Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שהיה במפגש בראשון אחרי הרייסים, בטח ראה את הרכב שעשה שם חראקות וצלחות,

מישהוא יודע מי זה היה?

זה היה בחניה של הקניון ממש כמה עשרות מטרים מהכניסה לקניון.

הוא יודע לנהוג ממש טוב, אני לא הספקתי לראות איזה רכב זה היה, אבל ראיתי שזה היה

צבע כהה, אני חושב שחור.

בקיצור מה שהוא עשה ליד האימפרזות, הבעלים שלהן כמעט השתינו מרוב פחד על האוטו,

מי שמכיר או יודע משהוא על בן אדם, ויכול להכיר לי אותו אני ישמח ללמוד ממנו כמה דברים.

רד בול נותן לך כנפיים...

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מי שהיה במפגש בראשון אחרי הרייסים, בטח ראה את הרכב שעשה שם חראקות וצלחות,

מישהוא יודע מי זה היה?

זה היה בחניה של הקניון ממש כמה עשרות מטרים מהכניסה לקניון.

הוא יודע לנהוג ממש טוב, אני לא הספקתי לראות איזה רכב זה היה, אבל ראיתי שזה היה

צבע כהה, אני חושב שחור.

בקיצור מה שהוא עשה ליד האימפרזות, הבעלים שלהן כמעט השתינו מרוב פחד על האוטו,

מי שמכיר או יודע משהוא על בן אדם, ויכול להכיר לי אותו אני ישמח ללמוד ממנו כמה דברים.

 

בוא תלמד ממני משהו.

 

מי שמשתולל עם אוטו בחניון מלא אנשים הוא אידיוט.

 

בייחוד בחניון כמו של קניון הזהב, שבנוסף לרייסרים באים גם משפחות לטייל עם הילדים.

פורסם

צודק בהחלט!

אבל אם הייתה רואה מש שהוא עשה לכל הצפונים האלה!

רק לראות את הפרצוץ ההמום שלהם, היה שווה לחכות חצי שעה בקור,

הם פשוט נכנסו להלם טוטאלי.

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם

תראה , תשמע...תראה , תשמע..... תראההההההה תשמע.......

 

זה שקבעת הוא יודע לנהוג לפי השתוללות בחניון זה אחד .

 

זה שאתה שונא צפונים זה שתיים .

 

זה שאתה לא יודע לנהוג זה שלוש.....

 

זה שלא תלמד לנהוג בקרוב ( עקב המחשבה שהשתוללות זו נהיגה ) זה ארבע .

 

אבל.... למה ?

 

למה לעזאזל לרשום את זה כאן ?

 

מה חטאנו ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
מי שהיה במפגש בראשון אחרי הרייסים, בטח ראה את הרכב שעשה שם חראקות וצלחות,

מישהוא יודע מי זה היה?

זה היה בחניה של הקניון ממש כמה עשרות מטרים מהכניסה לקניון.

הוא יודע לנהוג ממש טוב, אני לא הספקתי לראות איזה רכב זה היה, אבל ראיתי שזה היה

צבע כהה, אני חושב שחור.

בקיצור מה שהוא עשה ליד האימפרזות, הבעלים שלהן כמעט השתינו מרוב פחד על האוטו,

מי שמכיר או יודע משהוא על בן אדם, ויכול להכיר לי אותו אני ישמח ללמוד ממנו כמה דברים.

 

אתה בטח רוצה ללמוד גם איך עושים "גלגלים"

אני יודע מי זה היה ... זה שעשה בית ספר בן זונה אחושילינג לבעלי האימפרזות האשכנזים

צפונים מקבלים בתח** בגן החשמל

מה אתה לא יודע מי זה היה?!@!@#!@

זה היה בן אדם מטומטם!!!

פורסם

עזוב את זה שהוא התחשמל בקוקיה(מטומטם).

הוא היה גרוע , אני אפילו לא יודע איך התלהבת כל כך.

פורסם

אתה רוצה להתלהב מנהיגה יפה וטובה?

 

כל סרטון ראלי יעשה את העבודה.

 

משהו מהארץ?

 

יובל מלמד באוטומוטור מראה לכל צפוני בארץ איך נכון לנהוג.

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

תגידו מה שבא לכם, אבל לפי דעתי הוא הפגין ביצועים מרשימים.

כל צלחת הייתה מדוייקת, ואיך שהוא עבר בין המכוניות ועשה בית ספר לכולם שם,

זה לפי דעתי היה מרשים.

 

עכשיו לנושא השני: אני לא שונא צפונים, אבל הם חושבים שבגלל שיש לאבא שלהם

כסף אז הם הכי טובים...

 

ואני לא ידעתי שאתם לא אוהבים דברים כאלה בפורום, אז פעם הבאה אני לא ירשום

על חוויות מהסוג הזה.

 

ולנושא האחרון: באמת לפי מה אתה קובע את 2 הדברים האחרונים?

יש לי רשיון כבר 8 חודשים, ועברתי קורס במגרש החלקה מרצון, ולא בגלל נקודות

(וגם כי אבא מימן), ויש לי שליטה טובה באוטו, אבל אני לא מישתולל איתו, כי אני יודע שאני

יכול להכנס למצב מסוכן, שממנו אני לא בטוח שאני יצא בלי פגיעה, בי או ברכב או בכלל

ברכשו ציבורי, וזה גם סיכון חיי אדם אם אתה לא מיומן מספיק...

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם
תגידו מה שבא לכם, אבל לפי דעתי הוא הפגין ביצועים מרשימים.

כל צלחת הייתה מדוייקת, ואיך שהוא עבר בין המכוניות ועשה בית ספר לכולם שם,

זה לפי דעתי היה מרשים.

 

עכשיו לנושא השני: אני לא שונא צפונים, אבל הם חושבים שבגלל שיש לאבא שלהם

כסף אז הם הכי טובים...

 

ואני לא ידעתי שאתם לא אוהבים דברים כאלה בפורום, אז פעם הבאה אני לא ירשום

על חוויות מהסוג הזה.

 

ולנושא האחרון: באמת לפי מה אתה קובע את 2 הדברים האחרונים?

יש לי רשיון כבר 8 חודשים, ועברתי קורס במגרש החלקה מרצון, ולא בגלל נקודות

(וגם כי אבא מימן), ויש לי שליטה טובה באוטו, אבל אני לא מישתולל איתו, כי אני יודע שאני

יכול להכנס למצב מסוכן, שממנו אני לא בטוח שאני יצא בלי פגיעה, בי או ברכב או בכלל

ברכשו ציבורי, וזה גם סיכון חיי אדם אם אתה לא מיומן מספיק...

 

 

אה... עכשיו הכל ברור , אתה הוא זה שעבר קורס במגרש החלקה מרצון...

לי לא הייתה את הפריוילגיה הזו הכריחו אותי אמרו לי " למגרש או לכלא"...

אז הרבה ברירות לא היו לי...

 

איזה מגרש עשית ברצון?

:twisted:

פורסם
תגידו מה שבא לכם, אבל לפי דעתי הוא הפגין ביצועים מרשימים.

כל צלחת הייתה מדוייקת, ואיך שהוא עבר בין המכוניות ועשה בית ספר לכולם שם,

זה לפי דעתי היה מרשים.

 

עכשיו לנושא השני: אני לא שונא צפונים, אבל הם חושבים שבגלל שיש לאבא שלהם

כסף אז הם הכי טובים...

 

ואני לא ידעתי שאתם לא אוהבים דברים כאלה בפורום, אז פעם הבאה אני לא ירשום

על חוויות מהסוג הזה.

 

ולנושא האחרון: באמת לפי מה אתה קובע את 2 הדברים האחרונים?

יש לי רשיון כבר 8 חודשים, ועברתי קורס במגרש החלקה מרצון, ולא בגלל נקודות

(וגם כי אבא מימן), ויש לי שליטה טובה באוטו, אבל אני לא מישתולל איתו, כי אני יודע שאני

יכול להכנס למצב מסוכן, שממנו אני לא בטוח שאני יצא בלי פגיעה, בי או ברכב או בכלל

ברכשו ציבורי, וזה גם סיכון חיי אדם אם אתה לא מיומן מספיק...

 

 

אה... עכשיו הכל ברור , אתה הוא זה שעבר קורס במגרש החלקה מרצון...

לי לא הייתה את הפריוילגיה הזו הכריחו אותי אמרו לי " למגרש או לכלא"...

אז הרבה ברירות לא היו לי...

 

איזה מגרש עשית ברצון?

:twisted:

 

נו בדרך חזרה מקורס סריגה יוצרת, אז במגרש חניה הוא החליק.

 

מכאן קורס מגרש החלקה.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אתם מתנהגים ממש כמו ילדים קטנים!

ואני מוכן אפילו להוכיח לכם!

אני ייתן לכם את המספר רשיון שלי עם כל הפרטים ותיבדקו!

אין לי אפילו דוח על חניה!

 

ואבא שלי רצה שאני יעשה את הקורס, להיות מוכן לחורף, גם עם כל המטומטמים שיש היום,

שחותכים רכבים בכביש בלי לחשוב פעמיים.

תראו אני מודה שאני נהג חדש, ואין לי נסיון רב על הכביש, אבל לאט לאט לא צריך לרוץ.

 

בנוסף זה היה די כיף לקבל תת היגוי, היגוי יתר וכ''ו

זה מלמד הרבה.

 

אתם העיקר כולכם משחקים אותה פה בפורום, אבל יש אנשים שעושים במקום לדבר,

שמראים מה שהם יודעים.

אשקרה נותנים בראש!

ולא משחקים אותה: לא זה מסוכן!, לא זה סיכון חיי אדם!

תפסיקו לשחק אותה פתאום צדיקים, כולכם פה עברתם לפחות פעם אחת על החוק מרצון,

אז כל אחד אוהב לעשות רושם בצורה אחרת.

הוא בא עם רכב סטנדרתי והביא בראש לאימפרזות משופרות בראש,

אומנם לא בפתיחות אבל הוא הראה להם מה רכב מסוגל לעשות,

ושרכב נועד יותר מלסוע קדימה בקו ישר.

כל מי שיודע לעשות פתיחות ולהעביר הילוכים מהר, וחושב שהוא יודע לנהוג טוב,

אז הוא פשוט מאותגר שיכלית, כי לעשות פתיחות עם האוטו זה גם מסוכן, הרבה דברים

יכולים להשתבש ולגרום לנזק רב ולפצועים.

אתם ממש יודעים לעצבן אנשים ואני חשבתי שפה אנשים מתנהגים כמו מבוגרים ולא

כמו ילדים קטנים, אבל אני רואה שגם לפה הגיעו הטרולים למיניהם...

ממש חבל על הפורום הזה יש לו פוטנציאל אדיר, אבל יש כאלה שיודעים להרוס וכנראה

שהם טובים בזה.

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם
אתם מתנהגים ממש כמו ילדים קטנים!

ואני מוכן אפילו להוכיח לכם!

אני ייתן לכם את המספר רשיון שלי עם כל הפרטים ותיבדקו!

אין לי אפילו דוח על חניה!

 

ואבא שלי רצה שאני יעשה את הקורס, להיות מוכן לחורף, גם עם כל המטומטמים שיש היום,

שחותכים רכבים בכביש בלי לחשוב פעמיים.

תראו אני מודה שאני נהג חדש, ואין לי נסיון רב על הכביש, אבל לאט לאט לא צריך לרוץ.

 

בנוסף זה היה די כיף לקבל תת היגוי, היגוי יתר וכ''ו

זה מלמד הרבה.

 

אתם העיקר כולכם משחקים אותה פה בפורום, אבל יש אנשים שעושים במקום לדבר,

שמראים מה שהם יודעים.

אשקרה נותנים בראש!

ולא משחקים אותה: לא זה מסוכן!, לא זה סיכון חיי אדם!

תפסיקו לשחק אותה פתאום צדיקים, כולכם פה עברתם לפחות פעם אחת על החוק מרצון,

אז כל אחד אוהב לעשות רושם בצורה אחרת.

הוא בא עם רכב סטנדרתי והביא בראש לאימפרזות משופרות בראש,

אומנם לא בפתיחות אבל הוא הראה להם מה רכב מסוגל לעשות,

ושרכב נועד יותר מלסוע קדימה בקו ישר.

כל מי שיודע לעשות פתיחות ולהעביר הילוכים מהר, וחושב שהוא יודע לנהוג טוב,

אז הוא פשוט מאותגר שיכלית, כי לעשות פתיחות עם האוטו זה גם מסוכן, הרבה דברים

יכולים להשתבש ולגרום לנזק רב ולפצועים.

אתם ממש יודעים לעצבן אנשים ואני חשבתי שפה אנשים מתנהגים כמו מבוגרים ולא

כמו ילדים קטנים, אבל אני רואה שגם לפה הגיעו הטרולים למיניהם...

ממש חבל על הפורום הזה יש לו פוטנציאל אדיר, אבל יש כאלה שיודעים להרוס וכנראה

שהם טובים בזה.

 

יש הבדל בין לעבור על החוק פעם אחת לבין להשתולל במגרש חניה מול קניון. אתה מודע בכלל לכמות הילדים/הורים/זקנים שיכולה הייתה להיפגע רק בגלל שאחד שחושב שהוא יודע לנהוג החליט להתלהב מול החבר'ה? צדיקים או לא הבנאדם הזה דפוק בשכל וחסר כל חשיבה.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
עכשיו לנושא השני: אני לא שונא צפונים, אבל הם חושבים שבגלל שיש לאבא שלהם

כסף אז הם הכי טובים...

 

זה בסדר גם אנחנו לא שונאים ערסים כמוך.


×
×
  • תוכן חדש...