Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עמיתי, בטח שאלו זאת לפני כן, אך לא מצאתי תשובה, או "שורה תחתונה".

אשמח מאוד לשמוע דעתכם.

זכיתי וברשותי פיג'ו 208 דיזל בת 2.5.

אני מאוד מרוצה- בול בגודל לצרכי, חסכונית, נוחה, חזקה ו-"עושה את העבודה".

אני נוסע כ30000 לשנה.

בקרוב תסתיים תקופת האחריות.

1. מה נכון יותר או חכם יותר מבחינת שמירת ערך הרכב, מבחינתי?

ברורה שיש ירידת ערך עם מכירת הרכב (אני יודע. אני יודע. כשמדובר בפיג'ו בארץ ירידת הערך היא כבר ביום הקניה...:wink:), אבל האם תקלות שצפויות מצדיקות החלפה ושמירה על רכב חדש עם אחריות?

 

לדאבוני, הבנתי שדיזל כמו שיש לא אמצא (208 לא מביאים דיזל. יש עוד סופר מיני מקביל עם דיזל?)

2. האם רק זה מצדיק החזקה שלו, או שכדאי שאחזור לבנזין?

 

שאלת האמינות של הפיג'ו לא פתורה לי. לרכב זה החלפתי כבר מתלים קדימיים (לא באחריות כי עברתי 60K!), ומיכל אוריאה (שהיה באחריות).

איך קרה? לא יודע, אם זה מיקרי, או סביר לנסועה שלי.

 

תודה מראש

פורסם

אם הרכב תקין - אין סיבה למכור. המנועים מהסוג הזה מגיעים גם לחצי מיליון ק"מ בלי הרבה בעיות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם הרכב תקין - אין סיבה למכור. המנועים מהסוג הזה מגיעים גם לחצי מיליון ק"מ בלי הרבה בעיות.

תודה, כן. הרכב תקין. אבל האם זה שהחלפת מיכל אוריאה בתוך שנתיים, נורמאלי? סביר?

אם "קורה שקורה דבר כזה" נשמ סביר, אך האם זה רמז לבאות?

פורסם

מיכל האוריאה הוא תקלה ידועה שתוקנה באחריות.

 

אין סיבה שתהיינה תקלות נוספות, ובכל מקרה גם אם תהיינה תקלות עלותן תהיה הרבה פחות מההפרש בין הרכב הקיים לרכב חדש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קח בחשבון שלא תמצא היום רכבי סופר מיני דיזל חדשים - מצד שני תוכל למצוא יאריס היברידית שגם חסכונית מאוד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אכן. אבל רוב הנסיעות שלי הן מחוץ לעיר, שם חיסכון ההיברידיות לא בולט.

חוצמזה (איך ולמה באמת מעניין...) אבל הפיג'ו 208 הוא בקטגוריה 2 (עד כמהשזכור לי) בזיהום אוויר..

פורסם

הרכב היחיד המקביל שנותר לרכישה עם השילוב הנ"ל (סופרמיני דיזל) הוא דאצ'יה סנדרו סטפוואי.

 

גם אני בתור בעלים של 208 דיזל חוויתי את אותן הבעיות.

מיכל האוריאה ידוע והוחלף ללא בעיה תחת האחריות.

גם במקרה שלי אחד הבולמים הקדמיים כשל כשבועיים לאחר תום האחריות,כאשר הרכב עם 53Kkm ולשמחתי לבסוף אושרה ההחלפה במסגרת האחריות.

אני מכיר לפחות עוד בעלים אחד (גם חבר פורום) של 208 דיזל,שהחליף את הבולמים הקדמיים (באחריות),אמנם רכיב מתבלה,אבל קצת מוזר לדעתי.

פורסם

לדעתי אין לרכב הזה תחרות אמיתית ושווה לנסוע עליו עד שבאמת יתחיל להתפרק, מה שכרגע נראה רחוק מאוד!

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לדעתי אין לרכב הזה תחרות אמיתית ושווה לנסוע עליו עד שבאמת יתחיל להתפרק, מה שכרגע נראה רחוק מאוד!

 

תודה. הרכב שלי אוהב אותך...

מעודד לשמוע.

אגב, הבולמים אצלי הוחלפו ב63k, שזה היה 3000 מחוץ לאחריות.

לא רק ש'הנחמדים' לא התרצו לכלול את התיקון באחריות (3000, זה בערך נסיעות של חודש אצלי), באותו מועד של תיקון קיבלתי, בשביל הכיף, גם דו'ח חניה (כן! מישהו במוסך נסע עם האוטו, חנה שלא כחוק, ולא הודיע לאף אחד)...

 

הדו'ח שולם על ידי, הוחזר הכסף, אך ההתנצלות טרם הגיעה...

×
×
  • תוכן חדש...