Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה שמתי לב שיש פה דיי הרבה ראשלצים,

חשבתי אולי נארגן לנו איזה מפגש קטן להכיר אחד את השני.

 

בעקרון צריך: תאריך ומקום.

 

ורציתי לשמוע את דעתכם על הרעיון..

 

 

אז חברה אתם מוזמנים לפתח את הרעיון.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שאמרתי בשרשור הקודם (זה עם הפארקים), אני בפנים, ויבוא עם הסוד.

 

לדעתי יום שישי הכי טוב, שעה 16:00 ככה (ד"א שעון קיץ סוף סוף :-)).

לגבי מקום טוב בראשון - יש את החניה הגדולה של הקאנטרי של ההסתדרות,

זה קרוב לכולם, רחוק מבתי מגורים וגם לא עוברות שמה הרבה משטרות.

No worries 8)

פורסם

אני בפנים ! :-D

מפגשים זה דבר טוב.

אני בא עם הגרמניה שלי ...

 

לגבי החניה של הקאנטרי ביום שישי ב16:00 זה לא ממש מסתדר כי כולם נמצאים בקאנטרי בשעה הזו והחניה מפוצצת , אפשר מקום אחר אולי בסופרלנד או משהו ?

פורסם

חברה גם אני רוצה לבוא :) (למרות שאני לא מראשון)

כנראה אני יבוא עם מארקי(מהפורם) אם אני יצליח לשכנע אותו :)

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם

רעיון נחמד מאוד, אני בעד.

אולם בימי שישי לרוב איני יכול, אולי בשעה יותר מוקדמת אוכל.

 

קבעו מקום ושעה ואשתדל מאוד להגיע.

תודה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

אני חושב שבים תהיה בעיה להפגש, כי לוקחים כסף בכניסה לחניון בימי הקיץ.

סופרלנד נראה לי הכי מתאים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

קיץ? עכשיו? מתי מתחילה העונה? הגנבים האלה ואי ואי

 

 

מה אתם אומרים

 

שישי הבא 8/4

בסביבות 4 ככה בים? (אם הכניסה לא בתשלום)

פורסם
אני חושב שבים תהיה בעיה להפגש, כי לוקחים כסף בכניסה לחניון בימי הקיץ.

סופרלנד נראה לי הכי מתאים.

בים לא לוקחים כסף בנתיים, אבל יכול להיות שביום שישי הקרוב זה כבר ישתנה, ביחד עם השעון...

 

מישהו בא לעשות על האש באגם ליד הסופרלנד?

אני מביא את הבירות ואת הג'ויינטים... עכשיו תורכם...

No worries 8)

פורסם
אני מביא את הבירות ואת הג'ויינטים... עכשיו תורכם...
מגניב! אני מגיע!

את האמת, בהתחלה חשבתי לא להגיע, כי בכל זאת - יום שישי, מעט אנשים במשמרת וחבל לבזבז זמן על מפגש קטן.

אבל אם יהיו ג'ויינטים שיביא צחי עם הסוד שנת 83, אני בליינד שם!

תודה על ההזמנה הפומבית וניפגש ביום שישי!


×
×
  • תוכן חדש...