Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 22 דקות, Gopher כתב:

 

כן, בדגמים החדשים של טסלה Y כבר יש חומרה 4. אם יש את זה כבר בארץ אני לא יודע.

אני רוצה להזמין. יש איזו דרך כלשהי לברר/לוודא שאני מקבל רכב עם חומרה 4? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 9 שעות, misterb כתב:

אין שום הבדל באבזור. ההבדל במנוע ובסוללה בלבד.

אם הטווח לא מהווה שיקול קריטי - לא רואה שום סיבה לשלם עוד 45 אלף על עוד קצת כוח ברכב שלא מיועד לנסיעה ספורטיבית.

הכוח שיש לי ב rwd מעל ומעבר, באמת שאין צורך ביותר מזה.

לגבי הטווח - לקחת בחשבון שביומיום ההמלצה לטעון את הסוללה ב LR רק עד 90%, וב RWD עד 100%, אזה הפער כבר זניח בפועל.

ה RWD מיוצרת בגרמניה, אבל עם סוללה סינית?

 

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשלוח ביוני, לפחות rwd , 

זו החומרה הישנה.

לא ברור לי מה התרגשות מ hw4,

בהנחה ואין שימוש ב FSD, כנראה גם ב hw7  הם לא יגיעו לשם. 

עריכה אחרונה על ידי shimta
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.6.2023 בשעה 08:01, Acoca_N כתב:

התקשרתי, לנציג שירות לא היה מושג על מה אני מדבר.

אין סיכוי בעולם שתקבל על זה תשובה מהם.

 

בתאריך 29.6.2023 בשעה 16:03, shais01 כתב:

הי

שוקל לקנות Y.

למעט הטווח/הספק/הנעה כפולה, יש עוד יתרונות ל LR על פני ה RWD? האבזור בשתיהן זהה?

האם איכות הצבע והגימור בכלל ב Y ה׳גרמנית׳ טובה מאשר ב 3 ה׳סינית׳?

לפי ביקורות שונות, האיכות הגרמנית טובה יותר.

 

לשימוש יום יומי הRWD בחלק מספיקה, אם עניין הטווח לא משנה לך אין ספק שזו קניה נכונה יותר.

 

(עניין הטווח = כמה פעמים אתה צריך יותר מ 300 ק"מ ביום אחד, ואין לך חצי שעה לעצור בדרך לטעינה). 

 

בתאריך 29.6.2023 בשעה 18:16, misterb כתב:

לגבי הטווח - לקחת בחשבון שביומיום ההמלצה לטעון את הסוללה ב LR רק עד 90%, וב RWD עד 100%, אזה הפער כבר זניח בפועל.

זניח ביום יום, אבל בנסיעה לאילת הLR יגיע בלי טעינה כי תמלא אותו ל100%.

אם זה שווה 45K? כנראה שלא, אם זה עוזר לישון בשקט עם פחות "חרדת טווח"? כן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עמדת טעינה.

אם אני רוכש אותה ישירות מטסלה ונותן לחשמלאי הקבוע (מוסמך/מרושיין) להתקין אותה.

זה מספק/חוקי?

ראיתי התייחסויות שנדרשת בדיקה של ׳בודק מוסמך׳?

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את ההנחיות אתה יכול לראות כאן:

https://www.gov.il/he/departments/legalInfo/hanhayot_minhal

 

התקנה - ע"י כל חשמלאי

יש צורך בבדיקת בודק מוסמך לאחר ההתקנה. מציע לך לקחת באנדל אצלי החשמלאי שיהיה אחראי לבדיקה.

הרוב לא עושים את הבדיקה הזו, עקרונית אף אחד לא מבקש אותה ממך והיא למען עמידה בחוק והשקט הנפשי שלך

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

נתקלתי בזה. לא יודע אם זה נכון. או סתם רעש.

https://thecar.co.il/טסלה-משקרת-לגבי-טווח-הנסיעה-והפעילה-צו/

  • מעניין 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלכתי להכין פופקורן וממתין לתגובת הטסלאים. לא רק שזה פח זבל עכשיו גם עם שקר לגבי טווח נסיעה. חבר לי עם מודל y פרפורמנס בחיים לא עבר 300 קילןמטר על טעינה. אבל תמיד אמרו לו שיש דפקה בסוללה. יאללה תגובות

  • מצחיק 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מעולה.

לגבי הטווח, אכן הרוב המוחלט של הנהגים אפילו לא מתקרבים לטווח המוצהר.

יש מעט מאוד שמתקרבים לשם - וזה אלו שנוסעים על 90 ולא מאיצים.

 

מי שמשתמש ברכב עם רגל כבדה (האצות, קצת המעל המהירות החוקית של כביש 6) בחיים לא יתקרב לטווח, אבל ביום שהוא כן יסע רגוע כמה מאות ק"מ הוא יבין שאין בעיה בסוללה כי הוא יתקרב לטווח המוצהר.

 

באותה נשימה, אם חבר שלך עם YP לא מצליח לעבור את ה300 ק"מ הוא לוחץ המון + נוסע מאוד מהר (או שהוא באזור הררי/לחץ אוויר לא נכון). אנשים מוציאים טווחים של 350 ק"מ בלי להתאמץ במיוחד, וזה לחלוטין מספיק ביום יום.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה על טעם וריח אבל דבר אחרון שהייתי אומר על טסלה שהוא רכב מעולה. כמובן דעה אישית לגמרי מבלי להעליב אף אחד.פשוט לא סובל את היצירה הזו. 

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, 98civic כתב:

הלכתי להכין פופקורן וממתין לתגובת הטסלאים. לא רק שזה פח זבל עכשיו גם עם שקר לגבי טווח נסיעה. חבר לי עם מודל y פרפורמנס בחיים לא עבר 300 קילןמטר על טעינה. אבל תמיד אמרו לו שיש דפקה בסוללה. יאללה תגובות

פח זבל של אוטו. איכס. בחילה!! אבל אני מצליח להוציא את הטווח המוצהר עם YLR.

גיסי, בדיוק כמו חבר שלך, טען שהסוללה של ה-3 שלו דפוקה.

לא מזמן נסענו ביחד 240 ק"מ על הרכב שלי ונתתי לו לנהוג כל הדרך. מסתבר שכשהוא נהג, גם הסוללה שלי נדפקה. זה איכשהוא הסתדר כשאני חזרתי לנהוג.

חרא אוטו כבר אמרתי?

  • אהבתי 2
  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, yor2 כתב:

נתקלתי בזה. לא יודע אם זה נכון. או סתם רעש.

https://thecar.co.il/טסלה-משקרת-לגבי-טווח-הנסיעה-והפעילה-צו/

שטויות. טסלה כמו כל רכב חשמלי עובר בחינות טווח ע"י גורמים חיצוניים כל שני וחמישי. המבחנים האלה מתבצעים מסוללה מלאה עד שהרכב נעצר. כלומר, אין דרך לרמות את המבחנים האלה.

 

הנה אחד ישראלי:

https://www.icar.co.il/רכב-חשמלי/מבחן_השוואתי:_מה_באמת_הטווח_של_הרכבים_החשמליים/

טסלה בדיוק באמצע בפער בין טווח מוצהר לטווח מושג.

 

הנה תוצאות של אחד נורווגי (ביורן, אחד הבלוגיסטים הכי מפורסמים למבחני רכב חשמלי) שבוצעו בפחות מאפס מעלות:

Screenshot_20230730-000507_Sheets.thumb.jpg.51fe8c5da8e7c0e4c802c339eb885da8.jpg

ניתן לראות שהטסלה sr+, למרות נתוני wltp נחותים מבמוו i4 m50 ולמרות שהטמפ' נמוכה יותר ושהסוללה של הטסלה lfp (פחות יעילה לטמפ' נמוכות)  ,הטסלה הצליחה להשיג יותר טווח. 

 

הבעיה שיש חוסר הבנה של רוב האנשים וטווחים של רכב חשמלי. בשרשור ליד הופיעה תגובה על האיוניק 5. איך הסוללה נגמרה כל כך מהר בין פ"ת לצפת:

אז איך ?! מאוד קל:

חום ישראלי. מרווח פנים בגודל עצום שהמזגן צריך לקרר כל הדרך. מבנה לא אווירודמי ונסיעה ב 120 קמ"ש כולל עליה לצפת. סה טו.

 

גם במבחן הנורווגי ניתן לראות את הפערים העצומים בנסיעה במהירויות גבוהות של כמעט 30% בין 90 ל 120 קמש וברכבים לא אוורודינמיים אפילו יותר. ונסיעה במהירויות גבוהות יותר של 130 קמש ומעלה כבר מתקרבים ל 50% טווח wltp. חום קיצוני (מעל 35 מעלות) או קור קיצוני (מתחת ל 5 מעלות) יוביל לירידה של  עוד 10% עד 30% בטווח ,בתלות ברכב, וזה נכון לכל רכבי החשמל. 

 

ההבדל היחיד בין טסלה לבין רכבי חשמל אחרים היא בד"כ  מנועים יותר חזקים, שיכולים, אם הנהג יחפוץ בכך, ולא יבין את מעשיו ,לגמור את הסוללה יותר מהר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...