Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב באלדן .

 

לפי הרישומים הרכב עבר טיפול ב 120000 קמ. שכולל החלפת שמן.

 

הרכב עכשיו עם 127000 קמ .

 

היום במהלך נסיעה נדלקה נורת השמן .

 

אחרי כמה דקות עצרתי בתחנת דלק ומלאתי שמן . הנורה נכבתה והרכב נוסע .

 

למה זה קרה ? , האם טבעי שאוכל שמן ?

 

אין נזילה נראית על הרצפה...

 

תעלומה.

 

כמב קמ אפשר לנסוע בבטחה אחרי שהנורה נדלקה ?

 

אשמח לקבל את דעתכם .

פורסם

קודם כל למה עצרת אחרי כמה דקות???

נורית שמן נדלקת עוצרים כמה שיותר מהר את הרכב מספיק כמה שניות שלא יגיע שמן למיסבים והם ידפקו.

שנית לא חייב שיהיה נזילה כדי שלא יהיה לחץ שמן יכול להיות בוצה באזור של הצינור שששואב את השמן מהקרטר או עליו , או לחילופין משאבה סתומה ואז גם לא יהיה מספיק לחץ שמן.

אתה צריך לדעתי לגשת למוסך להוריד אגן שמן ולראות מה המצב באגן שמן ובצינור שיורד מהמשאבה לאגן השמן.

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

פורסם (נערך)

דווקא ראיתי סרטון ביוטיוב על מנוע בוקסר שעובד בלי שמן בכלל. מאד חסכוני.

סתם...

האמת אתה חייב לגשת למוסך לבדיקה. אולי זה חד פעמי אבל אולי זו בעיה במכסה שסתומים. אל תנסה להבין בעצמך.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

דבר:שני אם זה דגם 2011-2015

אז היתה קריאת שירות ( מעל מיליון מנועים) בסובארו על מנועי בוקסר 2.0 ליטר על איבוד שמן .

הרכב שלך כלול? אם כן, עבר תיקון ? תתקשר לברר ביבואן .

איזה שנה הרכב ?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לא רוצה להישמע רשע אבל זאת פאדיחה שלך בכך שנדלקה נורה. צריך לבדוק לפחות פעם בשבוע את מפלס השמן במד שמן מנוע. כולל נוזל קירור.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אבל אנשים קונים סובארו כדי לא לפתוח מכסה מנוע בחיים.

אולי זה רכב עם עבר ליסינג שטופל במוסך פרטי ולא עבר את הריקול המדובר .

פורסם
קניתי רכב באלדן .

 

לפי הרישומים הרכב עבר טיפול ב 120000 קמ. שכולל החלפת שמן.

 

הרכב עכשיו עם 127000 קמ .

 

היום במהלך נסיעה נדלקה נורת השמן .

 

אחרי כמה דקות עצרתי בתחנת דלק ומלאתי שמן . הנורה נכבתה והרכב נוסע .

 

למה זה קרה ? , האם טבעי שאוכל שמן ?

 

אין נזילה נראית על הרצפה...

 

תעלומה.

 

כמב קמ אפשר לנסוע בבטחה אחרי שהנורה נדלקה ?

 

אשמח לקבל את דעתכם .

 

היי

למה זה קרה ? בלי בדיקה אף אחת לא יגיד לך למה .

לא סומכים על חברות ליסינג ,צריך לבדוק שמן מים ושאר דברים בעצמך.

כל רכב אוכל שמן וזה תלוי בהמון גורמים ,השאלה היא כמה ?

זה שהגעת למצב שנדלקה הנורה זה לא תקין וטוב ששמת לב על זה.זה אומר שרכב נסע והיו מצבים שהיה חוסר בשימון.

מה שנשאר זה להמשיך לבדוק כל פעם וכמובן לבדוק אם אין נזילה מתחת לרכב.

פורסם
דבר:שני אם זה דגם 2011-2015

אז היתה קריאת שירות ( מעל מיליון מנועים) בסובארו על מנועי בוקסר 2.0 ליטר על איבוד שמן .

הרכב שלך כלול? אם כן, עבר תיקון ? תתקשר לברר ביבואן .

איזה שנה הרכב ?

הרכב הוא 2500 סמק שנתון 11/2015

פורסם
היי

למה זה קרה ? בלי בדיקה אף אחת לא יגיד לך למה .

לא סומכים על חברות ליסינג ,צריך לבדוק שמן מים ושאר דברים בעצמך.

כל רכב אוכל שמן וזה תלוי בהמון גורמים ,השאלה היא כמה ?

זה שהגעת למצב שנדלקה הנורה זה לא תקין וטוב ששמת לב על זה.זה אומר שרכב נסע והיו מצבים שהיה חוסר בשימון.

מה שנשאר זה להמשיך לבדוק כל פעם וכמובן לבדוק אם אין נזילה מתחת לרכב.

 

אתה צודק , לא בדקתי אחרי הקנייה ... ולכן לא יודע מה היה המצב.

 

אני מאמין שהרכב ייתן או נותן את ההתראה לפני שחסר לו שמן לתפקוד... , לא ?

פורסם (נערך)

לא ידוע לי שיש רכבים בהם אפשרות ניטור כמות שמן בזמן שהמנוע פועל, אלא כאשר הכמות ממש מאוד נמוכה והלחץ נופל. הוספת שמן ללא בדיקה במנוע קר היתה לדעתי טעות. במקרה הזה כנראה מדובר על נפילת לחץ שמן וחשד לבוצה כפי שהעלו למעלה.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם

חבר'ה בואו רגע נעשה הפרדה, המנוע לא יודע שחסר שמן או שיש נזילה, יש חיישן לחץ שמן שיושב בסובארו מאחורי האלטרנטור בדיוק מעל משאבת השמן.

בסטנדרטי לחץ השמן במנוע נע (לפחות בסובארו) בין כמעט 100 psi כשהשמן קר ועד סביב ה 18-20 psi בסרק כשהשמן חם.

נורית לחץ שמן תידלק כאשר הלחץ ירד ל....2 psi!

לא בעיה לדעת אם זה נובע מחוסר שמן או מסתימה/בוצה/ חור שנוצר בצינור שאיבה מאגן השמן (גם זה היה קיים במנועי סובארו).

פשוט גש לרכב ובדוק שמן אם הכל תקין אזי יש לך סתימה או כל דבר אחר שמונע מהשמן לעלות במשאבה לכיוון החיישן, ולשאר חלקי המנוע.

אם אין שמן או אם חסר הרבה אזי או שיש לך נזילה ואתה לא עולה עליה או שהרכב אוכל שמן ואתה לא שם לב לעשן שיוצא לך מהאגזוז.

דרך אגב בדוק גם את המים ברדיאטור או במיכל עיבוי, הפלסטיק הלבן מצד ימין של הרדיאטור, ותבדוק אם זה מים יפים ונקיים או טחינה/מילקי כל אחד והדמיון שלו.

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

פורסם
קניתי רכב באלדן .

 

לפי הרישומים הרכב עבר טיפול ב 120000 קמ. שכולל החלפת שמן.

 

הרכב עכשיו עם 127000 קמ .

 

היום במהלך נסיעה נדלקה נורת השמן .

 

אחרי כמה דקות עצרתי בתחנת דלק ומלאתי שמן . הנורה נכבתה והרכב נוסע .

 

למה זה קרה ? , האם טבעי שאוכל שמן ?

 

אין נזילה נראית על הרצפה...

 

תעלומה.

 

כמב קמ אפשר לנסוע בבטחה אחרי שהנורה נדלקה ?

 

אשמח לקבל את דעתכם .

איזה מנורה נדלקה לך ? ראה קובץ מצורף.

Pages from Car_Book_b4.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

לפני כמה ימים גערתי בחבר שלי לעבודה שנסעתי איתו טרמפ. בסוף יום העבודה שהיינו בדרכנו הביתה הוא התניע את הגוף שלו ונדלקה לו נורית אדומה. הבחור אפילו לא ידע מה זה אומר. אמרתי לו שדבר ראשון יכבה את המנוע. דבר שני שיבדוק בספר מה זה. מתברר שזאת הייתה נורית התראה על נוזל קירור נמוך ביותר. הוספנו מים מהברז כי זה מה שהיה והנורית כבתה.

מה שעצוב בכל הסיפור שהמכונית יצאה מטיפול במוסך מורשה יבואן. והם לא טרחו אפילו לבדוק לו את ניזול הקירור.

מקרה עצוב משני הכיוונים.

אחד שבמוסך היבואן לא טרחו לבדוק לו גבוה נוזל קירור.

שניים שהוא כזה אהבל שהוא לא טורח לבדוק את גבוה נוזל הקירור שלו ושמן מנוע.

מה לעשות, יש גם אנשים כאלה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...