Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

אתמול קיבלתי אלקטרה חדשה 2020

שמתי לב שאני נוסע מדליק מזגן וכפתור הסרקולציה דולק אחרי כמה דקות הכפתור נכבה מעצמו ונכנס אוויר מבחוץ(תודה לרכבי הדיזל שמזכירים לי שהוא נכבה)

בספר רכב לא רשום כלום על זה

ידוע למישהו משהו לפני שאני מכניס רכב עם 12 קמ למוסך?.

פורסם

חיפוש ברשת מעלה פתרונות של לחיצה על מספר כפתורים ברכב ע"מ לשנות את זה, חפש מידע מדוייק יותר.

 

יתכן שבמוסך המורשה יכולים לשנות זאת באמצעות מחשב.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי

 

האם יש חלון בגג ברכב זה?

 

לפני שאתה/ם מגיבים בסגנון מה הקשר וכו׳ פשוט תענה בכן או לא.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
ככה זה צריך לחיות אם זה או ככה זה למוסך יהיה פיתרון?.
ככה זה מתוכנן בהרבה מכוניות חדשות.

 

הרעיון הוא שאחרי 10-15 דקות על סירקולציה פנימית במיוחד אם יש כמה נוסעים באוטו ריכוז החמצן באוויר שבתוך האוטו יורד ובגלל זה היצרן דואג אחרי X זמן להעביר אוטומטית לכניסת אוויר מבחוץ.

 

 

עקרונית לא ממליץ לבטל את זה גם אם ניתן.

 

 

פורסם
ככה זה מתוכנן בהרבה מכוניות חדשות.

 

הרעיון הוא שאחרי 10-15 דקות על סירקולציה פנימית במיוחד אם יש כמה נוסעים באוטו ריכוז החמצן באוויר שבתוך האוטו יורד ובגלל זה היצרן דואג אחרי X זמן להעביר אוטומטית לכניסת אוויר מבחוץ.

 

 

עקרונית לא ממליץ לבטל את זה גם אם ניתן.

 

פשוט לא נכון.

אז מה תגיד על רכבים חדשים ללא בקרת אקלים אלקטרונית? יש בהרבה רכבים חדשים פשוט לחצן או חוגה וזה נשאר על סירקולציה פנימית גם אם יש 5 נוסעים ברכב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אין קשר לבקרת אקלים. מספיק שיש מדף סירקולציה חשמלי.

 

אני לא אומר שזה נכון לכל היצרנים אבל כן יש יצרנים שאצלם המערכת עוברת לבד למצב כניסת אוויר מבחוץ לאחר כ 10 או 15 דקות על סירקולציה פנימית.

 

 

פורסם

זה נכון, ברכבים בהם אין בטיפול סירקולציה אוטומטי, יש לרוב זליגה קטנה של אויר חיצוני גם במצב סירקולציה, כדי למנוע מצב של ריווי פחמן דו חמצני בתא הנוסעים.

פורסם
שלום לחברי הפורום

אתמול קיבלתי אלקטרה חדשה 2020

שמתי לב שאני נוסע מדליק מזגן וכפתור הסרקולציה דולק אחרי כמה דקות הכפתור נכבה מעצמו ונכנס אוויר מבחוץ(תודה לרכבי הדיזל שמזכירים לי שהוא נכבה)

בספר רכב לא רשום כלום על זה

ידוע למישהו משהו לפני שאני מכניס רכב עם 12 קמ למוסך?.

אין שום צורך להכניס את הרכב למוסך. ככה עובדת מערכת בקרת אקלים ברוב הרכבים המודרנים ובחלק מהרכבים שיוצרו גם לפני 20 שנים וקצת.

איזה כייף לי :)

פורסם
זה נכון, ברכבים בהם אין בטיפול סירקולציה אוטומטי, יש לרוב זליגה קטנה של אויר חיצוני גם במצב סירקולציה, כדי למנוע מצב של ריווי פחמן דו חמצני בתא הנוסעים.

איך הדבר מתבצע ובאיזה רכבים זה קיים ?

איזה כייף לי :)

פורסם
היי

האם יש חלון בגג ברכב זה?

 

אתה צודק

ברגע שחלון השמש פתוח הכפתור נכבה ונכנס אוויר

ברגע שחלון השמש נסגר כפתור הסירקולציה נדלק אוטומטי

פורסם
אתה צודק

ברגע שחלון השמש פתוח הכפתור נכבה ונכנס אוויר

ברגע שחלון השמש נסגר כפתור הסירקולציה נדלק אוטומטי

 

 

אכן, יש קשר ישיר לפתיחת/סגירת חלון הגג/שמש.

כאשר החלון בגג פתוח מערכת בקרת האקלים מכבה את הסירקולציה הפנימית, ניתן ללחוץ על לחצן הסירקולציה שוב, אכן תהיה סירקולציה פנימית אך לאחר מספר דקות הוא יכבה ולא תתבצע סירקולציה פנימית עד אשר תסגור את חלון הגג/שמש.

 

בברכה

פורסם

שלום

אצלי ב i 30 2019,

מה שאתה בוחר נשאר קבוע,

אין מישחקים בין סירקולציה לאוויר חיצוני לבד,

יכול להיות שזה תקלה כשהתריס נפתח בעצמו,

תמיד אפשר להעזר בספר הרכב ,

ואם לא עוזר לגשת למוסך.

×
×
  • תוכן חדש...