Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

טויוטה יצרן ותיק. הייתי מצפה שאחרי עשרות שנים בתחום תהיה להם בקרת איכות קצת יותר טובה. כנ״ל פולקסווגן. זה מתחיל ונגמר באיך שהחברה פותרת את הבעיות האלה. בפולקסווגן וטויוטה זה זוועה, בטסלה, מסתבר, זה חלום.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

השוואה מהירה בין עלויות החזקה של טסלה מודל 3 SR+ ורכב היברידי (טויוטה פריוס) לפי 15 אלף ק"מ בשנה, בהנחה שעלויות הביטוח זהות.

 

טויוטה פריוס (מחיר קניה 145,000) 

דלק (לפי 22 ק"מ לליטר, 6 ש"ח לליטר): 15,000/22 * 6 = 4,090 ש"ח לשנה

טיפולים 2,000 ש"ח

אגרת רישוי: 2,130 ש"ח (יורדת אחרי 3 שנים)

ס"כ: 8,220 ש"ח לשנה

 

טסלה מודל 3 SR+ (מחיר קניה 185,000 ש"ח, עלות נקודת טעינה 5,000 ש"ח)

חשמל (לפי 150W/h לק"מ, יעילות טעינה/פריקה 90%):  15,000 * 0.15 * 1.1 * 0.55 =  1,360 ש"ח לשנה

טיפולים: 0 ש"ח (נהיה אופטימיים)

אגרת רישוי: 541 ש"ח

ס"כ: 1901 ש"ח

 

הפרש בעלויות החזקה לשנה - 6,320 ש"ח

הפרש מחירי הקניה - 45,000 ש"ח, ז"א צריך כ-7 שנים כדי להחזיר את הפרש במחיר הקניה ורק אז מתחילים להרוויח.

אז איפה יש פה חסכון בהחזקה? :(

 

 

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פריוס? אפילו בחינם לא הייתי יושב בו :-).

אם כבר בחסכון עסקינן, אז למה לקנות טסלה ולא MG חשמלית מלאה? את הMG תשווה עכשיו לפריוס.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, EvGriga כתב:

השוואה מהירה בין עלויות החזקה של טסלה מודל 3 SR+ ורכב היברידי (טויוטה פריוס) לפי 15 אלף ק"מ בשנה, בהנחה שעלויות הביטוח זהות.

 

טויוטה פריוס (מחיר קניה 145,000) 

דלק (לפי 22 ק"מ לליטר, 6 ש"ח לליטר): 15,000/22 * 6 = 4,090 ש"ח לשנה

טיפולים 2,000 ש"ח

אגרת רישוי: 2,130 ש"ח (יורדת אחרי 3 שנים)

ס"כ: 8,220 ש"ח לשנה

 

טסלה מודל 3 SR+ (מחיר קניה 185,000 ש"ח, עלות נקודת טעינה 5,000 ש"ח)

חשמל (לפי 150W/h לק"מ, יעילות טעינה/פריקה 90%):  15,000 * 0.15 * 1.1 * 0.55 =  1,360 ש"ח לשנה

טיפולים: 0 ש"ח (נהיה אופטימיים)

אגרת רישוי: 541 ש"ח

ס"כ: 1901 ש"ח

 

הפרש בעלויות החזקה לשנה - 6,320 ש"ח

הפרש מחירי הקניה - 45,000 ש"ח, ז"א צריך כ-7 שנים כדי להחזיר את הפרש במחיר הקניה ורק אז מתחילים להרוויח.

אז איפה יש פה חסכון בהחזקה? :(

 

 

 

השאלה המתבקשת היא האם זה במקום להשוות את המודל 3 לפריוס, לדגם הבסיסי של 120כס?

מבחינת נתונים יבשים יש פערים לא קטנים (אם הם חשובים לך או לא, זה משהו אחר, ועניין סובייקטיבי לחלוטין, אבל לא הגיוני להתעלם מהם בהשוואה כזו קיצונית)

למה לא רכב מנהלים היברידי אחר, שגם בעל איבזור או יחידת הנעה איכותית יותר?

למה לא לפחות להשוות לדגם הפלאג אין, עם טווח נסיעה חשמלי של 45קמ (במקרה האופטימי), שעולה 167K?

כי אתה כנראה הראשון שמבצע השוואה בין טסלה ל...פריוס

ואם תשווה לפלאג אין, הפרש הרכישה הוא 18K, ולאחר 3 שנים אתה מרוויח אותם בחזרה (לפחות, אם הסכמת מלכתחילה לשבת בפריוס המזעזעת למראה מלכתחילה...)

 

 

עריכה אחרונה על ידי e-r-a-n
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, EvGriga כתב:

השוואה מהירה בין עלויות החזקה של טסלה מודל 3 SR+ ורכב היברידי (טויוטה פריוס) לפי 15 אלף ק"מ בשנה, בהנחה שעלויות הביטוח זהות.

 

טויוטה פריוס (מחיר קניה 145,000) 

דלק (לפי 22 ק"מ לליטר, 6 ש"ח לליטר): 15,000/22 * 6 = 4,090 ש"ח לשנה

טיפולים 2,000 ש"ח

אגרת רישוי: 2,130 ש"ח (יורדת אחרי 3 שנים)

ס"כ: 8,220 ש"ח לשנה

 

טסלה מודל 3 SR+ (מחיר קניה 185,000 ש"ח, עלות נקודת טעינה 5,000 ש"ח)

חשמל (לפי 150W/h לק"מ, יעילות טעינה/פריקה 90%):  15,000 * 0.15 * 1.1 * 0.55 =  1,360 ש"ח לשנה

טיפולים: 0 ש"ח (נהיה אופטימיים)

אגרת רישוי: 541 ש"ח

ס"כ: 1901 ש"ח

 

הפרש בעלויות החזקה לשנה - 6,320 ש"ח

הפרש מחירי הקניה - 45,000 ש"ח, ז"א צריך כ-7 שנים כדי להחזיר את הפרש במחיר הקניה ורק אז מתחילים להרוויח.

אז איפה יש פה חסכון בהחזקה? :(

 

 

אם ירידת הערך היא דומה ותמכור את שתי המכוניות אחרי x שנים שהן איבדו 50% מהערך שלהן. אפרש העלויות בין הרכבים ירד ל 22.5 אלף. כלומר לאחר 3 וחצי שנים, כבר תרוויח על הטסלה, ומשם הרווח רק יגדל ובנוסף תיסע ברכב יותר מהיר, מפואר, מאובזר מרווח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה לדגמי פלאג-אין מהדור החדש מורכבת יותר שכן בקרוב נקבל דגמי פלאג-אין עם טווחים של 60-100 ק"מ זה אומר שרוכש מחושב יכול לעשות שימוש בבנזין רק בנסיעות ארוכות ובשאר ימי השבוע על חשמל בלבד. אז כמובן אנחנו נשארים עם העדפות שונות של הצרכן, בין אם אבוזר, עיצוב, הנדסת אנוש, ביצועים, נוחות, ניהוג יכולות שטח וכו' וכו'. הבעיה של רכבי פלאג-כאלו היא שהם כנראה לא יהיו זולים במיוחד. צריך לדוגמה לראות את התמחור של הראב4 פלאג-אין בקרוב או אאוטלנדר פלאג-אין בהמשך השנה. אני מניח שמחיר הבסיס של טסלה בהחלט גרם ליבואנים לבצע חשיבה מחודשת על המחיר. כל זה כמובן בלי כל מיני הפתעות מצד הרגולטור שיכולים להפוך את כל החישובים לחסרי ערך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה נותנת בצד אחזקה מאוד זולה, כמו גם מחיר קנייה זול יחסית למתחרות החשמליות, גם רמות ביצועים ואיבזור שבכדי להשיגן צריך יהיה לשלם פי שלוש. לא באמת מבין מה בכלל עושה כאן פריוס, שלמעט המילים חשמל וסוללה, שניתן להכניסן בדוחק למכלול ההנעה אצלה, אין לה קשר לטסלה. פריוס נותנת רמת ביצועים ואיבזור דומה פחות או יותר לאיוניק, או אם מתעקשים על חשמלית מלאה אז MG, זו ההשוואה הרלבנטית, טסלה פשוט לא שם.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי שמח מאוד אם היו מתקינים עמדות טעינה מהירה (יחסית, לא צריך את הסופר שטוען בחצי שעה) מחוץ לחנויות כמו אושר עד/רמי לוי/שופרסל וכו', היכן שפעם בשבוע עושים קנייה גדולה ונתקעים שם לפחות שעתיים, בזמן הזה הייתי מקבל טעינה לכל השבוע.

לפני כשעה, EvGriga כתב:

אתה כנראה איש עשיר מאוד, לא כולם כאלה.

אז ב-MG כן חייתה מוכן לשבת בחינם?

זה דיון על טסלה, לא על MG.

 

 

לא עשיר מספיק בשביל לשלם על פריוס מחיר כזה כאשר יש הרבה יותר חלופות של רכבים שניראים נורמאלי.

אתה לא רוצה לדעת איזה פרצופים עשו לי במשפחה שהחלטתי לקנות גרנדה פונטו בתור גרוזיני חחח, לא מסוגל לשבת ברכב שמעוצב כמו פריוס, כנ"ל גם בניסן מיקרה , כמו בפרק שהאמונד השאיר אותו בשולי הדרך חח.

זה לא הכסף, זה הטעם.

וכמו שנאמר מעליי- ההשוואה בכלל לא הייתה במקום מול טסלה, אין שום קשר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה, רק דיברנו על דירוגים ופייסבוק דאג להקפיץ לי את הכתבה הבאה:

 

https://www.teslarati.com/tesla-model-3-tops-quality-survey/?fbclid=IwAR3rvqYq2gMML9VJk0HZzR0OmYFwcePHuVs4IRDNubtxYzKFZJS8_xlKoiM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוואה מהירה בין עלויות החזקה של טסלה מודל 3 SR+ ורכב היברידי (טויוטה פריוס) לפי 15 אלף ק"מ בשנה, בהנחה שעלויות הביטוח זהות.
 
טויוטה פריוס (מחיר קניה 145,000) 
דלק (לפי 22 ק"מ לליטר, 6 ש"ח לליטר): 15,000/22 * 6 = 4,090 ש"ח לשנה
טיפולים 2,000 ש"ח
אגרת רישוי: 2,130 ש"ח (יורדת אחרי 3 שנים)
ס"כ: 8,220 ש"ח לשנה
 
טסלה מודל 3 SR+ (מחיר קניה 185,000 ש"ח, עלות נקודת טעינה 5,000 ש"ח)
חשמל (לפי 150W/h לק"מ, יעילות טעינה/פריקה 90%):  15,000 * 0.15 * 1.1 * 0.55 =  1,360 ש"ח לשנה
טיפולים: 0 ש"ח (נהיה אופטימיים)
אגרת רישוי: 541 ש"ח
ס"כ: 1901 ש"ח
 
הפרש בעלויות החזקה לשנה - 6,320 ש"ח
הפרש מחירי הקניה - 45,000 ש"ח, ז"א צריך כ-7 שנים כדי להחזיר את הפרש במחיר הקניה ורק אז מתחילים להרוויח.
אז איפה יש פה חסכון בהחזקה? [emoji20]
 
 

למה אתה משווה לפריוס דווקא, ולא לדוגמא ל bmw 330e?

אנחנו המדינה היחידה שמשווה בין טסלה לפריוס. עניין המחירים עשה פה בלבול מאוד גדול בין הקטגוריות.

באותה מחשבה, אפשר להשוות שוב בין bmw 3 לפריוס.. במקרה כזה אתה חוסך 150 אלף שקל.. אז מה הרעיון בלקנות את הראשון, מה הוא כבר נותן שאין בפריוס?

מי שקונה טסלה, או רכב חדש מעל 150 אלף, לא מחפש לחסוך. מי שמחפש לחסוך, יכול לנסוע באוטובוס.
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.3.2021 בשעה 17:18, eladts כתב:

 

ניסית להסביר להם שיש בטסלה מערכת איתור מובנית ברכב?

זו מערכת איתור שנגישה לחברת הביטוח ולי אישית או רק לטסלה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, Ramich כתב:

מי שקונה טסלה, או רכב חדש מעל 150 אלף, לא מחפש לחסוך

 

אתה בטוח?

הרבה הייפ נוצר עקב מחיר חדירה של טסלה נמוך יותר ממה שחשבו קודם.

האם זה לא סימן שגם לקוחות של טסלה מחפשים לחסוך? 

רכב משפחתי חדש היום מתחיל במחיר של 135 אלף שקל.

כביש-שטח בסיסי - קטגוריה מאוד פופולרית - זה כבר מעל 150 אלף.

90% של השוק מכוון לתחום המחירים הזה.

גם לקוחות של טסלה וגם טסלה עצמה מתפארים בעלויות החזקה נמוכות. האם זה לא סימן שהם מחפשים לחסוך?

מכוניות היברידיות כמו טויוטה קורולה, פריוס ויונדאי איוניק הן במרכז של השוק.

גם בשירשור הזה לגבי טסלה, יש הרבה אנשים שמתעניינים בעלויות קניה והחזקה.

עוד סימן שהם רוצים לחסוך בקניה והחזקת של הרכב, גם אם זה "רכב פאר" כמו טסלה מודל 3 SR+ :)

לכן אני עושה השווה - האם לרוב הלקוחות של מרכז השוק, שלא באמת מתעניינים בביצועים, אלה רק במכונית שתסיע אותם מנקודה לנקודה בבטחה ובעלות נמוכה, שווה להסתכל לכוון של רכב חשמלי. 

למי שזה לא רלוונטי לו, לא חייב להגדיש לזה מחשבה, אבל השווה כזאת היא לגיטימית עבור חלק מאנשים, גם אם לאחרים היא נראית כמו "חילול קודש". 

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, EvGriga כתב:

השוואה מהירה בין עלויות החזקה של טסלה מודל 3 SR+ ורכב היברידי (טויוטה פריוס) לפי 15 אלף ק"מ בשנה, בהנחה שעלויות הביטוח זהות.

 

טויוטה פריוס (מחיר קניה 145,000) 

דלק (לפי 22 ק"מ לליטר, 6 ש"ח לליטר): 15,000/22 * 6 = 4,090 ש"ח לשנה

טיפולים 2,000 ש"ח

אגרת רישוי: 2,130 ש"ח (יורדת אחרי 3 שנים)

ס"כ: 8,220 ש"ח לשנה

 

טסלה מודל 3 SR+ (מחיר קניה 185,000 ש"ח, עלות נקודת טעינה 5,000 ש"ח)

חשמל (לפי 150W/h לק"מ, יעילות טעינה/פריקה 90%):  15,000 * 0.15 * 1.1 * 0.55 =  1,360 ש"ח לשנה

טיפולים: 0 ש"ח (נהיה אופטימיים)

אגרת רישוי: 541 ש"ח

ס"כ: 1901 ש"ח

 

הפרש בעלויות החזקה לשנה - 6,320 ש"ח

הפרש מחירי הקניה - 45,000 ש"ח, ז"א צריך כ-7 שנים כדי להחזיר את הפרש במחיר הקניה ורק אז מתחילים להרוויח.

אז איפה יש פה חסכון בהחזקה? :(

 

 

א. טסלה לא מתחרה בטויטה אלא בבמוו, מרצדס ווולוו. 

 

ב. אתה מחשב 15 אלף נסועה שנתית, מה אם אלו למשל כמוני שנוסעים 25?

לפני 21 דקות, Yondalar כתב:

איפה יש מפרט מסודר של טסלה מודל 3?

סתם לדוגמה - האם יש מראות מתקפלות, פתחי מיזוג מאחור, שמשות כהות?

כן, כן, לא (למעט הגג).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...