Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבר'ה בואו רגע נעשה הפרדה, המנוע לא יודע שחסר שמן או שיש נזילה, יש חיישן לחץ שמן שיושב בסובארו מאחורי האלטרנטור בדיוק מעל משאבת השמן.

בסטנדרטי לחץ השמן במנוע נע (לפחות בסובארו) בין כמעט 100 psi כשהשמן קר ועד סביב ה 18-20 psi בסרק כשהשמן חם.

נורית לחץ שמן תידלק כאשר הלחץ ירד ל....2 psi!

לא בעיה לדעת אם זה נובע מחוסר שמן או מסתימה/בוצה/ חור שנוצר בצינור שאיבה מאגן השמן (גם זה היה קיים במנועי סובארו).

פשוט גש לרכב ובדוק שמן אם הכל תקין אזי יש לך סתימה או כל דבר אחר שמונע מהשמן לעלות במשאבה לכיוון החיישן, ולשאר חלקי המנוע.

אם אין שמן או אם חסר הרבה אזי או שיש לך נזילה ואתה לא עולה עליה או שהרכב אוכל שמן ואתה לא שם לב לעשן שיוצא לך מהאגזוז.

דרך אגב בדוק גם את המים ברדיאטור או במיכל עיבוי, הפלסטיק הלבן מצד ימין של הרדיאטור, ותבדוק אם זה מים יפים ונקיים או טחינה/מילקי כל אחד והדמיון שלו.

 

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

 

כתבתי שנדלקה נורית LOW LEVEL ולא לחץ שמן... , אם נורית הלחץ היתה נדלקת אז אני מבין שזו יכולה להיות סתימה . אבל לא זאת הנורית שנדלקה. בעצם לא זכור לי שנדלקה נורית אלא רק התראה של LOW LEVEL ...

פורסם
לא ידוע לי שיש רכבים בהם אפשרות ניטור כמות שמן בזמן שהמנוע פועל, אלא כאשר הכמות ממש מאוד נמוכה והלחץ נופל. הוספת שמן ללא בדיקה במנוע קר היתה לדעתי טעות. במקרה הזה כנראה מדובר על נפילת לחץ שמן וחשד לבוצה כפי שהעלו למעלה.

 

א . ההתראה היתה LOW LEVEL , לא זכור לי שנדלקה נורית. רק התראה מילולית ב INDICATOR . ב . מילאתי שמן כשהמנוע היה מכובה אך לא קר . למה לדעתך המילוי היה טעות ?

פורסם

לא הייתי נילחץ ובטח שלא רץ לריקולים או להואיד אגן שמן או בוצה וכו...

לא בדקת שמן שקנית את הרכב וחברות הליסינג הם לא בדיוק המקור הרישמי לסמוך עליו שבדק לפני שמכר. ייתכן והחוסר הזה קיים כבר מזמן או אפילו בטיפול האחרון שעשו לא מילאו כמו שצריך. בלי קשר הייתי מבצע טיפול בסיסי של שמנים ופילטרים ומאותו הרגע מתחיל לעקוב ולראות אם קיימת צריכה של שמן.

פורסם

עכשיו הכול ברור. אתה יכול להיות רגוע לא קרה שום נזק למנוע לטווח הקצר/ארוך.

 

כפי שנכתב תדאג לבדוק את מפלס שמן המנוע לפחות פעם בחודש ותעקוב תקופה מסויימת מהי צריכת השמן.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...