Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מגניב! אני מגיע!

את האמת, בהתחלה חשבתי לא להגיע, כי בכל זאת - יום שישי, מעט אנשים במשמרת וחבל לבזבז זמן על מפגש קטן.

אבל אם יהיו ג'ויינטים שיביא צחי עם הסוד שנת 83, אני בליינד שם!

תודה על ההזמנה הפומבית וניפגש ביום שישי!

אה, אופס...

 

טוב לפחות תביא בשר

 

ד"א עד לפני חדשיים וחצי גם אני הייתי "שוטר"... ברוך שפטרנו

No worries 8)

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טיסן, איפה ההודעה ?

אגב אני מצפה מאחד מכם שגרים קרוב לים לברר את הנושא של החניה שם.

לגבי המנגל, אם בים אז חייבים שם למעלה לעשות בחניה כי אסור בחוף עצמו.

מגיע בכל מקרה, ושוטריקו, אני לא יודע אם אתה באמת שוטר ומה הסיפור והקשר שלך לפורום, אם אתה שוטר:

תצטרך להבין: לא, לא פוחדים ממך, או מכל הדרדסונים החברים שלך, אין לנו שום סיבות מיוחדות לפחד, אני בא עם ג'אסטי משופרת מהתחת (טמבונים נצבעו מחדש וצמיגים יוחלפו), ואני מאמין שכמוני כך גם כל אותם אלו שיגיעו, אז נשמח לראות אותך שבא לחפש להרוס מפגש, ולא מצליח, אני אפילו יביא מצלמה בשביל לתעד את הטיפשות שלך, סייה :)

 

חברים יקרים, אם הוחלט להעביר קשר בפרטי על המפגש בגלל גורמים כחולים עויינים, נא הודעו לי על כך.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

סך הכל המפגש נועד בשביל להכיר את חברי הפורום מהאיזור ולראות את האנשים מאחורי השמות

 

אני לא רואה סיבה שהוא לא יהיה פתוח לכולם, אין לי בעיה להכיר כמה שוטרים גם :)

פורסם

בעיקרון אני גר בראשל"צ.

ואשמח להגיע עם הצרפתיה הצהובה שלי.

תוציאו הודעה מסודרת, מקום מפגש, שעה ותאריך.

אומנם לא נראה לי שאוכל להשאר למנגל וכו', אבל אשמח לקפוץ לכמה דק'.

 

בקיצור, מי שמארגן, שייקח יוזמה יחליט מקום, עדיף בלי תשלום (לאנשים כמוני שבאים לכמה דק').

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

עקרונית אני גר בחולון שזה מטר מראשון.. במידה ויש משהו השמח לקבל מידע ויסדר את זה ביומן שלי.

תודה.

המשך יום נעים!

פורסם

מי שגר בסביבה מוזמן להגיע , שוב מטרת המפגש היא להכיר אנשים .

תאריך יש :8.4.05 ביום שישי .

יש עוד זמן ככה שהשעה תתפרסם כשיותר אנשים יצפו בהודעה.

 

כפיר

פורסם

אני מצתער שלא יצא לפרסם אני מחכה לאישור מהמנהלים, יום שישי ב 4:00 בסופרלנד או בזהב?

תחליטו

אני מחכה לאישור מרוני sronis

בברכה

טיסן

Suzuki Jimny

פורסם

גם אני מראשון.

אבל ימי שישי אני במועדון החמש( ב1.4.05 ההשקה של הקורטינה:beerchug:) .

אם אפשר אולי יום שבת , אני בטוח שיש הרבה חברה שנוסעים למפגשים בימי שישי.

 

בכל מקרה ימי שישי ,למרות כל הרצון אני לא יוכל להגיע.

 

נ.ב

באמת שמתי לב שמרבית האוכלוסייה בפורום היא מראשון.

 

לירון

פורסם

ככה אתם בוגדים במפגש הקבוע בר"ג? בושה לכם!

 

אנשים מפסידים בגלל אנשים כמוכם כסף (כמו בעל המסחרית הזאת שעובד שם) :-P

 

ב1.4 אתם משיקים קורטינה באוניברסיטה? נשמע טוב :) אולי אני אצליח להגיע.

 

 

1.4 = פעמיים כי טוב! גם משיקים קורטינה וגם פג התוקף של החוק שמחייב אורות ביום :-D

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me


×
×
  • תוכן חדש...