Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם למישהו פה, יש רכב חשמלי?.


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 1659 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מידע עדכני על איפה אפשר לטעון זה עניין חשוב מאוד, למי שמחזיק רכב חשמלי ורוצה קצת יותר מהרכב, ז"א יותר מאשר נסיעה בסביבת המגורים או העבודה (איפה שיש עמדת טעינה זמינה).

מעניין אם בוויז יש מיקום של העמדות האלו כפי שרואים במפה של לאוניד.

 

במפות גוגל ניתן לראות עמדות טעינה של חברות שונות, לפחות בארה״ב, אם מחפשים ev charging. מופיע ההספק של התחנות ובחלק מהחברות גם הזמינות. כמו כן לרוב החברות שמפעילות עמדות טעינה, יש אפליקציה ובה ניתן לראות את עמדות הטעינה סביבכה והזמינות שלהן. חש גם אתרים כמו PlugShare שבהם המידע נאסף ע״י המשתמשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יופי לאמריקאים. אותי מעניין מה קורה בארץ ונראה שכרגע אין פתרון עם וויז, אפליקצית הניווט הבלעדית, כמעט, אצל כל משתמשי הדרך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמי שיש חניה פרטית אין באמת צורך בתחנות טעינה ציבוריות או בטעינה מהירה אם הרכב גם ככה נטען בלילה בחניה.

 

בית פרטי אתה מתכוון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי לאמריקאים. אותי מעניין מה קורה בארץ ונראה שכרגע אין פתרון עם וויז, אפליקצית הניווט הבלעדית, כמעט, אצל כל משתמשי הדרך.

 

הרבה תכונות חדשות של מפות גוגל הופיעו קודם כל בארה״ב ואירופה ואח״כ הגיעו לשאר העולם. כמו כן, מאז שגוגל קנו את וויז הרבה תכונות שלה הוטמעו במפות גוגל. אני מהמר שתוך כמה שנים וויז תעלם כמוצר עצמאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משתמש רק בגוגל מפות. מפות גוגל מספקות הרבה יותר מידע מדוייק ותמיד עובדת לא כמו וויז שמחליטה פתאום שאני ברחוב אחר.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האפליקציה של ג'ינרגי( וגם כל אפליקציה אחרת) אפשר להוריד ולראות את המפה גם בלי להיות לקוח.

 

התקנתי ואז ראיתי שבשביל להיכנס צריך להירשם. בשלב זה ויתרתי, כי זה לא רלוונטי אלי כרגע, אולי זה רק ללקוחות ואולי לא, לא סיקרן אותי עד כדי כך.

 

יופי לאמריקאים. אותי מעניין מה קורה בארץ ונראה שכרגע אין פתרון עם וויז, אפליקצית הניווט הבלעדית, כמעט, אצל כל משתמשי הדרך.

 

בתיאור של האפליקציה של gnrgy רשום שזה כולל ניווט לעמדות הטעינה וגם אפשר לסנן שתראה רק עמדות פנויות באותו רגע. לא יודע על מה מבוסס הניווט שלהם, מוזמן לבדוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משתמש רק בגוגל מפות. מפות גוגל מספקות הרבה יותר מידע מדוייק ותמיד עובדת לא כמו וויז שמחליטה פתאום שאני ברחוב אחר.

אתה חריג.

 

הרבה תכונות חדשות של מפות גוגל הופיעו קודם כל בארה״ב ואירופה ואח״כ הגיעו לשאר העולם. כמו כן, מאז שגוגל קנו את וויז הרבה תכונות שלה הוטמעו במפות גוגל. אני מהמר שתוך כמה שנים וויז תעלם כמוצר עצמאי.

אני לא הייתי מהמהר על זה, האפלקציה צוברת תאוצה גם בארה"ב ובעוד מקומות שעד לפני שכמה שנים, שפה זה היה מותקן אצל כולם, לא שמעו על זה בכלל.

בכל מקרה זה לא הדיון.

 

ברכב חשמלי, בנסיעות ארוכות, לדעת איפה יש עמדות טעינה ולתכנן את המסלול שלך לפי זה, זה הכרחי.

באירופה למשל, שם יצא לי לנסוע ברבבם חשמלים, הניווט המובנה שיש ברכב כולל כל עמדת טעינה שיש וזה חלק מהחבילה של התניידות עם רכב חשמלי. אתה מכניס יעד ועל פי מצב הסוללה וסוגי העמדות הטעינה שיש בדרך, הנווטן מכין לך מסלול שכולל ביקור בעמדות טעינה בדרך על מנת שתגיע ליעד בבטחה וגם מציין כמה זמן המתנה יהיה לך בכל עמדה ומתי באמת תגיע ליעד.

בלי נווטן מוצלח שיכלול עמדות טעינה ותכנון המסלול שלך בהתאם, זוהי אבן נגף אמיתית לרכב החשמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי באירופה ובארה"ב זה משמעותי וגם אז בעיקר למי שעושה נסיעות ארוכות חריגות.

אבל זה בכלל לא משמעותי בארץ. כמה פעמים כבר יוצא למשתמש ממוצע לנסוע בארץ למרחקים של 200 פלוס ק"מ שדורשים טעינה במהלך הנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה תכונות חדשות של מפות גוגל הופיעו קודם כל בארה״ב ואירופה ואח״כ הגיעו לשאר העולם. כמו כן, מאז שגוגל קנו את וויז הרבה תכונות שלה הוטמעו במפות גוגל. אני מהמר שתוך כמה שנים וויז תעלם כמוצר עצמאי.

ברור שבסופו של דבר גוגל תהרוג את וויז בכדי לאלץ אותנו להשתמש במפות גוגל.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי באירופה ובארה"ב זה משמעותי וגם אז בעיקר למי שעושה נסיעות ארוכות חריגות.

אבל זה בכלל לא משמעותי בארץ. כמה פעמים כבר יוצא למשתמש ממוצע לנסוע בארץ למרחקים של 200 פלוס ק"מ שדורשים טעינה במהלך הנסיעה.

 

במשפט שרשמת יש מספר הנחות שלא מתקיימות בכל נסיעה:

1. יצאתי לנסיעה עם סוללה מלאה.

2. במקום שאני נוסע אליו יש עמדת טעינה (לדוגמא מקום עבודה). אם לא אז אתה צריך לחלק את מרחק הנסיעה ב-2 כי כנראה תרצה לחזור הביתה מתישהו.

3. במידה התשובה לסעיף הקודם היא כן אז תצטרך לשהות במקום שנסעת אליו מספיק זמן כדי לטעון את הסוללה.

4. הרכב שלך חדש (כידוע סוללות מאבדות מיעילותן ועם השנים הטווח קטן).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במשפט שרשמת יש מספר הנחות שלא מתקיימות בכל נסיעה:

1. יצאתי לנסיעה עם סוללה מלאה.

2. במקום שאני נוסע אליו יש עמדת טעינה (לדוגמא מקום עבודה). אם לא אז אתה צריך לחלק את מרחק הנסיעה ב-2 כי כנראה תרצה לחזור הביתה מתישהו.

3. במידה התשובה לסעיף הקודם היא כן אז תצטרך לשהות במקום שנסעת אליו מספיק זמן כדי לטעון את הסוללה.

4. הרכב שלך חדש (כידוע סוללות מאבדות מיעילותן ועם השנים הטווח קטן).

 

מערכות הניווט במכוניות חשמליות יודעות להתמודד עם השאלות האלו. כל פעם שאני מזין יעד לניווט בטסלה, מערכת הניווט אומרת לי מה יהיה אחוז הסוללה ביעד ומה יהיה אחוז הסוללה בחזרה לנקודת המוצא אם לא אטעון באמצע. אם הנסיעה תיקח יותר מהטווח הקיים, המערכת אוטומטית מנווטת דרך מטענים מהירים של טסלה בהתאם לצורך. שוב, עם טווח של 400 ק״מ ריאלים ומעלה זה ממש לא רלונטי בנסיעות עירוניות.

 

לגבי סעיף 4, לרוב המכוניות החשמליות היום יש קרור נוזל לסוללה שמונע כמעט לחלוטין את הבעיה. יש מכוניות חשמליות שעברו מאות אלפי קילומטרים והסוללות שלהם מחזיקות מעמד לא רע.

 

https://sites.google.com/view/teslamiles

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כחודש בכביש הגישה ליישוב שלנו אני רואה משפחה עומדת בשוליים, עם איוניק.

עוצר לידם ושואל מה קרה. הבחור אומר שהרכב חשמלי ונגמרה לו הסוללה.

הבחור נגרר ליישוב וחובר לחשמל.

היעד שלו היה במרחק 20 ק''מ נוספים מהישוב שבו אני גר.

ולאחר טעינה בדרך מהכנרת מחשב הרכב הראה לו טווח שהיה אמור להספיק.

 

בעיניי.. אם זה לא רכב לנסיעות קצרות. או שאין פתרונות נרחבים לטעינה. הפטנט הזה לא להיט.

 

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי הרב, כרגע, אני ארד מהרעיון של החשמלי.

בשביל עמדת הטענה צריך לעשות דיון של ההנהלה, אחר כך דיון של מחלקת תשתיות, אחר כך דיון של מחלקת הנדסה ואם כל זה עובר אז דיון איך החיוב יתבצע.

 

בקיצור, אולי עוד שבוע ואולי עוד שנה.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כחודש בכביש הגישה ליישוב שלנו אני רואה משפחה עומדת בשוליים, עם איוניק.

עוצר לידם ושואל מה קרה. הבחור אומר שהרכב חשמלי ונגמרה לו הסוללה.

הבחור נגרר ליישוב וחובר לחשמל.

היעד שלו היה במרחק 20 ק''מ נוספים מהישוב שבו אני גר.

ולאחר טעינה בדרך מהכנרת מחשב הרכב הראה לו טווח שהיה אמור להספיק.

 

בעיניי.. אם זה לא רכב לנסיעות קצרות. או שאין פתרונות נרחבים לטעינה. הפטנט הזה לא להיט.

 

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

 

אני מבין שמעולם לא ראית רכב עם מנוע שריפה פנימית תקוע כי נגמר לו הדלק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1659 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...