Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ללא הגבלת דלק הייתי לוקח רנו - מושב יותר נוח, סוחב יותר טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

+1.

קיה נירו בגרסת הליסינג איננה מציאה מבחינת אבזור וגם השווי שימוש לא נמוך עקב מחירון גבוה לעומת קורולה ואיוניק.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

כשמתרגלים לתנוחת נהיגה גבוהה כמו בויטארה, קשה לרדת לרכב משפחתי.

לכן, לא הייתי שולל את הנירו וגם לא את הקרוסאובר בעלת המנוע המצויין שקיבלה סופסוף בלימה אוטונומית (לא בטוח שמקבלים אותה בליסינג - תבדוק).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הנירו בגרסת הליסינג מאכזבת מאוד מבחינת אבזור ( להבדיל מהגרסה שהייתה ב 2018).

ב 2018 הייתה רק גרסת ex. עכשיו יש גרסת LX לליסינג שדלה באבזור.

 

הנה חלק מהדברים שלא קיימים יותר בנירו. חלקם חשובים מאוד.

1) אין יותר פתחי מיזוג לאחור.

2) אין מפתח חכם.

3) אין חלונות כהים.

4) אין ריפודי עור.

5) אין מראה נגד סינוור.

6) אין חיישני רוורס מקורים.

7) אין הפעלת מגבים אוטומטיים.

 

רק על הסעיפים 1,2,3 הייתי פוסל את הרכב. בקיה ראו ב 2018 שהנירו מוכרת טוב אז הביאו גרסה מאובזרת פחות ויקרו את הרכב ב 6000 שקל ( שמשפיע על שווי שימוש). קורולה זולה ממנה ב 10,000 שקל ואיוניק ב 6000 שקל.

 

הרנו לעומתה מאוד מפתיעה מבחינת אבזור, נוחות נסיעה ומערכת ההנעה.

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

הייתי בשתי הסוכנויות לפני שעה (כמה טוב שבנצרת פתוח (-: )

 

ההתרשמות לי מהנירו.

מראה חיצוני קצת מוזר (מרגיש לי הכלאה בין ג'יפון לבין משפחתי)

המושבים נוחים מאוד (ברמת האבזור הגבוהה לפחות)

מרחב המחייה מאחור קטן

תא מטען קטן

 

ובכלל, מרגיש לי קצת עוף מוזר. לא מרגיש לי שהרכב מצדיק את מחירו.

 

ההתרשמות שלי מהרנו גרנד קופה

מראה חיצוני מרשים מאוד

מושבים נוחים

מרחב מחייה מאחור עדיף יותר מהנירו

תא מטען גדול משמעותית.

 

מכיוון שאני הולך לעשות נסיעות ארוכות, מרגיש לי שהרנו תהיה עדיפה בהרבה מאשר הנירו. עכשיו השאלה, מה כדאי, בנזין או דיזל. אני חובב ביצועים וגרסאת הבנזין קלה יותר משמעותית מגרסאת הדיזל וגם נתון ההספק גבוה משמעותית. רק הקג"מ גבוה בגרסאת הדיזל. אני משער שהחסכון בדלק (או סולר) יהיה לטובת הדיזל בצורה משמעותית מהבנזין.

 

דעתכם ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הבנזין החדש 1.3 נוסע מצויין הרבה יותר טוב מהמנוע הקודם 1.2.

 

הוא שקט משמעותית מהדיזל. אני הייתי בוחר בבנזין.

הגיר בבנזין 7 הילוכים ובדיזל 6 הילוכים.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

אתה יכול לענות בבקשה על השאלה שכבר נשאלה?

רכב ליסינג, מה המשמעות מבחינתך לצריכת דלק/ סולר?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני עובד במשרד ממשלתי דרך חברה חיצונית. ככל שאני אשתמש פחות ברכב כך אקבל יותר החזרים בסוף שנה.

 

ככה זה כמשולם X כסף קבוע לחברה שמעסיקה והיא צריכה לגזור את הרווח שלה וכל מה שנשאר משולם לעובד.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אם יש לך החזרים על חסכון בהוצאות דלק, תיקח דיזל.

אבל אם סופרים לך רק את הקילומטראז' הכללי, תיקח בנזין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

במבחן התוצאה, אם באים להתקטנן, הבדל של 1.5 שניות בתאוצה מ 0 ל 100 (שזה ההבדל בין הבנזין 1.3 לדיזל 1.5) הוא זניח עבורך.

 

הבנזין המודרני החדש כבר נותן לך את אותו הקג"מ באותו הסל"ד כמו בדיזל, עם הבדלים ממש זניחים במומנט ובסלד המושג (בדיזל זה 26.5קג"מ ב 2000 סלד, ב 1.3T בנזין זה 24.5קג"מ ב 1600 סל"ד).

 

אם נסתכל נטו על נתונים יבשים - אני יכול להצטרף לדעתו של Vladclar - אם החישוב הוא פר ליטר, קח את הדיזל. אם החישוב הוא פר קילומטרים, קח את הבנזין.

 

מאידך...בתחום הספקולציות: ה 1.3T הוא מנוע דיי חדש ואין איתו הרבה ניסיון בכל מה שקשור לעמידות לטווח רחוק ואמינות. עבורך - זה חיסרון. אתה נוסע מרחקים ואתה צריך רכב עם מינימום סיכון שיעמוד בצד הדרך. במקרה הזה - הדיזל הוא מנוע סופר וותיק והסיכוי שלו לעמוד בצד הדרך נמוך יותר (לדעתי האישית).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הייתי באותה דילמה ולאחר נהיגה ברנו ובאיוניק בחרתי את האיוניק.

מעבר להטבת המס הרנו פשוט לא דיברה אלי , נראית גדולה מבחוץ אך מבפנים האיוניק משתווה אם לא יותר מהרנו אשר משום מה הגודל החיצוני לא בא לידי ביטוי פנימה.

הדגם המעודכן של האיוניק גם בגירסאת הליסינג מאובזר לא רע בכלל , שקט (בניגוד לדגם הקודם) עם מערכת מולטימדיה מקורית מהיבואן אשר נוחה מאוד לתפעול.

הרכב חסכוני מאוד כך שאם אתה לא כבד על הדוושה תוכל להינות מתגמול הולם על צריכת דלק דרך המעביד.

ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן לפני שאתה מחליט ללכת על הרנו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הוזמנה רנו גרנד קופה דיזל.

 

תודה על התגובות וההמלצות.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...