Jump to content

yuvalsa

  • הודעות

    228
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי yuvalsa

  1. על הפוקוס לא חשבתי, באמת נקודה טובה. אז לדעתכם ללכת על מאזדה (אולי פוקוס) אבל בתקציב הנ"ל לרדת מהליאון? הבעיה שאני לא מוצא מבחני דרך לליאון ככה שאני סומך רק עליכם
  2. בשנים 2008/9 יש רק גרסאות עם מנוע 2000 אטמוספרי (150 כ"ס אם אני לא טועה). 1.8T עם DSG נכנסו בשנים יותר מאוחרות לכן הן גם יותר יקרות.
  3. היי Kreios, אני רשמתי שאני מעוניין רק באוטומט. לגבי הלאון רשמתי שאני חושב שבתקציב שלי יש רק את הלאון מנוע 2000 (שנים 2008/9 עם גיר Sטרוניק) שזה FR או קופרה לא? שבגדול זו ההתלבטות שלי. קשה לי להאמין שאני אמצא בתקציב 1.8T עם גיר DSG, אבל אם אני כבר אמצע, הרכב כבר לא צעיר, כדאי לקחת סיכון עם הגיר? כי כמובן שכבר אין אחריות ואם תהיה בעיה הכול ייצא מכיסי :/ תודה על התגובות!
  4. שלום חברה, הודעה ראשונה שלי בפורם אני יודע שיש הרבה שרשורים בנושא, אבל אני רוצה למקד את השאלה שלי וחשוב לי לדעת גם מבחינת אמינות כי הרכבים שאני מעוניין בהם כבר עם וותק. אני מתלבט בין מאזדה 3 מנוע 2000 (שנת 2008/9 צורה ישנה) לבין סיאט ליאון. התקציב הוא סביב ה40K, יש גמישות קלה, מחפש רק גיר אוטומט. בגדול, מחפש רכב למשפחה עם קצת אופי ולא עוד פחית משעממת. אני יודע שבתקציב הזה יש רק ליאון עם מנוע 2000 ותיבת Sטרוניק, אני צודק? בכל מקרה אני נוטה לכיוון של לאון אך אני יודע שההיצע מוגבל לעומת מאזדה ולכן יותר קשה למצוא רכב במצב טוב. גם אם אמצע לאון 1.8T עם גיר DSG במחיר כזה, הגיר הזה בעייתי לא? אשמח לשמוע מה אתם חושבים, גם מניסיון וגם דעות שלכם. אם יש הצעות לרכבים אחרים גם אשמח לשמוע.
×
×
  • תוכן חדש...