שלום חברה,
הודעה ראשונה שלי בפורם
אני יודע שיש הרבה שרשורים בנושא, אבל אני רוצה למקד את השאלה שלי וחשוב לי לדעת גם מבחינת אמינות כי הרכבים שאני מעוניין בהם כבר עם וותק.
אני מתלבט בין מאזדה 3 מנוע 2000 (שנת 2008/9 צורה ישנה) לבין סיאט ליאון.
התקציב הוא סביב ה40K, יש גמישות קלה, מחפש רק גיר אוטומט.
בגדול, מחפש רכב למשפחה עם קצת אופי ולא עוד פחית משעממת.
אני יודע שבתקציב הזה יש רק ליאון עם מנוע 2000 ותיבת Sטרוניק, אני צודק?
בכל מקרה אני נוטה לכיוון של לאון אך אני יודע שההיצע מוגבל לעומת מאזדה ולכן יותר קשה למצוא רכב במצב טוב. גם אם אמצע לאון 1.8T עם גיר DSG במחיר כזה, הגיר הזה בעייתי לא?
אשמח לשמוע מה אתם חושבים, גם מניסיון וגם דעות שלכם.
אם יש הצעות לרכבים אחרים גם אשמח לשמוע.