Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דרישות מערכת הנעה מלוטשת, תגובות טובות מה דוושה, ברקסים, בטיחות, נוחות

תקציב בין 60 ל80

מאזדה יקרה, אנשים על רכבים שנת 2015 רוצים 80000 וגם היא לא נוחה כל כך לא אהבתי לשבת נמוך מידי

גם כל פעם צריך לבטל סטופ סטארט והביטול לא מתבצע בצורה נוחה, מנוע 2000 עושה אחד ל11

למה אלנטרה? בגלל המחיר

אוקאביה? כי עשיתי נסיעה ומה שאהבתי שאתה יושב יחסית גבוהה ברכב שהוא לא גיפון, איכות חומרים, נסיעה טובה

מה שכן זה אוטו באמת קצת גדול מידי

i30 לא יודע למה לא, לא נסעתי אליה, קראתי שהיא אוכלת דלק ומחיר יחסית גבוהה

 

 

אגב איזה מודל ושנתון שלI30 מומלץ?

האם יש הבדל בינו לבין קיה סיד כי מחיר של סיד ממש יותר נמוך

פורסם
בסקירות על הונדה סיוויק האצ'בק ראיתי שיש לה תת היגוי וכתוצאה מכך היא לא יציבה בפניות

תת היגוי באיזה מצב? אישית לא שמתי לב למשהו חריג בסיוויק, דווקא מרגישה מאוד מרוסנת. נשמע שאתה נעול על יונדאי קיה.

פורסם
תת היגוי באיזה מצב? אישית לא שמתי לב למשהו חריג בסיוויק, דווקא מרגישה מאוד מרוסנת. נשמע שאתה נעול על יונדאי קיה.

 

בוידאו הזה

פורסם
כולם אומרים לי לא להתקרב לאסטרה בגלל שיש לה כל הזמן בעיות ואשים המון כסף על תיקונים בהם טורבו

וגם לא להתקרב לשברולט

הבעיות באסטרה ובקרוז רלוונטיות לדגמים הקודמים ולא לעכשוויים.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
הבעיות באסטרה ובקרוז רלוונטיות לדגמים הקודמים ולא לעכשוויים.

 

תודה על התשובה

תוכל לציין איזה שנים הם טובות?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מאזדה 3, אם לא תתפרע תהיה קצת יותר חסכונית מ 1:11 ,לגבי מערכת סטארטסטופ- המצבר נוטה לשבוק חיים מהר יחסית וזה יקר.

בפיג'ו זה רק להחליף רצועת טיימינג וזה ממש לא לפרק חצי רכב ולא עלות של אלפים.

היונדאי אלנטרה לא רעה- לשים לב לעניין ההגה כמו בשאר רכבי יונדאי-קיה (קופלונג/מסרק הגה).

I30 או סיד עם גיר רובוטי כפול מצמדים לא הייתי קונה,אלא אם רוב הנסיעה תהיה בינעירונית.

יש I30  עם גיר אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים וגם האלנטרה בעלת גיר זהה.

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הפוקוס רכב מצויין,308 ,יש לי שתיים,אחת עם 320000ק"מ והשנייה עם 70000ק"מ,שני הרכבים משרתים אותנו בהנאה וראש שקט,ממליץ.

פורסם

איזה שנה יש לך פזיו 308?

דיברתי עם לובינסקי

הם רוצים 3300 על מערכת וויז ומצלמת  רוורס ומערכת תומכת רק אנדרואיד?

שאלה כמה עולה רק לחבר סים לשם חדש אם אני קונה מה פרטי שיש שם הכל אם זה אפשרי בכלל?

×
×
  • תוכן חדש...