמון הבנתי שממש לא! אני למדתי בדרך הקשה: צריך להירשם לאפליקציה של החברה של העמדה הספציפית, עם כל מיני פרטים שאין להם שום סיבה לדעת. הטענתי.. ואחרי 3 שניות הטעינה הפסיקה. התקשרתי לשירות לקוחות, אמרו שכבר יחזרו מהתמיכה הטכנית... התקשרו מהתמיכה אחרי כמה ד'... ואז הבנו (זה לקח זמן) שהם לא מקבלים כרטיס מסוג דיינרס.... למה אין פשוט הערת שגיאה על הכרטיס?!? אז החלפתי לכרטיס אחר..... עדין לא עבד למה? כי הכבל היה מחובר לרכב כבר 10 ד' והעמדה לא מזהה יותר את החיבור החזרתי.. חיברתי... אישרתי באפליקציה.. סוף סוף עבד! אחרי שלומדים להשתמש זה באמת מהר וקל. אבל עד שלומדים, עם ילדים קטנים ובחום.. זה מעצבן ממש בדיעבד הייתי צריך לעשות ניסוי ליד הבית... אבל בדיעבד גם הייתי צריך לקנות ביטקוין 😂
-
אני אנסה להשיב .. כי לא ממש הבנתי הכול הכותרת של השירשור היא בחצי צחוק... קליק ביט לא הבנתי למה איכפת לי מה הסביבה חושבת עלי.... לא רעד לי כלום... עם הילדים אני נוסע כמו שאמורים לנסוע עם ילדים.... קרוז במהירות חוקית +-10% כשאני מתגרזן אני לבד ברכב.. וזה קורה לא מעט אבל במקומות מתאימים ובשעות שצריך... אכן טווח של 250 מלמטה יום אחד אני יהיה אמיץ כמוך ויסע בערבה עם 3 ילדים קטנים עם 1% בסוללה... אתה כנראה יותר גבר ממני באף שלב לא ניסיתי לנהוג חסכוני או על "ECO", גם לא ביום יום, בשביל זה הטענתי אקסטרה... לא הבנתי מה זה קשור בכלל מכבד שאתה חושב אחרת, כנראה שאתה לא "הזוי" כמוני מרווח מקדימה לא חסר.. לילדים לא צפוף והם מעדיפים את ה"אוטו הכתום" כל עוד הכול נכנס בתא המטען אז אין באמת בעיה או וויתור בנושא הזה. נכון שבקוגה יותר נוח.. אבל הרבה יותר כיף לנהוג בMG.. שלא נדבר על הכוח.. גם חדש יותר ב7 שנים, בקרות בטיחות טובות יותר.. יש קרוז אדפטיבי כולל פקקים ואם בנוסף לכל זה הוא גם חסכוני יותר... אז מה הבעיה?
-
כשקניתי את הרכב פתחתי שירשור, צירפתי לך. זה מאוד תלוי מה אתה מחפש. נוחות, התנהגות, ביצועים, גאדג'טים... בגדול: אמינות מצויינת, יש פה ושם תלונות כמו בהרבה רכבים סינים על תוכנה וכאלה... אני למזלי לא נתקלתי. הנדסת אנוש לדעתי מעולה.. הרכב לא מצועצע עם מסכים גדולים ויש בדיוק מה שצריך אבזור גם.. מה שצריך וקצת מעל, אבל זה לא רכב מפנק עם מיליון גאדג'טים נוחות סבבה לגמרי, אבל הרכב בצד הנוקשה של המשפחתיות שמירת ערך, כמו ברוב החשמליות, לא טובה.. בטח אם קנית ב180 אלף מהחברה... אם אתה קונה יד 2 אחרי כל ההתרסקות אני מניח שסביר, מבחינתי כרגע העסקה מעולה ואני מאוד מרוצה.
-
אכן היו חששות.... בדקתי כמה עמדות יש במצפה רמון, כמה בדימונה... חשבתי מאיפה כדאי ואם יהיה תפוס או לא יעבוד איפה הגיבוי כשלא הצלחתי בהתחלה להטעין היו עצבים ומחשבות למה?! למה עשית את זה?! אבל בדיעבד, אחרי שאני יודע מה עושים ושפועל היו חסרים לי רק 10%-20% לאילת... אין שום בעיה הטעינה במלון כמובן בתשלום, כמו עמדה ציבורית. במקרה הזה היו 4 עמדות של חברת ON EV 2 במהירות של 11 (צריך כבל אישי) ו2 במהירות של 22, שלהן יש כבל מובנה לי היה כבל בתא המטען, שמסתבר שלא התאים לעמדה...כנראה מה שנקרא כבל סבתא, לא התעמקתי בנושא. אז השתמשתי בעמדות עם הכבל המובנה.
-
עם XPOWER? לא יודע מה המצב אצלך אבל אצלי הילדים קטנים.. שלושתם יחד זה משקל ממוצע של אישה זה היה עכשיו לא באוגוסט אז המזגן היה בכיף שלו על 23-24 מעלות נסעתי רוב הזמן עם בקרת שיוט בקצב רגיל לחלוטין (למעט העקיפות שלחצתי והמהירות... אממ... כן....) מניח שמפה ההבדל
-
חייב להבין משהו בנוגע להערה המתנשאת והמעצבנת הזאת. אתה יוצא מנקודת הנחה שאני אגואיסט שהסביבה לא מעניינת אותו ותפסתי לאורחים אחרים עם רכב חשמלי את העמדה? אם לא, אז אשמח שתסביר את עצמך. לא יודע איך זה במלונות אחרים, אבל במלון הזה עמדות הטעינה הן מאחורי שער חשמלי שהשומר פותח. כדי שתוכל להיכנס ולהטעין צריך למלא דף עם פרטים, כולל מספר טלפון, ולהניח צמוד לשימשה שיראו.... הוא מוודא את זה ויש לו רשימה אצלו של כל מי שנכנס. מכיוון שהיו חניות פנויות אמרו לי מהמלון שאין בעיה להשאיר את הרכב גם לאחר סיום הטעינה, אם יצטרכו יתקשרו וארד להזיז. תמיד הייתי זמין, אף אחד לא התקשר, ולא היה מצב שכל העמדות היו תפוסות. "Thank you for your attention to this matter!"
-
בדרך הלוך הגענו למצפה רמון קצת פחות מ50% אחרי חצי שעה של טעינה הסוללה הייתה על 90% אז עלינו לרכב ונסענו, אני לא לוקח בחשבון עוד 20ד' של עצבים עד שהצלחתי להטעין. הגענו לאילת עם 50% סוללה - אז ברמת העיקרון אם לא הייתי מטעין הייתי מגיע לאילת, או לפחות רואה את העיר מרחוק בדרך חזור הגעתי למצפה רמון עם 50% בערך פחות מרבע שעה של טעינה הביאו אותנו ל75% וזה הפסיק לנו... הגעתי הביתה עם קצת מעל 20%. חשוב לציין שהעמדות היו עמוסות אז הטעינה לא הייתה במהירות המקסימלית האפשרית, לא של העמדה ולא של הרכב, אבל מניח שזה מצב מייצג כי זה מה שיהיה ברוב המקרים.
-
אנחנו היינו בדן נפטון אבל את ההמלצה לטריק הזה קיבלתי מחבר, שהיה במלון אחר. כנראה שזה נפוץ יותר ממה שחושבים, אפילו הנציגים במלון לא הכירו את האופציה הזאת 😂 גם אחרי שהראתי להם את המייל מהמלון שאישרו שיש טיולון, הם לא הבינו מה לעשות.... עד שהגיעה איזה נציגה צדיקה שאמרה להם, מה אתם לא מכירים? יש בחדר מזוודות עגלות.....
-
מניח שאתה צודק. אני אמנם הגעתי למצפה רמון בשעות העומס, אבל זו לא שיא העונה. חושב שאם מתכננים נכון זה אפשרי בלי לחכות בתור, נגיד יוצאים מאוד מוקדם או עושים עצירה במקום פחות ראשי. גם רוב הרכבים יכולים להגיע מהמרכז לאילת על סוללה מלאה בלי טעינה... ואז באילת כבר יותר קל להסתדר. אין ספק שבנזין זה פחות התעסקות וראש יותר שקט, מצד שני ההבדל בעלות מאוד משמעותי. אני שיתפתי את החוויה שלי ובניגוד למה שחשבתי פעם, לדעתי אפשר להסתדר עם רכב חשמלי בארץ כרכב ראשי בלי וויתור גדול מידי ובלי חרדות... גם עם נסיעה לאילת
-
אז ברור שמלא רכבים חשמליים נוסעים לאילת כל הזמן וזה לא משהו חדש... אבל עבורי זה כן לפני הנסיעה לאילת הייתה התלבטות אם לקחת את הבנזין (פורד קוגה 2018) או את החשמלי (MG4 XPOWER) הפורד יותר מרווח, נוח ואין בו חרדת טווח.... אבל נסיעה הלוך חזור עם רכב ששותה 1 ל10 בערך זה הרבה כסף בהשוואה לחשמלי... חסכון של כמה מאות שקלים טובים וגם, כמובן, יש לו "רק" 180 כ"ס... אז בדקתי שהמזוודות נכנסות לMG, הופתעתי שכל הסט של 3 המזוודות נכנסות לתא המטען. וודאתי עם המלון שיש להם טיולון להשאלה לילד הקטן, אז גם לא צריך עגלה.... והוחלט ללכת על הMG 380 טווח מוצהר, אבל עם מזגן 5 נפשות (זוג + 3 ילדים) ונסיעה מצב רגיל בלי לפחד ללחוץ, מגיעים ל320 בערך - שזה לא מספיק לאילת עצירה בדרך הלוך וחזור במצפה רמון סגרה את הפינה. אני אציין שזו פעם ראשונה שאני מטעין בעמדה ציבורית וקצת הסתבכתי עם זה, אז העצירה הראשונה הייתה ארוכה יותר מהתכנון.. אבל ככה לומדים. בחזור הטעינה הייתה קלה ופשוטה, גם בהלוך וגם בחוזר הייתה עמדת טעינה מהירה ריקה ולא היינו צריכים לחכות. בפועל אחרי שלומדים איך זה עובד ובהתחשב בכמות עמדות הטעינה בדרך... אין סיבה לחשש, רק צריך לתכנן עצירה. במלון היו להם כמה עמדות טעינה, מה שיפה זה שהעמדות היו בחניה בצד ורק רכבים חשמליים היו מורשים להיכנס.. אז גם הייתה לי חניית VIP בחינם. למזלי לא היו הרבה אורחים עם רכבים חשמליים אז כל השהות במלון הרכב היה שם.. תענוג בהתחשב במצוקת חניה שהיו לאנשי הבנזין. הנסיעה עצמה עברה כמובן כרגיל.. כמו כל רכב רק שבשונה מרוב הרכבים יש פה 435 כ"ס שמגיעים מיד אני רגיל כבר לכל הכוח הזה, אבל השימושיות שיש לזה בעקיפות זה מדהים. עליה/מישור/ירידה.. בכל מהירות... יוצא לעקיפה, לחיצה על הדוושה.. ומיד אתה אחרי כולם... פשוט תענוג! עכשיו שישאלו אותי את השאלה הכי נפוצה שיש בישראל - "זה מגיע לאילת?" אני סוף סוף יכול לענות. מצרף תמונות לצורך ההקשר
-
שלום חברים, לפני חודשיים בערך היה אובך ומלא חול באויר. הרכב היה מלוכלך בערך שבועיים עד ששטפתי אותו (במכונת שטיפה). לאחר השטיפה ראיתי שרוב הרכב מחוספס ויש עליו נקודות. חשבתי בהתחלה שזה החול שנדבק או משהו כזה, אבל ראיתי שגם לאחר השטיפה הבאה זה לא ירד - שטיפה ידנית עם גרניק. אני מבין שכנראה אין קשר לאובך וזה אולי צבע או לא יודע מה, אבל ציינתי בכל מקרה (אולי כן יש חשיבות) עם פלסטלינה זה יורד בקלות. האם יש דרך אחרת להוריד את זה? (חוץ מלעבור על כל הרכב עם פלסטלינה) על הצבע של הרכב לא רואים כלום, כי הוא כתום.. מצרף תמונות של המסגרת של הדלת כדי שתבינו על מה מדובר
-
עוזר לחבר במכירה של הרכב למכירה: פולקסווגן פולו GTI (2020) – פנינה אמיתית! הרכב מקורי לחלוטין ומעולם לא עבר שיפורים. מתחייב בבדיקה – אין רכבים כאלה במצב הזה • שנה: 2020 עלייה לכביש: מאי 2020 • יד: שניה פרטית (01 ברישיון) - נהג יחיד מיומו הראשון! • קילומטראז:76,000 ק״מ בלבד • טסט: לשנה שלמה (עבר עכשיו במאי 2026) • צבע: לבן, דאשבורד שחור תוספות: • מושבי ספורט עם תפירת GTI ייחודית • הגה תפור בהזמנה אישית • ציפוי מגן לפגושים • צמיגים קדמיים חדשים לחלוטין! • מצלמת רוורס משולבת בסמל הרכב האחורי - מקורי מהיצרן מילה על הרכב: שילוב מדויק בין הביצועים של GTI לבין רכב פרקטי ואמין ליומיום. מכיוון שמדובר ברכב ספורטיבי, הוא מצויד במערכות בטיחות מתקדמות שהופכות אותו לבטוח מאוד גם עבור משפחה צעירה. הוא טופל תמיד בזמן, שירת אותנו נאמנה ולא דורש שום השקעה – פשוט לשים דלק ולנסוע. רכב ספורטיבי, מהנה בטירוף לנהיגה, ובצורה מפתיעה סופר חסכוני בנסיעות יומיומיות! הרכב שמור בצורה קיצונית, טופל באהבה במוסך פולקסוואגן מורשה בלבד וללא תאונות כלל. מחיר: 107,000 גמיש במעט טלפון: 0527996999
-
עבר חודש מאז שרכשתי את הרכב צריך יותר מחודש כדי להכיר וללמוד את הרכב מבחינת התנהגות, בעיקר כי רוב הנסיעות הן מנהלתיות, אבל בכל זאת אכתוב סיכום ואחלק את ההתרשמות ל2: 1. תובנות מעבר לרכב חשמלי - שימו לב אזהרת קריאה חמורה! כי אני הולך להגיד דברים קשים אני פשוט אגיד את זה - חשמל זה פשוט הטכנולוגיה הנכונה לרכב אסביר כדי שלא יסגרו לי את החשבון בפורום אני מדבר על רכב בכללי, כלי תחבורה עבור דודה שלי והשכן ממול שהם לא "חולי הגה" והם פשוט רוצים להגיע ממקום למקום אני גם מתעלם מירידת ערך וכו... מדבר על הטכנולוגיה בלבד. זול לנסיעה, זול לתחזוקה (בלאי נמוך/פחות חלקים), אין תדלוקים, שקט, נסיעה סופר חלקה, מומנט מיידי.... חוץ ממגבלות הטווח (שעבור רוב האנשים מספיק ל95% מהנסיעות) זה פשוט מושלם. אחרי כשבועיים שנהגתי רק על הMG, נהגתי על הרכב של אשתי (קוגה), וזה היה פשוט מוזר. עזבו את הרכב הספציפי שלה, אני מדבר ICE - המנוע הזה שרועד ועושה רעש, הסל"ד שעולה ויורד בהתאם להילוכים... מרגיש מסובך ומיותר בהשוואה לחשמל תאמינו לי, אני אוהב בנזין בדיוק כמוכם! אוהב סאונד בשרני של מנועים בדיוק כמוכם! אוהב גיר ידני! אבל ביומיום, עבור האדם הממוצע שלא מעניין אותו יותר מידי - חשמל זה פשוט יותר נכון עבור אנשים שהם כן "חולי הגה" יש משמעות לבנזין, יש משמעות לרעש ולויברציות וזה כן חסר. השקט החשמלי לוקח חלק מהדרמה אבל(!) לא הייתי פוסל על זה, החסרון פחות דרמטי ממה שחשבתי שיהיה (ההשוואה היא לניסמו ולא לאבארט' עם מונזה) 2. ספציפת על הXPower מבחינת שימוש מנהלתי ויומיומי, נראה לי שהבנתם את המסקנות אחרי מה שכתבתי למעלה, אבל בכל זאת כמה מילים ספציפית על הMG הכוח לא נמאס, זה ממכר וכיף כל פעם מחדש. ברור שזה כבר יותר "חלש" מאשר בהתחלה, אבל עדין חזק בטירוף... האצה "מנהלתית" כשהכביש פתוח זה 6-7 שניות למאה באהלן אהלן, הקטע גם שזה נעשה בשקט וללא דרמה.. אין מבטים של "מזה המשוגע הזה איך הוא נוסע?!" מבחינת נהיגה יותר מאומצת ה"דפירנציאלים" (או מה שזה לא יהיה בחשמלי) מרגיש מאוד חכמים. ברכבים שהייתי רגיל, כשאין הרבה אחיזה יש "מלחמה" בין הבקרות לבין המנוע.. כאן המערכת יודעת בדיוק כמה כוח להוריד לכל גלגל ולא לסרס את הכוח - זה עובד נהדר! בנוסף, לחיצה כבדה על הדוושה בסיבוב דל אחיזה גורמת להוצאת הזנב בסחיפה עד שהמערכות מרגיעות - בכביש ציבורי אני לא מנסה בלי בקרות, אבל מניח שבמסלול זה יכול להיות מעניין... בנהיגה ספורטיבית הדבר שהכי חסר לי זה לא הסאונד, אלא תחושת המהירות. בגיר ידני אני תמיד ידעתי מה המהירות לפי ההילוך והסל"ד, אתה מרגיש תמיד מה מצבך... פה אין באמת הבדל בין 70 ל.. מהירות יותר גבוהה בקלות אפשר להגיע למצב שהמהירות היא "לא בהתאם לתנאי הדרך" נקרא לזה. מבחינת התנהגות אני רק מחזק את הדברים שכתבתי בהתרשמות הראשונית. הרכב מהנה מאוד וזורם, אין בעיה לנהוג מהר וחזק. כניסה לפניה מצויינת, אחיזה מעולה והשיגור ביציאה זה מדע בדיוני. אני חושב שאפשר היה בקלות לכוון את הרכב שיהיה יותר קשה וחד ואז הייתה יכולה להיות פה באמת מכונת נהיגה נהדרת. זה לא שיש זוויות גילגול והרכב מתנדנד ומתעוות, אבל ההגה קצת קל מידי והתחושה הכללית היא יותר לצד של נוח וחלק ופחות "קרטינג" מחובר לאספלט. והצמיגים!! MG למה ככה?! אמנם הם לא סינים, אבל חד משמעית הם לא מתאימים ונכנעים מהר מידי. אחליף כשהם יעשו את שלהם (יש זמן) ולפי ביקורות בחו"ל צפוי שינוי משמעותי. לסיכומו של חודש, כמו לכל דבר יש חסרונות ויש יתרונות, אבל עבור חובב נהיגה בעולם האמיתי, שבו יש משמעות לשימושיות ולכסף, חד משמעית יש פה רכב מעניין. אישית, אני מאוד מרוצה.
-
אין ספק שירידת הערך מטורפת וחבל שהמחירים מראש כל כך מנופחים... אבל יש קונים אז איך אפשר להתלונן עסקאות 0 ק"מ נמצאות בשוק כבר תקופה עבור הדגם הספציפי הזה. המחיר לא מאוד שונה ממה שראיתי לפני כחודש - חודשיים. לא חושב שמישהו מופתע מהכתבה, אבל תמיד מבאס לראות עד כמה השוק הזה מעוות. ליבי עם מי שקנה במחיר מלא
-
לא זה היה Xpower? יצא לי לראות כמה בצע כתום, אבל לא Xpower.
-
כן זה בדיוק זה, אצלי נמצא מתחת למדף של תא המטען, איפה שפעם בעולם נורמלי היה גלגל ספייר. יש גם בקר שליטה ייעודי לסאב ששמו מקדימה במיקום מאוד נוח, בדר"כ נמצא אצלי על הכי נמוך או כמה "קליקים" מעל כי אחרת הוא נשמע זוועה. אני יודע מה זה סאונד מדהים ואיך שומעים במערכות מעולות (גם בבית וגם ברכב) - ברור שהמערכת לא שם.
-
בסדר ברור שלא כל, ואולי אפילו לא חצי ואולי גם אף אחד... וזה גם לא רלוונטי כי אין דבר כזה אבל הבנת את הנקודה
-
בהמלצת סרטון הורדתי אפליקציית אקולייזר. עם כיוונים נכונים באפליקציה (שונים מהכיוונים בסרטון) ובמערכת של הרכב בסהכ שומעים מצוין... מספק אותי, גם אם הסאב שהיבואן הוסיף מעפן אפשר להסתדר אין ספק, איך שלא תהפוך את זה זה מבאס/דורש הסתגלות. אבל בפועל, אחרי נהיגה אינטנסיבית של שעתיים וחצי זה לא כזה נורא לעשות עצירה של חצי שעה - שעה בשביל עוד איזה שעה וחצי - שעתיים של כיף. וכמובן שאפשר פחות אם לא צריך סוללה מלאה. רק צריך שזה יהיה בעמדת טעינה ולא באיזה מצפה יפה (אולי יש עמדה במצפה יפה?) ושוב, אני די בטוח שאם תשאל כל בעל רכב בנזין, הוא יעדיף לחכות חצי שעה ולשלם כמה עשרות שקלים במקום כמה מאות אם זה היה אפשרי.
-
לא היה לי ספק שהדיון יגלוש לכדאיות של חשמל מול בנזין. בטווח הארוך לא ניתן לדעת מה יהיה, נראה איך הרכבים האלו יהיו בשוק יד 2.. כרגע בשוק המחירונים נחתכים והערך של הרכב יורד מהר. אם נחזור אלי רגע המצב אצלי קצת שונה כי אני קניתי יד 2 ובמחיר שלדעתי יגדר את רוב הירידה הגדולה (רכב חדש+שוק רכבי חשמל), וזהי כמובן הערכה בלבד - לא ניתן לדעת בוודאות. לפני שקניתי בדקתי וקראתי הרבה על הרכב - הוא נמכר יפה בארץ ומאוד יפה בעולם, יש הרבה סקירות של טווח ארוך. רוב המכלולים זהים לחלוטין בכל הגרסאות, ראיתי על מה מתלוננים ומה הבעיות שעולות ולהבנתי רובן נפתרו בעדכוני גרסה. כמובן שלא ניתן לדעת איך הרכב יהיה עוד 5 שנים או מעבר, אבל בגדול התכנון הוא להחזיק את הרכב שנה-שנתיים. אני בדקתי את הקניה הזו במבט של רכב שני, שבו הטווח פחות קריטי והפאן מאוד קריטי. הניסמו שמכרתי כבר עבר את גיל 11, מה שמגדיל מאוד את הסיכוי לתקלות יקרות ובנוסף היה נדרש יישור קו של כ10K (תושבות, קלאץ', טיפול, בקרוב צמיגים...) ההתלבטות הייתה לסדר הכול ולהחזיק עוד שנתיים בערך או למכור AS IS, בשקיפות מלאה כמובן. הרכבים שפזלתי אליהם לפני הMG היו 308GTI, ג'וליה, מגאן RS.... בכל מקרה הבנתי שאני צריך להוסיף לא מעט כסף לרכישה עצמה ובנוסף עלויות האחזקה יעלו, ועדין כנראה ישאר עם רכב בין 6-7 בערך. ז"א עדין יכולות להיות תקלות יקרות ובלתי צפויות. ואז במקרה נתקלתי בMG, כי לא חשבתי עליה בכלל. אומנם העלות החד פעמית יותר גדולה, אבל בהנחה (הימור) שמחיר הקניה יגדר את ירידה הערך, יש אחריות ל7/8 שנים קדימה + חסכון בדלק ועלויות טיפולים - כל זה היה שובר שיווין. נכון שמבחינת נהיגה ספורטיבית הייתי יותר נהנה עם הרכבים האחרים, אבל לא הייתי מוכן בשלב הזה בחיים לעלויות האלו (סדרי עדיפויות) בינתיים אני מאוד נהנה מהרכב, מקווה שזה ימשיך והזמן כמובן יגיד אם צדקתי בהנחות הכלכליות
-
הדגם הזה משווק מאמצע-סוף 2024 , ככה שעדין אין ממש שוק. בזמן שאני חיפשתי היו 3, אחת ירוקה שהייתה בעבר רכב מבחן/תצוגה, שלי ואחת שחורה שעדין בלוח. לא יודע כמה זה מייצג ואפשר להסיק מסקנות. לגבי שאר הדגמים יש הרבה בלוח, אבל לא בדקתי אם נמכרות מהר ובאיזה יחס למחירון.
-
מתחבר מאוד לכל מה שרשמת. חולק על הONE TRICK PONY. על טסלה לא נסעתי, וגם לא על אף חשמלית אחרת, ומאוד פחדתי מהמעבר בדיוק בגלל זה. ראיתי הרבה מבחנים, בעיקר בחול, ובהשוואות לטסלה מציינים את ההתנהגות של הmg לחיוב. מנסיוני יש עם מה לעבוד ולהנות בכבישי נהיגה ולא מרגישים מהרכב תחושות של "מה לעזעזל אתה עושה?!" בסוף, יש גם מגבלות כלכליות וצרכים שבמסגרתם צריך לקנות רכב שאפשר להנות איתו. התנאים שהרכב חשמלי והוא זול לתחזוקה, שימוש, לחיצות ויש אחריות היו גורם מכריע.
-
מקווה מאוד שלא אדע אף אחד מהדברים האלו, אכן חששתי לקנות רכב סיני. 7 שנים אחריות (8 על הסוללה) הרגיעו אותי, בתקווה שלא אצטרך. מצד שני היה לי רכב בן 11 שרובו היה צרפתי 😅 אם לא הייתה לא עמדה בחניה הפרטית לא הייתי חושב על זה אפילו, ושוב.. אצלי זה רכב שני. מטרתו (מלבד להגיע לעבודה ולפזר ילדים) זה כיף. לאילת הוא כנראה לא יגיע אצלי לכן אין לי בעיה בקטע הזה. נהגת עליו? לא. אז אל תהיה כל כך נחרץ. לא נעלב. זכותך להביע את דעתך ומניח שלפני כמה חודשים אולי הייתי גם מסכים עם הרוב, אבל עשיתי סיבוב ודעתי השתנתה. דווקא לארצנו הקטנטונת זה רכב הרבה יותר נכון ממדינות אחרות עם מרחקים גדולים... והפריסה של עמדות הטעינה טובה מאוד. אמרת שתגרום לחייך, זאת מטרת הרכב וזה ההיגיון. (נקודה)
-
מאוד מאומצת מהניסיון הדל שלי, יש מלא עמדות טעינה.. אין בעיה למצוא עמדה ולהטעין חצי שעה ולהמשיך להתגרזן. נכון זה יותר נוח ומהיר לתדלק, מצד שני אני די בטוח שכל לוגם בנזין היה שמח לתדלק חצי שעה במקום 3 דקות אבל לשלם חמישית מחיר. בנסיעה רגילה, מעל 300 קמ' בוודאות. עוד לא יצא לי לעשות נסיעה ארוכה מאוד. בנסיעה מהמרכז לירושלים עם מעט פקקים, עצירות וקצת טיולים מסביב חזרתי הביתה עם 70% סוללה... לחלוטין מספק בכל מקרה יש רכב נוסף בבית (קוגה) והוא ישמש לנסיעות ארוכות. הוא גם יותר מרווח עם 3 ילדים, תא מטען ענק, מאוד נוח ומפנק וכמובן אין חרדת טווח. הMG החליף ג'וק ניסמו שהייתה כמובן הרכב "השני". עכשיו המצב קצת התחלף כי בנסיעות קצרות ובינוניות כשתא המטען מספיק, הרבה יותר זול וכיף (אבא תעשה מהירותתת) להשתמש בMG BEEKER היקר, זכותך לא לאוהב, לחושב שזה לא שימושי ושזה רכב נישה.. אתה צודק בהכול. מבחינתך. לא כולם אוהבים ומתחברים לחשמלי, בטח לא לחשמלית "ספורטיבית". אין זה מזל שהטווח מספיק לי, כי אם מחשבה קודמת לרכישה בהתאם לצריכים האישיים שלי. יש יתרונות, יש חסרונות.. שכל אחד יעשה את שיקוליו תודה על הברכה, אבל היא מגיעה ליד ראשונה שהוציא את הרכב מהחברה לא יודע אם היה לי אומץ לבחור כזה צבע מהחברה (ועוד לשלם על זה) אבל אצלי צבע זה השיקול האחרון בקניית רכב יד 2. בדיעבד, חד משמעית שזה הצבע הכי יפה לרכב... גם יותר מהירוק לדעתי
-
נסיעת בוקר מאומצת מאוד של שעתיים וחצי, מתוכם פחות משעה מנהלתי.. 180+ ק"מ. יצאתי עם 100% סוללה וחזרתי הביתה עם 31%. לפי נתוני הרכב 23 קילוואט ל100 ק"מ. עלות טעינה בעמדה ביתית בחזרה ל100% קצת פחות מ35 שקלים. לא מתאים לכל אחד, לי זה מעולה.. בדיוק מה שהייתי עושה עם הניסמו. מסכים שאם רכב מאיץ ב3.8 שניות ל100 זה לא אומר שההתנהגות שלו ספורטיבית. יכול לקרוא את את ההודעה הראשונה, התייחסתי בדיוק לזה. מבין למה הרכב הזה גורם גירודים בגוף לחובבי נהיגה, לא חייבים לאוהב.
