Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 6 דקות, ocsi4u כתב:

טוב,אתה חיי בארה"ב אם אני מבין,אצלכם גם SUMMON זה חוקי.אבל מהשנה יותר ויותר יצרנים מכניסים לסטנדרט,הפעלה דרך שלט,או אפליקציה בפלאפון,של הרכב,אפילו להכניס או להוציא רכב מחניה צמודה ! דרכם

 

בישראל זה לא חוקי להניע רכב עם מנוע שריפה פנימית שאין נהג ברכב. בטסלה אין כזו מגבלה כי אין דבר כזה להניע. לגבי Summon, יצא לי להתנסות בזה כשטסלה פתחו הדגמה של אוטופילוט בחינם לתקופה של חודש. זה גימיק שלא הייתי משלם עליו סנט. כן, אפשר להכנס כך לחניה צרה שאי אפשר לפתוח בה דלת, אבל זה רק אומר שיש סיכוי די גדול שיפתחו דלת על המכונית שלך.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 34 דקות, ocsi4u כתב:

האמת אני מופתע שלא ביקשו קודנית 
dumb and dumber laughing GIF

 

איתוראן היו שמחים אם היה להם מערכת ניטור ברמה של טסלה,מבוסס נתוני טלמטריה (טכנולוגיה המאפשרת מדידה מרחוק ודיווח של מידע באופן אוטומטי) של הנהיגה הרכב, שמשודרים באופן רציף מכל רכב בנפרד אל השרתים של החברה בענן.משולב עם אלגוריתמים סופר מתוחכמים,מבוססי בינת מלאכותית/למידת מכונה המסוגלים לנתח כל דבר שאנשים אפילו לא מסוגלים לדמיין !!
היקף הקילומטרים, שנוסע כל נהג ספציפי, סוג הנהיגה הטיפוסי ברכב (חורף, יום לילה וכו’), אופי הנהיגה (מהירות, בלימה, מצבי סיכון, פגיעות וכדומה) אפשר לעשות פרופיילינג,לכן תכל'ס טסלה מוכרת ביטוח לבד כבר בכמה מקומות בעולם.כמובן יכול להשבית רכב מרחוק.
הדבר האחרון שצריך לפחד זאת גניבה של הרכב,אם כבר,תופעה של השנים האחרונות,אז זאת גניבת צמיגים (סט גלגל שלהם הרבה יותר יקר מסטנדרטי) ע"י מחופשים,שכמובן טסלה מקליט הכל ב-360 מעלות,ועדיין אי אפשר לזהות אותם,ביטוח צריך בשביל היתר הדברים !!
ממתי "מתחתנים" עם סוכן,לא רוצים לא צריך
https://imt.fnx.co.il/

יהיה מצחיק אם בעתיד שנהיגה אוטונומית תהיה חוקית, בעת נסיון גניבה - הטסלה תנעל את הגנבים בפנים ותסיעה בעצמה את הגנבים לתחנת המשטרה הקרובה חחח.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, hwgeek כתב:

יהיה מצחיק אם בעתיד שנהיגה אוטונומית תהיה חוקית, בעת נסיון גניבה - הטסלה תנעל את הגנבים בפנים ותסיעה בעצמה את הגנבים לתחנת המשטרה הקרובה חחח.


השוטרים ישחררו את הגנבים מחוסר עניין לציבור ויתנו קנס על חניה לא חוקית לבעל הרכב.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1
  • מצחיק 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, hwgeek כתב:

יהיה מצחיק אם בעתיד שנהיגה אוטונומית תהיה חוקית, בעת נסיון גניבה - הטסלה תנעל את הגנבים בפנים ותסיעה בעצמה את הגנבים לתחנת המשטרה הקרובה חחח.

טכנולוגית זה כבר קיים/ישים,כל מה שהיה מדע בדיוני שהיינו ילדים (המבוגרים יותר ילידי 70-80 לפחות),היום זה מציאות,תכל'ס יכול לקחת אותך לעבודה,לחזור לבד הביתה,או תחנת טעינה לבד....רגולטורית/חוקית שזה יהיה מאופשר,רחוקים עוד הרבה !!

לפני 28 דקות, eladts כתב:

 

בישראל זה לא חוקי להניע רכב עם מנוע שריפה פנימית שאין נהג ברכב. בטסלה אין כזו מגבלה כי אין דבר כזה להניע. לגבי Summon, יצא לי להתנסות בזה כשטסלה פתחו הדגמה של אוטופילוט בחינם לתקופה של חודש. זה גימיק שלא הייתי משלם עליו סנט. כן, אפשר להכנס כך לחניה צרה שאי אפשר לפתוח בה דלת, אבל זה רק אומר שיש סיכוי די גדול שיפתחו דלת על המכונית שלך.

זה קיים במכוניות יוקרה גרמניות שנים,מניע דרך שלט ומפעיל מזגן,אני מדבר אשכרה להזיז אותו.
הסנוניה הראשונה במחיר עממי יגיע עם טוסון 2021,רק אלוהים יודע איזה TRIM יגיע לפה.
RSPA - Remote Smart Parking Assist

 

 

 

גם דרך טכנולוגיה BLUELINK,אני יכול לשלוח מפתח "זמני" לחבר שצריך את האוטו שלי.
בקיצור טסלה מובילה בהרבה דברים,אבל כל התעשיה בכיוון,הכל הופך עמוס טכנולוגיות,ודור העתיד של מוסכניק צריך "סט כישורים"/מומחיות שונים ממה שהיינו רגילים !

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ocsi4u כתב:

טכנולוגית זה כבר קיים/ישים,כל מה שהיה מדע בדיוני שהיינו ילדים (המבוגרים יותר ילידי 70-80 לפחות),היום זה מציאות,תכל'ס יכול לקחת אותך לעבודה,לחזור לבד הביתה,או תחנת טעינה לבד....רגולטורית/חוקית שזה יהיה מאופשר,רחוקים עוד הרבה !!

 

לא נכון בכלל... תסתכל באינטרנט על גרסאות הבטא של FSD (נהיגה אוטונומית מלאה) של טסלה. זה עדיין לא מספיק טוב כדי לסוע לבד.

גם המערכות של גוגל/מובילאיי/לא יודע מי עוד לא יותר טובות משל טסלה, אם לא פחות (אחרת כנראה שגם הם היו משיקים את זה כבטא למשתמשים, מה יותר טוב מנסיינים בחינם שיצברו מאות ואלפי שעות נהיגה עם המערכת?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, DubelBoom כתב:

 

לא נכון בכלל... תסתכל באינטרנט על גרסאות הבטא של FSD (נהיגה אוטונומית מלאה) של טסלה. זה עדיין לא מספיק טוב כדי לסוע לבד.

גם המערכות של גוגל/מובילאיי/לא יודע מי עוד לא יותר טובות משל טסלה, אם לא פחות (אחרת כנראה שגם הם היו משיקים את זה כבטא למשתמשים, מה יותר טוב מנסיינים בחינם שיצברו מאות ואלפי שעות נהיגה עם המערכת?)

אתה לא יודע להסתכל נכון או לא מבין,כבר יש להם מעל 5 מיליארד מיילס של דטה (מוביל שנות אור על המתחרים,שהם מתעקשים על טכנולוגית LIDAR,מול מצלמות 360 מעלות של טסלה),היום כבר ה-FSD נוהג יותר זהיר מהרבה נהגים,אבל זה ברמה טכנולוגית בלבד,מעשית עד שיאשרו חוקית LEVEL 5,יקח הרבה זמן,יש כל כך הרבה בעיות משפטיות של אחריות,בכלל איזה ישות,במקרה של תאונה למשל מי אשם,את מי תובעים,ועוד מיליון דברים אחרים לא סגורים.
2021-03-12_19-42-35.thumb.png.84f406da479fed4c57c747c87dd2893b.png

 

כדי לאשר LEVEL 5 צריך גם תשתיות,בשביל זה יש פיתוח סימולטני של V2X,בקיצור זה לא יקרה בשנים הקרובות,ועוד לא יודעים את השפעת משבר פוסט קורונה.

https://www.auto-talks.com/

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוהה אם ב9מליון או איך ששוקה לא מיתג את עצמו השנה בדקו עם איתוראן אם הם יודעים להתקין את השיט הזה בטסלה.
כאילו, יגיע הרכב למרכז התקנות שלהם, צחי וליאור יפתחו את המכסה מקדימה ואז מה? ילכו למנהל לשאול מה זה היונדאי הזאת ואיפה המנוע?
מעבר לכך שהרכב הזה לא באמת גניב בישראל.

  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ch2856 כתב:

לפי מה קבעת שהיא מובילה שנות אור על המתחרים? 

ברגע שתתייחס אל טסלה כחברת הייטק של פיתוח SW,אולי המשפט הזה ישמע לך יותר הגיוני.וזה נאמר בהקשר של דטה
https://dashboards.trefis.com/no-login-required/XXi3qy1H/Just-How-Far-Ahead-Is-Tesla-In-The-Self-Driving-Race-?fromforbesandarticle=trefis200703

המתחרים התעוררו קצת באיחור,כרגע שופכים עשרות מיליארדים במחלקות ייעודיות של פיתוח SW בתוך הבית,תוך כמה שנים יצמצמו את הפער,ולהם יש את היתרון של הנדסת אנוש,איכות הרכבה וקווי ייצור לספק ביקוש.
VW הבין בזמנו,(לא שזה עזר בינתיים)לכן הוקם
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/images/detail/the-car-software-organization-31910
בינתיים ID3 כישלון, ID4 נקווה לא ידחה שוב,אבל אסור להספיד את הגרמנים,בסוף זה יסתדר להם.
בסוף שנה נראה את LUCID (של אחד האנשים שפיתחו בזמנו את מודל S),וכל התחרות של "מכוניות אל" אקזוטיות יהיו בין רכבים חשמליים בלבד,עם ביצועים מטורפים
https://www.cnet.com/roadshow/news/audi-e-tron-gt-tesla-model-s-lucid-air-porsche-taycan-comparison/

רוב המוחלט של אנשים ימשיך עם רכבי ICE,שברובם ישלבו איזשהו "עזר" חשמלי  Mild-Hybrid/HEV/PHEV
BEV עוד הרבה זמן ברוב המדינות יהיה באחוזים חד ספרתיים,ללא קשר כל היצרנים ימשיכו להגדיל כשר ייצור ומוכנות לקראת 2050.
אבל לפי התגובה הקודמת שמחקו לך,אני לא בטוח שיש הסכמה ביננו,ולא ברור לי מה הקביעות שלך.

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, shellcase כתב:

תוהה אם ב9מליון או איך ששוקה לא מיתג את עצמו השנה בדקו עם איתוראן אם הם יודעים להתקין את השיט הזה בטסלה.
כאילו, יגיע הרכב למרכז התקנות שלהם, צחי וליאור יפתחו את המכסה מקדימה ואז מה? ילכו למנהל לשאול מה זה היונדאי הזאת ואיפה המנוע?
מעבר לכך שהרכב הזה לא באמת גניב בישראל.

 

בתור התחלה אין במודל 3 חיבור OBD-II סטנדרטי וצריך מתאם אם רוצים גישה לנתונים שחיבור כזה יכול לספק.
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, ocsi4u כתב:

ברגע שתתייחס אל טסלה כחברת הייטק של פיתוח SW,אולי המשפט הזה ישמע לך יותר הגיוני.
 

ענית ללא הקשר. בכל הקשור לפיתוח נהיגה אוטונומית, איך אתה יודע שטסלה שנות אור קדימה מאחרים העוסקים בתחום? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, eladts כתב:

 

בתור התחלה אין במודל 3 חיבור OBD-II סטנדרטי וצריך מתאם אם רוצים גישה לנתונים שחיבור כזה יכול לספק.
 

 

 מי שעוסק בתחום אמור לדעת,מי שלא,יש הסבר באחד התגובות שלי

https://carsforum.co.il/topic/690031-מאמר-תכנון-חשמלי-של-רשת-can-bus-בכלי-רכב/?do=findComment&comment=6200197

 

Just now, ch2856 כתב:

ענית ללא הקשר. בכל הקשור לפיתוח נהיגה אוטונומית, איך אתה יודע שטסלה שנות אור קדימה מאחרים העוסקים בתחום? 

הוספתי את הקישור ששכחתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, ocsi4u כתב:

 מי שעוסק בתחום אמור לדעת,מי שלא,יש הסבר באחד התגובות שלי

https://carsforum.co.il/topic/690031-מאמר-תכנון-חשמלי-של-רשת-can-bus-בכלי-רכב/?do=findComment&comment=6200197


מה נראה לך יותר סביר לגבי המתקינים של איתוראן:

  1. הם קוראים בשקיקה את כל המאמרים הטכניים בפורום וידעו מה לעשות.
  2. הם יפרקו את כל הדשבורד בחיפוש אחרי הפורט שלא קיים ולא יצליחו להרכיב אותו חזרה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שיש לקישור הזה לומר זה שלטסלה יש יותר נוסעה של איסוף מידע על הכביש. זה חשוב ללמידת תרחישים ואולי לימוד מערכות הראייה אבל זה לא אומר הרבה בפועל. לא רואה איך זה לבדו קובע עד כמה טסלה או כל חברה אחרת מתקדמת יותר מהאחרת בתחום זה, במיוחד כאשר אין לנו בכלל מושג באיזה שלב הן וכמה הן מתקדמות בתחום הזה, מתקדמת האחת יותר מהאחרת. יש לנו מושג מה עם אפל בתחום? מה עם החברה בבעלות של פורד ופולקסווגן (לא זוכר את שמה כרגע) מרצדס וכו' וכו'. אין לנו מושג באיזה שלב הן נמצאות. 

 

אני כן יכול להסכים שהנושא המשפטי סבוך כך שלא בקרוב מערכות נהיגה אוטונומיות ברמה 5. רמה 4, שעדיין מחייבת המצאות הגה ודוושת לשליטה של הנהג, אפשר לפתור, מבחינה משפטית, באמצעות טכנולוגיה שכבר קיימת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, ch2856 כתב:

כל מה שיש לקישור הזה לומר זה שלטסלה יש יותר נוסעה של איסוף מידע על הכביש. זה חשוב ללמידת תרחישים ואולי לימוד מערכות הראייה אבל זה לא אומר הרבה בפועל. לא רואה איך זה לבדו קובע עד כמה טסלה או כל חברה אחרת מתקדמת יותר מהאחרת בתחום זה, במיוחד כאשר אין לנו בכלל מושג באיזה שלב הן וכמה הן מתקדמות בתחום הזה, מתקדמת האחת יותר מהאחרת. יש לנו מושג מה עם אפל בתחום? מה עם החברה בבעלות של פורד ופולקסווגן (לא זוכר את שמה כרגע) מרצדס וכו' וכו'. אין לנו מושג באיזה שלב הן נמצאות. 

 

אני כן יכול להסכים שהנושא המשפטי סבוך כך שלא בקרוב מערכות נהיגה אוטונומיות ברמה 5. רמה 4, שעדיין מחייבת המצאות הגה ודוושת לשליטה של הנהג, אפשר לפתור, מבחינה משפטית, באמצעות טכנולוגיה שכבר קיימת. 

בעולם של היום הזהב החדש,משאב הכי יקר וחשוב זה DATA איכותי !!
עכשיו כדי שתבין את היתרון אתה צריך להבין איך זה קשור ל-AI/Machine Learning,ומה זה Neural Network

 

ולזה תוסיף את השם DOJO

 

https://interestingengineering.com/elon-musk-says-tesla-is-developing-a-beast-neural-network-training-computer#:~:text=Autonomous Cars-,Elon Musk Says Tesla Is Developing a "Beast" Neural Network,the end of the year.&text=He revealed that the firm,will be a "beast."

 

לפני 14 דקות, eladts כתב:


מה נראה לך יותר סביר לגבי המתקינים של איתוראן:

  1. הם קוראים בשקיקה את כל המאמרים הטכניים בפורום וידעו מה לעשות.
  2. הם יפרקו את כל הדשבורד בחיפוש אחרי הפורט שלא קיים ולא יצליחו להרכיב אותו חזרה.

זה לא יגיע לשלב הזה בכלל.
עד אז יתקנו את התמליל של "שיח מול לקוח" של נציגי שירות,שלא מבינים כלום בטכנולוגיה,פשוט עובדים לפי פרוטוקול/תסריט מוכתב מלמעלה !
טכנאי איתוראן אותו דבר,עובדים לפי מה שהמהנדסים אישרו להם בפרוטוקול התקנה,עובדים לפי שבלונה,בודדים חורשים מאמרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...