Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, eladts כתב:

אף אחד מחוץ לטסלה לא יודע.

וגם זה בספק, לאור העובדה שהתאריך המקורי היה אי שם ב2021

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם עם מחר בבוקר תגיע לנמל אשדוד אוניה מלאה בסייבטראקים, לרוב המוחלט של הנהגים בישראל אין לא מקום להחנות כזו מפלצת ולא את הרישיון הדרוש כדי לנהוג בה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכלל מה יש לעשות עם כל כך הרבה כ"ס בכבישים של הארץ?

ולמה לחגור חגורה? אני נותן קונטרה עם הידיים

  • מצחיק 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, eladts כתב:

גם עם מחר בבוקר תגיע לנמל אשדוד אוניה מלאה בסייבטראקים, לרוב המוחלט של הנהגים בישראל אין לא מקום להחנות כזו מפלצת ולא את הרישיון הדרוש כדי לנהוג בה.

רוב האמריקאים שקונים טנדר (תלוי בסקר, 75% או 60%) משתמשים במשטח המטען או גוררים פחות מפעם בשנה. זה בד״כ סתם רכב יוממות שרוב הזמן נמצא בו אדם אחד. אין שום שימושיות אמיתית לדברים האלה מחוץ לחקלאות או בניין, או מקרים אחרים שצריך לשאת מטען מלוכלך/תפזורת. יש אמריקאים שעושים עבודות DIY בבתים שלהם, אבל בארץ אין כמעט כאלה, ובכל מקרה למי שלא עושה את זה יום יום יותר זול להשתמש בנגרר עם מכונית רגילה.
כמעט כל הטנדרים שנמכרים שם הם עם שני שורות מושבים ומשטח מטען מאד קצר, פחות מ-1.80מ׳. ה-CT גם צפוי להיות כזה.
ב-MPV שאפשר לקפל בו את גב המושב ליד הנהג, כמו בחלק מהדגמים של הפיקאסו C4, אפשר לשאת ריהוט איקאה באריזות שטוחות משמעותית יותר ארוך מאשר בכל גירסה של ה-F150, אפילו אם ה-tailgate שלו פתוח, ובלי שגשם ירטיב את המטען.

זה סוג רכב שנמכר (חוץ לבניין או חקלאות או שימושים תעשייתיים דומים) רק בצפון אמריקה, מסיבות של אופנה בעיקר. בכל מקום אחר, משתמשים בואנים מסחריים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממש מסכים. הלוואי ומחירי הטנדרים בארץ היו כאלה שמאפשרים לי להחזיק גם טנדר בנוסף לרכבים הקיימים.
טנדר זה מאוד שימושי.
ראית מסך 86 אינצ' במבצע? אין בעיה. כן אולי בארץ פחות נפוץ להכנס לחנות ולצאת עם מסך ענק, אבל שם זה לא חריג.
אתה רוצה להוביל משהו?עצים לבית? לוחות גבס? לא חסר כשיש לך בית קרקע שעשוי מעץ.
אל תשכח שיש המון אנשים בארה"ב שלא חיים בערים הגדולות אלה בערי/ישובי פרברים, בצמודי קרקע עם המון מרחב וHome depot ווולמארט ליד הבית.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, eladts כתב:

גם עם מחר בבוקר תגיע לנמל אשדוד אוניה מלאה בסייבטראקים, לרוב המוחלט של הנהגים בישראל אין לא מקום להחנות כזו מפלצת ולא את הרישיון הדרוש כדי לנהוג בה.

למה אין את הרשיון? זה מעל 3.5 טון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, farkash7 כתב:

לא ממש מסכים. הלוואי ומחירי הטנדרים בארץ היו כאלה שמאפשרים לי להחזיק גם טנדר בנוסף לרכבים הקיימים.
טנדר זה מאוד שימושי.
ראית מסך 86 אינצ' במבצע? אין בעיה. כן אולי בארץ פחות נפוץ להכנס לחנות ולצאת עם מסך ענק, אבל שם זה לא חריג.
אתה רוצה להוביל משהו?עצים לבית? לוחות גבס? לא חסר כשיש לך בית קרקע שעשוי מעץ.
אל תשכח שיש המון אנשים בארה"ב שלא חיים בערים הגדולות אלה בערי/ישובי פרברים, בצמודי קרקע עם המון מרחב וHome depot ווולמארט ליד הבית.

אכן. 

אמריקה זה לא רק ניו יורק וסן פרנסיסקו. 

טנדר זה רכב סופר שימושי, בארה"ב יש תשתית מתאימה של חניות, רוחב ודלק זול יחסית.

לא נדיר לראות כאלו שהמרחק בין הבית שלהם לסופר הוא שעתיים לכל כיוון ואחת לשבוע מעמיסים על הטנדר כל טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, farkash7 כתב:

לא ממש מסכים. הלוואי ומחירי הטנדרים בארץ היו כאלה שמאפשרים לי להחזיק גם טנדר בנוסף לרכבים הקיימים.
טנדר זה מאוד שימושי.
ראית מסך 86 אינצ' במבצע? אין בעיה. כן אולי בארץ פחות נפוץ להכנס לחנות ולצאת עם מסך ענק, אבל שם זה לא חריג.
אתה רוצה להוביל משהו?עצים לבית? לוחות גבס? לא חסר כשיש לך בית קרקע שעשוי מעץ.
אל תשכח שיש המון אנשים בארה"ב שלא חיים בערים הגדולות אלה בערי/ישובי פרברים, בצמודי קרקע עם המון מרחב וHome depot ווולמארט ליד הבית.

ובשביל זה מספיק טריילר פתוח זול שעולה מאות דולרים (לא צריך כזה עם בלמים), שמחברים למכונית רגילה עם וו גרירה. אפשר לחלוק כזה עם חבר או שניים אפילו. בהולנד סניפי איקאה מחזיקים כאלה, כמו שכאן הם משאילים גגונים (נדמה לי שזה אפילו חינם שם עד שעתיים).

הבעיה היא שבגלל הנטיה הזו לרכבים גדולים במידה אדיוטית, רוב המכוניות הפרטיות הרגילות בארה״ב כבר לא מורשות לגרור (לא עבירה פלילית כמו כאן, אבל הביטוח כן יעשה בעיות אם תהיה תאונה). מאזדה 3 באירופה (אני מניח גם אצלינו) מורשית לגרור נגרר של  1300 או 1500 ק״ג, תלוי במנוע. בארה״ב 0.
1500 זה מספיק לנגרר קמפינג שמלין 4-6 אנשים -- וזה מה שהרבה אירופאים שיוצאים לחופשה ארוכה עם נהיגה עושים. הרבה יותר זול ממלון, ומשתמשים ברכב הדיילי שלהם. כשמגיעים לחניון משאירים את הנגרר, ואפשר לטייל באזור טיול יום ללא סירבול.

יש הרבה אמריקאים שמחזיקים RV בגודל של אוטובוס, שבכלל לא יכול לנסוע כבישים המתפתלים הצרים, שיש שם המון, ומשתמשים בו רק פעמיים-שלוש בשנה -- והוא עולה 80000 דולר והרבה צפונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו מציץ ביד 2 לפעמים? לא מבין איך אנשים שם מפרסמים יד שניה במחיר מעל חדש, או יד שניה עם 50K במחיר שקרוב מרחק ייריקה למחיר חדש. כמה חוסר מודעות יכל להיות לישראלים? מי יקנה רכב יד שניה במחירים הללו כיום כשאין בעיות אספקה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא מצליחים למכור.

בכללי, כל הפורומים\וצאפים של קבוצות של טסלה מלאים באנשים שמנסים להבין כמה הרכב שלהם שווה... זה נכון בעיקר לרוכשי מודל 3 של שנתונים 2021-2022 שרוצים לשדרג ל Y

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Lauri Törni כתב:

למה אין את הרשיון? זה מעל 3.5 טון?

עוד אין מפרט, אבל באיזשהו שלב טסלה אמרו שהוא ייכנס לקטגוריה של  Medium-duty truck. זה אומר משקל כולל (לא עצמי) מעל 8500 פאונד, או 3855 ק״ג -- אז כן, ידרוש בארץ רשיון משאית.
לאמריקאים זה לא משנה, כי בכל או כמעט כל המדינות שם עם רשיון מכונית רגילה אפשר לנהוג כל רכב עם משקל כולל עד 11700 ק״ג. הרבה מהטנדרים שם, אפילו הבנזיניים, יש משקל כולל צפונה מ-10000 פאונד.
לגירסה החשמלית של הפורד F150 שוקלת (בשני גדלי הסוללה) יש משקל כולל מעל 3.5t .
https://tfltruck.com/2022/01/news-2022-ford-f-150-lightning-weighs-less-than-you-may-think/
עד כמה שאני זוכר, זה נכון גם ל-Silverado EV וגם ל-RAM החשמלי שהושק ממש לאחרונה -- קשה להאמין שה-CT יהיה הרבה יותר קל.
לא מאמין שטסלה בכלל תייצא אותו לאירופה.
 

לפני 7 דקות, huber כתב:

מישהו מציץ ביד 2 לפעמים? לא מבין איך אנשים שם מפרסמים יד שניה במחיר מעל חדש, או יד שניה עם 50K במחיר שקרוב מרחק ייריקה למחיר חדש. כמה חוסר מודעות יכל להיות לישראלים? מי יקנה רכב יד שניה במחירים הללו כיום כשאין בעיות אספקה?

מקוים שימצאו פרייר, או מישהו שממש דחוף לו הרכב מיידית. זה נכון לא רק לטסלה, אלא גם להרבה חשמליות אחרות, שלחלקן טווחי האספקה השתפרו והן כבר 4-5 חודשים ולא ״אולי שנה, אין לנו מושג״. אני רואה את זה גם במודעות פורומים של החשמליות, ששם רוב הקוראים בהחלט מכירים את מחירי השוק.

המחשבה שלהם היא שתמיד אפשר להוריד את המחיר במודעה בקצת אם לא יילך (המודעה הרי ממילא לא עולה כסף). מה שרבים לא יודעים/חושבים עליו, זה שיש היום דרכים ממוחשבות לקבל את היסטוריית המחיר המבוקש וכמה זמן הוא בשוק, ואז הם יקבלו פחות, כי הרבה קונים יירתעו מרכב שעומד למכירה חודשים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, GTאי כתב:

הם לא מצליחים למכור.

ברור. לבקש על רכב בן שנתיים 160-170K כשחדש עולה 190K זה די הזוי.
בסוף רכב בן שנתיים הוא עם שנתיים פחות אחריות שבטווח הארוך יכול בהחלט לשחק תפקיד.
הוא נסע 20-30K לפחות.
הצמיגים שלו נסעו והתייבשו וברכב הזה צמיגים זה 3-4K בקלות.
צריך לבדוק אותו ויש תוספת סיכון, תמיד יש סיכוי שתפספס משהו בבדיקה/נפלת על רמאי.

אני בעצמי מגשש כרגע בשוק היד 2 אם יסכימו ל-140K קניתי. מעבר לזה? מעדיף לקנות בפעם הראשונה בחיי רכב חדש.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, farkash7 כתב:

אני בעצמי מגשש כרגע בשוק היד 2 אם יסכימו ל-140K קניתי. מעבר לזה? מעדיף לקנות בפעם הראשונה בחיי רכב חדש.

תיזהר, זה ממכר

כל חיי קניתי רכבים בשני שנה וחצי/שנתיים, עד שפעם אחת נפלתי לרכישת רכב חדש וקשה להפסיק עם הנוחות והשקט שזה נותן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים,

חבר מתעניין ברכישת טסלה וניסינו למצוא כמה עולה צריכת ה'דלק'-חשמל שלו.

איך זה מחושב וכמה יוצא בכסף לכל קילומטר?

הוא רוצה מודל 3 רגילה או לונג-ריינג' ומתכנן לטעון בעיקר בבית.

תודה רבה.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מיכל מלא" זה 57~ קילווואט.
מחיר קילווואט זה 60~ אגורות.
טווח תלוי כמה מזגן וכמה מהר אתה נוסע...
מכאן תעשה את החישוב.
כל זה נכון אם אתה מטעין בבית. מחוץ לבית המחירים דינאמיים... בגדול "תופרים אותך" ביחס לתעריף הביתי אבל זה עדיין זול מתדלוק.

 

לפני 8 דקות, GTאי כתב:

תיזהר, זה ממכר

כל חיי קניתי רכבים בשני שנה וחצי/שנתיים, עד שפעם אחת נפלתי לרכישת רכב חדש וקשה להפסיק עם הנוחות והשקט שזה נותן.

לא מודאג מזה. אני די קמצן ואם יש לי אפשרות לקנות רכב בהנחה משמעותית אין לי בעיה להתאמץ ולחפש בנחת. יש גם סיפוק לא קטן בלמצוא מציאות בשוק.
גם אם אזמין חדשה כל עוד היא לא אצלי אמשיך לנסות לדוג אחת מיד 2 במחיר שאני מוצא אותו כמשתלם.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...