Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יומן תחזוקה סוזוקי sx4 סדאן 2011


פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לבעלי הסוזוקי , יש לי סוזוקי האצ׳בק 2010 והוא רועד בעמידה ברמזור , למישהו היתה בעיה דומה?  ואם כן איך טופלה הבעיה , תודה רבה מראש לעונים ושבוע טוב.

פורסם

תושבות מנוע שלך גמורות תחליף רק למקורי. אל תתפתה לתחליפיים בחצי מחיר. הרעידות יחזרו אחריי שנה.

אלו המחירים במחירון מכשירי תנועה:

 

P.11610.80JA0 RW416 A/T- RT 'תושבת מנוע  ק   667.13  
P.11620.80JA0 RW416 A/T LT תושבת מנוע ק 392.07
P.11710.80J10 RW416 תושבת מנוע אחורית 360.95
P.11720.80JA0 RW416 תושבת מנוע קדמית 348.43
פורסם
לפני 16 שעות, Arthur1745 כתב:

שאלה לבעלי הסוזוקי , יש לי סוזוקי האצ׳בק 2010 והוא רועד בעמידה ברמזור , למישהו היתה בעיה דומה?  ואם כן איך טופלה הבעיה , תודה רבה מראש לעונים ושבוע טוב.

 

בדיוק אותה בעיה בהצ'בק 2011, הוחלפו תושבות המנוע, בוצע ניקוי המצערת ואיפוס המחשב. לא עזר כלום. מוסך מורשה סוזוקי לא ידע לתת פתרון מעבר לזה...

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 15.5.2020 בשעה 19:06, EliC25 כתב:

בגלל אי אילו אילוצים (הצפה, מעבר דירה, קרנולה...) הטיפול השנתי נדחה מעט, אבל גם ככה הרכב לא היה ממש בשימוש.

הטיפול האחרון היה ב43 אלף קמ, היום הרכב עם 53 אלף קמ (בקושי נסע מפברואר)

החלפתי.... שמן ופילטר

ברקסים דורשים החלפה בקרוב

פילטר אוויר מזגן ונוזל בלמים בטיפול הבא.

צריכת דלק 1 ל12

וזהו.. אין מה להוסיף, רכב משעמם ואמין

20200515_175608.jpg

לצערי שוב התעכבתי עם הטיפול, עברו שנה וכמעט חודשיים, ו13 אלף קמ.

בוצע טיפול בינוני, הוחלפו

שמן+מסנן

מסנן אוויר

מסנן מזגן

נוזל בלמים חצי ליטר.

 

כל החלפים 330 ש"ח

 

עוד 2 דברים שדורשים טיפול בקרוב, לפני שיגיע זמן הטסט: 

בוקסות משולשים

מוטות קישור למוט מייצב

 

הבלמים האחוריים עדיין כמו חדשים, והקדמיים עם בערך 70% בשר.

המדחס גם התחיל לעשות מעט רעש, כמו בכל רכב יפני מזדקן...

 

20210711_215029.jpg

20210711_214221.jpg

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 10 שעות, EliC25 כתב:

לצערי שוב התעכבתי עם הטיפול, עברו שנה וכמעט חודשיים, ו13 אלף קמ.

בוצע טיפול בינוני, הוחלפו

שמן+מסנן

מסנן אוויר

מסנן מזגן

נוזל בלמים חצי ליטר.

 

כל החלפים 330 ש"ח

 

עוד 2 דברים שדורשים טיפול בקרוב, לפני שיגיע זמן הטסט: 

בוקסות משולשים

מוטות קישור למוט מייצב

 

הבלמים האחוריים עדיין כמו חדשים, והקדמיים עם בערך 70% בשר.

המדחס גם התחיל לעשות מעט רעש, כמו בכל רכב יפני מזדקן...

 

20210711_215029.jpg

20210711_214221.jpg

אתה מחליף נוזל בלמים עצמאית? אם כן, איך אתה עושה את זה?

פורסם

לבד - ידנית

מחבר צינורית עם משאבה וכוס ומפמפם מהפטמה של כל קאליפר. בערך 120 מל מכל גלגל, וממלא במיכל עודפים.

ככה יוצא ליטר.

אם אני עם עוד בן אדם, אז הוא לוחץ על הדוושה ומחזיק בזמן שאני פותח לרגע את הפטמה שמחוברת אליה צינורית, ואז סוגר, הוא מרים דוושה וחוזר חלילה.

פורסם
לפני 7 דקות, EliC25 כתב:

לבד - ידנית

מחבר צינורית עם משאבה וכוס ומפמפם מהפטמה של כל קאליפר. בערך 120 מל מכל גלגל, וממלא במיכל עודפים.

ככה יוצא ליטר.

אם אני עם עוד בן אדם, אז הוא לוחץ על הדוושה ומחזיק בזמן שאני פותח לרגע את הפטמה שמחוברת אליה צינורית, ואז סוגר, הוא מרים דוושה וחוזר חלילה.

תודה! אפשר לדעת מה הגודל של הצינורית? זה משתנה מרכב לרכב?

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 11.7.2021 בשעה 22:40, EliC25 כתב:

לצערי שוב התעכבתי עם הטיפול, עברו שנה וכמעט חודשיים, ו13 אלף קמ.

בוצע טיפול בינוני, הוחלפו

שמן+מסנן

מסנן אוויר

מסנן מזגן

נוזל בלמים חצי ליטר.

 

כל החלפים 330 ש"ח

 

עוד 2 דברים שדורשים טיפול בקרוב, לפני שיגיע זמן הטסט: 

בוקסות משולשים

מוטות קישור למוט מייצב

 

הבלמים האחוריים עדיין כמו חדשים, והקדמיים עם בערך 70% בשר.

המדחס גם התחיל לעשות מעט רעש, כמו בכל רכב יפני מזדקן...

 

20210711_215029.jpg

20210711_214221.jpg

אז שנה מאוחר יותר ו15K מאוחר יותר, עוד טיפול. הפעם אפשר להגיד טיפול 'גדול'

הוחלפו:

שמן גיר - 2.5 ליטר MOBIL 3309

שמן מנוע+פילטר

פילטר מזגן כמדי שנה

נוזל קירור 5 ליטר ZEREX ASIAN כחול

2 רצועות אביזרים - קונטיננטל.

ומשולשים של טלוסה ( :( ) 

לאחר מכן כיוון פרונט

עלות החלפים - 898 שקלים.

עלות הפרונט - 250 שח.

 

מעבר לכך הוחלף המצבר מ2018 שסיים את חייו, ב500 שקלים.

 

מצב הבלמים - כחדשים.

אבא שלי מדווח על הגה הרבה יותר 'קשה' ויציב (הכוונה שלו שאין חופש).

 

לקראת הטסט בדצמבר גם נחליף רביעיית צמיגים שעשו את שלהם.

עלות שנתית לטיפולים - 1650 שח.

20220714_115846.jpg

20220714_115905.jpg

20220714_115918.jpg

20220714_144724.jpg

20220714_155734.jpg

20220714_160436.jpg

  • אהבתי 6
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 17.7.2022 בשעה 16:49, EliC25 כתב:

אז שנה מאוחר יותר ו15K מאוחר יותר, עוד טיפול. הפעם אפשר להגיד טיפול 'גדול'

הוחלפו:

שמן גיר - 2.5 ליטר MOBIL 3309

שמן מנוע+פילטר

פילטר מזגן כמדי שנה

נוזל קירור 5 ליטר ZEREX ASIAN כחול

2 רצועות אביזרים - קונטיננטל.

ומשולשים של טלוסה ( :( ) 

לאחר מכן כיוון פרונט

עלות החלפים - 898 שקלים.

עלות הפרונט - 250 שח.

 

מעבר לכך הוחלף המצבר מ2018 שסיים את חייו, ב500 שקלים.

 

מצב הבלמים - כחדשים.

אבא שלי מדווח על הגה הרבה יותר 'קשה' ויציב (הכוונה שלו שאין חופש).

 

לקראת הטסט בדצמבר גם נחליף רביעיית צמיגים שעשו את שלהם.

עלות שנתית לטיפולים - 1650 שח.

20220714_115846.jpg

20220714_115905.jpg

20220714_115918.jpg

20220714_144724.jpg

20220714_155734.jpg

20220714_160436.jpg

איחור משמעותי השנה, אחרי 19k. כבר 102 אלף קמ (זהו, רכב ישן...)

שמן+פילטר

נוזל בלמים

פילטר מזגן

260 שקל

צמיגים עוד לא הוחלפו, יוחלפו השבוע (תחילת 2017...)

היה חוסר של כוס במיכל העודפים.

בלמים קדימה ואחורה באותו מצב עם בערך 40 אחוז בשר.

להתראות עד שנה הבאה

  • אהבתי 2
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שכחתי לעדכן

אבל לפני חודשיים עוד טיפול שנתי

שמן. פילטר, פילטר מזגן ופילטר אוויר

20240802_122132.jpg

20240802_114804.jpg

  • אהבתי 1
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

גם השנה באיחור קל

ובוצעה החלפה רפידות קדימה ואחורה מהטיפול הקודם.

הרכב כבר בשנתו ה15

הוחלפו פלאגים אירידיום

נוזל בלמים

פילטר שמן, שמן, ופילטר מזגן

התותבים של משולשי טלוסה הטורקיים בקושי שרדו 3 שנים ו50 אלף קמ.

המצבר שהוחלף לפני שנה וחצי, מסר את נשמתו. זה נהיה דפוס, מצברים קטנים ממה שיכול להיכנס, רק בגלל שהנעל כבל קטנה. אמרתי לאבא שלי שיגיד לחשמלאי שיחליף לו לנעל כבל סטנדרטית ואז יהיה אפשר להכניס מצבר גדול יותר. לא צלח, הורכב שוב שנפ ב550 שיחזיק לשנה וחצי הקרובות.

אבא שלי מצידו אומר שמכאן והלאה כל שנה שהוא עוד כאן ונוהג, זה בגדר נס.

20251114_114744.jpg

20251114_114417.jpg

20251114_112229.jpg

20251114_111013.jpg

20251114_100819.jpg

20251114_094718.jpg

20251114_094709.jpg

  • אהבתי 3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...