Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

1. יש את זה גם ליצרנים אחרים

2. כתבתי שיש יתרון באיסוף מידע

3. חלק מהצורך בהמון מידע זה ההתעקשות של טסלה להתבסס על מצלמות בלבד. 

4. אם זה ישתלם בסוף? לא יודע להגיד עדיין אבל אם גוגל, שיש לה קצת יותר ניסיון בתחום, וויתרה על זה, כנראה שיש לזה סיבה טובה. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 33 דקות, ch2856 כתב:

אני כן יכול להסכים שהנושא המשפטי סבוך כך שלא בקרוב מערכות נהיגה אוטונומיות ברמה 5. רמה 4, שעדיין מחייבת המצאות הגה ודוושת לשליטה של הנהג, אפשר לפתור, מבחינה משפטית, באמצעות טכנולוגיה שכבר קיימת. 

לכן כאשר טסלה פרסמו מודל S,עם הגה YOKE

YOKE.thumb.png.4ef9788f95f096d1bdf4708a7c698638.png

 

הרשת ישר שלף סרטון של רכב CONCEPT של אודי,והתחילו קונספירציות שזאת הכנה ליכולת מעבר בין LEVEL 4 ל-5 !
 

 

לפני 3 דקות, ch2856 כתב:

1. יש את זה גם ליצרנים אחרים

2. כתבתי שיש יתרון באיסוף מידע

3. חלק מהצורך בהמון מידע זה ההתעקשות של טסלה להתבסס על מצלמות בלבד. 

4. אם זה ישתלם בסוף? לא יודע להגיד עדיין אבל אם גוגל, שיש לה קצת יותר ניסיון בתחום, וויתרה על זה, כנראה שיש לזה סיבה טובה. 

 

 

 

 

ברור שאני לא מתיימר לנבא,מקסימום מפרש/מבין מה שקורה היום על בסיס מידע קיים והתפתחויות,בכל מקרה כל הנושא של רכב אוטונומי מלא,זה משהו שהילדים שלנו יזכו לראות.
בקשר לגוגל,לפעמים אין סינרגיה עם DNA של החברה,כמו שנכשלו עם גוגל גלאס!
טסלה חלק מאקו-סיסטם שלם,אתה חייב לחבר את הנקודות של מיזמים של  אילון מאסק כדי לראות את התמונה השלמה...X-SPACE--STARLINK--POWERWALL סוללות ומה לא...
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם שטסלה תיהיה רמה 3.

קודם שיסעו רמה 3 על הכביש בלי בעיה, אחר כך נדבר על 4.

 

ההגה זה החרטא הרגילה של טסלה - להתעלם מזה ולהמשיך הלאה.

 

 

לפני כשעה, ocsi4u כתב:

טסלה חלק מאקו-סיסטם שלם,אתה חייב לחבר את הנקודות של מיזמים של  אילון מאסק כדי לראות את התמונה השלמה...X-SPACE--STARLINK--POWERWALL סוללות ומה לא.

לא אתה לא. 

אין קשר, בין החברות מלבד אילון מאסק.

אין קשר בין ספייסX לטסלה. אין. גם לא לסטארלינק. 

אין תמונה שלמה, יש חברת רכב שהיא חצי כוח בלהיות חברת רכב, ומעולה בלהיות על ה hype train.

 

  • רעיון גרוע 2
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ch2856 כתב:

לפי מה קבעת שהיא מובילה שנות אור על המתחרים? 

זה נכון בכל תחום שקשור בייצור רכב חשמלי עם שאיפה לאוטונומיה:

1. לטסלה יש יתרון בסוללות - מלבד שותפות בלעדית עם חברות ענק בתחום כמו פנסוניק, היא רכשה את maxwell וגם מפעילה מחקר בתחום. בין היתר, יש לה שותפות ישירה בכריית חומרי גלם כמו ניקל. לחברות אחרות, פולקסווגן לדוגמא, יש נסיונות כושלים להתקדם בפיתוח סוללות וכמעט כל חברה שהם משקיעים בה מתגלה כרמאות או צפי מוגזם לייצור.

2. חומרה - לאחר שנטשה את nvidia ומובילאיי, טסלה מפתחת ומייצרת בעצמה (אצל tsmc למעשה) את מחשב הרכב שהוא בעל ״יכולת חישוב״ בכמה סדרי גודל על המתחרים (הבאנה של אינטל, לדוגמא).

3. תוכנה - חברות תוכנה מתנהלות באופן מהותי בצורה שונה מחברות רכב מסורתיות. לטסלה יש גם את היתרון הזה כי היא כבר עמלה על תשתית של פיתוח תוכנה סקלבילית. בין היתר, היא מעסיקה את החוקרים הטובים בעולם ב-ai, לדוגמא אנדריי קרפט׳י. מי שנמצא בתחום יודע במי מדובר. זה בזמן שחברות כמו פולקסווגן לא יכולות להפוך בין לילה לחברות תוכנה ונאלצות לעשות מיקור חוץ כמו שפורסם לאחרונה בין פולקסווגן למיקרוסופט, אבל זה עדיין בחיתולים, בזמן שלטסלה כבר יש את זה ביד.

 

אוסיף ואומר שמרצדס, פולקסווגן ודומיהן לא מפתחות כלל רכב אוטונומי, אלא נשענות על חברות אחרות שמפתחות בשבילן, כך שאי אפשר באמת לכמת את כמה טסלה מתקדמת לעומתן כי בינתיים אין להן כלום. באופן די אבסורדי, מבחינתן הנושא פתור כי ברגע שתהיה טכנולוגיה הן פשוט ילכו לרכוש ולהטמיע ברכבים שלהן. בפועל, עד שמובילאיי או וויימו לא יראו איזו פריצת דרך משמעותית, אין לגרמנים כלום בשטח, ואין להם יכולות לאסוף דטא בקנה מידה גדול

כמו טסלה.

 

https://www.forbes.com/sites/moorinsights/2020/03/05/tesla-is-years-ahead-of-competitors-with-no-signs-of-stopping/?sh=5d0618049f45

 

https://cleantechnica.com/2020/10/31/teardown-finds-tesla-is-six-years-at-least-ahead-of-the-competition/

 

https://www.thedrive.com/news/32251/tesla-model-3-teardown-reveals-why-other-automakers-are-lagging-behind

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, David32 כתב:

יש חברת רכב שהיא חצי כוח בלהיות חברת רכב, ומעולה בלהיות על ה hype train.

 

חצי או לא חצי, המוצר שלהם מספק תמורה למחיר וחוויה שעד כה - לא הייתה.
האם הוא כלכלי ולא ידמם כסף לאורך זמן? 
tenor.gif

  • מצחיק 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חצי כי הם מייצרים מעט, עם בעיות ייצור.

 

 

  • רעיון גרוע 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, shellcase כתב:

חצי או לא חצי, המוצר שלהם מספק תמורה למחיר וחוויה שעד כה - לא הייתה.
האם הוא כלכלי ולא ידמם כסף לאורך זמן? 
tenor.gif

 

חוויה? אוקיי..

What worries you, masters you. - John Locke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, ocsi4u כתב:

אתה לא יודע להסתכל נכון או לא מבין,כבר יש להם מעל 5 מיליארד מיילס של דטה (מוביל שנות אור על המתחרים,שהם מתעקשים על טכנולוגית LIDAR,מול מצלמות 360 מעלות של טסלה),היום כבר ה-FSD נוהג יותר זהיר מהרבה נהגים,אבל זה ברמה טכנולוגית בלבד,מעשית עד שיאשרו חוקית LEVEL 5,יקח הרבה זמן,יש כל כך הרבה בעיות משפטיות של אחריות,בכלל איזה ישות,במקרה של תאונה למשל מי אשם,את מי תובעים,ועוד מיליון דברים אחרים לא סגורים.
2021-03-12_19-42-35.thumb.png.84f406da479fed4c57c747c87dd2893b.png

 

כדי לאשר LEVEL 5 צריך גם תשתיות,בשביל זה יש פיתוח סימולטני של V2X,בקיצור זה לא יקרה בשנים הקרובות,ועוד לא יודעים את השפעת משבר פוסט קורונה.

https://www.auto-talks.com/

 

 

רשום שרמה 5 זה לעשות את כל משימות הנהג בכל תנאי השטח, תשתיות מיוחדות לא מרגישות לי כמו "כל תנאי השטח", אבל אולי הכוונה למזג אוויר.

בכל מקרה, זה לא רק רגולטורית/חוקית, אלא יש עבודה בקנה מידה עצום להביא את כל הכבישים לרמת אחזקה מושלמת כדי שרכב יוכל לנהוג בהן.

בפועל - היום יש לטסלה נהיגה אוטונומית בבטא לאנשים ספציפיים, וממה שראיתי היא בקרוב אמורה להשיק את זה בצורה קצת יותר נרחבת, אבל זה עדיין לא מאפשר נסיעה ללא התערבות. חייבים להשאר ערניים ולפי הסרטונים ביוטיוב גם להתערב כמה פעמים בנסיעה. אלה עובדות, לא השארות או בהתאם להסתכלות שלי על זה. בפועל אנשים נוסעים בטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש היום להציע, ונדרשים להתערב בנהיגה = זה לא ישים עדיין טכנולוגית.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, TsachiE כתב:

חוויה? אוקיי..

צודק, יש אינספור רכבים במחירים האלה שמספקים תאוצה 0-100 ב2.5 שניות ו10 שניות אחרי זה משייטים בנינוחות בכביש המהיר כמו כל משפחתית פרימיום.
תיכף אני אתחיל למנות את כולם... רגע...

לא צריך להיות פאן בוי כדי להודות שהמוצר טוב, הקונספט טוב וההייפ לא סתם שם (גם אם הוא מוגזם ברמות), השאלה היחידה היא מה יקרה לקונספט כשיהיו מליוני רכבים על הכביש - כמו למשל, איך הרכבים יקבלו שירות בזמן סביר בלי לאפשר למוסכים 'כלליים' גישה? כמה מרכזי שירות טסלה תצטרך להקים? מה יעשה מי שלא גר בעיר גדולה? וכו' וכו'... (והשאלה החשובה מכל, האם זה כלכלי כל הסיפור הזה?)

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר לניחוש מי מתקדם יותר או פחות, הקרב האמיתי הוא מי ישלוט על ניהול התנועה שכן אין טעם בנהיגה ברמת 5 אם עדיין נשב בפקקי תנועה, למעט אולי האפשרות לצפות בסרט תוך כדי התהליך. זה עוד לפני שמכניסים למשוואה את הרגולטור שכנראה לא ישמח לתת לחברה פרטית להשבית צי תנועה שלם בלחיצת כפתור או לשלוט על צי רכבי החירום. יהיה מעניין. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, shellcase כתב:

צודק, יש אינספור רכבים במחירים האלה שמספקים תאוצה 0-100 ב2.5 שניות ו10 שניות אחרי זה משייטים בנינוחות בכביש המהיר כמו כל משפחתית פרימיום.
תיכף אני אתחיל למנות את כולם... רגע...

לא צריך להיות פאן בוי כדי להודות שהמוצר טוב, הקונספט טוב וההייפ לא סתם שם (גם אם הוא מוגזם ברמות), השאלה היחידה היא מה יקרה לקונספט כשיהיו מליוני רכבים על הכביש - כמו למשל, איך הרכבים יקבלו שירות בזמן סביר בלי לאפשר למוסכים 'כלליים' גישה? כמה מרכזי שירות טסלה תצטרך להקים? מה יעשה מי שלא גר בעיר גדולה? וכו' וכו'... (והשאלה החשובה מכל, האם זה כלכלי כל הסיפור הזה?)

עזוב, דוד בטח קרא כתבה וחצי על טסלה שהוזמנה על ידי short sellers כדי לפגוע בתדמית, ומאז הוא חושב שכל המכוניות של טסלה יוצאות פגומות. 

 

המציאות מספרת שטסלה עומדת בראש מבחינת דירוג שביעות רצון לקוחות. 

 

https://www.google.com/amp/s/insideevs.com/features/403607/consumer-reports-tesla-highest-satisfaction-rate/amp/

 

יש לא מעט דוגמאות לפייק ניוז. לפני שנה היה סיפור שלכאורה הרכבים מאיצים מעצמם באופן פתאומי. פורסמו עשרות כתבות נגד טסלה שרובן הוזמנו על ידי ארגון tslaq, משאיר לכם את המשימה לחפש ולהבין מי אלה. רמז - מה זה לשלם על כתבה לאחר שהפסידו מיליארדי דולרים בפוזיציות שורט על טסלה?

 

לאחר חקירה, גילו שאין שום תקלה ברכבים ושמדובר בטעות של הנהג ותו לו. 

 

https://www.google.com/amp/s/techcrunch.com/2021/01/08/nhtsa-tesla-sudden-unintended-acceleration-driver-error/amp/

 

https://www.google.com/amp/s/www.washingtonpost.com/transportation/2021/01/08/tesla-brakes/%3foutputType=amp

 

 

הבאתי את הדוגמא כדי להמחיש את הצורך בלסנן גם מה שקוראים בעיתונות זרה. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, shellcase כתב:

האם הוא כלכלי ולא ידמם כסף לאורך זמן? 

 

בהתחשב בכך שטסלה הפסידה מיליארדים מיום הקמתה ולא הרוויחה עדיין דולר אחד ממכירת מכוניות, התשובה היא "לא, הוא לא כלכלי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, eitanuch כתב:

עזוב, דוד בטח קרא כתבה וחצי על טסלה שהוזמנה על ידי short sellers כדי לפגוע בתדמית, ומאז הוא חושב שכל המכוניות של טסלה יוצאות פגומות. 

 

תראה, אתה לא מכיר אותי. שלקייס במקרה כן.

לא קראתי כתבה וחצי על טסלה, אלא קצת יותר. 

קראו לי פאנבוי של טסלה לפני 3-4 שנים, עבר לי. מסתכל על המציאות מבעד השקרים השיווקיים של טסלה.

 

[אגב התגובה שלך לגבי ריקולים של טויוטה היא בדיוק העיניין. כי גם לטסלה יכולים ויהיו ריקולים, כרגע טסלה מייצרת 5.75% מהכמות שטויוטה מייצרת. אתה קולט את המספרים???]

 

 

  • אהבתי 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...