Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

אני מחפש רכב שני למשפחה, לנסועה נמוכה מאוד בעיר.

 

מה שחשוב לי:

- מתאים ונוח לנהג גבוה (פוסל הרבה מכוניות סופר מיני).

- מקום לשני כסאות בטיחות מאחור.

- אמינות גבוהה (כמה שניתן לנבא...) שיהיה מורכב מחלקים פשוטים ואמינים.

מתכוון להחזיק את הרכב שנים רבות.

- תיבת הילוכים אוטומטית / רציפה, מעדיף לא רובוטית.

- בטיחות טובה (מוכן להתפשר על מובילאיי).

- מחיר עד כ-100K, שנתון יחסית חדש.

- גודל חיצוני לא גדול מדי. הרכב אמור להשתחל לחניות קטנות בעיר.

 

מה שלא חשוב לי:

- מראה חיצוני.

- מנוע חזק.

- צריכת דלק.

- התנהגות כביש.

 

אחת האופציות שראיתי היא יונדאי אקסנט 2019 מנוע 1.6 בכ-104K אשר עומדת בדרישות שלי. המחיר מתייחס ל-0 קמ.

מה אתם חושבים על הרכב? האם מישהו נסע בדגם החדש?

 

אילו עוד אופציות טובות יש? (ניסאן סונטה חדשה 0 קמ? / משפחתית רגילה בת שנתיים?)

 

תודה לעונים

עריכה אחרונה על ידי moshe_40
פורסם

לא הייתי מתפשר על רכב ללא בלימה אוטונומית, זה המינימום היום לדעתי.

חוץ מזה מדובר במכונית סתמית ביותר שלא מצטיינת בכלום.

 

מציע לנסות הונדה ג'אז, נשמעת מתאימה מאוד לדרישות.

הייתי שוקל גם טויוטה chr היברידי או מיצובישי asx.

כולן רלוונטיות בתקציב הזה בתור משומשות.

פורסם

האקסנט היא אחד המכוניות המיותרות ביותר המשווקות כאן.

 

לו אני במקומך - הייתי רוכש קיה ריו המגיעה מערכות בטיחות מקוריות ושבע שנות אחריות (אבל בחבילה כלולים גיר כפול מצמדים ומנוע טורבו)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הונדה גאז צפופה לי במושב הנהג. הרכב אכן עונה על רוב הדרישות- מושב אחורי עם מרווח אדיר, חסכוני וכו.

אבל מושב הנהג לא זז מספיק אחורה. לא נוח לנהג מעל 1.75 לדעתי.

chr צפוף מאוד מאחור. יש כזה לקרובת משפחתי.

asx אופציה מעניינת. אבדוק מה מוצע בלוחות.

פורסם

קיה ריו מגיעה עם 3 שנות אחריות לפי מה שאמרו לי בסוכנות.

בכל מקרה הריו צפופה לי. מאחורי נהג גבוה אין מקום למושב בטיחות לצערי.

פורסם

אני 1.75 ולא צנום ומאוד מרווח לי בג'אז אבל זה באמת עניין אינדיוידואלי.

Chr אולי קלסטרופובי מאחור אבל מבחינת מרווח הוא בסדר פלוס.

אתה יכול לנסות גם הונדה hrv, רצוי בדגם המאובזר עם מערכות בטיחות.

פורסם

לגבי הג'אז - יצא לי לנהוג בה לאורך זמן עם המושב הכי אחורה שאפשר. עדיין לא הייתה תמיכה ברגליים מהמושב (ירכיים באוויר), הזוויות של רגל ימין ורגל שמאל על הפנים.

לעומתי, אשתי שגובהה 1.7 (אני 1.9) דווקא היה לה נוח בג'אז. כנראה מספר הסנטימטרים הללו עושים את ההבדל.

 

לגבי ה-ASX המחירים שדורשים ביד 2 הם הזויים - מבקשים יותר ממה שעולה הרכב כחדש! לא הגיוני לרכישה.

גם לגבי ה-CHR - המחירים ביד 2 מאוד גבוהים ואני צריך ממש לרדת מאוד בשנתון בשביל הרכב.

 

סתם כדי להבין- מה כל כך גרוע באקסנט כך שממליצים לי רכבים ישנים / יקרים / צפופים יותר?

אשמח באמת לדעת מדוע יש להתרחק מהרכב? (חוץ מהעניין הבטיחותי - מבחינתי מובילאיי זה מספיק)

אשמח לתגובות עם סיבות אמיתיות מדוע הרכב כל כך גרוע.

 

מאוד מעריך את עזרתכם.

פורסם

שוב לגבי בטיחות, לא יודע איך קבעת שזה מספיק מבחינתך, אבל מחקרים מוכיחים שיש למערכות האלה יכולת אמיתית להפחית את כמות תאונות החזית-אחור, שמאוד נפוצות בערים.

Asx אפס קילומטר מהדגם היוצא נמכר ב-115k. ניסית לבדוק במגרשים? מה המחירים שראית?

ל-chr שמירת ערך מעולה אבל הוא גם מציע ערך מוסף בדמות מערך בטיחות מקיף וצריכת דלק נמוכה מאוד.

בדקת קיה סטוניק? ה-1.4 בנזין אוטומט מתאים מבחינת דרישות אבל הוא דיי קטן וצפוף לדעתי, מעניין איך הוא ירגיש לך.

פורסם

קיה סטוניק - צפופה מאחריך לא תוכל לדחוף סלקל,

הג'אז ממש לא נוחה לנהגים גבוהים (כפי שציינת), והאקסנט לא נוחה בעליל לטעמי,

מה כן, הI20 ממש לא רעה גם האיוניק (היותר יקרה), טויוטה יאריס גם סבבה לגמרי לנהגים גבוהים (יש לי אחת כזו חליפית חדשה והרכב סביר לחלוטין),

תחפש רכבים "מיקרוואנים" הם יתנו לך מרחב יותר וב במושב האחורי בנוסף לקדמי.

הבאלנו גם הפתיעה אותי לטובה, ויש היום גם את הניסן סאנטרה משפחתית (מיושנת) במחיר סופר מיני.

פורסם

כמו שנאמר מעלי, לא הייתי מוותר על בלימה אוטונומית. אצלי בג'אז היא עבדה פעמיים מאז שהרכב אצלי (קצת מעל שנה וכ 30000 ק"מ) אמנם הספקתי להגיב אבל זה בהחלט מערכת שיכולה להציל אותה ממצב לא נעים.

דבר נוסף לא הייתי מתפשר על מערכת בטיחות מקורית, כי מובילאיי, זה אומר ששיחקו עם החשמל של הרכב וזה מתכון לצרות ולא משנה באיזה רכב (לך תדע על איזה מתקין תיפול).

לא מכיר את הריו אבל לכאורה נשמעת עסקה טובה, הייתי בודק גם סיאט איביזה אם הג'אז צפופה לך.

 

מה עם הונדה סיוויק 1.0 טורבו אוטומט?.

פורסם

I20/ריו חדשות לדעתי הן האופציה ההגיונית והטובה ביותר. לא הייתי מתפשר על בלימה אוטונומית, בעיקר כשמדובר בנסיעות עירוניות בעיקר. בדוק האם הן מתאימות לך מבחינת נוחות ומרווח ראש.

פורסם

הריו וה-i20 צפופות מדי בשבילי.

שכנעתם שהאקסט לא כדאי, אם כבר עדיף להוסיף 10K ולקבל אלנטרה 0 קמ אשר מכילה יותר מערכות בטיחות.

הונדה סיוויק קשה למצוא משהו בלוחות עם שנתון חדש במחיר סביר.

 

מה אתם אומרים על סובארו XV יד שניה או קיה סיד יש שניה?

פורסם

אלנטרה בחירה הרבה יותר טובה מאקסנט, יש אבזור בטיחות מתקדם והיא מרווחת ממנה.

סובארו XV רק בדגמי אייסייט או קרוסטרק עם מערכות בטיחות. קח בחשבון שההנעה הכפולה בשילוב יחידת הנעה חלשה יחסית ב-1.6 הופכות אותו לכבד ולא חסכוני. בתוך העיר אין שום ערך מוסף להנעה הכפולה והוא גם לא מרכבי הפנאי הכי מרווחים כך שאני פחות ממליץ עליו לדרישות שלך.

קיה סיד העדכנית הגיעה לארץ רק בתחילת השנה, יש לה גיר רובוטי כפול מצמדים ומערכות בטיחות אבל קשה לי להאמין שתמצא אחת כזאת משומשת משום שהיא נמכרת בכמויות קטנות.

פורסם
הריו וה-i20 צפופות מדי בשבילי.

שכנעתם שהאקסט לא כדאי, אם כבר עדיף להוסיף 10K ולקבל אלנטרה 0 קמ אשר מכילה יותר מערכות בטיחות.

הונדה סיוויק קשה למצוא משהו בלוחות עם שנתון חדש במחיר סביר.

 

מה אתם אומרים על סובארו XV יד שניה או קיה סיד יש שניה?

 

בדקת C3 חדשה ? נכנסת לך בתקציב ומאובזרת בכל מה שצריך .

אני בערך 1.85 ולא היתה לי בעיה להכנס לרכב .

גילוי נאות , אני נהג יחיד תרתי משמע .

לא נוסעים איתי ברכב ולא נוהגים בו .

כמעט כל נסיעה אני לבד ברכב כך שמושב אחורי לא מעניין אותי.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...