Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 1 דקה, Boltik כתב:

מה שחשוב זאת יכולת לכתוב מסביב לשעון וכרטיסי זיכרון, גם ה-"מיוחדים", לא מצטיינים בזה.

 

הכרטיסים היעודיים למצלמות דרך בהחלט מצטיינים בכתיבה רצופה ויש להם גם אחריות יצרן שמכסה כזה שימוש. הם גם עמידים בטווח טמפרטורות הרבה יותר גדול (25- עד 85 מעלות) מכל SSD.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 17 שעות, nurusz כתב:

אני משתמש ב  SSD של סמסונג  T5 500 GB

ושומר עליו גם את המוסיקה שלי

הייתה צריך לחלק את הדיסק לשני כוננים? באיזה פורמט השתמשת? יש לי ssd של crusial.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Uri-G כתב:

1. הנעה 4 על 4, מערכת שמע משודרגת (15רמקולים במקום 8 ) ונדמה לי גם מושבים אחוריים מחוממים.

 

2. כמו ברכבי בנזין זה הימור. יכול להיות שטסלה תעלה מחירים, ואי אפשר לדעת מה גודל השידרוג יהיה או אולי סתם מתיחת פנים. באופן אישי , קשה לי לראות מה כבר היא תשדרג שיצדיק מחיר יקר יותר, אבל תמיד אפשר להפתיע. גם לא ידוע מתי זה יקרה.

 

3. הפתרון של טסלה מצויין וזול.

 

4. הרבה משדרגים ממודל 3 למודל y בעיקר ל y sr . בחודשים של מסירות y ניתן למצוא אנשים יותר גמישים.

 

5. שנתיים עם הרכב וכמעט 20 אלף קמ והכל מצויין.  הדבר היחיד שהופיע לי זה "קמטים" של העור בהגה. זו תופעה ידועה וטסלה מחליפה הגה באחריות. באופן אישי זה לא מפריעה לי, לא אסטטית ולא בתחושה, סביר להניח שאפילו לא הייתי שם לב לתופעה אילמלא אנשים היו מצלמים את התופעה בקבוצות טסלה. אני כנראה ישאיר את ההגה כך ויחליף אותו לקראת סוף תקופת האחריות.

תודה על התשובה המפורטת חבר יקר.

אלו חסרונות אתה חושב שיש ברכב לאחר זמן ממושך איתו ? (למיטב הבנתי מהתשובות שלך, יש לך LR נכון ?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, eladts כתב:

 

הכרטיסים היעודיים למצלמות דרך בהחלט מצטיינים בכתיבה רצופה ויש להם גם אחריות יצרן שמכסה כזה שימוש. הם גם עמידים בטווח טמפרטורות הרבה יותר גדול (25- עד 85 מעלות) מכל SSD.

יש לך סימוכין על כמות מחזורי כתיבה?
בדקתי מחירים של כרטיסים כאלו באמזון - כ-$50 ל-256GB. מחיר של SAMSUNG T7 1TB הוא כ-$100 כולל משלוח, כלומר חצי מהמחיר של כרטיס זכרון.
במצלמות דרך AFTERMARKET שימוש בכרטיס זיכרון הוא אילוץ, בטסלה יש חיבור USB רגיל. באמת לא מבין את הצורך לקנות כרטיס שהוא נופל בכל פרמטר כאשר יש SSD של חברה טובה בחצי מחיר.

עריכה אחרונה על ידי Boltik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, Boltik כתב:

ש לך סימוכין על כמות מחזורי כתיבה?

 

קודם כל, יש לי ניסיון אישי. השתמשתי תקופה מסוימת ב-SSD ומידי פעם היה צורך בפירמוט מחדש. עם כרטיסי microSD שנועדו לשימוש במצלמות דרך אין את הבעיה הזו. הטענות על מחזורי כתיבה מופיעות באתרי היצרנים שקישרתי אליהם. סאנדיסק מבטיחים 120,000 שעות של כתיבה רצופה (ברזולוצית FHD), סאמסונג מבטיחים 140,000. אם רוצים לתרגם את המספרים האלו למחזורי כתיבה צריך לעשות להכפיל בקצב הכתיבה (3.25 מ"ב לשניה), להכפיל במספר השניות בשעה (3600) ואז לחלק בנפח הכרטיס (256,000 מ"ב). כשמבצעים את החישוב מקבלים מעל 5,000 מחזורי כתיבה. יש עכשיו מבצע על הכרטיס של סאמסונג באמזון, אולי אני אקנה עוד כמה, שיהיו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, MZN כתב:

שאלה מוזרה קצת - יש בקרת שיוט אדפטיבית בטסלה גם בלי לשלם על הauto pilot?

 

כן. autopilot בסיסי שכולל בקרת שיוט אדפטיבית ושמירת נתיב כלול במחיר. מה שעולה כסף זה תכונות יותר מתקדמות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, mico101 כתב:

תודה על התשובה המפורטת חבר יקר.

אלו חסרונות אתה חושב שיש ברכב לאחר זמן ממושך איתו ? (למיטב הבנתי מהתשובות שלך, יש לך LR נכון ?)

הדבר העיקרי שהפריע לי היו המושבי עור. לא מתאים למזג אוויר  ישראלי. מצאתי כיסוי מושב באמזון שפתר את הבעיה.

 

תפעול הרכב שונה מרכבים אחרים ודורש הסתגלות. מה שנחמד שרוב התכונות נשמרות בפרופיל נהג ואחרי שגומרים להסתגל ולקנפג את פרופיל הנהג , אין כמעט צורך להתעסק בשום דבר. 

 

חוץ מזה , רכב מהנה לנהיגה בלי להתפשר על הנוחות. ביצעתי איתו כבר כמה טיולים לכבישים קטנים בצפון הארץ, כיף לנהוג בו מהר. החיסרון היחיד שהבקרות אגרסיביות ולא ניתנות לניתוק, דרוש ניסיון לנהוג על הגבול שלהם . 

 

יש לי sr.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.5.2023 בשעה 15:56, Uri-G כתב:

הייתה צריך לחלק את הדיסק לשני כוננים? באיזה פורמט השתמשת? יש לי ssd של crusial.

עשיתי לפי ההוראות כאן

 

יש לחלונות וגם לאפל

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.mako.co.il/news-money/consumer/Article-dcce522204d5881026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802_449148

 

מסמכים פנימיים של טסלה שהגיעו לעיתון הגרמני Handel blatt חושפים אלפי תלונות של לקוחות יצרנית הרכב החשמלי, העוסקאות בביצועי מערכת הנהיגה האוטומטית שלה.

באתר Wired צוין כי ההדלפה מעוררת חשש שטסלה מפגרת אחרי המתחרות שלה ועשויה לאבד את מקומה בשוק. החברה, הם כותבים, לא שחררה רכב חדש מאז 2020 ועשויה למצוא עצמה כעת תחת חקירה של הרשויות בשל פרסום מטעה ובעיות בטיחות. "טסלה היא חברה שזזה מהר ושוברת דברים", אמר לאתר עיתונאי גרמני שמסקר את החברה זה עשור, וציין כי אילון מאסק "מוכן לקבל מוות של נהגים כתוצאה מקדמה טכנולוגית".

 

מסקנה, התכונות הבסיסיות עשויות להספיק. כל השאר nice to have.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי רשתות חברתיות. זה בין אזור ה 3 אלף מקיף לנהגים שנחשבים בטוחים לחברות הביטוח (כמוני 😀) עד 8 אלף להכי גרוע.

לפני 10 שעות, zaf כתב:

https://www.mako.co.il/news-money/consumer/Article-dcce522204d5881026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802_449148

 

מסמכים פנימיים של טסלה שהגיעו לעיתון הגרמני Handel blatt חושפים אלפי תלונות של לקוחות יצרנית הרכב החשמלי, העוסקאות בביצועי מערכת הנהיגה האוטומטית שלה.

באתר Wired צוין כי ההדלפה מעוררת חשש שטסלה מפגרת אחרי המתחרות שלה ועשויה לאבד את מקומה בשוק. החברה, הם כותבים, לא שחררה רכב חדש מאז 2020 ועשויה למצוא עצמה כעת תחת חקירה של הרשויות בשל פרסום מטעה ובעיות בטיחות. "טסלה היא חברה שזזה מהר ושוברת דברים", אמר לאתר עיתונאי גרמני שמסקר את החברה זה עשור, וציין כי אילון מאסק "מוכן לקבל מוות של נהגים כתוצאה מקדמה טכנולוגית".

 

מסקנה, התכונות הבסיסיות עשויות להספיק. כל השאר nice to have.

 

קשה לדעת את רמת הסיכון שטסלה לוקחת או יותר נכון ,מי שיש לו fsd בטסלה וסומך יותר מידיי על המערכת, מאלפי תלונות על מיליוני מכוניות ומאות אלפי fsd פעילים.

 

הפיגור של ה fsd של טסלה הוא חסר משמעות והגיוני. רוב המערכות האחרות בנויות על מיפוי מוקדם של האזור ולכן איזורי הפעולה מוגבלים ,טסלה עובדת על ai , כלומר נהיגה בלי מיפוי מוקדם כמו שאדם נוהג. בגלל זה חלק מהבעיות שהיו לה עם המערכת שהיא למדה פעולות של אנשים, כמו להאיץ לתוך רמזור צהוב כדי לעבור את הרמזור, לנסוע מעל המותר ועוד עברות תנועה. 

 

זה כמו להשוות chatgpt לחיפוש בגוגל. הגוגל יהיה יותר מדוייק כי הוא בנוי על מיפוי האינטרנט, ה chatgpt יפלוט שטויות אבל כשיעבוד תקין יהפוך לכלי הרבה יותר חזק מחיפוש של גוגל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Uri-G כתב:

זה כמו להשוות chatgpt לחיפוש בגוגל. הגוגל יהיה יותר מדוייק כי הוא בנוי על מיפוי האינטרנט, ה chatgpt יפלוט שטויות אבל כשיעבוד תקין יהפוך לכלי הרבה יותר חזק מחיפוש של גוגל. 

ואתה מרגיש בטוח עם לשים את החיים שלך ב״ידיים״ של כלי ש״מדי פעם פולט שטויות״? לשחרר את זה באופן חופשי לכל מי שמוכן לשלם ולהיות בטא טסטר בפועל?

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי fsd , לא חושב שהוא שווה את הכסף נכון להיום, ואם היה לי לא הייתי סומך עליו בעיניים עצומות כמו שהרבה אמריקאים עושים. לא מאמין לכל שטות שמאסק פולט.

 

גם על האוטופיילט אני לא סומך כמו שלא סמכתי על כל בקרות השיוט האדפטיביות האחרות. תמיד נשאר בעירנות בנהיגה, לא משנה כמה המערכות האלה משוכללות.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...